ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1184)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Δημιουργία πλατφόρμας για την υλοποίηση βελτίωσης και αναμόρφωσης του Ψηφιακού Αποθετηρίου των προγραμμάτων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σύμφωνα με το άρθρο 87 του νόμου 4823 (ΦΕΚ 136/3-08-2021)»
Α. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΈΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα πρέπει να δημιουργήσει μία πλατφόρμα η οποία θα δίνει τη δυνατότητα προβολής, τροποποίησης και συμπλήρωσης του υλικού των προγραμμάτων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων καθώς θα ανατροφοδοτείται από τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες:
-
- Τη δημιουργία φόρμας προβολής με φίλτρα, μεταδεδομένα και λέξεις κλειδιά
- Τη μεταφορά των υπαρχόντων αρχείων στη νέα πλατφόρμα
- Τη δημιουργία ρόλων της εφαρμογής για εσωτερικούς χρήστες
- Τη δημιουργία φορμών αλληλεπίδρασης με τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία μέσω πιστοποιημένης πρόσβασης
- Τη μεταφορά εγκεκριμένων αιτημάτων από την αντίστοιχη εφαρμογή
- Την τεχνική υποστήριξη, τη βελτίωση, τη συντήρηση και τις διορθώσεις/επεκτάσεις της εφαρμογής που τυχόν θα προκύψουν
- Τη δημιουργία οδηγού χρήσης
Β. ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα εφτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
Παραδοτέα |
Χρόνος παράδοσης |
Εκτιμώμενο Κόστος άνευ ΦΠΑ |
Εκτιμώμενο Κόστος με ΦΠΑ 24% |
Π1 Πρόταση για την άρτια προβολή του υλικού των εργαστήριων δεξιοτήτων |
15 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης |
3.000,00€ |
3.720,00€ |
Π2 Πλατφόρμα για σύνολο των εργασιών που αφορούν τα εργαστήρια δεξιοτήτων |
2 μήνες από την ημερομηνία παράδοσης του Παραδοτέου Π1 |
10.000,00€ |
12.400,00€ |
Π3 Μεταφορά δεδομένων και συμπλήρωση μεταδεδομένων |
3 μήνες και 15 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης του Παραδοτέου Π2 |
11.000,00€ |
13.640,00€ |
Π4 Εξαμηνιαίες εκθέσεις για τη συντήρηση και τις βελτιώσεις της πλατφόρμας |
Μετά την παραλαβή του Π3 |
6.000,00€ |
7.440,00€ |
Γ. ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/06/2026, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.
Πιο συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα πρέπει να υλοποιήσει και να παραδώσει το Παραδοτέο Π1 σε διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ, το Παραδοτέο Π2 σε διάστημα δύο (02) μηνών από την ημερομηνία παραλαβής του Παραδοτέου Π1, το Παραδοτέο Π3 σε διάστημα τριών (03) μηνών και δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του Παραδοτέου Π2 και το Παραδοτέο Π4 (4 εξαμηνιαίες εκθέσεις) αρχομένου μετά την παραλαβή του Π3.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 20-12-2023 και ώρα 13:00.
Σας ενημερώνουμε ότι μετά από σχετικά αιτήματα και για τη διευκόλυνση του έργου των σχολικών μονάδων, η πλατφόρμα του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr/) θα παραμείνει ανοικτή για την υποβολή του Σχεδιασμού της Δράσης (μέρος Α) από τους Συντονιστές των Ομάδων Δράσης έως και τις 21-12-2023, σύμφωνα με την εγκύκλιο με Αρ.Πρωτ. 141494/ΓΔ4.
Σχετικό αρχείο
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Τμήμα Α’: Προμήθεια λογισμικού για την τεχνική κάλυψη των εκδηλώσεων και την παραγωγή οπτικοακουστικού Υλικού του ΙΕΠ, και Τμήμα Β’: Προμήθεια εξοπλισμού, για την τεχνική κάλυψη των εκδηλώσεων και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού του ΙΕΠ»
Α. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΈΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η Προμήθεια Λογισμικού και η Προμήθεια Εξοπλισμού για την τεχνική κάλυψη των εκδηλώσεων και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού του ΙΕΠ, όπως περιγράφονται αναλυτικά στους Πίνακες της παραγράφου Α. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΈΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ της υπ’ αρ. πρωτ. 46583/8-12-23 (ΑΔΑΜ: 23PROC013925927) συνημμένης Πρόσκλησης.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Επισημαίνεται ότι α) το λογισμικό θα πρέπει να είναι αυτοτελές, να έχει άδεια χρήσης εφ’ όρου ζωής και δυνατότητα δωρεάν αναβάθμισης για τουλάχιστον ένα (1) έτος, β) για τον εξοπλισμό απαιτείται συνοδευτικό έγγραφο όπου να αναφέρεται ρητά ο χρόνος εγγύησής του.
Εάν κατά την παραλαβή και τοποθέτηση διαπιστωθεί ασυμβατότητα ή ελλαττωματική λειτουργία λογισμικού/εξοπλισμού, ο ανάδοχος υποχρεούται να αντικαταστήσει το συγκεκριμένο υλικό/αναλώσιμο και επιβαρύνεται με το κόστος αντικατάστασης.
