Πρόσκληση υποβολής αίτησης προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου για την υλοποίηση πακέτων εργασίας του Υποέργου 1 της Πράξης με κωδικό ΟΠΣ -5003740

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως και δύο (2) Πτυχιούχους Ανώτατης Εκπαίδευσης για την υλοποίηση πακέτων εργασίας του Υποέργου 1 της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης», με κωδικό ΟΠΣ 5003740

Οι υποψήφιοι/-ες έχουν το δικαίωμα υποβολής μίας αίτησης στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνον σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία. Στη συγκεκριμένη δικτυακή πύλη υπάρχουν οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων: 27/03/2019 ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00.

 

Σχετική Πρόσκληση

Yποβολή αίτησης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιοποιεί την πρότασή του για τα Προγράμματα Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιοποιεί την πρότασή του για τα Προγράμματα Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου όπως έχει αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (13585/21-12-18), διευκρινίζοντας τα εξής:

  1. Τα Προγράμματα Σπουδών στηρίζονται στη δομή της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου, όπως έχει εξαγγελθεί στις 3/9/2018, βασικό στοιχείο της οποίας είναι οι τέσσερις Ομάδες Προσανατολισμού με κοινό εξεταζόμενο εξάωρο μάθημα σε όλες τα Νέα Ελληνικά, και τρία εξεταζόμενα εξάωρα μαθήματα σε κάθε Ομάδα (Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας). Επιπλέον, τα Προγράμματα Σπουδών συμπληρώνονται με την Φυσική Αγωγή (2 ώρες), τα Θρησκευτικά (1 ώρα) και μαθήματα επιλογής (ένα μάθημα 2 ωρών) (ξένες γλώσσες και σχέδιο).
  2. Τα Προγράμματα Σπουδών αποσκοπούν στην εξασφάλιση της δυνατότητας των εκπαιδευτικών να σχεδιάζουν τα μαθήματα και να επιτελούν το έργο τους στην τάξη με άνεση χρόνου. Για τον λόγο αυτόν, η γενναία αύξηση των ωρών διδασκαλίας των εξεταζόμενων μαθημάτων συνοδεύεται από μία προσεκτική και λελογισμένη αύξηση της ύλης.
  3. Τα προγράμματα που δημοσιοποιούνται έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν την ομαλή μετάβαση μαθητών και εκπαιδευτικών στη νέα δομή, θα ισχύσουν, στη μορφή που προτείνονται, κατά το σχολικό έτος 2019-2020, υποστηρίζονται δε από τα διαθέσιμα σχολικά εγχειρίδια.
  4. Ο καθορισμός της διδακτέας και εξεταστέας ύλης και οι σχετικές οδηγίες θα ακολουθήσουν.

Επιστημονική Επιμορφωτική Ημερίδα Ι.Ε.Π. - ΚΕ.Θ.Ε.Α. «Για ένα ασφαλές σχολείο χωρίς εξαρτήσεις»

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

και το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕ.Θ.Ε.Α.)

διοργανώνουν επιμορφωτική-επιστημονική ημερίδα με θέμα:

bannerr anakoinosis

 Σάββατο 6 Απριλίου 2019

 

Κεντρικές Ομιλίες-Καλές Πρακτικές

Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης, Κεντρικό Κτίριο Πανεπιστημίου Αθηνών

Πανεπιστημίου 30-Προπύλαια

 Βιωματικά Εργαστήρια

Μέγαρο Θεωρητικών Επιστημών (Κτίριο Νομικής Σχολής)

Σόλωνος 57, Αθήνα

 

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στην ημερίδα μεταβείτε στο link:

http://www.iep.edu.gr/el/imerida-iep-kethea κι έπειτα στο μενού ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.

Για τη συμμετοχή στην ημερίδα θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (150 άτομα).

[Ολόκληρο το Δελτίο Τύπου] και η [αφίσα της Ημερίδας]

ΙΕΠ_ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ_02-2019

IEP enimerotiko deltio 02 2019

Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το Ενημερωτικό Δελτίο

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 4/15.01.2019 και 6/20.02.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 13164/10.12.2018 Συνοπτικό Διαγωνισμό

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 4/15.01.2019 και 6/20.02.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 13164/10.12.2018 (ΑΔΑΜ: 18PROC004154415) Συνοπτικό Διαγωνισμό - (Αρ. Διακ.: 11/2018).

