- 1. Περιοδικό Μέντορας
- (Κατηγορία)
- ... εμψυχώσει, να τον καθοδηγήσει και να τον συμβουλεύσει (βλ. Λεξικό Δημητράκου, Μέντωρ-ορος: σώφρων φίλος και σύμβουλος και Webster's Dictionary, Mentor: 1.The loyal friend and adviser 2. A teacher or coach). ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Οκτωβρίου 2023
- 2. Επιμορφώσεις Μονάδας Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών
- (Κατηγορία)
- ... Ιούνιος - Σεπτέμβριος 2022 ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ «RELANG (Relating language curricula tests & exams to the CEFR): Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and the Companion ...
- Δημιουργηθηκε στις 13 Ιανουαρίου 2025
- 3. Ευρωπαϊκό Έργο - Learning from the extremes
- (Κατηγορία)
- Δημιουργηθηκε στις 17 Μαϊος 2022
- 4. Καινοτόμο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα GenAI Empowered Educators» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, της "The Tipping Point" και της Τράπεζας Πειραιώ
- (Γενικά)
- Ανακοίνωση Καινοτόμο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα «GenAI Empowered Educators» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, της "The Tipping Point" και της Τράπεζας Πειραιώς Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής ...
- Δημιουργηθηκε στις 07 Φεβρουαρίου 2025
- 5. Συμμετοχή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο Συνέδριο “The European Space for Citizenship Education”
- (Γενικά)
- Στις 17 και 18 Οκτωβρίου 2024, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετείχε στο διεθνές Συνέδριο "The European Space for Citizenship Education" στο Βερολίνο, υπό την αιγίδα του Συμβουλίου της ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Νοεμβρίου 2024
- 6. Digital World Summit Greece: "Shaping the future of A
- (ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Ανακοινώσεις)
- Η ελληνική πρωτοβουλία για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση και τις Νέες Τεχνολογίες στο πλαίσιο του Internet Governance Forum των Ηνωμένων Εθνών σας προσκαλεί στο συνέδριο "Shaping the future of AI", το οποίο ...
- Δημιουργηθηκε στις 15 Μαϊος 2024
- 7. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - «Learning…from the Extremes!» INTERNATIONAL CONFERENCE 19-20/01/2024
- (Γενικά)
- Στο πλαίσιο του έργου «Learning from the Extremes» (https://learningfromtheextremes.eu) το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως Συντονιστής του Έργου, συνδιοργανώνει με την Ελληνογερμανική Αγωγή και ...
- Δημιουργηθηκε στις 10 Ιανουαρίου 2024
- 8. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - «Learning from the Extremes» Επίσκεψη υποστήριξης σχολικών μονάδων
- (Γενικά)
- Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «Learning from the Extremes», (Grant Agreement no. LC01760255/101052266 LfE), του οποίου Συντονιστής είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ολοκληρώθηκε η πιλοτική ...
- Δημιουργηθηκε στις 01 Δεκεμβρίου 2023
- 9. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ GOETHE-INSTITUT ATHEN
- (Γενικά)
- Την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε εορταστική εκδήλωση στο Μορφωτικό Ινστιτούτο Γκαίτε στην Αθήνα (Goethe-Institut Athen) με αφορμή τη συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψε το Τμήμα Γερμανικής ...
- Δημιουργηθηκε στις 09 Νοεμβρίου 2023
- 10. Ενημέρωση σχετικά με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era (REIMAGINED)" ...
- (Γενικά)
- ... Προγράμματος «Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED), έχει συμπληρωθεί και η πλατφόρμα του Ινστιτούτου ...
- Δημιουργηθηκε στις 07 Νοεμβρίου 2023
- 11. Πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής σε Δράση επαγγελματικής κατάρτισης στο πλαίσιο του ERASMUS+ «REIMAGINING SOCIAL AND EMOTIONAL EDUCATION IN SECONDARY SCHOOLS THROUGH ARTS-INTEGRATED PRACTICES IN THE POST ...
- (Γενικά)
- ... «Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED, Agreement n° 2021-1-EL01-KA220-000032804). Ο γενικός σκοπός του ...
- Δημιουργηθηκε στις 03 Νοεμβρίου 2023
- 12. Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era (REIMAGINED)
- (ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ)
- ... Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+. Συντονιστής εταίρος είναι η ACTIONAID HELLAS ...
- Δημιουργηθηκε στις 24 Οκτωβρίου 2023
- 13. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ (ΠΕ11) ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ERASMUS+ THE REINFORCEMENT OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS’ INTERCULTURAL ...
- (Γενικά)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως Εταίρος στο Έργο «The reinforcement of Physical Education Teachers' Intercultural Competences» (PETIC)» (Agreement nº 2021-1-EL01-KA220-SCH-000032749)», ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Οκτωβρίου 2023
- 14. Learning from the Extremes
- (ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ)
- ... στο Έργο με τίτλο Learning from the Extremes» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of "Communications ...
- Δημιουργηθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου 2023
- 15. The reinforcement of Physical Education Teachers' Intercultural Competences (PETIC)
- (ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ)
- «The reinforcement of Physical Education Teachers' Intercultural Competences» PETIC (Agreement nº 2021-1-EL01-KA220-SCH-000032749) Υπεύθυνη έργου: Αρετή Σβέρκου, αποσπασμένη εκπαιδευτικός ...
- Δημιουργηθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2023
- 16. Learning from the Extremes (2)
- (LFE_n)
- .box1 { border-radius: 6px; background: #5cb7e640; padding: 20px; margin-top:40px; margin-bottop:40px; } .box2 { border-radius: 6px; background: #55b55b40; padding: 20px; } .box3 ...
- Δημιουργηθηκε στις 27 Ιουλίου 2023
- 17. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότηση της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes», β) την ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης στο νέο μέλος της Ομάδας ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότηση της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» (Project Number: LC-01760255 / 101052266 LfE/ Learning from the ...
- Δημιουργηθηκε στις 24 Ιουλίου 2023
- 18. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για την α) τροποποίηση ανάθεσης έργου και σύμβασης των μελών της Ομάδας Έργου και την β) ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης μελών της ομάδας έργου για το Ευρωπαϊκό ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για την α) τροποποίηση ανάθεσης έργου και σύμβασης των μελών της Ομάδας Έργου και την β) ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης μελών της ομάδας έργου για το ...
- Δημιουργηθηκε στις 17 Ιανουαρίου 2023
- 19. Δελτίο τύπου για το Έργο "LEARNING FROM THE EXTREMES" - Ανακοίνωση Επιλεγέντων Σχολικών Μονάδω
- (Γενικά)
- Αθήνα, 03/11/2022 Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως Συντονιστής Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του ...
- Δημιουργηθηκε στις 03 Νοεμβρίου 2022
- 20. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης συγκρότησης επιτροπής για την επιλογή Σχεδίων Δράσης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου: «Learning from the Extremes»
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης συγκρότησης επιτροπής για την επιλογή Σχεδίων Δράσης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου: «Learning from the Extremes» - Project Number: LC-01760255/ 101052266 LfE/ Learning ...
- Δημιουργηθηκε στις 14 Οκτωβρίου 2022