Ημερίδα για τη Φιλοζωία στα Σχολεία - Καλές Πρακτικές

Αγαπητοί/αγαπητές συνάδελφοι/ισσες

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στην Ημερίδα που διοργανώνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με θέμα Ημερίδα για τη Φιλοζωία στα Σχολεία - Καλές Πρακτικές» την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 και ώρες 09:30 - 12:30, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

Ημερίδα για τη Φιλοζωία στα Σχολεία - Καλές Πρακτικές

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

9:30 – 9:45        Προσέλευση

9:45 – 9:50        Χαιρετισμός ΥΠΑΙΘΑ

9:50 – 9:55        Χαιρετισμός ΥΠΕΣ

9:55 – 10:00      Χαιρετισμός ΙΕΠ

10:00 – 10:10    Παρουσίαση Ομάδας Φιλοζωίας του Ι.Ε.Π. για την προώθηση της Φιλοζωίας στα σχολεία

10:10 – 10:30    Παρουσίαση ΥΠΕΣ: Παρουσίαση ΓΓ & Νομοθεσία για φιλοζωία

10:30 – 12:00    Καλές πρακτικές

12:00 – 12:30    Συζήτηση - Ερωτήσεις

Σκοπός της εν λόγω Ημερίδας είναι η παρουσίαση και προβολή δράσεων που υλοποίησαν σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας 2024 ως Καλών Πρακτικών και η διάχυση αυτών σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σύνδεσμος παρακολούθησης: https://youtube.com/live/cfF4xt9c-CQ?feature=share

 

banner youtube

Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024 – 2025

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) έχοντας σκοπό την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ., μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης ενισχυτικής διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, προτίθεται να προβεί σε αποσπάσεις στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ογδόντα οκτώ (88) εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης των απαραίτητων σχετικών κλάδων (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ. και εικοσιοχτώ (28) για ΕΠΑ.Λ.), με αντικείμενο την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.

Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση θα ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα τις εργάσιμες ημέρες, θα διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων, μέχρι εννέα (9) ώρες την εβδομάδα, θα προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και θα διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών, με μέγιστο όριο εργασίας τις έξι (6) ώρες την ημέρα και τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.

Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερομένους/ες, από 27/05/2024 (ώρα 13:00 μ.μ.) έως και 10/06/2024 (ώρα 15:00 μ.μ.), ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home

Περισσότερες πληροφορίες στην ίδια την πρόσκληση: https://tinyurl.com/4tmudav6

Δράσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση από ΙΕΠ και το Ίδρυμα Ωνάση! Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μέσα σε μόλις 4 ώρες, ο μέγιστος αριθμός των 750 συμμετεχόντων στις δράσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση επιτεύχθηκε. Σας ευχαριστούμε για τον απίστευτο ενθουσιασμό και την υποστήριξή σας!

Για όσους δεν μπόρεσαν να εγγραφούν, προσφέρουμε σε ζωντανή ροή τις δύο δράσεις μέσω του κανάλι YouTube του ΙΕΠ, χωρίς να απαιτείται εγγραφή.
Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 ώρα 17:00-19:00 στο σύνδεσμο https://youtube.com/live/Xr0lUww1Z6Y?feature=share.

Σας προτρέπουμε να συμμετάσχετε στις δράσεις. Η συμμετοχή σας είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της εκπαίδευσης με την τεχνητή νοημοσύνη.

Μαζί για την εκπαίδευση για να συνεχίσουμε να ενισχύουμε και να υποστηρίζουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας! Μείνετε συντονισμένοι και σας περιμένουμε στο κανάλι του YouTube!

ai social 2

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/29-05-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/29-05-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» των Πεδίων Γ και Ε για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 31-05-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-06-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/29-05-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης...

Δελτίο Τύπου - Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι.


Αθήνα, 21/05/2024

 Δελτίο Τύπου
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι.


Μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων/χουσών από την εκπαιδευτική και όχι μόνο κοινότητα συνδέθηκαν διαδικτυακά για να συμμετάσχουν στην ημερίδα με τίτλο: «Η Εκπαιδευτική Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι» που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024. Περίπου 750 άτομα ήταν εγγεγραμμένα και συνδεδεμένα στην πλατφόρμα την ημέρα της εκδήλωσης, ενώ πάνω από 1.400 προβολές της ημερίδας έχουν καταγραφεί ήδη στο κανάλι του ΙΕΠ στο YouTube. Η εκδήλωση είναι διαθέσιμη προς προβολή στο https://www.youtube.com/live/Xr0lUww1Z6Y?feature=shared


Η Ημερίδα αποτέλεσε την πρώτη εκδήλωση μιας σειράς δράσεων διαλόγου για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση και συμμετείχαν τέσσερις Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό και βρίσκονται στην αιχμή της επιστημονικής έρευνας για την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση:

