ΜΕΝΤΟΡΑΣ - Τεύχος 19

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος (19ο) του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας»

Περισσότερα...

 

 

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης υπ’4/10-11-2021 Πρακτ. Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών,προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ για τον Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με τίτλο:«Προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού για τις ανάγκες ΙΕΠ»

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/10-11-2021 (αρ. πρωτ. εισερχ. 19941/10-11-2021) Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών, προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) με θέμα τον έλεγχο πληρότητας των επικαιροποιημένων δικαιολογητικών κατακύρωσης και οψιγενών μεταβολών της προσωρινής αναδόχου για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με τίτλο : «Προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής», Αριθμός Ηλεκτρονικής Προσφοράς: 238375, Αναθέτουσα Αρχή : ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, Αριθμός συστημικού διαγωνισμού ΕΣΗΔΗΣ : 136294,1

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης υπ’4/10-11-2021 Πρακτ. Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και...

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’αρ.4/02-11-2021 Πρακτικού Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων–Μητρώων Φυσικών Προσώπων για την πράξη MIS 5001313, για το υπ’ αρ.πρωτ.6102/20-05-2021(Αρ. Διακ.02/2021) Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/02-11-2021 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τις ανάγκες της πράξης με MIS 5001313, που αφορά στον υπ’ αρ. πρωτ. 6102/20-05-2021 (ΑΔΑΜ: 21PROC008637882, Αρ. Διακ. 02/2021) Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με τίτλο «Ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με προβλήματα όρασης», στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με ΟΠΣ 5001313.

Επί της ανωτέρω απόφασης δύναται να ασκηθεί προδικαστική προσφυγή εντός δέκα (10) ημερών σύμφωνα με το άρθρο 3.4 της διακήρυξης.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’αρ.4/02-11-2021 Πρακτικού Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών,...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου (Π.Ι.Κ.) και στελεχών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021 στην έδρα του ΙΕΠ. Συγκεκριμένα, εκ μέρους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (Υ.Π.Π.Α.Ν.) της Κύπρου, συμμετείχαν η Δρ. Αθηνά Μιχαηλίδου, Διευθύντρια του Π.Ι.Κ., η Δρ. Έλενα Χατζηκακού, Πρώτη Λειτουργός, και ο κ. Χρίστος Παρπούνας, Συντονιστής Υπηρεσίας Ανάπτυξης Προγραμμάτων (Υ.Α.Π.). Από την πλευρά του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, συμμετείχαν ο Πρόεδρος, κ. Ιωάννης Αντωνίου, μέλη του Δ.Σ., οι προϊστάμενοι των επιστημονικών τμημάτων καθώς και Σύμβουλοι του ΙΕΠ, ενώ τη συνάντηση παρακολούθησαν εξ αποστάσεως πολλά στελέχη του ΙΕΠ.

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου εδώ.

1

2

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ.5/03-11-2021 και 6/04-11-2021 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ.3093/02-04-2021 Πρόσκλησης, όπως ενεργοποιήθηκε με την υπ’ αρ.πρωτ.16187/11-10-2021 Πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 5/03-11-2021 και 6/04-11-2021 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3093/02-04-2021 (ΑΔΑ: ΩΑΓΧΟΞΛΔ-Ν2Υ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για εγγραφή στο ανοικτό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων (Εκπονητών) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη της Πράξης «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» με κωδικό ΟΠΣ 5070654, όπως ενεργοποιήθηκε με την υπ’ αρ. πρωτ. 16187/11-10-2021 (ΑΔΑ: ΨΜΦΣΟΞΛΔ-0ΘΨ) Πρόσκληση, τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης με αρ.πρωτ. : 19026/29-10-2021.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ.5/03-11-2021 και 6/04-11-2021 Πρακτικών της Επιτροπής...

