Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών (2/09.01.2019) για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος – Οριστική κατακύρωση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 2/09.01.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου «Παροχή υπηρεσιών μετακινήσεων και φιλοξενίας» - ΟΠΣ: 5001313

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Δελτίο Τύπου: Ένταξη σε μητρώο Συντονιστών - Εμπειρογνωμόνων - Εκπονητών

Πρόσκληση για ένταξη στο μητρώο Συντονιστών – Εμπειρογνωμόνων – Εκπονητών της Πράξης «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας» με MIS: 5027220 στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας» - Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5027220, ΣΑΕ 2018ΣΕ34510269, Άξονες Προτεραιότητας 7, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο). Η Πράξη εντάχθηκε στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» με την υπ’ αρ. 3866/11-07-2018 Απόφαση Ένταξης (ΑΔΑ:ΨΕ3Υ465ΧΙ8-ΝΧΔ)

Στο πλαίσιο του σχεδίου Απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1 «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Συγκρότηση Επιστημονικών Ομάδων και Διοίκηση της Πράξης» και ειδικότερα του παραδοτέου ΠΕ 1.1.2, του Υποέργου 2 «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών για όλα τα διδακτικά αντικείμενα μαθήματα των τριών τάξεων του ΕΠΑΛ» (Παραδοτέο 2.1) και του Υποέργου 4 «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών για το Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας και το Προπαρασκευαστικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης» (Παραδοτέα 4.1) προβλέπεται η δημιουργία μητρώου Συντονιστών, Εμπειρογνωμόνων  και Εκπονητών Προγραμμάτων Σπουδών, από το οποίο θα στελεχωθούν οι ομάδες που προβλέπεται να δημιουργηθούν στα πλαίσια των υποέργων 1, 2 και 4 ώστε να υλοποιηθεί η αναθεώρηση, αναβάθμιση και επικαιροποίηση των Προγραμμάτων Σπουδών για τα διδακτικά αντικείμενα των τριών τάξεων του ΕΠΑ.Λ. και η αναβάθμιση  των Προγραμμάτων Σπουδών για το Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας και το Προπαρασκευαστικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης.

Ακόμη, από το μητρώο αυτό θα επιλεγούν τα στελέχη που θα αναλάβουν την προετοιμασία του υλικού της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών (Υποέργα 6 και 7) των ΕΠΑΛ στα νέα Προγράμματα Σπουδών που θα εκπονηθούν αλλά και στα σχολικά εγχειρίδια και λοιπό εκπαιδευτικό υλικό που προβλέπεται να εκπονηθεί σε άλλα υποέργα (3 και 5) της Πράξης

 

Αναλυτική πληροφόρηση παρέχεται στην «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο μητρώο συντονιστών, εμπειρογνωμόνων και εκπονητών προγραμμάτων σπουδών του Ι.Ε.Π. για την πράξη με MIS: 5027220. (Αρ. πρωτ.: 13566/21.12.2018 & ΑΔΑ: 6ΗΦ2ΟΞΛΔ-ΑΣΔ)» που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του ΙΕΠ στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://iep.edu.gr/images/IEP/PROKIRIKSEIS-ERGA/Prokirikseis/Proskliseis/2018/2018-12-21_13566_prosklisi.pdf

 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν αίτηση από την 08/-1/2019 στο σύνδεσμο:

https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php

[Το Δελτίο Τύπου]

Τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στη Β΄ φάση ευρείας εφαρμογής του έργου H2020: «Open Schools for Open Societies-OSOS» (Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με την Πράξη 55/15-11-2018 του Δ.Σ., κάλεσε σχολικές μονάδες της Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, προκειμένου να συμμετάσχουν στη Β΄ φάση εφαρμογής του έργου H2020: «Open Schools for Open Societies-OSOS» (Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία), που θα υλοποιηθεί κατά τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και κριτήρια επιλογής που αναφέρονται στη σχετική πρόσκληση.

Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν εγκαίρως, υποβάλλοντας αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, διακόσιες είκοσι πέντε (225) σχολικές μονάδες

Επισημαίνεται ότι λαμβάνοντας υπόψη: α) τον μεγάλο αριθμό των αιτήσεων, που κατατέθηκαν για την παρούσα Β΄ φάση ευρείας εφαρμογής του έργου OSOS, β) το ιδιαίτερα ενδιαφέρον περιεχόμενό τους, γ) την ανάγκη αντιπροσώπευσης, όσο το δυνατό, περισσότερων τύπων σχολικών μονάδων (γενικής και ειδικής αγωγής, καλλιτεχνικά, μουσικά, διαπολιτισμικά, μειονοτικά, πρότυπα, πειραματικά, δημόσια, ιδιωτικά, κ.ά.), με σκοπό τη βέλτιστη κατανομή της δράσης και την επίτευξη των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων της, σε συνδυασμό με τον προκαθορισμένο αριθμό των σχολικών μονάδων, βάσει της ανωτέρω πρόσκλησης (συνολικά 90 και 10 αναπληρωματικά), αποφασίστηκε:

(i) ο αριθμός των επιλεχθέντων σχολείων να προσαυξηθεί και να προσδιοριστεί τελικά σε εκατόν είκοσι (120) συνολικά σχολεία,

(ii) τα επιλεχθέντα ως αναπληρωματικά σχολεία να συμμετάσχουν ενεργά στην παρούσα Β΄ φάση στο πλαίσιο της ευρείας εφαρμογής του προγράμματος.

 

Μετά την ενδελεχή μελέτη όλων των αιτήσεων, βάσει των κριτηρίων της σχετικής πρόσκλησης, τα σχολεία που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στην Β΄ φάση εφαρμογής του έργου OSOS είναι τα αναφερόμενα στον κατωτέρω πίνακα (ταξινομημένα κατά βαθμίδα και τύπο σχολείου και όχι αξιολογική σειρά).

 [Κατεβάστε την Ανακοίνωση]

Α/Α

Κωδ. Σχολείου

Όνομα Σχολείου

1

9521520

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΑΜΟΥ

2

9260012

4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ

3

9490043

1o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ

4

9520665

17o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ

5

9200592

7ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

6

9110286

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΪΣΤΡΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

7

9150137

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙΟΥ

8

9320115

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ  ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ

9

9050087

3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

10

9350291

30ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ

11

9430038

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑΙΟΥ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ

12

9260242

5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ

13

9410114

1ο 12/θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΚΙΑ

14

9250020

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΛΑΧΑΤΩΝ

15

9380102

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΑΒΗΣΣΟΥ

16

9050202

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

17

9190172

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

18

9190155

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

19

9190068

4ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

20

9160004

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

21

9190921

4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΡΜΗΣ

22

9050414

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

23

9190378

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

24

9310192

4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΥΡΝΑΒΟΥ

25

9050562

1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΤΩΝ

26

9050936

3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ

27

9050381

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

28

9100110

5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ

29

9020184

4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

30

9260008

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ

31

9520339

54o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

32

9520017

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ

33

9010115

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

34

9010523

16ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

35

9360098

3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ

36

9010593

17o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

37

9200279

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

38

3929003

19ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

39

9520271

3/θέσιο ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

40

9520037

12/θέσιο ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Π.Τ.Δ.Ε. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

41

9050333

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ

42

9490040

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΛΥΝΘΟΥ

43

7052004

ΑΡΣΑΚΕΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΨΥΧΙΚΟΥ

44

7191012

ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

45

9420203

2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

46

9070008

4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΗΒΑΣ

47

9480067

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΣΦΙΝΑΣ

48

9190412

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ

49

9500032

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕ

50

1901251

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ

51

2401010

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

52

1212050

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ (ΕΥΒΟΙΑΣ)

53

0501002

ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

54

0540001

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

55

0501040

1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

56

0501130

2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

57

1701001

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

58

0601002

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

59

5012017

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΡΙΣΟΥ

60

1201020

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

61

0502100

1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ

62

1011010

ΓΕΝΝΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΜΟΥ

63

0501696

3o Γ/ΣΙΟ Ν. ΦΙΛ/ΦΕΙΑΣ

64

3010010

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΙΟΥ (ΛΑΚΩΝΙΑΣ)

65

0501980

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ

66

4502010

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ

67

2401055

7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

68

0501900

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

69

0501844

8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

70

3612020

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΘΩΝΗΣ

71

2402010

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ

72

3312010

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΥΔΡΟΥ "ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ"

73

5206010

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΥΔΡΑΣ

74

1701080

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΩΝΑ

75

3501044

9o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ

76

4704010

ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΛΑΙΜΟΥ

77

0501585

8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

78

7192004

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ

79

5056010

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΥΚΟΛΙΩΝ

80

1951256

1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΥΚΕΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

