ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1220)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 9/13-02-2024 και 10/21-02-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων, που αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 09/30-01-2024 Πρακτικό της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) ενεργοποίησης και τροποποίησης πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Next Generation EU
Αθήνα, 21 Φεβρουαρίου 2024
Δελτίο Τύπου
Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP: Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα στα σχολεία»
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ημερίδα με θέμα: «Τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP: Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα στα σχολεία». Περισσότεροι/ες από 400 διευθυντές/τριες εκπαίδευσης, σύμβουλοι εκπαίδευσης και διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής συμμετείχαν στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2024.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κ. Γιάννης Κατσαρός που εξήρε τις σχετικές πρωτοβουλίες, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Επ. Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου κ. Σπυρίδων Δουκάκης που αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του έργου ώστε να αναπτυχθούν προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και ο υπεύθυνος του έργου από το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Δημόπουλος που τόνισε τη σημασία του έργου για την ενίσχυση του θεσμού του μέντορα.
Η ενημερωτική συνάντηση είχε ως στόχους α) τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, β) την ανάδειξη των προκλήσεων που αντιμετωπίστηκαν κατά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος LOOP και γ) την παροχή συστάσεων για τη λήψη αποφάσεων στον σχεδιασμό προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης μεντόρων.
Η μεγάλη συμμετοχή αντικατοπτρίζει το έντονο ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας για το θεσμό του μέντορα στα σχολεία.
🎯 Το έργο LOOP ολοκληρώθηκε με:
- τον σχεδιασμό ενός εισαγωγικού προγράμματος επιμόρφωσης για νέους/ες εκπαιδευτικούς, που θα βασίζεται στο θεσμό του μέντορα, προκειμένου να υποστηριχτούν στα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα και να προσαρμοστούν στην εργασιακή κουλτούρα του σχολείου στο οποίο υπηρετούν,
- την ανάπτυξη ενός επιμορφωτικού προγράμματος για μέντορες, που θα βοηθήσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες έμπειρους εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν ικανότητες καθοδήγησης και υποστήριξης νέων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή του προγράμματος εισαγωγικής επιμόρφωσης,
- την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος LOOP στα σχολεία του δικτύου και την αποτίμηση των δυο επιμορφωτικών προγραμμάτων,
- τη διατύπωση προτάσεων για την ενσωμάτωση προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης και προγραμμάτων προετοιμασίας μεντόρων στις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές που αφορούν στη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.
Το έργο LOOP ευθυγραμμίζεται πλήρως με το όραμα και τους στόχους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα στελέχη του ΙΕΠ συνεχίζουν να ενισχύουν δράσεις και προσεγγίσεις που έχουν θετικό και υποστηρικτικό αντίκτυπο στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Συνεχίζουμε «Μαζί για την Εκπαίδευση».
Η ημερίδα αποτέλεσε Δράση Προβολής και Δημοσιότητας του έργου με τίτλο «LOOP – Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes» (Grant Agreement nº. 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τις σελίδες: https://iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/loop, https://empowering-teachers.eu/el/
📚✨ #LOOPprogram #EducationInnovation #Teacher Empowerment #ERASMUSplus #ContinuousDevelopment
Δείτε το δελτίο τύπου και στιγμιότυπα από την ημερίδα εδώ .
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προσκαλεί εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των σχολικών μονάδων με εμπειρία στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχετικών με θέματα αειφορίας ή/και ενεργού πολιτειότητας, για την υποβολή δήλωσης συμμετοχής σε διαδικτυακή ενημερωτική δράση για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα.
Η δράση διοργανώνεται στις 29/02/24 και ώρα 15:00-17:00 για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και 17:00-19:00 για τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η δράση γίνεται στο πλαίσιο του έργο ΣΥΝΑΨΕΙΣ (“SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship, Project: 101102346 — SYNAPSES — ERASMUS-EDU-2022-PEX-TEACH-ACA) το οποίο το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει ως εταίρος.
Στόχος του Έργου είναι η δημιουργία Ακαδημίας Εκπαιδευτικών για την προώθηση πράσινων δεξιοτήτων και ειδικότερα την ανάπτυξη της Βιώσιμης Πολιτειότητας (sustainable citizenship). Η δεξιότητα της Βιώσιμης Πολιτειότητας είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αναγνώριση των προβλημάτων που δημιουργεί η κλιματική αλλαγή και περιλαμβάνει τη δυνατότητα αναγνώρισης των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και οικονομικών διαστάσεων της, τη δυνατότητα σύνδεσης των τοπικών δράσεων και πρωτοβουλιών με τις παγκόσμιες διαδικασίες και την ικανότητα μετάβασης από την ανάλυση των προβλημάτων στη συστηματική δράση για την κλιματική αλλαγή.