Κατά της ανωτέρω απόφασης χωρεί ένσταση, σύμφωνα με το άρθρο 17.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Προγράμματα Σπουδών σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει"

papede

Η Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.),  το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και τα Λύκεια Κολλεγίου Αθηνών και Κολλεγίου Ψυχικού, συνδιοργανώνουν το Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο

Προγράμματα Σπουδών σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί  στο Κολλέγιο Αθηνών - Κολλέγιο Ψυχικού από 1 έως  3  Νοεμβρίου  2019.

Η συμμετοχή με εισηγήσεις και η παρακολούθηση του συνεδρίου είναι δωρεάν.

Αποστολή προτάσεων για εισηγήσεις μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2019.

Για να δείτε το αντικείμενο του συνεδρίου, τους ενδεικτικούς άξονες, τον τρόπο υποβολής εργασιών,  ενδεχόμενη δημοσίευσή τους, την αίτηση συμμετοχής για παρακολούθηση κ.ά. καθώς και για συνεχή ενημέρωση επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση  https://papede.wordpress.com/synedria/nov-19/

[Δείτε την Ανακοίνωση]

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με τον με αρ. πρωτ. 622/25.01.2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC004376385, ΑΡ. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ 1/2019) ηλεκτρονικό δημόσιο ανοικτό τακτικό διαγωνισμό- MIS 5001313

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με τον με αρ. πρωτ. 622/25.01.2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC004376385, ΑΡ. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ 1/2019) ηλεκτρονικό δημόσιο ανοικτό τακτικό διαγωνισμό για το έργο «Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία - Γ’ Δημοτικού» στα πλαίσια της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού», με κωδικό MIS 5001313.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΘΕΜΑ:«ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟ» ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ H2020: «ΟPEN SCHOOLS FOR OPEN SOCIETIES – ΟSOS» (ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ)

Λαμβάνοντας υπόψη την Πράξη 6/14-02-2019 του Δ.Σ., το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) (Πράξη 36/14-09-2017 του Δ.Σ.) Εθνικός Συντονιστής για την Ελλάδα του Ευρωπαϊκού Έργου H2020: «Οpen Schools for Open Societies – ΟSOS» (Grant Agreement, number: 741572) («Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία»), καλεί σχολικές μονάδες (Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης) να εκδηλώσουν ενδιαφέρον προκειμένου να συμμετάσχουν σε Σχολικό Διαγωνισμό με Θέμα: «Φτιάξε τον δικό σου σεισμογράφο». Ο διαγωνισμός πρόκειται να πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή (Ευρωπαϊκό Συντονιστή του έργου OSOS), και το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, κατά το σχολικό έτος 2018-2019, υπό τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής που αναφέρονται παρακάτω.

 

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ του ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

 

Αντικείμενο του έργου OSOS είναι η προετοιμασία της εισαγωγής της καινοτομίας του «Ανοιχτού σχολείου», με βασικό άξονα τις φυσικές επιστήμες και τα αντικείμενα του STEM σε θεματικές που συνδέονται με σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Στο ανωτέρω πλαίσιο, προτείνεται η διενέργεια Σχολικού Διαγωνισμού με θέμα: «Φτιάξε τον δικό σου σεισμογράφο» για το τρέχον σχολικό έτος 2018-2019, όπου αναμένεται να αναδειχθούν καλές πρακτικές που συνδέονται με τη μελέτη ενός φυσικού φαινομένου με μεγάλο κοινωνικό αντίκτυπο. Ειδικότερα, στόχοι του διαγωνισμού, είναι αφενός η αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών και μαθητριών για την επιστήμη και για το πώς επηρεάζει την καθημερινή τους ζωή και αφετέρου η αύξηση του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών σχετικά με την εισαγωγή της καινοτομίας στην καθημερινή διδασκαλία.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού καλούνται ομάδες μαθητών και μαθητριών σε συνεργασία με τους/τις  εκπαιδευτικούς τους να κατασκευάσουν έναν αυτοσχέδιο σεισμογράφο και να περιγράψουν την όλη διαδικασία κατασκευής σε μία «Έκθεση» συνοδευόμενη από φωτογραφικό ή άλλο οπτικοακουστικό υλικό.