81

1053020

2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

82

0552037

2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ

83

0551004

ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

84

1055010

1ο ΓΕΛ ΚΩ

85

0551040

1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ "ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ"

86

4551045

6ο  ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

87

0551914

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ

88

1951030

3ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

89

0552089

4o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

90

0580202

Α΄ ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ

91

5052010

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΜΟΥ

92

0551970

1ο ΓΕΛ ΠΑΠΑΓΟΥ

93

0551466

ΓΕΛ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

94

3151041

6o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

95

1951191

2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

96

1951052

2ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ

97

1160010

ΓΕΛ ΤΥΧΕΡΟΥ (ΕΒΡΟΥ)

98

4252010

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΑΠΩΝ

99

3340040

1o ΕΠΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

100

1750080

6ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

101

2250075

2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

102

4350040

ΜΑΥΡΟΓΕΝΕΙΟ ΕΠΑ.Λ. ΣΑΜΟΥ

103

0540802

3o ΕΠΑΛ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ

104

3540055

3o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΒΟΛΟΥ

105

0550915

9o ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

106

3240125

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

107

2340030

ΕΠΑΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

108

0640050

ΕΠΑΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ

109

9380320

1/Θ ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

110

9521038

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ

111

0501555

ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

112

0551555

ΕΙΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

113

1901003

ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΕΑΕ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

114

0541010

E.E.E.E.K. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

115

0558001

ΕΝΕΕΓΥΛ  ΑΙΓΑΛΕΩ

116

2741001

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ

117

1041003

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΩ

118

1024933

2o ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

119

SEK125

Ε.Κ. ΣΑΜΟΥ

120

SEK075

3ο Ε.Κ. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΡΑΦΗΝΑΣ)

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/09.01.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου «Παροχή υπηρεσιών μετακινήσεων και φιλοξενίας» - ΟΠ

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/09.01.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου «Παροχή υπηρεσιών μετακινήσεων και φιλοξενίας» - ΟΠΣ: 5001313

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων εντός πέντε (05) ημερών, ήτοι στις 15.01.2019, ημέρα Τρίτη και ώρα 15:00.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Δελτίο Τύπου: Διοργάνωση Ενδοσχολικών Επιμορφωτικών Ημερίδων

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» - Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, ΣΑΕ 2016ΣΕ34510090, Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8485/07-11-2016 Απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1 (ΑΔΑ:ΨΗΟ7ΟΞΛΔ-ΡΡΝ) και ειδικότερα τη Δράση 5 «Επιμόρφωση, ενδοσχολική και εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής» και το ΠΕ5.1 προβλέπεται η υλοποίηση είκοσι έξι (26) ενδοσχολικών επιμορφωτικών ημερίδων εντός και εκτός Αθηνών.

Οι ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες στην Αττική και στις πόλεις εκτός Αττικής, θα λάβουν χώρα στις εξής σχολικές μονάδες, οι οποίες επελέγησαν μετά από δημοσίευση-πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

                      

Α/Α

Σχολική Μονάδα

Βαθμίδα Εκπαίδευσης

Ημερομηνία Διεξαγωγής

1

4ο Δ.Σ. Χαϊδαρίου

Α/θμια

16/01/2019

2

11ο Δ.Σ. Πειραιά

Α/θμια

07/02/2019

3

1ο Δ.Σ. Νέου Ψυχικού

Α/θμια

13/12/2018

4

6ο Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής

Α/θμια

28/02/2019

5

123ο Δ.Σ. Αθηνών

90ο Δ.Σ Αθηνών

Α/θμια

17/01/2019

6

11ο Δ.Σ. Ελευσίνας

Α/θμια

31/01/2019

7

2ο Δ.Σ. Νεμέας

Α/θμια

13/02/2019

8

 

Δ.Σ. Ερατεινής

Α/θμια

28/02/2019

9

16Ο Δ.Σ. Δράμας

Α/θμια

22/02/2019

10

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου

Β/θμια

24/01/2019

11

1ο 5/Θ Ειδικό Δ.Σ. Κομοτηνής

Α/θμια

21/02/2019

12

Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Θεσσαλονίκης

Β/θμια

04/03/2019

13

Ειδικό Δ.Σ. Κωφών και Βαρήκοων Πάτρας

Α/θμια

04/02/2019

14

10ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης

Α/θμια

23/01/2019

15

2ο Δ.Σ. Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης

Α/θμια

22/01/2019

16

1ο 12/Θ Δ.Σ. Αρχανών Ηρακλείου

Α/θμια

07/03/2019

 

Ο χαρακτήρας των Ενδοσχολικών Ημερίδων είναι επιμορφωτικός.