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης Πρακτικών Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών,Προσκλήσεων–Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τις ανάγκες της πράξης MIS 5001313, υπ’ αρ.πρωτ.12413/29-07-2021(ΑΔΑΜ:21PROC009005354, Αρ.Διακ.03/2021) Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/24-09-2021, 2/29-09-2021, 3/27-10-2021 και 4/12-11-2021 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τις ανάγκες της πράξης με MIS 5001313, που αφορούν στον υπ’ αρ. πρωτ. 12413/29-07-2021 (ΑΔΑΜ: 21PROC009005354, Αρ. Διακ. 03/2021) Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με τίτλο «Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για την Δ’ Δημοτικού», στο πλαίσιο του Υποέργου 3 της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με ΟΠΣ 5001313.

Επί της ανωτέρω απόφασης δύναται να ασκηθεί προδικαστική προσφυγή εντός δέκα (10) ημερών σύμφωνα με το άρθρο 3.4 της διακήρυξης.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης Πρακτικών Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών,Προσκλήσεων–Μητρώων...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού με (1) ελεύθερο/η επαγγελματία,για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής και διαχειριστικής υποστήριξης του Υποέργου12 - MIS 5084974

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο/η επαγγελματία, πτυχιούχο ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής και διαχειριστικής υποστήριξης στο πλαίσιο του Υποέργου 12 Επικαιροποίηση - εμπλουτισμός περιεχομένου και υλικού επιμόρφωσης και πιστοποίησης κλάδων εκπαιδευτικών και εσωτερική αξιολόγηση Πράξης» της Πράξης Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.) / Β' κύκλος» Κωδ. ΟΠΣ: 5084974.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Tρίτη 09-11-2021 και ώρα 15:00, έως και την Δευτέρα 22-11-2021 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Yποβολή αίτησης εδώ

Περισσότερα: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού με (1) ελεύθερο/η...

Δελτίο τύπου σχετικά με την επιμόρφωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο», ΟΠΣ 5093563

Από την Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου και ώρα 10.00 μέχρι την Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου και ώρα 13.00 θα είναι ξανά ανοικτό το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής (3η περίοδος Α΄ Φάσης) στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις δύο προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).

  • Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
  • Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) για να ξεκινήσουν την Α’ Φάση της επιμόρφωσής τους (12 ωρών).
  • Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς taxis του επιμορφούμενου.

Υπενθυμίζουμε ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι συνολικής διάρκειας 24 ωρών και θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις:

 

ΦΟΡΕΑΣ

ΕΝΑΡΞΗ

ΩΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Α’ ΦΑΣΗ

ΑΠΘ-ΙΕΠ

Moodle ΙΕΠ

5 Οκτωβρίου 2021 ή
20 Οκτωβρίου 2021 ή
16 Νοεμβρίου ή
ανάλογα με τις ανάγκες

12 ώρες ασύγχρονη (τύπου MOOC)

Β’ ΦΑΣΗ

ΑΠΘ-ΙΕΠ

Moodle ΙΕΠ

Ιανουάριος 2022

12 ώρες ασύγχρονη (τύπου MOOC)

  • Για ερωτήματα σχετικά, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ:
    https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50
  • Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιμόρφωση, δείτε τις σχετικές εγκυκλίους παρακάτω.

Σχετικά αρχεία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-Τα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Μαθηματικών και η σπουδή της ΕΜΕ

Αθήνα, 15 Νοεμβρίου 2021


Πρόσφατα (στις 11/11), ανακοινώθηκαν από το ΙΕΠ νέα Προγράμματα Σπουδών για όλα τα γνωστικά αντικείμενα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σύντομα θα ανακοινωθεί υποστηρικτικό υλικό και οδηγός εκπαιδευτικού που συνοδεύει κάθε Πρόγραμμα Σπουδών και εξειδικεύει παιδαγωγικά και διδακτικά την υλοποίησή του. Για τα Μαθηματικά εκπονήθηκε ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών, από την Α΄ Δημοτικού ως και τη Γ΄ Λυκείου, που ανακοινώθηκε ξεχωριστά για την κάθε βαθμίδα, καθώς και αντίστοιχο συνοδευτικό υλικό που θα ανακοινωθεί προσεχώς. Για την εκπόνηση όλων των παραπάνω συνεργάστηκαν για ένα έτος, με διαρκή ανατροφοδότηση από το ΙΕΠ, 27 εξειδικευμένοι επιστήμονες εκ των οποίων 9 ήταν ακαδημαϊκοί και 18 ήταν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι διαδικασίες επιλογής και οι συμβάσεις τους είναι αναρτημένες στη Διαύγεια.