Γιώργος Βελετσιάνος, Καθηγητής στο University of Minnesota (https://www.linkedin.com/in/george-veletsianos-5771a42b/)

Ελένη Μαγγίνα, Καθηγήτρια στο University College Dublin (https://www.linkedin.com/in/prof-eleni-mangina-0251a8/)

Μανώλης Μαυρίκης, Καθηγητές στο University College London (https://www.linkedin.com/in/manolis-mavrikis-14b0574/)

Χρυστάλλα Μουζά, Καθηγήτρια στο University of Illinois Urbana-Champaign (https://www.linkedin.com/in/chrystalla-mouza-14a36334/)

Το διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι συντόνισε η Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και Δημοσιογράφος (https://www.linkedin.com/in/valiakaimaki/)

Παρέμβαση εκ μέρους της Συμβουλευτικής Επιτροπής Υψηλού Επιπέδου για την Τεχνητή Νοημοσύνη, η οποία λειτουργεί υπό τον Πρωθυπουργό, πραγματοποίησε το μέλος της κύριος Κίμων Δρακόπουλος (https://www.linkedin.com/in/kimon-drakopoulos-a5663341), Καθηγητής στην Επιστήμη των Δεδομένων και Λειτουργιών στο Πανεπιστήμιο της Ν. Καλιφόρνια, ο οποίος αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης και στην αξία των ανθρωπιστικών επιστημών για τη συνδιαμόρφωση των εξελίξεων αυτών. Ο κ. Δρακόπουλος τόνισε την αξία ανάπτυξης δεξιοτήτων κριτικής σκέψης για τους εκπαιδευόμενους, ενώ επεσήμανε τις προκλήσεις της ΤΝ για την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια των δεδομένων, την μεροληψία των αλγορίθμων, το ψηφιακό χάσμα που μπορεί να δημιουργηθεί σε περιοχές με γεωγραφικές ιδιαιτερότητες όπως είναι η Ελλάδα, την ανάγκη διαρκούς ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα ΤΝ, αλλά και θέματα που έχουν να κάνουν με την ψυχική υγεία των εκπαιδευόμενων, όπως εξαρτήσεις από την ψηφιακή τεχνολογία και την κοινωνική απομόνωση.

Αντικείμενο της εκδήλωσης ήταν οι τρέχουσες εξελίξεις και οι μελλοντικές προοπτικές της ΤΝ στον εκπαιδευτικό τομέα, κυρίως στο διεθνή χώρο. Οι τοποθετήσεις κάλυψαν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους έως τα επιτακτικά ηθικά διλήμματα που προκύπτουν από τη χρήση της ΤΝ στην εκπαίδευση και όχι μόνο. Τονίστηκαν οι μετασχηματιστικές δυνατότητες της εκπαιδευτικής τεχνολογίας ΤΝ, η οποία φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές μαθαίνουν και οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν. Οι πλατφόρμες προσαρμοστικής μάθησης και τα ευφυή συστήματα διδασκαλίας εξατομικεύουν την εκπαίδευση όσο ποτέ άλλοτε. Αυτές οι τεχνολογίες αξιολογούν τις εξατομικευμένες ανάγκες των μαθητών σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο για τη βελτιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά σε πληθώρα περιπτώσεων, δυνατοτήτων και ψηφιακών συστημάτων (tutoring systems, διερευνητικά περιβάλλοντα μάθησης, chatbots, χρήση εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, avatars κ.α) που μπορούν να βρουν εφαρμογή στην τάξη καθιστώντας τη μάθηση πιο προσιτή και ευχάριστη.

Εκτενής αναφορά όμως έγινε και σε ηθικά ζητήματα. Τονίστηκε η σημασία της προστασίας των δεδομένων, της διαφάνειας, της αλγοριθμικής δικαιοσύνης και της ηθικής χρήσης της ΤΝ σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Επισημάνθηκε η ανάγκη διασφάλισης της υπεύθυνης χρήσης της νέας τεχνολογίας, με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με τρόπους που βελτιώνουν την εκπαίδευση χωρίς να διακυβεύεται η ιδιωτικότητα, η συμπεριληπτικότητα και η ισότητα ευκαιριών.
Συζητήθηκαν επίσης, επιφυλάξεις των εκπαιδευτικών για τον μελλοντικό τους ρόλο. Η ΤΝ θα πρέπει να ενισχύσει και όχι να αντικαταστήσει τους εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί είναι αναντικατάστατοι ως προς την ικανότητά τους να εμπνέουν και να καθοδηγούν. Η ΤΝ μπορεί να κάνει το μάθημα πιο ζωντανό, να αναλάβει καθήκοντα ρουτίνας, επιτρέποντας στους εκπαιδευτικούς να επικεντρωθούν περισσότερο στην προώθηση της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας. Έγινε επίσης, αναφορά στη διαδικασία αξιολόγησης του μαθητή (ζητήματα αντιγραφής ή λογοκλοπής).