Στόχος είναι αφενός, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των παραπάνω σχολικών μονάδων και η παρουσίαση του υλικού των Ειδικών Επιστημόνων/Εμπειρογνωμόνων που εκπονείται στο πλαίσιο της Πράξης, στα στελέχη της εκπαίδευσης και στους/στις εκπαιδευτικούς και αφετέρου η πιλοτική εφαρμογή του υλικού με σκοπό την ανατροφοδότηση των Ειδικών Επιστημόνων/Εμπειρογνωμόνων, ώστε να διαμορφωθεί η τελική βέλτιστη μορφή των παραδοτέων.

Επισημαίνεται ότι στις ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες θα συμμετάσχουν οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω σχολικών μονάδων, που δήλωσαν συμμετοχή.

Οι ενδοσχολικές επιμορφωτικές ημερίδες διοργανώνονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

espa1420 logo

Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου για την παροχή υπηρεσιών εικονογράφησης παραμυθιών και δημιουργίας σκίτσων για τον εμπλουτισμό των κοινωνικών ιστοριών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313 και ειδικότερα στο πλαίσιο των Δράσεων 2-4 προβλέπεται η ευαισθητοποίηση μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας μέσα από παραμύθια, ιστορίες η και άλλα λογοτεχνικά κείμενα. Επίσης θα παραχθεί έντυπο και ψηφιοποιημένο υλικό με την μορφή Κοινωνικών Ιστοριών που θα αφορούν στην Προσωπική και Κοινωνική Ανάπτυξη και στην κατανόηση κοινωνικών καταστάσεων για μαθητές/-ήτριες με αναπηρία και στη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων για την ασφάλεια και υγεία των μαθητών/-τριών με αναπηρία.

Προκειμένου να εμπλουτιστεί το παραπάνω υλικό, ο/η Ανάδοχος θα αναλάβει:

α) την εικονογράφηση έως πέντε (5) παραμυθιών, τα οποία εκπονούνται από Ειδική Επιστήμονα/Εμπειρογνώμονα που έχει επιλεχθεί από την Αναθέτουσα Αρχή, στο πλαίσιο ευαισθητοποίησης μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας μέσα από τα παραμύθια,

β) τη δημιουργία έως πεντακοσίων (500) σκίτσων για τις κοινωνικές ιστορίες, οι οποίες εκπονούνται από Ειδική Επιστήμονα/Εμπειρογνώμονα που έχει επιλεχθεί από την Αναθέτουσα, για την κατανόηση κοινωνικών καταστάσεων για μαθητές/-ήτριες με αναπηρία και για τη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων για την ασφάλεια και υγεία των μαθητών/-τριών με αναπηρία

Ο προϋπολογισμός του συνόλου του έργου, ανέρχεται στο ποσό των τεσσάρων χιλιάδων τετρακοσίων τριάντα πέντε ευρώ και σαράντα οκτώ λεπτών (4.435,48€) άνευ Φ.Π.Α, ήτοι πέντε χιλιάδες πεντακόσια ευρώ (5.500,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% .

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: 18.01.2019, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  3. ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  4. Διευκρινίσεις επί της πρόσκλησης με αρ. πρωτ. 42/03.01.2019 (ΑΔΑ: 68ΖΓΟΞΛΔ-7Ι0).

Πρόσκληση σε επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Προγράμματα Σπουδών - Σχολικά Εγχειρίδια: Από το παρελθόν, στο παρόν και το μέλλον»

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) οργανώνει σε συνεργασία με το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης επιστημονική ημερίδα με θέμα:  

«Προγράμματα Σπουδών - Σχολικά Εγχειρίδια: Από το παρελθόν, στο παρόν και το μέλλον»

Σκοπός της εκδήλωσης είναι η παρουσίαση της διαχρονικής εξέλιξης των Προγραμμάτων Σπουδών και των σχολικών εγχειριδίων  καθώς  και προτάσεις για το «βιβλίο του μέλλοντος».

