Τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στη Β΄ φάση ευρείας εφαρμογής του έργου H2020: «Open Schools for Open Societies-OSOS» (Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με την Πράξη 55/15-11-2018 του Δ.Σ., κάλεσε σχολικές μονάδες της Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, προκειμένου να συμμετάσχουν στη Β΄ φάση εφαρμογής του έργου H2020: «Open Schools for Open Societies-OSOS» (Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία), που θα υλοποιηθεί κατά τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και κριτήρια επιλογής που αναφέρονται στη σχετική πρόσκληση.
Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν εγκαίρως, υποβάλλοντας αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, διακόσιες είκοσι πέντε (225) σχολικές μονάδες.
Επισημαίνεται ότι λαμβάνοντας υπόψη: α) τον μεγάλο αριθμό των αιτήσεων, που κατατέθηκαν για την παρούσα Β΄ φάση ευρείας εφαρμογής του έργου OSOS, β) το ιδιαίτερα ενδιαφέρον περιεχόμενό τους, γ) την ανάγκη αντιπροσώπευσης, όσο το δυνατό, περισσότερων τύπων σχολικών μονάδων (γενικής και ειδικής αγωγής, καλλιτεχνικά, μουσικά, διαπολιτισμικά, μειονοτικά, πρότυπα, πειραματικά, δημόσια, ιδιωτικά, κ.ά.), με σκοπό τη βέλτιστη κατανομή της δράσης και την επίτευξη των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων της, σε συνδυασμό με τον προκαθορισμένο αριθμό των σχολικών μονάδων, βάσει της ανωτέρω πρόσκλησης (συνολικά 90 και 10 αναπληρωματικά), αποφασίστηκε:
(i) ο αριθμός των επιλεχθέντων σχολείων να προσαυξηθεί και να προσδιοριστεί τελικά σε εκατόν είκοσι (120) συνολικά σχολεία,
(ii) τα επιλεχθέντα ως αναπληρωματικά σχολεία να συμμετάσχουν ενεργά στην παρούσα Β΄ φάση στο πλαίσιο της ευρείας εφαρμογής του προγράμματος.
Μετά την ενδελεχή μελέτη όλων των αιτήσεων, βάσει των κριτηρίων της σχετικής πρόσκλησης, τα σχολεία που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στην Β΄ φάση εφαρμογής του έργου OSOS είναι τα αναφερόμενα στον κατωτέρω πίνακα (ταξινομημένα κατά βαθμίδα και τύπο σχολείου και όχι αξιολογική σειρά).
Α/Α |
Κωδ. Σχολείου |
Όνομα Σχολείου |
1 |
9521520 |
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΑΜΟΥ |
2 |
9260012 |
4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ |
3 |
9490043 |
1o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ |
4 |
9520665 |
17o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ |
5 |
9200592 |
7ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
6 |
9110286 |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΪΣΤΡΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ |
7 |
9150137 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙΟΥ |
8 |
9320115 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ |
9 |
9050087 |
3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ |
10 |
9350291 |
30ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ |
11 |
9430038 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑΙΟΥ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ |
12 |
9260242 |
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ |
13 |
9410114 |
1ο 12/θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΚΙΑ |
14 |
9250020 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΛΑΧΑΤΩΝ |
15 |
9380102 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΑΒΗΣΣΟΥ |
16 |
9050202 |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ |
17 |
9190172 |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ |
18 |
9190155 |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ |
19 |
9190068 |
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΙΧΝΗΣ |
20 |
9160004 |
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ |
21 |
9190921 |
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΡΜΗΣ |
22 |
9050414 |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ |
23 |
9190378 |
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ |
24 |
9310192 |
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
25 |
9050562 |
1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΤΩΝ |
26 |
9050936 |
3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ |
27 |
9050381 |
12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ |
28 |
9100110 |
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ |
29 |
9020184 |
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ |
30 |
9260008 |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ |
31 |
9520339 |
54o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ |
32 |
9520017 |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ |
33 |
9010115 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ |
34 |
9010523 |
16ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
35 |
9360098 |
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ |
36 |
9010593 |
17o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
37 |
9200279 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
38 |
3929003 |
19ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ |
39 |
9520271 |
3/θέσιο ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
40 |
9520037 |
12/θέσιο ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Π.Τ.Δ.Ε. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ |
41 |
9050333 |
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ |
42 |
9490040 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΛΥΝΘΟΥ |
43 |
7052004 |
ΑΡΣΑΚΕΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΨΥΧΙΚΟΥ |
44 |
7191012 |
ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
45 |
9420203 |
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ |
46 |
9070008 |
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΗΒΑΣ |
47 |
9480067 |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΣΦΙΝΑΣ |
