Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/05-10-2018 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων υποψηφίων, για την υπ’ αρ. πρωτ. 1319/23-02-2018 (ΑΔΑ: Ω9ΤΨΟΞΛΔ-3Φ2) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/05-10-2018 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων υποψηφίων, για την υπ’ αρ. πρωτ. 1319/23-02-2018 (ΑΔΑ: Ω9ΤΨΟΞΛΔ-3Φ2) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ενστάσεων, βάσει του άρθρου 3 της Πρόσκλησης, είναι στις 30/10/2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 15:00.

[Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 14/19.10.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών Αξιολόγησης Προσφορών – Απόφαση ανάθεσης για το τμήμα Β του συνοπτικού διαγωνισμού «Διοργάνωση Διήμερης Διά ζώσης Επιμόρφωσης – ACT»

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ  περί έγκρισης του υπ’ αρ. 14/19.10.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών – Απόφαση ανάθεσης για το τμήμα Β του συνοπτικού διαγωνισμού για το έργο «Διοργάνωση Διήμερης Διά ζώσης Επιμόρφωσης - ACT

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων εντός πέντε (05) ημερών, ήτοι στις 29.10.2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε ημερίδα με θέμα: «Παρουσίαση του νέου μαθήματος «Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» της Β΄ Λυκείου (Φάκελος μαθήματος)» - ΝΕΟ

Η Επιστημονική Μονάδα Κοινωνικών Επιστημών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής διοργανώνει Ενημερωτική/Επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Παρουσίαση του νέου μαθήματος «Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» της Β΄ Λυκείου (Φάκελος μαθήματος)».

Η εγγραφή στο Μητρώο του ΙΕΠ θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 22-10-2018, από τις 12:00 και μετά.

   Παρατείνεται η δυνατότητα δήλωσης συμμετοχής στην Ημερίδα μέχρι την Τρίτη 30-10-2018και ώρα 11:00.  


Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει αίτηση στην πλατφόρμα του ΙΕΠ για τη συμμετοχή τους στην Ημερίδα «Παρουσίαση του νέου μαθήματος «Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» της Β΄ Λυκείου (Φάκελος μαθήματος)», γίνονται δεκτοί.

Περισσότερα εδώ

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/11.9.2018, 7/03.10.2018 και 8/12.10.2018 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 9187/24.08.2018 συνοπτικό διαγωνισμό

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/11.9.2018, 7/03.10.2018 και 8/12.10.2018 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τον υπ’ αρ. πρωτ. 9187/24.08.2018 (ΑΔΑ: 7Α24ΟΞΛΔ-Κ9Ω, ΑΔΑΜ: 18PROC003596981) συνοπτικό διαγωνισμό

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων εντός πέντε (05) ημερών, ήτοι στις 29.10.2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Ενημέρωση σχετικά με την ανάρτηση υλικού για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα ΕΠΑ.Λ.

Σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. (http://iep.edu.gr/el/component/k2/162-ksenes-glosses) έχει αναρτηθεί η 1η ενότητα των Φακέλων Υλικού για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στους παρακάτω τομείς των ΕΠΑ.Λ.  

  • ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
  • ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  • ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ - ΕΥΕΞΙΑΣ
  • ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (Γραφικών τεχνών – Συντήρησης έργων τέχνης & αποκατάστασης – Σχεδιασμού & διακόσμησης εσωτερικών χώρων)

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιοποιήσουν το προτεινόμενο διδακτικό υλικό που αναρτάται σταδιακά στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. κατά το διάστημα που θα μεσολαβήσει μέχρι την εκτύπωση και τη διανομή των Φακέλων Υλικού στα σχολεία, προσαρμόζοντάς το στις ανάγκες και το επίπεδο γλωσσομάθειας των μαθητών και μαθητριών της τάξης τους.

[Το Δελτίο Τύπου]

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή ανακοινώσεις επιστημονικών ενώσεων που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας θεωρούμε αναγκαίο να επισημάνουμε τα εξής:

