Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο «Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου», για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών»

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο «Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου», για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών» στο πλαίσιο της εκπόνησης υποστηρικτικού υλικού για προώθηση σημαντικών όψεων της ικανότητας του πολίτη (2018/C 189/01, Σύσταση του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης)

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Η πρόσκληση αφορά την ανάπτυξη Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό ο οποίος θα περιλαμβάνει προγράμματα δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών, που θα εκτείνεται από το Νηπιαγωγείο έως και τη Γ’ Λυκείου και θα συνδέεται με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών των επιμέρους μαθημάτων και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/06/2024. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 31/05/2024.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο

Τίτλος παραδοτέου

Προθεσμία υποβολής:

Π1

Γενικό Περίγραμμα: θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία Οδηγού Εκπαιδευτικού, περιεχόμενα και πλαίσιο (Template) Δράσεων

Έως ένα (1) μήνα από την υπογραφή της Σύμβασης

Π2.1

Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών - αρχική έκδοση

Έως δύο (2) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π1

Π2.2

Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών - τελική έκδοση

Έως ένα (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π2.1

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά στο ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι είκοσι τεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (24.800,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 14/02/2024 και ώρα 15.00

    1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
    2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
    3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο «Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου», για την απευθείας ανάθεση του έργου...

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/29-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/29-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εποπτών Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 02-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 07-02-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/29-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης...

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 7/18-01-2024 και 8/23-01-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) ενεργοποίησης και τροποποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 7/18-01-2024 και 8/23-01-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση της υπ’ αρ. πρωτ. 375/17-01-2024 ένστασης που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 7/09-01-2024 πρακτικό της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) ενεργοποίησης και τροποποίησης πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Next Generation EU

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 7/18-01-2024 και 8/23-01-2024 Πρακτικών της Επιτροπής...

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

 

1. ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ (Τεχνικές Προδιαγραφές)

Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας

 

Α1. Περιγραφή φυσικού αντικειμένου

Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του οποίου καθορίζονται αναλυτικά στα άρθρα 17-20 του Ν. 3850/2010 (Α΄ 84), όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 8 του Ν. 4808/2021 (Α’ 101).

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-12-2024.

 

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του έργου: «Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» ανέρχεται έως του ποσού των τριών χιλιάδων τετρακοσίων πενήντα ευρώ (3.450,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων εβδομήντα οκτώ ευρώ (4.278,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% όπως αποτυπώνεται ακριβώς στον παρακάτω πίνακα:

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Συνολικό κόστος άνευ ΦΠΑ (€)

για 69 ώρες ετησίως

Συνολικό κόστος συμπ. ΦΠΑ (€)

για 69 ώρες ετησίως

Παροχή υπηρεσιών Ιατρού εργασίας (11 μήνες)

3.450,00€

4.278,00€

 

 ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ- ΠΑΡΑΛΑΒΗ –ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει το κάτωθι παραδοτέο:

• Τήρηση Ειδικού Βιβλίου Ιατρού Εργασίας και Ατυχημάτων της Επιχείρησης.

 

 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που έχουν δυνατότητα νόμιμης επαγγελματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, με συνάφεια στο προκηρυσσόμενο έργο. Ειδικότερα για τον Ιατρό Εργασίας, δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα φυσικά πρόσωπα των οποίων η ιδιότητα εμπίπτει στα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο άρθρο 16 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 68/τ. Α΄/20-03-2020).
Αναλυτικότερα, στον διαγωνισμό δικαιούνται να συμμετάσχουν τα κατωτέρω φυσικά ή νομικά πρόσωπα, αυτοτελώς ή σε σύμπραξη ή σε κοινοπραξία ή σε ένωση η οποία έχει συσταθεί ή πρόκειται να συσταθεί σε περίπτωση ανάθεσης του έργου του παρόντος διαγωνισμού σε αυτήν εγκατεστημένα σε:

• κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή
• κράτος-μέλος της Συμφωνίας για τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο ή
• κράτος-μέλος που έχει υπογράψει και κυρώσει την Συμφωνία περί Δημοσίων Συμβάσεων (GPA) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου η οποία κυρώθηκε από την Ελλάδα με το Ν. 2513/1997 (ΦΕΚ Α' 139/1997) ή
• σε τρίτες χώρες που έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης Δημοσίων Συμβάσεων.