 

2. ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

Μέσω του διαγωνισμού, θα επιλεγούν οι 10 καλύτερες «εργασίες», από σχολεία της Α΄/θμιας ή και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες θα απονεμηθεί έπαινος σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Επιστήμης και Καινοτομίας (Athens Science Festival) στις 5 Απριλίου 2019 στην Αθήνα. Οι σχολικές ομάδες, θα έχουν επίσης την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εργασίες τους στο πλαίσιο της εκδήλωσης βράβευσης στο εν λόγω Φεστιβάλ και εφόσον το επιθυμούν, να δημοσιεύσουν, κατόπιν κρίσης, σχετικό άρθρο με την εργασία τους, στο μαθητικό Ευρωπαϊκό επιστημονικό περιοδικό, Open Schools Journal for Open Science. Το περιοδικό φιλοξενείται στην πλατφόρμα του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της σύμπραξης OpenAIRE.

Η αξιολόγηση των εργασιών θα γίνει από ειδική επιτροπή, με τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Ποιότητα: η παρουσίαση της εργασίας πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και να ακολουθεί τα τέσσερα στάδια του Open Schools for Open Societies: Αισθάνομαι - Φαντάζομαι - Δημιουργώ – Μοιράζομαι.
  • Επιστημονική ορθότητα: η εργασία πρέπει να περιέχει επιστημονικά ορθές επεξηγήσεις, ερμηνείες και περιγραφές και να μην παραπέμπει σε πηγές που δημιουργούν εσφαλμένες αντιλήψεις ή παρανοήσεις σε σχέση με το υπό εξέταση φαινόμενο.

Επίσης:

  • Να βασίζεται στις βασικές αρχές της διαδικασίας για Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία.
  • Να δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων (διερευνητική μάθηση, επίλυση προβλημάτων, δημιουργικότητα) και της προσωπικότητας των μαθητών/μαθητριών, όπως επίσης να δίνει έμφαση στη συνεργατικότητα και στην εργασία σε ομάδες.
  • Να δίνει έμφαση στην αντίληψη εκ μέρους των μαθητών/μαθητριών των παραμέτρων της πολιτικής προστασίας που σχετίζονται με την αντιμετώπιση και πρόληψη των επιπτώσεων των σεισμών στη χώρα μας.

 

3. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

 

Επισημαίνεται ότι η συμμετοχή των σχολείων (με τη σύμφωνη γνώμη του/της Διευθυντή/Διευθύντριας) και των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική.

Η καταληκτική ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος των σχολείων και των εκπαιδευτικών είναι η 15η Μαρτίου 2019 και θα πρέπει να γίνει:

α) συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά  τη σχετική αίτηση μέσω του ακόλουθου υπερσυνδέσμου: https://goo.gl/forms/eByBL0adwslBsRYQ2 και,

β) με την υποβολή/ανάρτηση της «Έκθεσης» (στην οποία θα περιγράφεται η διαδικασία κατασκευής του σεισμογράφου  συνοδευόμενη από φωτογραφικό ή άλλο οπτικοακουστικό υλικό) στην πλατφόρμα του έργου OSOS στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://portal.opendiscoveryspace.eu/en/community/schools-study-earthquakes-849203.