48 |
9190412 |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ |
49 |
9500032 |
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕ |
50 |
1901251 |
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ |
51 |
2401010 |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ |
52 |
1212050 |
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ (ΕΥΒΟΙΑΣ) |
53 |
0501002 |
ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ |
54 |
0540001 |
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ |
55 |
0501040 |
1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ |
56 |
0501130 |
2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ |
57 |
1701001 |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ |
58 |
0601002 |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ |
59 |
5012017 |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΡΙΣΟΥ |
60 |
1201020 |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ |
61 |
0502100 |
1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ |
62 |
1011010 |
ΓΕΝΝΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΜΟΥ |
63 |
0501696 |
3o Γ/ΣΙΟ Ν. ΦΙΛ/ΦΕΙΑΣ |
64 |
3010010 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΙΟΥ (ΛΑΚΩΝΙΑΣ) |
65 |
0501980 |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ |
66 |
4502010 |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ |
67 |
2401055 |
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ |
68 |
0501900 |
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
69 |
0501844 |
8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
70 |
3612020 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΘΩΝΗΣ |
71 |
2402010 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ |
72 |
3312010 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΥΔΡΟΥ "ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ" |
73 |
5206010 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΥΔΡΑΣ |
74 |
1701080 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΩΝΑ |
75 |
3501044 |
9o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ |
76 |
4704010 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΛΑΙΜΟΥ |
77 |
0501585 |
8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ |
78 |
7192004 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ |
79 |
5056010 |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΥΚΟΛΙΩΝ |
80 |
1951256 |
1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΥΚΕΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
81 |
1053020 |
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΥΜΝΟΥ |
82 |
0552037 |
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ |
83 |
0551004 |
ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ |
84 |
1055010 |
1ο ΓΕΛ ΚΩ |
85 |
0551040 |
1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ "ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ" |
86 |
4551045 |
6ο ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ |
87 |
0551914 |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ |
88 |
1951030 |
3ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
89 |
0552089 |
4o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ |
90 |
0580202 |
Α΄ ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ |
91 |
5052010 |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΜΟΥ |
92 |
0551970 |
1ο ΓΕΛ ΠΑΠΑΓΟΥ |
93 |
0551466 |
ΓΕΛ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ |
94 |
3151041 |
6o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ |
95 |
1951191 |
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ |
96 |
1951052 |
2ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ |
97 |
1160010 |
ΓΕΛ ΤΥΧΕΡΟΥ (ΕΒΡΟΥ) |
98 |
4252010 |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΑΠΩΝ |
99 |
3340040 |
1o ΕΠΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ |
100 |
1750080 |
6ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ |
101 |
2250075 |
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
102 |
4350040 |
ΜΑΥΡΟΓΕΝΕΙΟ ΕΠΑ.Λ. ΣΑΜΟΥ |
103 |
0540802 |
3o ΕΠΑΛ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ |
104 |
3540055 |
3o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΒΟΛΟΥ |
105 |
0550915 |
9o ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ |
106 |
3240125 |
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ |
107 |
2340030 |
ΕΠΑΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ |
108 |
0640050 |
ΕΠΑΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ |
109 |
9380320 |
1/Θ ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ |
110 |
9521038 |
ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ |
111 |
0501555 |
ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
112 |
0551555 |
ΕΙΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
113 |
1901003 |
ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΕΑΕ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
114 |
0541010 |
E.E.E.E.K. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ |
115 |
0558001 |
ΕΝΕΕΓΥΛ ΑΙΓΑΛΕΩ |
116 |
2741001 |
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ |
117 |
1041003 |
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΩ |
118 |
1024933 |
2o ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
119 |
SEK125 |
Ε.Κ. ΣΑΜΟΥ |
120 |
SEK075 |
3ο Ε.Κ. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΡΑΦΗΝΑΣ) |
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με την Πρόσκληση για την παροχή υπηρεσιών εικονογράφησης παραμυθιών και δημιουργίας σκίτσων για τον εμπλουτισμό των κοινωνικών ιστοριών (Αρ. πρωτ. 42/03.01.2019)
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Διευκρινίσεις επί της πρόσκλησης με αρ. πρωτ. 42/03.01.2019 (ΑΔΑ: 68ΖΓΟΞΛΔ-7Ι0).