Αν μελετήσει κανείς τα Προγράμματα Σπουδών των Μαθηματικών που ανακοινώθηκαν, αντιλαμβάνεται ότι σε αυτά αναπτύσσεται ένα συνεκτικό σύνολο στόχων για τη Μαθηματική Εκπαίδευση που διατρέχει όλες τις βαθμίδες. Για παράδειγμα, η ανάπτυξη συλλογισμών και κριτικής σκέψης, καθώς και η αναγνώριση συνδέσεων μεταξύ Μαθηματικών και άλλων πεδίων της ανθρώπινης γνώσης και δράσης, είναι κοινοί στόχοι για τους μαθητές όλων των βαθμίδων. Η συνεκτικότητα των Προγραμμάτων Σπουδών των Μαθηματικών αναδεικνύεται επίσης μέσα από την ανάπτυξη κοινών θεματικών ενοτήτων από την Α’ Δημοτικού μέχρι και τη Γ’ Λυκείου. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η θεματική ενότητα συναρτήσεις. Αυτή η συνεκτικότητα εκφράζεται με ένα κοινό θεωρητικό μέρος για όλες τις βαθμίδες που επιχειρεί τη θέαση των Μαθηματικών με ενιαίο τρόπο, εξειδικεύεται δε με προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα και ενδεικτικές δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε κάθε βαθμίδα και τάξη. Το υποστηρικτικό υλικό και ο οδηγός εκπαιδευτικού για κάθε βαθμίδα, που ολοκληρώνουν τα αντίστοιχα Προγράμματα Σπουδών και θα ανακοινωθούν σύντομα, εξειδικεύουν περαιτέρω την ενιαία φιλοσοφία τους και πραγματεύονται παιδαγωγικά και διδακτικά ζητήματα, όπως είναι η διαφοροποιημένη διδασκαλία των Μαθηματικών, που παίρνει υπόψη της τις ανάγκες των μαθητών και των μαθητριών, με στόχο τη συμπερίληψη όλων στη Μαθηματική Εκπαίδευση.


Η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας με τίτλο, «Εκτός παιδαγωγικού τόπου και χρόνου τα Αναλυτικά Προγράμματα του ΙΕΠ για την Μαθηματική Εκπαίδευση», μία μόλις ημέρα μετά την ανακοίνωση των Προγραμμάτων Σπουδών των Μαθηματικών μας προκάλεσε έκπληξη. Έκπληξη, για το πώς είναι δυνατόν κανείς να κρίνει την παιδαγωγική τους διάσταση με τέτοια βεβαιότητα, αλλά ταυτόχρονα με γενικόλογες εκφράσεις και χωρίς καμία τεκμηρίωση, μέσα σε μία ημέρα, και ενώ εκκρεμούν συμπληρωματικά υλικά των Προγραμμάτων Σπουδών. Ατεκμηρίωτοι και αυθαίρετοι ισχυρισμοί, όπως η σύνδεση των Προγραμμάτων Σπουδών με «την οργάνωση εξεταστικών διαδικασιών», «την επιδότηση της έκδοσης πολυσέλιδων βιβλίων», και με «ακριβοπληρωμένες επεξεργασίες του ΙΕΠ», που περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση της ΕΜΕ, μοιάζουν εμπαθείς εφόσον δεν συνδέονται με μία επί της ουσίας εξέταση του περιεχομένου των Προγραμμάτων Σπουδών. Η ανακοίνωση της ΕΜΕ αφενός αδικεί την ιστορία της και αφετέρου δεν συνάδει με τον θεσμικό της ρόλο.


Ελπίζουμε στο πλαίσιο των δράσεων που σχεδιάζονται για τα νέα Προγράμματα Σπουδών τα επόμενα δύο έτη, η ΕΜΕ να συμβάλλει εποικοδομητικά με τις προτάσεις της.

 

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top