Η μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών αναδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας, για τη διερεύνηση των διαδικασιών αξιοποίησης των σύγχρονων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και το ενδιαφέρον για την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών μας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα στελέχη του ΙΕΠ συνεχίζουν να ενισχύουν δράσεις και προσεγγίσεις που έχουν προσδιοριστεί ως πολιτικές από το ΥΠΑΙΘΑ στην εκπαίδευση. Σε σχέση με την ΤΝ στην Εκπαίδευση το ΙΕΠ, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, διοργανώνουν το προσεχές διάστημα δύο επιπλέον δράσεις διαλόγου για την ΤΝ στην Εκπαίδευση:

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 (ώρα 17:00-19:00)

Συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες Ακαδημαϊκοί. Αναλύονται τα δεδομένα από τη διεθνή εμπειρία και εξετάζονται οι μετασχηματιστικές προοπτικές που μπορεί να επιφέρει η ΤΝ στο ελληνικό σχολείο. Η δράση οργανώνεται και συντονίζεται από το ΙΕΠ.

Διήμερο Φεστιβάλ με φυσική παρουσία στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Πέμπτη 4 και Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Η δράση οργανώνεται και συντονίζεται από το Ίδρυμα Ωνάση με τη συνεργασία του ΙΕΠ. Πόσο «κοντά» νιώθετε με την ΤΝ (ΑΙ); Ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό φεστιβάλ που στοχεύει στη γνώση, την κατανόηση και τη χρήση μηχανικής μάθησης και αλγορίθμων, πηγαίου κώδικα και δεδομένων, βάζοντας στο επίκεντρο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Με καλεσμένους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσα από μία σειρά εργαστηρίων, παρουσιάσεων, συζητήσεων και μίας έκθεσης, το διήμερο φεστιβάλ στοχεύει στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών που θέλουν να μάθουν, να χρησιμοποιήσουν, να ενισχύσουν τη μαθησιακή εμπειρία της νέας γενιάς. Άνθρωποι που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εκπαίδευσης των νέων μπορούν τώρα να αποκτήσουν τα εργαλεία για να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την ΤΝ στις σχολικές τάξεις. Η θεματολογία περιλαμβάνει ζητήματα που αφορούν σε αλγορίθμους, μηχανική και βαθιά μάθηση, νευρωνικά δίκτυα, καθώς και εφαρμογές ΤΝ στην καθημερινότητα έξω από την τάξη, που επηρεάζουν όμως και την πραγματικότητα μέσα σε αυτήν.

Δελτίο τύπου (σε pdf)

2024 05 22 ai2 22024 05 22 ai2 1

 

Περαιτέρω παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ:ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης του Υποέργου 1 του Έργου με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5174140

Περαιτέρω παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, έως την Τρίτη 28-05-2024 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα (εφόσον απαιτείται).

Κατά τα λοιπά ισχύει η ανωτέρω Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

 

1. Απόφαση περαιτέρω παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων
2. Σχετική Πρόσκληση
3. Yποβολή αίτησης εδώ 

Περισσότερα: Περαιτέρω παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων για εγγραφή σε...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 06/19-04-2024, 07/29-04-2024, 08/30-04-2024, 09/01-05-2024 και 10/24-05-2024 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης, για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνώμονες ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά  στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από την Παρασκευή 31-05-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-06-2024 και ώρα 15:00.

Επιμορφωτικά Προγράμματα των αντίστοιχων Πεδίων:

Γ. ΠΕΔΙΟ: ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Δ. ΠΕΔΙΟ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Ε. ΠΕΔΙΟ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων...

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/10-05-2024 και 2/22-05-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/10-05-2024 και 2/22-05-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για τα υπ’ αρ. 1/02-04-2024, 2/11-04-2024 και 3/16-04-2024 πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» των Πεδίων Γ και Ε, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/10-05-2024 και 2/22-05-2024 Πρακτικών της Επιτροπής...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 και της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 ενεργοποίησης Πρόσκλησης

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 6/19-04-2024, 7/23-04-2024, 8/24-04-2024, 9/25-04-2024, 10/26-04-2024, 11/29-04-2024, 12/30-04-2024 και 13/24-05-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. πρωτ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης, για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνώμονες ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά  στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από την Παρασκευή 31-05-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-06-2024 και ώρα 15:00.

Επιμορφωτικά Προγράμματα των αντίστοιχων Πεδίων:

Α. ΠΕΔΙΟ: ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Β. ΠΕΔΙΟ: ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων...

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top