Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/25-06-2024 πρακτικού της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/25-06-2024 πρακτικού της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στo Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 28-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 03-07-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/25-06-2024 πρακτικού της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/14-06-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/14-06-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» των Πεδίων Γ και Ε για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU


Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 21-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 26-06-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/14-06-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης...

Δελτίο Τύπου - Ανακοίνωση αποτελεσμάτων για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο «SYNAPSES International Course 2024»

Αθήνα, 14/06/2024

Δελτίο Τύπου


Ανακοίνωση αποτελεσμάτων για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο «SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024)
που θα πραγματοποιηθεί στο Πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου
“SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship”
με τη συνεργασία της Ελληνογερμανικής Αγωγής

Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024).

Οι τρεις ακόλουθες αιτήσεις υποβολής εργασιών με θέμα τη βιώσιμη πολιτειότητα (sustainable citizenship) επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν δωρεάν (κάλυψη εξόδων μετακίνησης, διαμονής και διατροφής) στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024):

Αξιολογική σειρά Αρ. πρωτ. αίτησης
1 4541-02/06/2024
2 4363-28/05/2024
3 4445-31/05/2024

 

Βασικές επισημάνσεις:

Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο https://synapses-academies.eu/

Δελτίο τύπου (σε pdf)

066a4cd7efb392e6b4c811f7e769c2e1 XL

Δελτίο Τύπου - 4η Τελική Ενημερωτική Ημερίδα (4th Multiplier Event)

Εικόνα1


Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου στον χώρο του θεάτρου του 2ου Προτύπου ΓΕΛ Αθήνας η 4η Τελική ενημερωτική ημερίδα (4th Multiplier Event) που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ με τίτλο «Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED, Agreement n° 2021-1-EL01-KA220-000032804). Συντονιστής εταίρος τoυ έργου είναι η ACTIONAID HELLAS και συμμετέχουσες άλλες 3 ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Ουγγαρία και Φινλανδία).

Η ενημερωτική ημερίδα πραγματοποιήθηκε με στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου με παρουσίαση καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων από τα συμμετέχοντα σχολεία, που υλοποιήθηκαν αξιοποιώντας την εργαλειοθήκη της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Νοημοσύνης που αναπτύχτηκε στο πλαίσιο του έργου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσης, συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης, με σκοπό την οριστικοποίηση των συστάσεων πολιτικής που συζητήθηκαν σε εθνικό επίπεδο αποσκοπώντας στη χάραξη κοινής Ευρωπαϊκής πρακτικής, αναφορικά με την ένταξη της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης διαμέσου των Τεχνών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο).

Ο γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παραδείγματος που θα αναδεικνύει τη συσχέτιση της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης (Social and Emotional Education – SEE) με τις Τέχνες, αφενός μέσω διαθεματικής προσέγγισης και αφετέρου μέσω εξωσχολικών δραστηριοτήτων.

Η διοργάνωση της ημερίδας έγινε από την ομάδα έργου του ΙΕΠ, την υπεύθυνη του έργου κ. Χαραλαμπίδου Παυλίνα, Σύμβουλο Β’ του ΙΕΠ και την κ. Ιατράκη Μαρία, αποσπασμένη εκπαιδευτικό στο ΙΕΠ.

Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση καλλιτεχνικών δρώμενων από μαθητές/τριες των ελληνικών σχολείων που συμμετείχαν στο έργο, το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αθηνών και το Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.

Το ΙΕΠ απευθύνει ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους και όλες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες.


Δελτίο τύπου (pdf)

 

 2024 06 27 IMG 20240617 162728  2024 06 27 IMG f3ade4f7b6815dc3363cda8f8510b9ce V  2024 06 27 IMG 20240617 171609

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ.9/06-06-2024 και 10/12-06-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ.46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 9/06-06-2024 και 10/12-06-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε σε συνέχεια των υπ’ αρ. 6/19-04-2024, 7/23-04-2024, 8/24-04-2024, 9/25-04-2024, 10/26-04-2024, 11/29-04-2024, 12/30-04-2024 και 13/24-05-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία -Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού -Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858), στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης», στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση –NextGeneration EU.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ.9/06-06-2024 και 10/12-06-2024 Πρακτικών της Επιτροπής...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024 και 02/10-06-2024 Πρακτικών της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης της υπ’ αρ.πρωτ.3453/22-04-2024(ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. ΙΙ»

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024 και 02/10-06-2024 Πρακτικών της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. ΙΙ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024 και 02/10-06-2024 Πρακτικών της 5ης...

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβολής αιτήσεων από ενδιαφερομένους (φυσικά πρόσωπα) για την ένταξη σε Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων, στο πλαίσιο της Πράξης με MIS 6010165

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβολής αιτήσεων από ενδιαφερομένους (φυσικά πρόσωπα) για την ένταξη σε Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων με σκοπό τη συγκρότηση επιστημονικών επιτροπών και ορισμού εμπειρογνωμόνων για την αξιολόγηση διδακτικών βιβλίων, στο πλαίσιο της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» (MIS 6010165)

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη https://bookreview.iep.edu.gr/home από 21/06/2024 και ώρα 13:00 έως 04/07/2024 και ώρα 13:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