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ιατρός Εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 16 του 3850/2010)

I. Βεβαίωση εγγραφής στον οικείο Ιατρικό Σύλλογο.
II. Πιστοποιητικό του Ιατρικού Συλλόγου ότι ο υποψήφιος κατέχει και ασκεί την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας και δεν έχει τιμωρηθεί πειθαρχικά.
ή
εφόσον ο υποψήφιος εμπίπτει στους κατ’ εξαίρεση δικαιούμενους να ασκούν καθήκοντα Ιατρού Εργασίας (αρ. 16 παρ. 2 του ν.3850/2010) και έχει ενταχθεί στον Ειδικό Κατάλογο, προσκομίζει βεβαίωση από τον οικείο Ιατρικό Σύλλογο ότι στην περιφέρεια του Ιατρικού Συλλόγου δεν υπάρχει ή δεν είναι διαθέσιμος ιατρός με την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας.
III. Γνωστοποίηση των επιχειρήσεων όπου ο υποψήφιος ασκεί καθήκοντα Ιατρού Εργασίας, καθώς και τα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο Ν.3850/2010 (αρ. 9 παρ. 4) και στο Ν.3996/2011 (αρ. 29 παρ. 3), προκειμένου να υποβληθεί στην Επιθεώρηση Εργασίας.

Για την περίπτωση που υποβάλλει προσφορά νομικό πρόσωπο ΕΞ.Υ.Π.Π. (Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης):

Οι υπηρεσίες Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας όπως προσδιορίζονται από το Ν.1568/85 και το ΠΔ17/1996 μπορούν να παρέχονται και από ατομικές επιχειρήσεις ή νομικά πρόσωπα που ονομάζονται «Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης» (ΕΞ.Υ.Π.Π.).Οι ΕΞ.Υ.Π.Π. ασκούν τις αρμοδιότητες και έχουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.


Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας. Συγκεκριμένα για τις ΕΞ.Υ.Π.Π. θα πρέπει να βεβαιώνεται ότι διαθέτουν το αναγκαίο προσωπικό με την απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση και σε ικανό αριθμό, καθώς επίσης τα απαιτούμενα μέσα ή εξοπλισμό, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις της κείμενης νομοθεσίας για το σκοπό αυτό και για κάθε μία από τις επιχειρήσεις με τις οποίες συμβάλλονται.
2) Άδεια λειτουργίας της ΕΞ.Υ.Π.Π. (σύμφωνα με το άρθρο 5 του ΠΔ 17/1996 για τις ΕΞ.Υ.Π.Π.)
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 06-02-2024 και ώρα 15:00.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Παροχή υπηρεσιών...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Διενέργεια συνεντεύξεων στο πλαίσιο της Πρόσκλησης με αριθμ. πρωτ. 55/02-01-2024 (ΑΔΑ: 91Υ9ΟΞΛΔ-ΛΗΒ) για την πλήρωση θέσης Διευθυντή/τριας στο ΙΕΠ

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 55/02-01-2024 (ΑΔΑ: 91Υ9ΟΞΛΔ-ΛΗΒ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή/τριας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις την Πέμπτη 01/02/2024 στο ΙΕΠ (Αθήνα, Τσόχα 36, 11521, στον 4ο όροφο, Αίθουσα 404).

Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), παρακαλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη σύμφωνα με τα δεδομένα στον παρακάτω πίνακα. Όσοι/ες υποψήφιοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω τηλεδιάσκεψης παρακαλούνται να ενημερώσουν την Επιτροπή το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο μία ημέρα πριν την διεξαγωγή της.