Απόφαση ΔΣ /ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/15.01.2019 και 2/16.01.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την υπ’ αρ. πρωτ. 12212/02.11.2018 (ΑΔΑ: ΩΚΠΘΟΞΛΔ-Χ5Μ) Πρόσκληση
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/15.01.2019 και 2/16.01.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την υπ’ αρ. πρωτ. 12212/02.11.2018 (ΑΔΑ: ΩΚΠΘΟΞΛΔ-Χ5Μ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/09.01.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου «Παροχή υπηρεσιών μετακινήσεων και φιλοξενίας» - ΟΠ
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/09.01.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου «Παροχή υπηρεσιών μετακινήσεων και φιλοξενίας» - ΟΠΣ: 5001313
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων εντός πέντε (05) ημερών, ήτοι στις 15.01.2019, ημέρα Τρίτη και ώρα 15:00.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού Δικαίου με έως δύο (2) εμπειρογνώμονες για εκπόνηση δειγματικών διδακτικών σεναρίων του ΠΕ25.1 -Υποέργου 25 -5000065
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού Δικαίου με έως δύο (2) εμπειρογνώμονες για εκπόνηση δειγματικών διδακτικών σεναρίων για την κάλυψη των αναγκών του ΠΕ25.1 του Υποέργου 25: «Ανάπτυξη περιεχομένου-υλικού επιμόρφωσης νέων κλάδων εκπαιδευτικών και εσωτερική αξιολόγηση Πράξης» της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)» με κωδικό ΟΠΣ 5000065.
Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων, εντός δέκα ημερών (10), ήτοι έως και 31.01.2019, ημέρα Πέμπτη και ώρα 15:00.
Πρόσκληση Υποβολής Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ή/και Εκπαιδευτικού Υλικού για τη ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2018-19
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο της υλοποίησης δράσεων Θεματική Εβδομάδα 2018-19 στα Γυμνάσια της χώρας καθώς και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσκαλεί ενδιαφερόμενους φορείς (κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς, περιφερειακής ή τοπικής αυτοδιοίκησης, ΑΕΙ, ΤΕΙ, ερευνητικά κέντρα, κ.λπ.):
Να υποβάλουν προγράμματα, μεθοδολογικές οδηγίες και υλικά για την παιδεία της δημοκρατικής και αξιοπρεπούς συμβίωσης, την καλλιέργεια δημοκρατικών διαδικασιών και στάσεων σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Τα προγράμματα πρέπει να καλύπτουν τους παρακάτω στόχους και ανάγκες:
- Να εμβαθύνουν σε θέματα στάσεων ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της αξιοπρεπούς συνύπαρξης και να καλλιεργούν ικανότητες διαλόγου, δημοκρατικής διαβούλευσης, συμμετοχής σε συλλογικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων ανάληψης ευθύνης και διαμεσολάβησης.
- Να εμπλουτίζουν με επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό τις θεματικές (α) Διατροφή και Ποιότητα Ζωής, (β) Κυκλοφοριακή Αγωγή - Οδική Ασφάλεια, (γ) Πρόληψη κατά των Εξαρτήσεων και του Εθισμού και (δ) Έμφυλες Ταυτότητες, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναστοχαστούν σε προκλήσεις της καθημερινότητάς τους.
- 3. Να συμβάλλουν στην περαιτέρω καλλιέργεια του κοινωνικού περιβάλλοντος μάθησης και στην περαιτέρω ανάπτυξη της δημοκρατίας της σχολικής κοινότητας.
- Να εμπλέκουν τη σχολική κοινότητα σε συμμετοχικές, συνεργατικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, αντιμετωπίζοντας ως θετική πρόκληση τα προβλήματα ένταξης, διαφοροποίησης, περιθωριοποίησης και διακρίσεων, τα οποία έχει καταγράψει η κοινότητα.
- Να προσφέρουν παιδαγωγικά κατάλληλες εμπειρίες, ώστε οι μαθητές και μαθήτριες να αναστοχαστούν ως προς τη σχέση του ατόμου μέσα σε μια συλλογικότητα με όρους αυτονομίας και συνύπαρξης και ως προς τις συνθήκες διασφάλισης και άσκησης δικαιωμάτων στη σχολική τους κοινότητα.