Η υποβολή/ανάρτηση της «Έκθεσης» θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου δημιουργίας εκπαιδευτικού σεναρίου (Authoring tool). Αναλυτικές οδηγίες, για τη χρήση του Authoring tool περιλαμβάνονται στον ακόλουθο υπερσύνδεσμο:

https://portal.opendiscoveryspace.eu/sites/default/files/u34111/osos_students_projects_authoring_tool.pdf

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία που ενδιαφέρονται, μπορούν να επισκεφτούν τόσο την κοινότητα του έργου στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: https://portal.opendiscoveryspace.eu/en/community/schools-study-earthquakes-849203)

όσο και τον σχετικό διαδικτυακό τόπο (http://seismografos.ea.gr). Επίσης, μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου στις ακόλουθες διευθύνσεις:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Επισημαίνεται ότι τα έξοδα μετακίνησης, διανομής (1 διανυκτέρευση εφόσον απαιτείται) και διατροφής,  ενός εκπαιδευτικού και ενός μαθητή/μαθήτριας (από τα 10 σχολεία  Α΄/θμιας και Β΄/θμιας, εφόσον βρίσκονται εκτός Αθηνών), που θα κληθούν να συμμετέχουν στην τελετή βράβευσης  στο Φεστιβάλ Επιστήμης και Καινοτομίας στις 05/04/2019 θα καλυφθούν από την Ελληνογερμανική Αγωγή - Ευρωπαϊκό Συντονιστή του Έργου OSOS.

[Κατεβάστε την Πρόσκληση]

Πρόσκληση κατάθεσης τεκμηριωμένων προτάσεων από θεσμικούς φορείς της επαγγελματικής και επιστημονικής κοινότητας σχετικά με τις κατευθύνσεις αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης, ως βασικού πυλώνα της αναπτυξιακής πολιτικής της χώρας

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προγραμματίζει και υλοποιεί προπαρασκευαστικές ενέργειες για την πλήρη ανανέωση των Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού υλικού της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης μέσω της Πράξης ΕΣΠΑ 2014-2020 «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας» με MIS 5027220 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά βίου Μάθηση 2014-2020», η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Σε αυτό το πλαίσιο, το ΙΕΠ απευθύνει ανοικτή Πρόσκληση προς θεσμικούς φορείς της επαγγελματικής και επιστημονικής κοινότητας (επιμελητήρια, κοινωνικοί εταίροι, επιστημονικές και επαγγελματικές ενώσεις, σύλλογοι επαγγελματιών, φορείς και οργανισμοί του δημοσίου κ.ά.) για την κατάθεση θεμελιωμένων προτάσεων αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η υποβολή προτάσεων έχει ως κύριο σκοπό να παρασχεθεί χρήσιμη ανατροφοδότηση για τον ανασχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και να ενισχυθούν οι προϋποθέσεις ενεργούς ανάμειξης των κοινωνικών και λοιπών εταίρων στην ανάπτυξη και αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης της χώρας.

Οι προτάσεις των φορέων σχετικά με τις κατευθύνσεις της επαγγελματικής εκπαίδευσης μπορούν να αφορούν (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά) τα ακόλουθα:

  • Σύγχρονες εξειδικεύσεις στο πλαίσιο υφιστάμενων επαγγελμάτων∙
  • Σύγχρονες τάσεις στην απασχόληση και στη διά βίου μάθηση∙
  • Κύριες και επιμέρους επαγγελματικές λειτουργίες στο πλαίσιο συγκεκριμένων επαγγελμάτων και προσόντων∙
  • Γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες, είτε σε οριζόντιο (transversal) επίπεδο είτε στο πλαίσιο συγκεκριμένων εξειδικεύσεων και επιστημονικών αντικειμένων.

Σημειώνεται ότι:

α) Σύμφωνα με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, το πτυχίο ειδικότητας και το απολυτήριο του ΕΠΑΛ αντιστοιχεί στο επίπεδο 4 ενώ το πτυχίο επαγγελματικής ειδικότητας Μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας αντιστοιχεί στο επίπεδο 5.

β) Η υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο της παρούσας ανοικτής Πρόσκλησης δε δεσμεύει το ΙΕΠ ή το ΥΠΠΕΘ ως προς τις τελικές εισηγήσεις/αποφάσεις τους και δεν συνδέεται με οποιαδήποτε αμοιβή για την Επιστημονική Ομάδα Έργου του ΙΕΠ στο πλαίσιο της Πράξης με MIS 5027220 «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας» του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Οι προτάσεις στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης μπορούν να κατατίθενται μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από 25/2/2019 ως 31/3/2019.

[Το Δελτίο Τύπου]

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top