Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 9/6.03.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 13164/10.12.2018 (ΑΔΑΜ: 18PROC004154415) Συνοπτικό Διαγωνισμό - (Αρ. Διακ.: 11/2018)

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 9/6.03.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 13164/10.12.2018 (ΑΔΑΜ: 18PROC004154415) Συνοπτικό Διαγωνισμό - (Αρ. Διακ.: 11/2018).

Κατά της ανωτέρω απόφασης χωρεί ένσταση, σύμφωνα με το άρθρο 17.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

ΙΕΠ_ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ_02-2019

IEP enimerotiko deltio 02 2019

Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το Ενημερωτικό Δελτίο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιοποιεί την πρότασή του για τα Προγράμματα Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιοποιεί την πρότασή του για τα Προγράμματα Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου όπως έχει αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (13585/21-12-18), διευκρινίζοντας τα εξής:

  1. Τα Προγράμματα Σπουδών στηρίζονται στη δομή της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου, όπως έχει εξαγγελθεί στις 3/9/2018, βασικό στοιχείο της οποίας είναι οι τέσσερις Ομάδες Προσανατολισμού με κοινό εξεταζόμενο εξάωρο μάθημα σε όλες τα Νέα Ελληνικά, και τρία εξεταζόμενα εξάωρα μαθήματα σε κάθε Ομάδα (Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας). Επιπλέον, τα Προγράμματα Σπουδών συμπληρώνονται με την Φυσική Αγωγή (2 ώρες), τα Θρησκευτικά (1 ώρα) και μαθήματα επιλογής (ένα μάθημα 2 ωρών) (ξένες γλώσσες και σχέδιο).
  2. Τα Προγράμματα Σπουδών αποσκοπούν στην εξασφάλιση της δυνατότητας των εκπαιδευτικών να σχεδιάζουν τα μαθήματα και να επιτελούν το έργο τους στην τάξη με άνεση χρόνου. Για τον λόγο αυτόν, η γενναία αύξηση των ωρών διδασκαλίας των εξεταζόμενων μαθημάτων συνοδεύεται από μία προσεκτική και λελογισμένη αύξηση της ύλης.
  3. Τα προγράμματα που δημοσιοποιούνται έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν την ομαλή μετάβαση μαθητών και εκπαιδευτικών στη νέα δομή, θα ισχύσουν, στη μορφή που προτείνονται, κατά το σχολικό έτος 2019-2020, υποστηρίζονται δε από τα διαθέσιμα σχολικά εγχειρίδια.
  4. Ο καθορισμός της διδακτέας και εξεταστέας ύλης και οι σχετικές οδηγίες θα ακολουθήσουν.

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 4/15.01.2019 και 6/20.02.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 13164/10.12.2018 Συνοπτικό Διαγωνισμό

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 4/15.01.2019 και 6/20.02.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 13164/10.12.2018 (ΑΔΑΜ: 18PROC004154415) Συνοπτικό Διαγωνισμό - (Αρ. Διακ.: 11/2018).

Κατά της ανωτέρω απόφασης χωρεί ένσταση, σύμφωνα με το άρθρο 17.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Πρόσκληση κατάθεσης τεκμηριωμένων προτάσεων από θεσμικούς φορείς της επαγγελματικής και επιστημονικής κοινότητας σχετικά με τις κατευθύνσεις αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης, ως βασικού πυλώνα της αναπτυξιακής πολιτικής της χώρας

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προγραμματίζει και υλοποιεί προπαρασκευαστικές ενέργειες για την πλήρη ανανέωση των Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού υλικού της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης μέσω της Πράξης ΕΣΠΑ 2014-2020 «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας» με MIS 5027220 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά βίου Μάθηση 2014-2020», η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Σε αυτό το πλαίσιο, το ΙΕΠ απευθύνει ανοικτή Πρόσκληση προς θεσμικούς φορείς της επαγγελματικής και επιστημονικής κοινότητας (επιμελητήρια, κοινωνικοί εταίροι, επιστημονικές και επαγγελματικές ενώσεις, σύλλογοι επαγγελματιών, φορείς και οργανισμοί του δημοσίου κ.ά.) για την κατάθεση θεμελιωμένων προτάσεων αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η υποβολή προτάσεων έχει ως κύριο σκοπό να παρασχεθεί χρήσιμη ανατροφοδότηση για τον ανασχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και να ενισχυθούν οι προϋποθέσεις ενεργούς ανάμειξης των κοινωνικών και λοιπών εταίρων στην ανάπτυξη και αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης της χώρας.

Οι προτάσεις των φορέων σχετικά με τις κατευθύνσεις της επαγγελματικής εκπαίδευσης μπορούν να αφορούν (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά) τα ακόλουθα:

  • Σύγχρονες εξειδικεύσεις στο πλαίσιο υφιστάμενων επαγγελμάτων∙
  • Σύγχρονες τάσεις στην απασχόληση και στη διά βίου μάθηση∙
  • Κύριες και επιμέρους επαγγελματικές λειτουργίες στο πλαίσιο συγκεκριμένων επαγγελμάτων και προσόντων∙
  • Γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες, είτε σε οριζόντιο (transversal) επίπεδο είτε στο πλαίσιο συγκεκριμένων εξειδικεύσεων και επιστημονικών αντικειμένων.

Σημειώνεται ότι:

α) Σύμφωνα με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, το πτυχίο ειδικότητας και το απολυτήριο του ΕΠΑΛ αντιστοιχεί στο επίπεδο 4 ενώ το πτυχίο επαγγελματικής ειδικότητας Μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας αντιστοιχεί στο επίπεδο 5.

β) Η υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο της παρούσας ανοικτής Πρόσκλησης δε δεσμεύει το ΙΕΠ ή το ΥΠΠΕΘ ως προς τις τελικές εισηγήσεις/αποφάσεις τους και δεν συνδέεται με οποιαδήποτε αμοιβή για την Επιστημονική Ομάδα Έργου του ΙΕΠ στο πλαίσιο της Πράξης με MIS 5027220 «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας» του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Οι προτάσεις στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης μπορούν να κατατίθενται μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από 25/2/2019 ως 31/3/2019.

[Το Δελτίο Τύπου]

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με τον με αρ. πρωτ. 622/25.01.2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC004376385, ΑΡ. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ 1/2019) ηλεκτρονικό δημόσιο ανοικτό τακτικό διαγωνισμό- MIS 5001313

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με τον με αρ. πρωτ. 622/25.01.2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC004376385, ΑΡ. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ 1/2019) ηλεκτρονικό δημόσιο ανοικτό τακτικό διαγωνισμό για το έργο «Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία - Γ’ Δημοτικού» στα πλαίσια της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού», με κωδικό MIS 5001313.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Πρόσκληση υποβολής αίτησης προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου για την υλοποίηση πακέτων εργασίας του Υποέργου 1 της Πράξης με κωδικό ΟΠΣ -5003740

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως και δύο (2) Πτυχιούχους Ανώτατης Εκπαίδευσης για την υλοποίηση πακέτων εργασίας του Υποέργου 1 της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης», με κωδικό ΟΠΣ 5003740

Οι υποψήφιοι/-ες έχουν το δικαίωμα υποβολής μίας αίτησης στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνον σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία. Στη συγκεκριμένη δικτυακή πύλη υπάρχουν οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων: 27/03/2019 ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00.

 

Σχετική Πρόσκληση

Yποβολή αίτησης

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top