- Να στοχεύουν στην εμπέδωση ή εμβάθυνση ατομικών ικανοτήτων, συμμετοχής σε συλλογικές διαδικασίες, σε διαδικασίες λήψης αποφάσεων, διαμεσολάβησης και εκπροσώπησης, ανάληψης υποχρεώσεων και υιοθεσίας κανόνων συνεργασίας προκειμένου να απαντηθούν θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα.
- Να καλλιεργούν καλές πρακτικές στο σχολείο σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, την εκπροσώπηση, τη διαβούλευση, την κοινωνικοποίηση και τη συμπερίληψη, την ισότητα και την οπτική φύλου, την αποσόβηση της μισαλλοδοξίας, τη μη βίαιη επίλυση συγκρούσεων, την πολιτειακή ευθύνη, την επαγγελματική σταδιοδρομία και τις έμφυλες ταυτότητες.
- Να ενημερώνουν για την οικουμενική αξία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και να επεξεργάζονται τις θεματικές υπό το πρίσμα των ανθρώπινων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας, να καλλιεργούν την ικανότητα να επιλύονται προβλήματα και διαφωνίες σχετικά με τα πεδία της θεματικής (ποιότητα ζωής, οδική ασφάλεια, καταναλωτισμός, εξαρτήσεις, εθισμός, έμφυλες ταυτότητες, συμπερίληψη, ισότητα, αξιοπρέπεια, διακρίσεις, κ.ά. με συνεργασία, διάλογο και επιχειρηματολογία.
- Να υποστηρίζουν τη μεθοδολογία υλοποίησης προγραμμάτων κατά τη Θεματική Εβδομάδα 2018-19 και να συμβάλλουν στην επεξεργασία των ενοτήτων της Θεματικής Εβδομάδας (διατροφή, κυκλοφορία, έμφυλες ταυτότητες, πρόληψη, εργασία) μέσα από την ενημέρωση, την κοινωνικοποίηση, τη δημοκρατική συνύπαρξη και το σεβασμό του Άλλου, του διαφορετικού.
Το υλικό χρειάζεται να είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας, ώστε να είναι παιδαγωγικά κατάλληλο για μαθητές/τριες όλων των τύπων γυμνασίων, συμπεριλαμβανομένων των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και ΔΥΕΠ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Προσκαλούνται οι φορείς που έχουν υποβάλει εκπαιδευτικά προγράμματα ή/και εκπαιδευτικό υλικό που αξιοποιήθηκε στις Θεματικές Εβδομάδες παρελθόντων ετών για τις ενότητες «Διατροφή και Ποιότητα Ζωής», «Κυκλοφοριακή Αγωγή - Οδική Ασφάλεια», «Πρόληψη κατά των Εξαρτήσεων και του Εθισμού», «Έμφυλες Ταυτότητες», εάν το επιθυμούν, να υποβάλουν εκ νέου το υλικό τους με προσθήκες ή και τροποποιήσεις, ώστε οι παραπάνω θεματικές:
-να εξεταστούν υπό το πρίσμα της Δημοκρατίας και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ,
-να λάβουν τη διάσταση και την οπτική της δημοκρατικής συνύπαρξης και του σεβασμού του Άλλου, ανεξάρτητα από καταγωγή και προέλευση, φυσική και οικονομική κατάσταση, πεποιθήσεις, έμφυλη ταυτότητα και σεξουαλικό προσανατολισμό.
Η υποβολή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και εκπαιδευτικών υλικών, από τους ενδιαφερόμενους φορείς μπορεί να γίνει έως 15/02/2019, στην ηλεκτρονική διεύθυνση iep.edu.gr/thematikievdomada/, πατώντας σε αυτή το κουμπί «ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΥΛΙΚΟΥ» και συμπληρώνοντας τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα καταχώρισης.
Στη φόρμα θα αναρτηθούν ως συνημμένα αρχεία τα εξής:
- Περιγραφή του προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος ή/και εκπαιδευτικού υλικού (βλ. φόρμα περιγραφής εκπαιδευτικού προγράμματος ή/και εκπαιδευτικού υλικού).
- Εκπαιδευτικό υλικό (είτε πρόκειται για υλικό που συνοδεύει το πρόγραμμα ή για αυτόνομο εκπαιδευτικό υλικό).