Η Ακαδημία θα προσφέρει ευκαιρίες κινητικότητας στο εξωτερικό (μέσω του Προγράμματος ERASMUS+), επισκέψεων μελέτης σε συνεργαζόμενα σχολεία ή Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα καθώς και δυνατότητες συμμετοχής σε μαθήματα ως παρατηρητές, σε συναντήσεις, συνέδρια και διαγωνισμούς.
Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο υπάρχουν κάτωθι:
https://synapses-academies.eu/
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκρονικά από 21/2/2024 και ώρα 15:00 έως 26/2/2024 και ώρα 13:00 εδώ
Πρόσκληση
Αγαπητά μέλη του Ανοικτού Μητρώου Εκπαιδευτικών,
το Διοικητικό Συμβούλιο σάς προσκαλεί να συμμετάσχετε στην πρωτοβουλία «Μαζί για την Εκπαίδευση» με επίκεντρο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Πιο συγκεκριμένα, καλούμε αποκλειστικά τα εγγεγραμμένα μέλη του Ανοικτού Μητρώου Εκπαιδευτικών να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για να ενταχθούν σε ομάδες εργασίας που θα ασχοληθούν με την κριτική μελέτη, την αξιολόγηση και την επικαιροποίηση του εκπαιδευτικού υλικού των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Ο πλούτος των γνώσεών σας και η εμπειρία σας θα μας δώσουν τη δυνατότητα να επιστρέψουμε στην εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία ένα συλλογικό έργο που προέρχεται από την εκπαιδευτική κοινότητα και επιχειρεί να συνδράμει σε μια ακόμα υψηλότερη ποιοτικά εκπαίδευση για τα παιδιά μας.
Δηλώστε το ενδιαφέρον σας στο Μητρώο του ΙΕΠ https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/ από 20/02/2024 και ώρα 13:00 έως 29/02/2024 και ώρα 13:00.
Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
η δράση «Μαζί για την Εκπαίδευση» είναι μια πρωτοβουλία που έρχεται να αναδείξει τη δύναμη της συλλογικής προσπάθειας. Η υποστήριξη της πρωτοβουλίας και η προθυμία σας να συνεισφέρετε αποτελούν τις κινητήριες δυνάμεις αυτής της δράσης. Συνεχίζουμε μαζί για το μέλλον της εκπαίδευσης.
Εκ μέρους του Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης
(α) Υποβολή των Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 46244/30-11-2023 (ΑΔΑ: ΨΝΟΒΟΞΛΔ-ΒΦΛ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) (β) Οριστικοποίηση αποτελεσμάτων.
Δείτε τα αποτελέσματα εδώ
(α) Υποβολή των Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 46239/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ρ4Υ9ΟΞΛΔ-ΓΚΠ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών και β) Οριστικοποίηση αποτελεσμάτων για το Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών και για το Τμήμα Εξοφλήσεων και Πάγιων Προκαταβολών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Δείτε τα αποτελέσματα εδώ
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ με θέμα (α) Υποβολή των Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 46238/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ψ09ΨΟΞΛΔ-ΖΝΟ) Ανακοίνωση - Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας, (β) Οριστικοποίηση αποτελεσμάτων.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/14-02-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης της υπ’ αρ. πρωτ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ: Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 16-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 21-02-2024 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/18-01-2024, 02/12-02-2024 και 03/13-02-2024 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης της υπ’ αρ. πρωτ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858), στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης», στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 17-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 22-02-2024 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/10-01-2024, 02/24-01-2024 και 03/31-01-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858), στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης», στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 16-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 21-02-2024 και ώρα 15:00.
More...
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄αρ. 3/09-02-2024 και 4/12-02-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 03/29-01-2024 πρακτικό της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εποπτών Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).
Σας ενημερώνουμε πως έχουν αναρτηθεί οι παρουσιάσεις από τις ενημερωτικές συναντήσεις με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (Σ.Ε) καθώς και υποστηρικτικό υλικό για τα σχολεία που αφορά την τεκμηρίωση της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου σε όλους τους άξονες.