Η ημερίδα απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στην εκδήλωση θα γίνει παρουσίαση της διαχρονικής εξέλιξης των Προγραμμάτων Σπουδών και των σχολικών εγχειριδίων, καθώς και  χαρακτηριστικών παραδειγμάτων  και εκπαιδευτικών υλικών από μαθήματα του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό.

 

Πρόγραμμα Ημερίδας

 

 09:00-09:30: Εγγραφές και χαιρετισμοί   afisa sholika egheiridia

 

   1η Ενότητα: Το Παρελθόν   

 

09:30-10:30

  • Σχολικά προγράμματα και βιβλία: η Ιστορία «διδάσκει»;

(Παύλος Χαραμής-Αντιπρόεδρος ΙΕΠ)

  • Σχολικό βιβλίο και εκπαιδευτική νομοθεσία: από τον 19ο στον 20ο αιώνα

(Δρ. Σόνια Γελαδάκη-Διευθύντρια Βαρβάκειου Πρότυπου Γυμνασίου)

  • Μια εκπαιδευτική πρόταση για την αξιοποίηση της Ιστορικής Συλλογής του ΙΕΠ

(Αναστασία Κολοκούση-Ιστορικός-Μουσειολόγος,  Γεωργία Φέρμελη-μέλος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.)

  

   2η Ενότητα: Παρόν  και μέλλον   

 

10:30-11:30

  • Προγράμματα Σπουδών και Σχολικά Εγχειρίδια: Ελληνική και διεθνής πραγματικότητα

(Γεράσιμος Κουζέλης-Πρόεδρος ΙΕΠ)

  • Η εικόνα χίλιες λέξεις: σχολικό βιβλίο και εικονογράφηση

(Δρ. Ευαγγελία Κανταρτζή-Διευθύντρια Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης


 Διάλειμμα: 11:30-12:00

 

   3η Ενότητα: Ειδικές Θεματικές-Προγράμματα Σπουδών και Εκπαιδευτικοί Φάκελοι   

 

12:00-13:30:

  • Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία, Β’ Λυκείου

(Ασπασία Οικονόμου-Σύμβουλος Β’, Υπεύθυνη Εκπόνησης του Εγχειριδίου)

  • Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού

(Αθανάσιος Σκούρας-Σύμβουλος ΥΠΠΕΘ, Υπεύθυνος Εκπόνησης του Εγχειριδίου -Δέσποινα Πόταρη-Καθηγήτρια στο Τμήμα Μαθηματικών, ΕΚΠΑ)

  • Θρησκευτικά Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης

(Ευστράτιος Ψάλτου-Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ)

  • Νέες διδακτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικό υλικό στο μάθημα της ξένης γλώσσας

(Μαρία Νίκα-Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, Ευαγγελία Παπαδημητρίου-Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, Ανδρονίκη Χαριτωνίδου-Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ)

  • Προγράμματα Σπουδών και εκπαιδευτικό υλικό Ειδικής Αγωγής

(Θεοδώρα Αστέρη- Σύμβουλος Α’ ΙΕΠ)

  • Εικονογράφηση Σχολικών Εγχειριδίων: Ζητήματα αισθητικής και παιδαγωγικής σημασίας-Το παράδειγμα του βιβλίου «Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία, Β’ Λυκείου»

(Τατιάνα Σπανέλλη-μέλος ΔΣ ΙΕΠ, Βασίλειος Νικάκης-αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ)

  • Ιδέες και προτάσεις για το σχολικό βιβλίο του μέλλοντος

(Λοΐζος Σοφός-μέλος ΔΣ ΙΕΠ)


 

   Στρογγυλό τραπέζι   

 

13:30-15:00: Στρογγυλό τραπέζι -    Σχολικά εγχειρίδια: εργαλείο ή τροχοπέδη;

 

 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης το Σάββατο 26  Ιανουαρίου 2019 και ώρα 09:00-15:00.