Επισημαίνεται ότι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. Πίνακα 2).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη

ΠΕΜΠΤΗ 01/02/2024

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

1

ΔΡΟΓΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

13:00

2

ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

13:15

3

ΣΑΚΟΥΛΟΓΕΩΡΓΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

13:30

4

ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

13:45

5

ΛΑΜΠΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

14:00

6

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

14:15

7

ΚΟΥΤΖΑΒΕΚΙΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ

14:30

8

ΜΑΣΧΑ ΕΥΧΑΡΙΣ

14:45

9

ΤΡΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

             15:00

 

ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις

α/α

ΑΠ ΑΙΤΗΣΗΣ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ

1

355-16/01/2024

δεν έχει αναρτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών

2

369-16/01/2024

δεν έχει αναρτήσει δικαιολογητικά στην πλατφόρμα

3

105-04/01/2024

δεν έχει αναρτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών

 

Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής:
1. Δήμητρα Κομνηνού
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
   τηλ.: 213 1335 212
2. Σουζάνα Φαρσάρη
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
   τηλ 213 1335 220

 

Αρχείο Ανακοίνωσης

 

Ανάρτηση των πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφίων των προσκλήσεων 46238/30-11-2023, 46239/30-11-2023 και 46244/30-11-2023

Υποβολή των πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφίων όσον αφορά στις υπ’ αριθμ. πρωτ. 46238/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ψ09ΨΟΞΛΔ-ΖΝΟ), 46239/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ρ4Υ9ΟΞΛΔ-ΓΚΠ) και 46244/30-11-2023 (ΑΔΑ: ΨΝΟΒΟΞΛΔ-ΒΦΛ) Ανακοινώσεις - Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας α) στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας, β) στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών, γ) στο Τμήμα Εξοφλήσεων και Πάγιων Προκαταβολών και δ) στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Σημειώνεται ότι επί του πίνακα για κάθε θέση, οι υποψήφιοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών από την επομένη (και ώρα 13:00) της σχετικής ανάρτησης στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (και ώρα 13:00).

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/26-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης Πρόσκλησης

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/26-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποστήριξη του του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 02-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 07-02-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/26-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης...

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, για την απευθείας ανάθεση του έργου «Διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και την αποτίμηση της έκτασης των φαινομένων της ενδοσχολικής βίας»

Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός αποτελούν ένα μεγάλο παγκόσμιο κοινωνικό πρόβλημα με σοβαρότατες προεκτάσεις στον τομέα της υγείας (UNESCO 2017), τόσο της σωματικής, όσο και της ψυχικής, αλλά και στην ακαδημαϊκή επίδοση των μαθητών/-τριών και στην κοινωνική τους συμπεριφορά.
Η έρευνα για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό εντάσσεται στις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) και από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» (εφεξής Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ») και πανεπιστημιακούς και κρατικούς φορείς, εθελοντικές οργανώσεις, οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, ερευνητικά κέντρα, καθώς και οποιονδήποτε άλλον τρίτο φορέα κρίνεται αναγκαίο με σκοπό την πρόληψη, αντιμετώπιση και προστασία μαθητών/-τριών στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από κάθε μορφή βίας και εκφοβισμού, κατά τα οριζόμενα στον ν. 5029/2023.
Στόχος των σχετικών δράσεων και προγραμμάτων είναι η δημιουργία ασφαλών, ενταξιακών σχολικών περιβαλλόντων, ικανών να προάγουν την αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και πρόοδο όλων των μαθητών/τριών.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει την ευθύνη για τη διενέργεια ερευνών, το ενημερωτικό και επιμορφωτικό υλικό καθώς και την εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των μελών των ομάδων δράσης του άρθρου 8 του ν. 5029/2023.