Ενημέρωση Σ.Ε. Ειδικοτήτων Β΄θμιας
Ενημέρωση Σ.Ε. Δασκάλων και Ειδικής Αγωγής
Πρόσκληση συμμετοχής σε ενημερωτική συνάντηση
στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου
«LOOP-Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes»
(Grant Agreement no. 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) διοργανώνει ενημερωτική συνάντηση την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2023, από τις 15.00 έως τις 16.30, με θέμα:
"Τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP: Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα στα σχολεία"
Η ενημερωτική συνάντηση έχει ως στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, την ανάδειξη των προκλήσεων που αντιμετωπίστηκαν κατά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος LOOP και την παροχή συστάσεων για τη λήψη αποφάσεων στον σχεδιασμό προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης μεντόρων.
Η ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης και απευθύνεται στους/στις: α) Διευθυντές/ριες Εκπαίδευσης, β) Συμβούλους Εκπαίδευσης και γ) Διευθυντές/ριες Σχολικών Μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής, οι οποίοι/ες καλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά έως και την Πέμπτη 15-02-2023, κάνοντας κλικ ΕΔΩ
Σχετικά με το πρόγραμμα LOOP
Το πρόγραμμα LOOP στοχεύει στην ενίσχυση της συνεχούς προσωπικής, επαγγελματικής και κοινωνικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών μέσω καινοτόμων προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης με βάση τον θεσμό του μέντορα. Στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης πρότασης για την ολοκληρωμένη υποστήριξη και τη διεύρυνση των επιλογών των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, μέσω:
- του σχεδιασμού ενός εισαγωγικού προγράμματος επιμόρφωσης για νέους/ες εκπαιδευτικούς, που θα βασίζεται στο θεσμό του μέντορα, προκειμένου να υποστηριχτούν στα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα και να προσαρμοστούν στην εργασιακή κουλτούρα του σχολείου στο οποίο υπηρετούν,
- της δημιουργίας ενός επιμορφωτικού προγράμματος για μέντορες, που θα βοηθήσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες έμπειρους εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν ικανότητες καθοδήγησης και υποστήριξης νέων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή του προγράμματος εισαγωγικής επιμόρφωσης,
- της πιλοτικής εφαρμογής στα σχολεία του δικτύου του προγράμματος LOOP και της αποτίμησης των δυο ανωτέρω προγραμμάτων στο πλαίσιο αυτής της εφαρμογής,
- της διαμόρφωσης προτάσεων για την ενσωμάτωση προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης και προγραμμάτων προετοιμασίας μεντόρων στις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές που αφορούν στη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.
Για την υλοποίηση του προγράμματος LOOP συνεργάζονται το Υπουργείο Παιδείας και Επιστημών της Πορτογαλίας, το Υπουργείο Παιδείας, Επιστημών και Αθλητισμού της Σλοβενίας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής από την Ελλάδα, 6 Πανεπιστήμια και 4 ερευνητικοί οργανισμοί από 7 ευρωπαϊκές χώρες (Πορτογαλία, Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Σλοβενία και Κροατία).
Πρόγραμμα Ενημερωτικής Συνάντησης
Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2023
15:00: Έναρξη - Χαιρετισμοί
Γιάννης Κατσαρός, Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας
Σπυρίδων Δουκάκης, Πρόεδρος Δ.Σ. ΙΕΠ, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Κώστας Δημόπουλος, Καθηγητής, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, υπεύθυνος έργου LOOP του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
15:15 - 15:35: Αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP για την υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και την ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα - Συστάσεις εκπαιδευτικής πολιτικής
Παναγιώτης Πήλιουρας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, υπεύθυνος έργου LOOP του ΙΕΠ
15:35 - 16:00: Η εμπειρία της πιλοτικής εφαρμογής του LOOP από την πλευρά των συμμετεχόντων
Διευθυντής και Εκπαιδευτικοί 39ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
16:00 - 16:30: Ερωτήσεις - Συζήτηση
Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο:
https://empowering-teachers.eu/el/
https://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/loop
Για εγγραφή στα κοινωνικά μέσα του Έργου:
https://twitter.com/LoopTeachers
https://www.linkedin.com/company/83521833/admin/
https://www.facebook.com/LOOPEmpoweringTeachers/
Κάντε κλικ ΕΔΩ για να κατεβάσετε την πρόσκληση
Σημειώνεται ότι επί του πίνακα για κάθε θέση, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), από το Σάββατο 10-02-2024 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 15-02-2024 και ώρα 13:00.
Δείτε το Σχετικό Αρχείο