 

Η είσοδος είναι ελεύθερη κατόπιν δήλωσης ενδιαφέροντος (έως 24 Ιανουαρίου 2019)  στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://iep.edu.gr/services/mitroo/

[Η Πρόσκληση]

Πρόσκληση Υποβολής Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ή/και Εκπαιδευτικού Υλικού για τη ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2018-19

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο της υλοποίησης δράσεων Θεματική Εβδομάδα 2018-19 στα Γυμνάσια της χώρας καθώς και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσκαλεί ενδιαφερόμενους φορείς (κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς, περιφερειακής ή τοπικής αυτοδιοίκησης, ΑΕΙ, ΤΕΙ, ερευνητικά κέντρα, κ.λπ.):  

Να υποβάλουν προγράμματα, μεθοδολογικές οδηγίες και υλικά για την παιδεία της δημοκρατικής και αξιοπρεπούς συμβίωσης, την καλλιέργεια δημοκρατικών διαδικασιών και στάσεων σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων.

Τα προγράμματα πρέπει να καλύπτουν τους παρακάτω στόχους και ανάγκες:

  1. Να εμβαθύνουν σε θέματα στάσεων ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της αξιοπρεπούς συνύπαρξης και να καλλιεργούν ικανότητες διαλόγου, δημοκρατικής διαβούλευσης, συμμετοχής σε συλλογικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων ανάληψης ευθύνης και διαμεσολάβησης.
  2. Να εμπλουτίζουν με επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό τις θεματικές (α) Διατροφή και Ποιότητα Ζωής, (β) Κυκλοφοριακή Αγωγή - Οδική Ασφάλεια, (γ) Πρόληψη κατά των Εξαρτήσεων και του Εθισμού και (δ) Έμφυλες Ταυτότητες, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναστοχαστούν σε προκλήσεις της καθημερινότητάς τους.
  3. 3. Να συμβάλλουν στην περαιτέρω καλλιέργεια του κοινωνικού περιβάλλοντος μάθησης και στην περαιτέρω ανάπτυξη της δημοκρατίας της σχολικής κοινότητας.
  4. Να εμπλέκουν τη σχολική κοινότητα σε συμμετοχικές, συνεργατικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, αντιμετωπίζοντας ως θετική πρόκληση τα προβλήματα ένταξης, διαφοροποίησης, περιθωριοποίησης και διακρίσεων, τα οποία έχει καταγράψει η κοινότητα.
  5. Να προσφέρουν παιδαγωγικά κατάλληλες εμπειρίες, ώστε οι μαθητές και μαθήτριες να αναστοχαστούν ως προς τη σχέση του ατόμου μέσα σε μια συλλογικότητα με όρους αυτονομίας και συνύπαρξης και ως προς τις συνθήκες διασφάλισης και άσκησης δικαιωμάτων στη σχολική τους κοινότητα.
  6. Να στοχεύουν στην εμπέδωση ή εμβάθυνση ατομικών ικανοτήτων, συμμετοχής σε συλλογικές διαδικασίες, σε διαδικασίες λήψης αποφάσεων, διαμεσολάβησης και εκπροσώπησης, ανάληψης υποχρεώσεων και υιοθεσίας κανόνων συνεργασίας προκειμένου να απαντηθούν θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα.
  7. Να καλλιεργούν καλές πρακτικές στο σχολείο σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, την εκπροσώπηση, τη διαβούλευση, την κοινωνικοποίηση και τη συμπερίληψη, την ισότητα και την οπτική φύλου, την αποσόβηση της μισαλλοδοξίας, τη μη βίαιη επίλυση συγκρούσεων, την πολιτειακή ευθύνη, την επαγγελματική σταδιοδρομία και τις έμφυλες ταυτότητες.
  8. Να ενημερώνουν για την οικουμενική αξία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και να επεξεργάζονται τις θεματικές υπό το πρίσμα των ανθρώπινων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας, να καλλιεργούν την ικανότητα να επιλύονται προβλήματα και διαφωνίες σχετικά με τα πεδία της θεματικής (ποιότητα ζωής, οδική ασφάλεια, καταναλωτισμός, εξαρτήσεις, εθισμός, έμφυλες ταυτότητες, συμπερίληψη, ισότητα, αξιοπρέπεια, διακρίσεις, κ.ά.  με συνεργασία, διάλογο και επιχειρηματολογία.
  9. Να υποστηρίζουν τη μεθοδολογία υλοποίησης προγραμμάτων κατά τη Θεματική Εβδομάδα 2018-19 και να συμβάλλουν στην επεξεργασία των ενοτήτων της Θεματικής Εβδομάδας (διατροφή, κυκλοφορία, έμφυλες ταυτότητες, πρόληψη, εργασία) μέσα από την ενημέρωση, την κοινωνικοποίηση, τη δημοκρατική συνύπαρξη και το σεβασμό του Άλλου, του διαφορετικού.