Αναλυτική Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Γενικό αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και την αποτίμηση της έκτασης των φαινομένων της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, που απευθύνεται σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, με στόχο τη διατύπωση συμπερασμάτων για την έκταση των εν λόγω φαινομένων και τους πιθανούς εμπλεκόμενους παράγοντες (παράγοντες κινδύνου, προστατευτικοί παράγοντες) τόσο πανελλαδικά όσο και σε τοπικό – περιφερειακό επίπεδο. Επισημαίνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή στην έρευνα είναι η συναίνεση των ενηλικών συμμετεχόντων/-ουσών και για τους/τις ανήλικους/ες συμμετέχοντες/-ουσες η συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων τους, όπως αναφέρεται και στον Οδηγό Έγκρισης Ερευνών του Ι.Ε.Π. (ενότητα Ε3 του Οδηγού).

Συγκεκριμένα, η έρευνα, θα περιλαμβάνει:

  • Επισκόπηση της βιβλιογραφίας (ελληνικής και διεθνούς) με έμφαση στην περιγραφή προγραμμάτων παρέμβασης (πρόληψης ή/και αντιμετώπισης) που είχαν στατιστικά σημαντική θετική επίδραση στην αντιμετώπιση των υπό μελέτη φαινομένων.
  • Ποσοτική (με εργαλεία σταθμισμένα στον ελληνικό πληθυσμό), και ποιοτική έρευνα (με ομάδες εστίασης) σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με συμμετοχή μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων.
  • Καταγραφή και ανάλυση της εικόνας στα ελληνικά σχολεία ως προς την έκταση των υπό μελέτη φαινομένων με βάση επιμέρους διαστάσεις, ήτοι τη συχνότητα εμφάνισης περιστατικών, τη σοβαρότητα (μορφές παραβατικότητας, βίας, επιθετικότητας, εκφοβιστικής συμπεριφοράς), την κατηγορία/τύπο, τον γεωγραφικό τους εντοπισμό, τον χώρο που συμβαίνουν πιο συχνά, τις εμπλεκόμενες ομάδες παιδιών (θύτες, θύματα, θύτες/θύματα, παρευρισκόμενοι: υποστηρικτές, παθητικοί θεατές, υπερασπιστές), τους πιθανούς εμπλεκόμενους παράγοντες (παράγοντες κινδύνου και προστατευτικούς παράγοντες* ) κ.ά.
  • Διερεύνηση του σχολικού κλίματος.
  • Καταγραφή σχετικών δράσεων/προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν σε επίπεδο σχολικής μονάδας κατά την τελευταία διετία και αφορούν σε: πρόληψη-αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, καλλιέργεια ενσυναίσθησης, προαγωγή ανθρωπίνων δικαιωμάτων-προαγωγή δημοκρατικού σχολείου-συμπερίληψης.
  • Διατύπωση συμπερασμάτων και προτάσεων.

 

1.1. Προδιαγραφές της έρευνας
1.1.1. Επισκόπηση της βιβλιογραφίας

Περιγράφεται το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας με επισκόπηση της βιβλιογραφίας που αφορά και σε σύγχρονα ερευνητικά ευρήματα από την Ελλάδα και τον διεθνή χώρο με έμφαση:

  1. Στη σύγχρονη προσέγγιση του φαινομένου του ενδοσχολικού εκφοβισμού (συλλογική-διομαδική διάσταση).
  2. Σε έρευνες που απευθύνονται σε παιδιά, εφήβους/-ες, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
    Στους παράγοντες που φαίνεται να συσχετίζονται με τα φαινόμενα της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (ενδεικτικά δημογραφικοί παράγοντες, παράγοντες κινδύνου και προστατευτικοί παράγοντες).
  3. Στη διερεύνηση της συσχέτισης του σχολικού κλίματος και της ψυχικής ευημερίας (well-being) των μαθητών/-τριών.
  4. Στη διερεύνηση της συσχέτισης του σχολικού κλίματος και της βίας στο σχολικό περιβάλλον.
  5. Στη κριτική παρουσίαση προγραμμάτων παρέμβασης που είχαν στατιστικά σημαντική θετική επίδραση στην πρόληψη ή/και αντιμετώπιση των υπό μελέτη φαινομένων.


