Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως δύο (02) Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών οικονομικής και τεχνικής υποστήριξης του Υποέργου 1 της Πράξης  «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με MIS 5008057.

 

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων, βάσει του άρθρου 7.3 της Πρόσκλησης, είναι 01/03/2019 ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00.

 

  1. Σχετική Πρόσκληση
  2. Έντυπο Υποβολής αίτησης

Δράση 1:

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση»

 

Η Δράση 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) προκειμένου να λειτουργήσουν ως πιλοτικά σχολεία για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών και μαθητριών στην υποχρεωτική εκπαίδευση (σχ. έτος 2017-2018). 

Βασικός σκοπός της Δράσης ήταν η διαμόρφωση μιας πρότασης πλαισίου αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα παγιωμένες πρακτικές, να απηχεί τις σύγχρονες αντιλήψεις για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών.

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το οποίο αξιοποιήθηκε κατά την πιλοτική εφαρμογή και αναμορφώθηκε, στη συνέχεια, με βάση την ανατροφοδότηση και τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

 

Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο

 

espa1420 logo

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αίτησης προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (01) πτυχιούχο ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής και διαχειριστικής υποστήριξης του Υποέργου 1 της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5003740

 

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων: 25/02/2019 ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00.

 

  1. Σχετική Πρόσκληση
  2. Έντυπο Υποβολής αίτησης

Δράση 1:

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση»

 

Η Δράση 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) προκειμένου να λειτουργήσουν ως πιλοτικά σχολεία για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών και μαθητριών στην υποχρεωτική εκπαίδευση (σχ. έτος 2017-2018). 

Βασικός σκοπός της Δράσης ήταν η διαμόρφωση μιας πρότασης πλαισίου αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα παγιωμένες πρακτικές, να απηχεί τις σύγχρονες αντιλήψεις για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών.

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το οποίο αξιοποιήθηκε κατά την πιλοτική εφαρμογή και αναμορφώθηκε, στη συνέχεια, με βάση την ανατροφοδότηση και τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

 

Τεύχος Α': Θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία

Τεύχος Β΄: Κριτήρια περιγραφικής αξιολόγησης

Τεύχος Γ΄: Σενάρια ανάπτυξης διαδικασιών περιγραφικής αξιολόγησης

 

espa1420 logo

 

 Συμμετοχή στην Ημερίδα

 

Σας ενnμερώνουμε ότι λόγω του μεγάλου αριθμού των αιτήσεων για συμμετοχή στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Για ένα ασφαλές Σχολείο χωρίς εξαρτήσεις» η πλατφόρμα δήλωσης συμμετοχής απενεργοποιήθηκε. Θα ακολουθήσει σύντομα ενημέρωση για τη συνέχεια της διαδικασίας. Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας. 


 

Για να δηλώσετε συμμετοχή στην Ημερίδα και σε κάποιο από τα βιωματικά εργαστήρια, θα πρέπει πρώτα να κάνετε εγγραφή στη Δικτυακή Πύλη e-IEP.

Στη συνέχεια, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στη Φόρμα Δήλωσης Συμμετοχής εισάγοντας τα στοιχεία σας (όνομα χρήστη, κωδικό) και πατώντας «Είσοδος».

Αφού συνδεθείτε, εμφανίζεται ένα εμπλουτισμένο μενού, όπου  κάνετε κλικ στην επιλογή «Αιτήσεις».

Στο υπομενού των Προσκλήσεων που εμφανίζεται, επιλέγετε Συμμετοχή στην Ημερίδα: Για ένα Σχολείο χωρίς εξαρτήσεις.

Τέλος,

·  Επιλέγετε συμμετοχή στην ημερίδα,

·  Επιλέγετε προαιρετικά συμμετοχή σε ένα από τα παράλληλα βιωματικά εργαστήρια,

·  Συμπληρώνετε τον κλάδο σας και υποβάλλετε την αίτηση.

Δικτυακή Πύλη e-IEP

Δράση 1:

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση»

 

Η Δράση 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) προκειμένου να λειτουργήσουν ως πιλοτικά σχολεία για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών και μαθητριών στην υποχρεωτική εκπαίδευση (σχ. έτος 2017-2018). 

Βασικός σκοπός της Δράσης ήταν η διαμόρφωση μιας πρότασης πλαισίου αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα παγιωμένες πρακτικές, να απηχεί τις σύγχρονες αντιλήψεις για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών.

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το οποίο αξιοποιήθηκε κατά την πιλοτική εφαρμογή και αναμορφώθηκε, στη συνέχεια, με βάση την ανατροφοδότηση και τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

 

Τεύχος Α': Θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία

Τεύχος Β΄: Κριτήρια περιγραφικής αξιολόγησης

Τεύχος Γ΄: Σενάρια ανάπτυξης διαδικασιών περιγραφικής αξιολόγησης

 

espa1420 logo

Ενημερώνουμε τους/τις εκπαιδευτικούς Γαλλικής Γλώσσας, οι οποίοι/ες χρησιμοποιείτε το εκπαιδευτικό υλικό «micro-intervalle» για τη διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας στη Γ΄ Γυμνασίου, ότι για τη λήψη των ηχητικών αρχείων θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

Ενεργοποιώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο

http://www.editions-ellipses.fr/product_info.php?products_id=8114

βρίσκεστε στη σελίδα των εκδόσεων ellipses. Στην κεντρική στήλη και κατεβαίνοντας προς τα κάτω, ακριβώς κάτω από το εικονίδιο του βιβλίου «le FLE au quotidien», θα δείτε αριστερά τρεις επιλογές.

Επιλέγετε  --> Fichiers audios à télécharger

Ανοίγετε τον φάκελο που εμφανίζεται. Ο φάκελος που ανοίξατε περιέχει 100 ακουστικές δραστηριότητες ελεύθερης πρόσβασης. Οι δραστηριότητες που αντιστοιχούν στο εκπαιδευτικό υλικό «micro-intervalle» είναι οι ακόλουθες:

 

UNITÉ 1:               Activité 1:           040, 096, 097, 098

                            Activité 2:           025

 

UNITÉ 3 :              Activité 1:           013, 014, 015, 032

                            Activité 2:           079

[Το Δελτίο Τύπου]

 

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top