Ενημέρωση για την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας ΓΕΛ-ΕΠΑΛ πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (ΣΤ` Φάση)
|
31 Αυγούστου 2022 |
Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Προμηθειών, Διαγωνισμών και Συμβάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
|
31 Αυγούστου 2022 |
ΠΑΡΑΤΑΣΗ της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της με αρ. πρωτ. 9973/29-07-2022 (ΑΔΑ: 929ΚΟΞΛΔ-50Ξ) ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
|
26 Αυγούστου 2022 |
ΠΑΡΑΤΑΣΗ της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της με αρ. πρωτ 9974/29-07-2022 (ΑΔΑ: 9ΨΒΛΟΞΛΔ-1ΤΡ) ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
|
26 Αυγούστου 2022 |
Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών για τον ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό: Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών θερμότητας οι οποίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο του ΙΕΠ
|
25 Αυγούστου 2022 |
Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών θερμότητας οι οποίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
|
05 Αυγούστου 2022 |
Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02/2022) «Μετασχηματισμός των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα»
|
05 Αυγούστου 2022 |
Πρόσκληση υποβολής προσφορών για την απευθείας ανάθεση σε έναν (1) Ανάδοχο για το έργο «Διαμόρφωση περιπτέρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης»
|
05 Αυγούστου 2022 |
Έγκριση Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 8514/07-07-2022 Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος - Οριστικοποίηση Αποτελεσμάτων
|
29 Ιουλίου 2022 |
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ για υποβολή αιτήματος σύναψης σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο ελεύθερους/ες επαγγελματίες, για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ», MIS 5070654
|
29 Ιουλίου 2022 |