1.1.2. Μεθοδολογία Έρευνας
Συλλογή και ανάλυση δεδομένων
Δείγμα της έρευνας

Η έρευνα διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα από μαθητές/-τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Τα κριτήρια αντιπροσωπευτικότητας του δείγματος αφορούν:

  1. Στη βαθμίδα εκπαίδευσης
  2. Στον τύπο σχολείου (Γενικής Εκπαίδευσης – πρότυπα, πειραματικά, καλλιτεχνικά, μουσικά, Ειδικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Δημόσιας και Ιδιωτικής Εκπαίδευσης)
  3. Στη γεωγραφική τους θέση (από όλες τις περιφέρειες σχολεία αστικά και μη αστικά)


Εργαλεία και διαδικασία διεξαγωγής έρευνας
Γενικά χαρακτηριστικά των εργαλείων έρευνας

Τα εργαλεία της έρευνας θα πρέπει:

  1. να είναι κατάλληλα για την ομάδα-στόχο τόσο από άποψη διατύπωσης όσο και από άποψη περιεχομένου και έκτασης,
  2. να είναι διατυπωμένα σε σωστό νεοελληνικό λόγο και να μην έχουν τυπογραφικά, ορθογραφικά και συντακτικά λάθη,
  3. να μην παροτρύνουν/νομιμοποιούν – έστω και έμμεσα – την υιοθέτηση αντικοινωνικών ή αυτοκαταστροφικών συμπεριφορών,
  4. να μην περιλαμβάνουν οτιδήποτε μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να προσβάλει μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες ή άλλες κοινωνικές κατηγορίες,
  5. να ανταποκρίνονται στην ηλικιακή ομάδα που απευθύνονται,
  6. να τηρούν τις αρχές της ερευνητικής δεοντολογίας και προστασίας προσωπικών δεδομένων,
  7. να είναι απαλλαγμένα από οποιοδήποτε στοιχείο άμεσης ή έμμεσης διαφήμισης,
  8. να συνοδεύονται από το πρωτότυπο υλικό, στην περίπτωση που είναι μεταφρασμένα στα ελληνικά.


Ειδικότερα:
Η ποσοτική έρευνα αφορά μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες.
Για τη συλλογή ποσοτικών δεδομένων θα αξιοποιηθούν εργαλεία τεκμηριωμένης επιστημονικής εγκυρότητας και αξιοπιστίας, τα οποία είναι σταθμισμένα στον ελληνικό πληθυσμό. Ο Ανάδοχος θα χρησιμοποιήσει εργαλεία για τα οποία έχει εξασφαλίσει δικαιώματα και άδεια χρήσης με δικούς του πόρους ή θα αναπτύξει εργαλεία μέσω διεξαγωγής πιλοτικής έρευνας για την τεκμηρίωση της εγκυρότητας και της αξιοπιστίας τους για τον συγκεκριμένο πληθυσμό που θα χρησιμοποιηθούν.
Η ποιοτική έρευνα περιλαμβάνει τουλάχιστον πέντε (5) ομάδες εστίασης με ελάχιστη συμμετοχή τεσσάρων (4) ατόμων.
Η μεθοδολογία συλλογής ποιοτικών δεδομένων θα πρέπει να έχει τεκμηριωμένη επιστημονική εγκυρότητα.
Οι ερευνητές που διενεργούν την έρευνα θα πρέπει να είναι ειδικά εκπαιδευμένοι και καταρτισμένοι για την εφαρμογή της συγκεκριμένης μεθοδολογίας.


