Η ενημερωτική συνάντηση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018
|
19 Νοεμβρίου 2018 |
3ο Πανελλήνιο Συμπόσιο για την εκπαιδευτική έρευνα-δράση
|
19 Ιουνίου 2019 |
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥ ΙΕΠ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»
|
20 Ιουνίου 2019 |
Πώς θα κάνουμε τα ΕΠΑ.Λ. κοινότητες ανάγνωσης. Έρευνα, Προτάσεις και Προοπτικές
|
25 Απριλίου 2017 |
Εισηγήσεις Ημερίδας: «Κοινωνική Μάθηση και Ψυχική Ανθεκτικότητα: Καινοτόμες Πρακτικές και Βιωματικές Δράσεις στο Σχολείο για Όλους»
|
21 Ιουνίου 2017 |
Σχετικά με την επιμορφωτική δράση RELANG
|
20 Φεβρουαρίου 2017 |
Δελτίο Τύπου «Κοινωνική Μάθηση και Ψυχική Ανθεκτικότητα: καινοτόμες πρακτικές και βιωματικές δράσεις στο σχολείο για όλους»
|
02 Ιουνίου 2017 |
Υλοποίηση Πιλοτικού Προγράμματος για την εφαρμογή της Παιδαγωγικής Φρενέ στη δημόσια εκπαίδευση
|
02 Φεβρουαρίου 2017 |
Ημερίδα: «Κοινωνική Μάθηση και Ψυχική Ανθεκτικότητα: Καινοτόμες Πρακτικές και Βιωματικές Δράσεις σε ένα Σχολείο για Όλους»
|
05 Μαϊος 2017 |
Πρόσκληση σε επιμορφωτική ημερίδα για τα ΕΠΑ.Λ. με θέμα: "Πώς θα κάνουμε τα ΕΠΑ.Λ. κοινότητες ανάγνωσης"
|
13 Ιανουαρίου 2017 |