Το υλικό χρειάζεται να είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας, ώστε να είναι παιδαγωγικά κατάλληλο για μαθητές/τριες όλων των τύπων γυμνασίων, συμπεριλαμβανομένων των  Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και ΔΥΕΠ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Προσκαλούνται οι φορείς που έχουν υποβάλει εκπαιδευτικά προγράμματα ή/και εκπαιδευτικό υλικό που αξιοποιήθηκε στις Θεματικές Εβδομάδες παρελθόντων ετών για τις ενότητες «Διατροφή και Ποιότητα Ζωής», «Κυκλοφοριακή Αγωγή - Οδική Ασφάλεια», «Πρόληψη κατά των Εξαρτήσεων και του Εθισμού»,  «Έμφυλες Ταυτότητες», εάν το επιθυμούν,  να υποβάλουν εκ νέου το υλικό τους με προσθήκες ή και τροποποιήσεις, ώστε οι παραπάνω θεματικές:

 -να εξεταστούν υπό το πρίσμα της Δημοκρατίας και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ,

-να λάβουν τη διάσταση και την οπτική της δημοκρατικής συνύπαρξης και του σεβασμού του Άλλου, ανεξάρτητα από καταγωγή και προέλευση, φυσική και οικονομική κατάσταση, πεποιθήσεις, έμφυλη ταυτότητα και  σεξουαλικό προσανατολισμό.

Η υποβολή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και εκπαιδευτικών υλικών, από τους ενδιαφερόμενους φορείς μπορεί να γίνει έως 15/02/2019, στην ηλεκτρονική διεύθυνση iep.edu.gr/thematikievdomada/, πατώντας σε αυτή το κουμπί «ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΥΛΙΚΟΥ» και συμπληρώνοντας τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα καταχώρισης.

Στη φόρμα θα αναρτηθούν ως συνημμένα αρχεία τα εξής:

  • Περιγραφή του προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος ή/και εκπαιδευτικού υλικού (βλ. φόρμα περιγραφής εκπαιδευτικού προγράμματος ή/και εκπαιδευτικού υλικού).
  • Εκπαιδευτικό υλικό (είτε πρόκειται για υλικό που συνοδεύει το πρόγραμμα ή για αυτόνομο εκπαιδευτικό υλικό).
  • Οδηγός προς τους εκπαιδευτικούς, ο οποίος θα πρέπει να περιλαμβάνει: (α) αναφορά στο σχετικό θεωρητικό πλαίσιο, (β) οδηγίες για την εφαρμογή του προγράμματος ή/και (γ) οδηγίες για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού.
  • Υπόμνημα με το προφίλ του φορέα, από το οποίο να προκύπτει η εμπειρία στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και εκπαιδευτικού υλικού στους ως άνω αναφερόμενους βασικούς άξονες. Στην περίπτωση που το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή το εκπαιδευτικό υλικό πρόκειται να εφαρμοστεί από εκπροσώπους του αντίστοιχου φορέα, απαιτείται η συνυποβολή των βιογραφικών τους σημειωμάτων.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα ή/και εκπαιδευτικά υλικά που θα υποβληθούν, θα αξιολογηθούν με βάση όσα περιγράφονται στο παράρτημα της παρούσας και, εφόσον πληρούν τα κριτήρια, θα συμπεριληφθούν σε σχετικό κατάλογο με εκπαιδευτικά προγράμματα και υλικό που προτείνονται να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δράσεων Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε όλα τα  σχολεία της χώρας κατά το σχολικό έτος 2018-19.