- Οδηγός προς τους εκπαιδευτικούς, ο οποίος θα πρέπει να περιλαμβάνει: (α) αναφορά στο σχετικό θεωρητικό πλαίσιο, (β) οδηγίες για την εφαρμογή του προγράμματος ή/και (γ) οδηγίες για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού.
- Υπόμνημα με το προφίλ του φορέα, από το οποίο να προκύπτει η εμπειρία στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και εκπαιδευτικού υλικού στους ως άνω αναφερόμενους βασικούς άξονες. Στην περίπτωση που το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή το εκπαιδευτικό υλικό πρόκειται να εφαρμοστεί από εκπροσώπους του αντίστοιχου φορέα, απαιτείται η συνυποβολή των βιογραφικών τους σημειωμάτων.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα ή/και εκπαιδευτικά υλικά που θα υποβληθούν, θα αξιολογηθούν με βάση όσα περιγράφονται στο παράρτημα της παρούσας και, εφόσον πληρούν τα κριτήρια, θα συμπεριληφθούν σε σχετικό κατάλογο με εκπαιδευτικά προγράμματα και υλικό που προτείνονται να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δράσεων Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε όλα τα σχολεία της χώρας κατά το σχολικό έτος 2018-19.
Η παρούσα πρόσκληση αφορά και φορείς οι οποίοι έχουν λάβει έγκριση από το ΥΠ.Π.Ε.Θ., κατόπιν θετικής γνωμοδότησης του Ι.Ε.Π. για το τρέχον σχολικό έτος, δεδομένου ότι πρέπει να παρασχεθεί στο Ι.Ε.Π. η άδεια χρήσης του υλικού αυτού για τους σκοπούς της θεματικής εβδομάδας 2018-19.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΚΡΙΤΗΡΙΑ Αξιολόγησης για την επιλογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων/ εκπαιδευτικών υλικών
Η επιλογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και εκπαιδευτικών υλικών που θα υποβληθούν θα διεξαχθεί με βάση τα παρακάτω κριτήρια παιδαγωγικής καταλληλότητας και επιστημονικής εγκυρότητας:
(α) να είναι παιδαγωγικά κατάλληλα για μαθητές γυμνασίου,
(β) να εμπίπτουν στη θεματολογία και τους στόχους των θεματικών ενοτήτων,
(γ) να συνοδεύονται από οδηγούς εφαρμογής,
(δ) να είναι σύμφωνα και να υποστηρίζουν τη θεμελιώδη αρχή της Εκπαίδευσης που ορίζει ότι «Το σχολείο πρέπει να αποτελεί χώρο υποδειγματικής εφαρμογής των αρχών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως είναι ο σεβασμός στον άλλο, η διασφάλιση της αξιοπρέπειας του κάθε ατόμου, η ελευθερία από κάθε μορφής διάκριση, η ελευθερία σκέψης και έκφρασης, η συμμετοχή και η συνεργασία»,
(ε) να μην περιλαμβάνουν οτιδήποτε μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να εκθέτει ή προσβάλλει μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς, γονείς ή άλλες κοινωνικές κατηγορίες, και να μην παροτρύνουν/ νομιμοποιούν -έστω και έμμεσα- την υιοθέτηση αντικοινωνικών ή ρατσιστικών συμπεριφορών,
(στ) να είναι διατυπωμένα σε σωστό νεοελληνικό λόγο και να μην έχουν τυπογραφικά, ορθογραφικά και συντακτικά λάθη,
(ζ) να χαρακτηρίζονται από πρωτοτυπία, καινοτομία και να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες (πολυμεσικά υλικά),
(η) να προάγουν τη βιωματική και συνεργατική μάθηση και να δημιουργούν προϋποθέσεις για την ανάληψη δράσης από πλευράς των μαθητών και των μαθητριών, στο πλαίσιο της σχολικής και της ευρύτερης τοπικής κοινότητας,
(θ) να είναι απαλλαγμένα από οποιοδήποτε στοιχείο άμεσης ή έμμεσης διαφήμισης και προώθησης εμπορικών συμφερόντων,
(ι) να μπορούν να υλοποιηθούν εντός του σχολικού πλαισίου και να μην έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 6 διδακτικών ωρών,
(ια) ο φορέας ή/και οι εκπρόσωποί του, που ενδεχομένως κληθούν να υλοποιήσουν στο σχολείο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή/και εκπαιδευτικό υλικό, να διαθέτουν αποδεδειγμένη −βάσει του υπομνήματος και των βιογραφικών σημειωμάτων− εμπειρία στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση προγραμμάτων/εκπαιδευτικών υλικών στους βασικούς άξονες της θεματικής εβδομάδας,
(ιβ) η υλοποίηση του προγράμματος ή/και η χρήση του εκπαιδευτικού υλικού δεν θα πρέπει να συνεπάγεται οποιαδήποτε οικονομική δαπάνη για τη σχολική μονάδα.