  1. Η μείωση του «εξεταστικού φόρτου» και γενικότερα η προσαρμογή των σχολικών προγραμμάτων στις πραγματικές δυνατότητες των παιδιών δεν συνιστά ούτε «εμμονή» ούτε κάποιου είδους «ιδεολογικοποίηση». Αντίθετα, προέκυψε ως έλλογο αίτημα της ίδιας της εκπαιδευτικής κοινότητας, που τεκμηρίωσε, και θεωρητικά και ερευνητικά, τη θέση ότι τα προγράμματα σπουδών και τα σχολικά βιβλία, σε όλα σχεδόν τα διδασκόμενα μαθήματα, προβάλλουν υπερβολικές απαιτήσεις, τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο (βλ. π.χ. 8ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΟΛΜΕ και τα δημοσιευμένα πορίσματα του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου).
  2. Είναι ξένο προς τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις το επιχείρημα ότι ένα μάθημα / μια επιστήμη καταξιώνεται στα μάτια της εκπαιδευτικής κοινότητας μόνον εφόσον συμπεριλαμβάνεται στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις του Ιουνίου. Αντίθετα, η διεθνής εκπαιδευτική πραγματικότητα παρέχει πληθώρα εναλλακτικών πρακτικών, που δίνουν έμφαση στην άμεση και συστηματική υποστήριξη των παιδιών (διαμορφωτική αξιολόγηση) έναντι μιας τελικής, γραπτής εξέτασης.
  3. Συνιστά βαρύτατο ολίσθημα να χαρακτηρίζεται συλλήβδην το Γυμνάσιο «άχρηστη εκπαιδευτική βαθμίδα» και «τρίχρονο parking παιδιών», και το δημόσιο σχολείο, για το οποίο όλοι μας καθημερινά πασχίζουμε, «σχολείο της αμάθειας». Με τέτοιους αβάσιμους χαρακτηρισμούς απαξιώνεται το έργο χιλιάδων εκπαιδευτικών συναδέλφων τους, που μοχθούν καθημερινά στις σχολικές τάξεις για ποιότητα στην εκπαίδευση και μείωση των μορφωτικών ανισοτήτων. Ταυτόχρονα τέτοιοι χαρακτηρισμοί εκπέμπουν προς την κοινωνία εσφαλμένα μηνύματα, που πριμοδοτούν ακούσια την υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης.
  4. Είμαστε βέβαιοι ότι ο κόσμος που υπηρετεί με αφοσίωση και ανιδιοτέλεια τα γράμματα και τις επιστήμες, και μέσα από τις επιστημονικές ενώσεις, επιθυμεί κριτικές προσεγγίσεις που διακρίνονται από νηφαλιότητα, ορθολογισμό, έγκυρο και απροκατάληπτο επιστημονικό λόγο, και αποστρέφεται τις ακρότητες, τους εύκολους αλλά ατεκμηρίωτους αφορισμούς και βεβαίως τους απαράδεκτου ύφους προσωπικούς χαρακτηρισμούς.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αρμόδιο για την επιστημονική διερεύνηση των θεμάτων που συνδέονται με τη σχολική εκπαίδευση και το σχεδιασμό  εκπαιδευτικής πολιτικής, γνωμοδοτεί προς τον εποπτεύοντα φορέα που τελικά αποφασίζει, δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με τον οποίο η συνεργασία είναι συστηματική και πλήρης.

[Το Δελτίο Τύπου]

Συνοπτικός Διαγωνισμός του ΙΕΠ για την Παροχή Υπηρεσιών Βιντεοσκόπησης, Μοντάζ, Σκηνοθεσίας και Φωτογραφίας (Αρ. Διακήρυξης: 06/2018), του Υποέργου 1 της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – Οριζόντια Πράξη

   24 Αυγούστου 2018   

Συνοπτικός Διαγωνισμός του ΙΕΠ για την Παροχή Υπηρεσιών Βιντεοσκόπησης, Μοντάζ, Σκηνοθεσίας και Φωτογραφίας (Αρ. Διακήρυξης: 06/2018), του Υποέργου 1 της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – Οριζόντια Πράξη» με MIS 5001313, που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από Εθνικούς Πόρους, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020

Αντικείμενο του Διαγωνισμού αποτελεί η Παροχή Υπηρεσιών Βιντεοσκόπησης, Μοντάζ, Σκηνοθεσίας και Φωτογραφίας.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του Διαγωνισμού ανέρχεται στο ποσό των δεκαεννέα χιλιάδων τετρακοσίων ογδόντα τριών ευρώ και ογδόντα επτά λεπτών (19.483,87€) μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α και είκοσι τεσσάρων χιλιάδων εκατό εξήντα ευρώ (24.160,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους έως και τις 10.09.2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00. (καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης).

Η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 11.09.2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00 π.μ.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΝΤΥΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  3. ΕΝΤΥΠΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  4. ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  5. ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ
  6. ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ (ΤΕΥΔ)

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top