Η παρούσα πρόσκληση αφορά και φορείς οι οποίοι έχουν λάβει έγκριση από το ΥΠ.Π.Ε.Θ., κατόπιν θετικής γνωμοδότησης του Ι.Ε.Π. για το τρέχον σχολικό έτος, δεδομένου ότι πρέπει να παρασχεθεί  στο Ι.Ε.Π. η άδεια χρήσης του υλικού αυτού για τους σκοπούς της θεματικής εβδομάδας 2018-19.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΚΡΙΤΗΡΙΑ Αξιολόγησης για την επιλογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων/ εκπαιδευτικών υλικών

Η επιλογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και εκπαιδευτικών υλικών που θα υποβληθούν θα διεξαχθεί με βάση τα παρακάτω κριτήρια παιδαγωγικής καταλληλότητας και επιστημονικής εγκυρότητας:

(α) να είναι παιδαγωγικά κατάλληλα για μαθητές γυμνασίου,

(β) να εμπίπτουν στη θεματολογία και τους στόχους των θεματικών ενοτήτων,

(γ) να συνοδεύονται από οδηγούς εφαρμογής,

(δ) να είναι σύμφωνα και να υποστηρίζουν τη θεμελιώδη αρχή της Εκπαίδευσης που ορίζει ότι «Το σχολείο πρέπει να αποτελεί χώρο υποδειγματικής εφαρμογής των αρχών  των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως είναι ο σεβασμός στον άλλο, η διασφάλιση της αξιοπρέπειας του κάθε ατόμου, η ελευθερία από κάθε μορφής διάκριση, η ελευθερία σκέψης και έκφρασης, η συμμετοχή και η συνεργασία»,

(ε) να μην περιλαμβάνουν οτιδήποτε μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να εκθέτει ή προσβάλλει μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς, γονείς ή άλλες κοινωνικές κατηγορίες, και να μην παροτρύνουν/ νομιμοποιούν -έστω και έμμεσα- την υιοθέτηση αντικοινωνικών ή ρατσιστικών συμπεριφορών,

(στ) να είναι διατυπωμένα σε σωστό νεοελληνικό λόγο και να μην έχουν τυπογραφικά, ορθογραφικά και συντακτικά λάθη,

(ζ) να χαρακτηρίζονται από πρωτοτυπία, καινοτομία και να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες (πολυμεσικά υλικά),

(η) να προάγουν τη βιωματική και συνεργατική μάθηση και να δημιουργούν προϋποθέσεις για την ανάληψη δράσης από πλευράς των μαθητών και των μαθητριών, στο πλαίσιο της σχολικής και της ευρύτερης τοπικής κοινότητας,

(θ) να είναι απαλλαγμένα από οποιοδήποτε στοιχείο άμεσης ή έμμεσης διαφήμισης και προώθησης εμπορικών συμφερόντων,

(ι) να μπορούν να υλοποιηθούν εντός του σχολικού πλαισίου και να μην έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 6 διδακτικών ωρών,

(ια) ο φορέας ή/και οι εκπρόσωποί του, που ενδεχομένως κληθούν να υλοποιήσουν στο σχολείο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή/και εκπαιδευτικό υλικό, να διαθέτουν αποδεδειγμένη −βάσει του υπομνήματος και των βιογραφικών σημειωμάτων− εμπειρία στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση προγραμμάτων/εκπαιδευτικών υλικών στους βασικούς άξονες της θεματικής εβδομάδας,

(ιβ) η υλοποίηση του προγράμματος ή/και η χρήση του εκπαιδευτικού υλικού δεν θα πρέπει να συνεπάγεται οποιαδήποτε οικονομική δαπάνη για τη σχολική μονάδα.

Επισημαίνεται ότι:

α) Η συμμετοχή στη διαδικασία υποβολής συνεπάγεται παραχώρηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ή/και εκπαιδευτικού υλικού από πλευράς των φορέων στο ΙΕΠ για χρήση και εκμετάλλευση (χωρίς εμπορικό σκοπό), κατά την κρίση του, στο πλαίσιο υλοποίησης των δράσεων της Θεματικής Εβδομάδας 2018-19 στις σχολικές μονάδες, χωρίς την καταβολή οιουδήποτε ανταλλάγματος προς τους φορείς.

β) Θα αποκλειστούν από τη διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικά προγράμματα ή/και εκπαιδευτικά υλικά που δεν είναι πλήρη ή έχουν υποβληθεί εκπρόθεσμα.

γ) Οι φορείς των οποίων το εκπαιδευτικό υλικό θα αξιοποιηθεί θα συμπεριληφθούν και στον κατάλογο των φορέων που θα προταθούν για συνεργασία στις σχολικές μονάδες.

δ) Το ΙΕΠ θα χορηγήσει σχετική βεβαίωση προς τους φορείς για τη συμπερίληψη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και υλικών στον Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού.

[Σχετική πρόσκληση]

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top