Επισημαίνεται ότι:
α) Η συμμετοχή στη διαδικασία υποβολής συνεπάγεται παραχώρηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ή/και εκπαιδευτικού υλικού από πλευράς των φορέων στο ΙΕΠ για χρήση και εκμετάλλευση (χωρίς εμπορικό σκοπό), κατά την κρίση του, στο πλαίσιο υλοποίησης των δράσεων της Θεματικής Εβδομάδας 2018-19 στις σχολικές μονάδες, χωρίς την καταβολή οιουδήποτε ανταλλάγματος προς τους φορείς.
β) Θα αποκλειστούν από τη διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικά προγράμματα ή/και εκπαιδευτικά υλικά που δεν είναι πλήρη ή έχουν υποβληθεί εκπρόθεσμα.
γ) Οι φορείς των οποίων το εκπαιδευτικό υλικό θα αξιοποιηθεί θα συμπεριληφθούν και στον κατάλογο των φορέων που θα προταθούν για συνεργασία στις σχολικές μονάδες.
δ) Το ΙΕΠ θα χορηγήσει σχετική βεβαίωση προς τους φορείς για τη συμπερίληψη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή/και υλικών στον Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού.
Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου για την παροχή υπηρεσιών εικονογράφησης παραμυθιών και δημιουργίας σκίτσων για τον εμπλουτισμό των κοινωνικών ιστοριών
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313 και ειδικότερα στο πλαίσιο των Δράσεων 2-4 προβλέπεται η ευαισθητοποίηση μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας μέσα από παραμύθια, ιστορίες η και άλλα λογοτεχνικά κείμενα. Επίσης θα παραχθεί έντυπο και ψηφιοποιημένο υλικό με την μορφή Κοινωνικών Ιστοριών που θα αφορούν στην Προσωπική και Κοινωνική Ανάπτυξη και στην κατανόηση κοινωνικών καταστάσεων για μαθητές/-ήτριες με αναπηρία και στη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων για την ασφάλεια και υγεία των μαθητών/-τριών με αναπηρία.
Προκειμένου να εμπλουτιστεί το παραπάνω υλικό, ο/η Ανάδοχος θα αναλάβει:
α) την εικονογράφηση έως πέντε (5) παραμυθιών, τα οποία εκπονούνται από Ειδική Επιστήμονα/Εμπειρογνώμονα που έχει επιλεχθεί από την Αναθέτουσα Αρχή, στο πλαίσιο ευαισθητοποίησης μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας μέσα από τα παραμύθια,
β) τη δημιουργία έως πεντακοσίων (500) σκίτσων για τις κοινωνικές ιστορίες, οι οποίες εκπονούνται από Ειδική Επιστήμονα/Εμπειρογνώμονα που έχει επιλεχθεί από την Αναθέτουσα, για την κατανόηση κοινωνικών καταστάσεων για μαθητές/-ήτριες με αναπηρία και για τη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων για την ασφάλεια και υγεία των μαθητών/-τριών με αναπηρία
Ο προϋπολογισμός του συνόλου του έργου, ανέρχεται στο ποσό των τεσσάρων χιλιάδων τετρακοσίων τριάντα πέντε ευρώ και σαράντα οκτώ λεπτών (4.435,48€) άνευ Φ.Π.Α, ήτοι πέντε χιλιάδες πεντακόσια ευρώ (5.500,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% .
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: 18.01.2019, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών (2/09.01.2019) για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος – Οριστική κατακύρωση
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 2/09.01.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για την υπ’ αρ. πρωτ. 13450/19.12.2018 Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου «Παροχή υπηρεσιών μετακινήσεων και φιλοξενίας» - ΟΠΣ: 5001313