Διαδικασία έρευνας
Ο Ανάδοχος συντάσσει κείμενο που ενημερώνει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες για το πλαίσιο και τους σκοπούς της έρευνας.
Για τα ποσοτικά δεδομένα: Το Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» παρέχει και υποστηρίζει σύστημα διενέργειας ανώνυμων διαδικτυακών ερευνών υποστηριζόμενο από ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης κλειδαρίθμων ανωνυμοποίησης, οι οποίοι θα διατεθούν από τα σχολεία στους συμμετέχοντες στην έρευνα, προκειμένου αυτοί να απαντήσουν σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο παρέχει ο Ανάδοχος σε μορφή επεξεργάσιμου αρχείου.
Για τα ποιοτικά δεδομένα: Η ποιοτική έρευνα δύναται να διεξαχθεί διά ζώσης ή/και διαδικτυακά. Ο Ανάδοχος έχει την ευθύνη για τα θέματα οργάνωσης-διεξαγωγής της έρευνας (π.χ. εύρεση συμμετεχόντων, επικοινωνία, καθορισμός συναντήσεων). Ο Ανάδοχος έχει την ευθύνη για τη λεπτομερή περιγραφή των διαδικασιών χορήγησης των εργαλείων και των ενεργειών που αφορούν α) στην ενημέρωση όλων των συμμετεχόντων/-ουσών στην έρευνα, β) στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων/-ουσών, και γ) στη δυνατότητα για μη συμμετοχή ή διακοπή σε οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν από την όλη διαδικασία.
Επιπλέον, όσον αφορά στα ζητήματα δεοντολογίας, είναι αναγκαία η στοιχειοθετημένη και διεξοδική αναφορά στην προστασία των συμμετεχόντων/ουσών στην έρευνα από την έκθεση σε πιθανό σωματικό ή ψυχολογικό κίνδυνο, ή ταλαιπωρία ή άλλες δυσμενείς για τους/τις ίδιους/ες και τους οικείους τους επιπτώσεις στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στην ερευνητική διαδικασία.


1.1.3. Ανάλυση Δεδομένων
Η ανάλυση των δεδομένων θα καλύπτει κατ’ ελάχιστον τις κάτωθι διαστάσεις:
Δημογραφικά στοιχεία συμμετεχόντων και συσχετίσεις με διαφορετικές μετρήσεις.

  • Στοιχεία για τον αριθμό, τη σοβαρότητα και τη συχνότητα των περιστατικών ενδοσχολικής βίας.
  • Στοιχεία για τον αριθμό των περιστατικών που καταγράφονται ανά κατηγορία/τύπο σχολικού εκφοβισμού.
  • Στοιχεία για τον αριθμό των θυτών/θυμάτων/ παρευρισκομένων: υποστηρικτές, παθητικοί θεατές, υπερασπιστές για περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.
  • Στοιχεία για τις αντιλήψεις μαθητών/-τριών, εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων για τα φαινόμενα ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.
  • Στοιχεία σχετικά με το δίκτυο υποστήριξης των μαθητών/-τριών (πού απευθύνονται, αν απευθύνονται για βοήθεια).
  • Στοιχεία για διαφορετικές διαστάσεις του Ενδοσχολικού Κλίματος (ιδιαίτερα για όσες σχετίζονται άμεσα με φαινόμενα ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, ενδεικτικές διαστάσεις: Αίσθημα Ασφάλειας στο Ενδοσχολικό Περιβάλλον, Διαχείριση / Στάσεις ως προς τη Διαφορετικότητα, Βαθμός Σύνδεσης με το Σχολείο, κ.α.).
  • Στοιχεία για την ψυχική ευημερία (well-being) των μαθητών/τριών.
  • Στοιχεία που αφορούν σε προστατευτικούς παράγοντες και σε παράγοντες κινδύνου.
  • Στοιχεία για δράσεις/προγράμματα που υλοποιήθηκαν σε επίπεδο σχολικής μονάδας κατά την τελευταία διετία και αφορούν σε: πρόληψη-αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, καλλιέργεια ενσυναίσθησης, προαγωγή ανθρωπίνων δικαιωμάτων-προαγωγή δημοκρατικού σχολείου-συμπερίληψης.