  1. Εν ενεργεία μέλη Δ.Ε.Π.
    • Επιλέγουν τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα που ενδιαφέρονται να αξιολογήσουν με σειρά προτίμησης (βλ. Παράρτημα Ι).
    • Αναρτούν Βεβαίωση από το Α.Ε.Ι. στην οποία θα αναφέρεται η τρέχουσα ιδιότητα του μέλους Δ.Ε.Π., καθώς επίσης η βαθμίδα και το γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύουν σύμφωνα με το υπόδειγμα της παρούσας (βλ. Παράρτημα ΙΙΙ).
    • Αποδέχονται το περιεχόμενο της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης ως έχει, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙΙ.
  2. Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί
    • Καταχωρίζεται/ονται αυτόματα από την εφαρμογή η/οι ειδικότητα/ες του εκπαιδευτικού μέσα από διαλειτουργικότητα με το Myschool.
    • Επιλέγουν τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα που ενδιαφέρονται να αξιολογήσουν με σειρά προτίμησης (βλ. Παράρτημα Ι).
    • Επιλέγουν τους τίτλους σπουδών που διαθέτουν (μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό).
    • Επιλέγουν τον χρόνο διδακτικής προϋπηρεσίας στον οποίο εμπίπτουν.
    • Αναρτούν Βεβαίωση της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σύμφωνα με το υπόδειγμα της παρούσας (βλ. Παράρτημα ΙΙΙ).
    • Αποδέχονται το περιεχόμενο της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης ως έχει, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙΙ.
  3. Άλλοι επιστήμονες αυξημένων προσόντων
    • Επιλέγουν τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα που ενδιαφέρονται να αξιολογήσουν με σειρά προτίμησης (βλ. Παράρτημα Ι).
    • Αναρτούν τίτλους σπουδών (πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό).
    • Αναρτούν αποδεικτικό έγγραφο υπηρεσίας/ερευνητικού έργου.
    • Αποδέχονται το περιεχόμενο της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης ως έχει, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙΙ.
  4. Τεχνικοί εμπειρογνώμονες
    • Αναρτούν Πτυχία/Αποδεικτικά έγγραφα.
    • Αποδέχονται το περιεχόμενο της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης ως έχει, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙΙ.
  5. Επικουρικοί εμπειρογνώμονες
    • Αναρτούν Πτυχία/Αποδεικτικά έγγραφα.
    • Αποδέχονται το περιεχόμενο της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης ως έχει, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙΙ.

Επισημάνσεις:
α. Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.
β. Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι την οριστικοποίησή τους έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.
γ. Με την αίτηση, ο ενδιαφερόμενος συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων στο Ι.Ε.Π., όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://bookreview.iep.edu.gr/home

Yποβολή αίτησης εδώ 

Η παρούσα πρόσκληση δημοσιεύεται:

 

  1. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
  2. ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ι
  3. ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΙΙ
  4. ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΙΙΙ
  5. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ι
  6. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΙΙ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΕΡΕΥΝΑ PISA 2022: ΠΕΔΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με μία ολοκληρωμένη δέσμη μέτρων στοχεύουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών. Η σημερινή ανακοίνωση από τον ΟΟΣΑ των αποτελεσμάτων για τις επιδόσεις των μαθητών που συμμετείχαν στην έρευνα του Διεθνούς Προγράμματος PISA για το 2022 (Programme for International Student Assessment – PISA 2022) για το πρόσθετο και καινοτόμο πεδίο «Δημιουργική Σκέψη» (innovative domain “Creative Thinking”), δείχνει τον δρόμο για τις αλλαγές που θα υιοθετηθούν από το προσεχές σχολικό έτος. Τα αποτελέσματα αποτελούν μέρος της έρευνας PISA 2022 και έρχονται σε συνέχεια των αντίστοιχων ανακοινώσεων που προηγήθηκαν για τα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και την Κατανόηση Κειμένου.

Περισσότερα εδώ

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024, 02/10-06-2024 και 03/12-06-2024 Πρακτικών της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 Πρόσκλησης για «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι»

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024, 02/10-06-2024 και 03/12-06-2024 Πρακτικών της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024, 02/10-06-2024 και 03/12-06-2024...

Δελτίο Τύπου - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων

Δελτίο Τύπου

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
για Ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων

Καλούμε εν ενεργεία και αφυπηρετήσαντα μέλη Δ.Ε.Π., εν ενεργεία και συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, επιστήμονες αυξημένων προσόντων, τεχνικούς και επικουρικούς εμπειρογνώμονες να υποβάλουν αίτηση για την ένταξή τους στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων με σκοπό τη συγκρότηση των επιστημονικών επιτροπών και του ορισμού των εμπειρογνωμόνων για την αξιολόγησή τους.

Σε συνέχεια της πρόσκλησης συγγραφής διδακτικών βιβλίων, δημιουργείται Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων, με σκοπό τη συγκρότηση επιστημονικών επιτροπών και ορισμού εμπειρογνωμόνων για την αξιολόγηση διδακτικών βιβλίων. Το αντικείμενο εργασιών των μελών των επιστημονικών επιτροπών αξιολόγησης διδακτικών βιβλίων, συμπεριλαμβανομένων των επικουρικών εμπειρογνωμόνων, είναι η αξιολόγηση των υποβληθέντων βιβλίων με βάση τις γενικές προδιαγραφές, τις τεχνικές προδιαγραφές και χαρακτηριστικά και τα κριτήρια αξιολόγησης ποιότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη https://bookreview.iep.edu.gr/home από 21/06/2024 και ώρα 13:00 έως 04/07/2024 και ώρα 13:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην Πρόσκληση.

Επισημαίνεται ότι τα μέλη των επιστημονικών επιτροπών συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών και επικουρικών εμπειρογνωμόνων πρέπει να μην σχετίζονται με τη συγγραφική διαδικασία των βιβλίων που είναι υποψήφια για ένταξη.

Με την πρόσκληση υποστηρίζεται η Πράξη «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 6010165 που υλοποιείται στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή».

Δείτε την πρόσκληση ΕΔΩ

Περισσότερα: Δελτίο Τύπου - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών...

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top