 

Γίνεται λεπτομερής αναφορά στο στατιστικό πακέτο ανάλυσης των ποσοτικών δεδομένων και στα είδη της ανάλυσης, λαμβάνοντας υπόψη το είδος των ποσοτικών μεταβλητών (π.χ. διχοτομικές ή διατακτικές) και τους αντίστοιχους κατάλληλους δείκτες και τις αντίστοιχες κατάλληλες αναλύσεις.
Γίνεται λεπτομερής αναφορά στη μέθοδο ανάλυσης των ποιοτικών δεδομένων (π.χ. θεματική ανάλυση).
Ο Ανάδοχος θα χρησιμοποιήσει πακέτα ανάλυσης για τα οποία έχει εξασφαλίσει δικαιώματα και άδεια χρήσης με δικούς του πόρους.


1.1.4. Παρουσίαση αποτελεσμάτων
H παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας θα ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα (π.χ. the APA Publication Manual) και θα αξιοποιεί τρόπους οπτικοποίησης (π.χ. πίνακες, γραφήματα και σχήματα).


1.1.5. Συζήτηση αποτελεσμάτων
Η συζήτηση των αποτελεσμάτων θα περιλαμβάνει συμπεράσματα σε αντιστοιχία με τα ερευνητικά ερωτήματα, καθώς και περαιτέρω συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.


Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31/10/2024. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 15/10/2024.


Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

 

Παραδοτέο

Τίτλος παραδοτέου

Προθεσμία υποβολής:

Π1

Αναλυτικό Σχέδιο Έρευνας

Έως ενάμιση (1,5) μήνα από την υπογραφή της Σύμβασης

Π2

Τελική Έκθεση

Έως οχτώ (8) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π1

Π1. Αναλυτικό Σχέδιο Έρευνας: Θεωρητικό πλαίσιο-Επισκόπηση της βιβλιογραφίας, Μεθοδολογία Έρευνας.
Προθεσμία υποβολής: Έως ενάμιση (1,5) μήνα από την υπογραφή της Σύμβασης
Π2. Τελική Έκθεση: Θεωρητικό πλαίσιο-Επισκόπηση της βιβλιογραφίας, Μεθοδολογία Έρευνας, Συλλογή και Ανάλυση των δεδομένων της ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας, Παρουσίαση των αποτελεσμάτων, Συζήτηση-Συμπεράσματα-Προτάσεις.
Προθεσμία υποβολής: Έως οκτώ (8) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π1.

Ο Ανάδοχος οφείλει να συνεργάζεται, καθόλη τη διάρκεια της σύμβασης, με την Ομάδα Έργου του ΙΕΠ (η οποία έχει συσταθεί με την υπ’ αρ. 73/23-11-2023 Πράξη Δ.Σ. του ΙΕΠ και παρακολουθεί την εξέλιξη του έργου) και να λαμβάνει υπόψη του την ανατροφοδότηση και τις παρατηρήσεις της Ομάδας Έργου κατά την υλοποίηση του έργου.

Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά στο ποσό των είκοσι επτά χιλιάδων ευρώ (27.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα τριών χιλιάδων τετρακοσίων ογδόντα ευρώ (33.480,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 30/01/2024 και ώρα 15:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, για την απευθείας ανάθεση του έργου...

Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για επικαιροποίηση/ανανέωση του σχολικού βιβλίου Πληροφορικής Γυμνασίου

Για τη συγκρότηση της Ομάδας Εργασίας αξιοποιούνται εγγεγραμμένοι/-ες στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών της πρωτοβουλίας «Μαζί για την Εκπαίδευση».

Δείτε εδώ το σχετικό αρχείο με την Ομάδα εργασίας.

 

blackboard μαζί για την εκπαίδευση

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top