Β. ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των οκτώ χιλιάδων διακοσίων ευρώ (8.200,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι δέκα χιλιάδων εκατόν εξήντα οκτώ ευρώ (10.168,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ανά τμήμα ως εξής:
α/α |
ΤΜΗΜΑ |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
Συνολικό κόστος άνευ ΦΠΑ (€) |
Συνολικό κόστος συμπ. ΦΠΑ (€) |
1. |
ΤΜΗΜΑ Α’ |
Λογισμικό για την τεχνική κάλυψη των εκδηλώσεων και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού του ΙΕΠ |
1.300,00€ |
1.612,00€ |
2. |
ΤΜΗΜΑ Β’ |
Εξοπλισμός για την τεχνική κάλυψη των εκδηλώσεων και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού του ΙΕΠ
|
6.900,00€ |
8.556,00€ |
ΣΥΝΟΛΟ |
8.200,00€ |
10.168,00€ |
Γ. ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ – ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Ως τόπος παράδοσης ορίζεται η έδρα του ΙΕΠ επί της οδού Αν. Τσόχα 36 Αθήνα.
Η παράδοση θα γίνει εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και της ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.
Παράταση της ως άνω προθεσμίας είναι αποδεκτή για είδη που αναμένονται από το εξωτερικό ή είναι σε έλλειψη και μόνο κατόπιν έγγραφου αιτήματος του Προμηθευτή και σύμφωνης γνώμης του ΙΕΠ.
Τα υπό προμήθεια προϊόντα, κατά την παράδοση τους, θα πρέπει να συνοδεύονται από το αντίστοιχο τιμολόγιο - δελτίο αποστολής.
Η έκδοση του τιμολογίου θα πρέπει να γίνει μέσα στο έτος 2023
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Συνοπτική Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Συμπληρωμένη Αναλυτική Οικονομική προσφορά του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη 13-12-2023 και ώρα 13:00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙI_ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Σε ενημερωτική ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Τσόχα 36, 4ος όροφος) την Πέμπτη 14/12/23 και ώρα 16:00-19:00, προσκαλούμε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας ΠΕ70, ΠΕ71, ΠΕ70.50 και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαθηματικών ΠΕ03 και Φυσικών Επιστημών ΠΕ04 καθώς και εκπαιδευτικούς των ως άνω ειδικοτήτων που εργάζονται σε σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material - Augmented Assessment» (Αξιολόγηση γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας).
Το έργο Augmented Assessment αποσκοπεί στην κάλυψη του κενού που υπάρχει κατά την αξιολόγηση των υφιστάμενων γνώσεων των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών στους τομείς των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών, με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας.
Προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Παρασκευή 08-12-2023 και ώρα 17.00 έως Τρίτη 12-12-2023 και ώρα 17.00.
Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων/-ουσών είναι πενήντα (50) άτομα.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με βάση τη σειρά υποβολής της αίτησης συμμετοχής, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα της κατά το δυνατόν ισοδύναμης εκπροσώπησης των επί μέρους ειδικοτήτων. Θα δοθούν Βεβαιώσεις συμμετοχής.
Διαβάστε την πλήρη Πρόσκληση και το Πρόγραμμα
Υποβολή δήλωσης συμμετοχής μέσω του μητρώου του ΙΕΠ:
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo
Πληροφορίες για το Έργο:
https://ildeplus.upf.edu/augmented_assessment/pg/lds/home/en
Σε ενημερωτική ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Τσόχα 36, 4ος όροφος) την Πέμπτη 14/12/23 και ώρα 10:00-13:00, προσκαλούμε τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Αττικής των κλάδων Δασκάλων, Μαθηματικών, Φυσικών Επιστημών και Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material - Augmented Assessment» (Αξιολόγηση γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας).
Το έργο Augmented Assessment αποσκοπεί στην κάλυψη του κενού που υπάρχει κατά την αξιολόγηση των υφιστάμενων γνώσεων των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών στους τομείς των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών, με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας.
Προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Παρασκευή 08-12-2023 και ώρα 17.00 έως Τρίτη 12-12-2023 και ώρα 17.00.
Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων/-ουσών είναι πενήντα (50) άτομα.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με βάση τη σειρά υποβολής της αίτησης συμμετοχής, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα της κατά το δυνατόν ισοδύναμης εκπροσώπησης των επί μέρους ειδικοτήτων. Θα δοθούν Βεβαιώσεις συμμετοχής.
Διαβάστε την πλήρη Πρόσκληση και το Πρόγραμμα
Πληροφορίες για τη διαδικασία υποβολής δήλωσης συμμετοχής:
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo
Πληροφορίες για το Έργο:
https://ildeplus.upf.edu/augmented_assessment/pg/lds/home/en
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων α) «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» και β) «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions ( κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από την Δευτέρα, 11/12/2023 και ώρα: 13:00 έως και Δευτέρα, 18/12/2023 και ώρα 13:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα για τη συμμετοχή τους στην αξιολογική τους διαδικασία.
Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν.1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=80
Η παρούσα Πρόσκληση δημοσιεύεται:
- στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια»
- στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη διαδρομή ΕΡΓΑ --> ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ --> ΜΗΤΡΩΑ. Επισημαίνεται ότι όλα τα σχετικά με το Μητρώο (Διευκρινίσεις, Ανακοινώσεις, Αποφάσεις) θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ.
Yποβολή αίτησης εδώ
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του Πρακτικού 1/06-12-2023 της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων/Προσφυγών για την αίτηση θεραπείας που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 7/22-11-2023 πρακτικό της Επιτροπής ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτ. 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης για το Μ.Δ.Β. και την Ψ.Β.Δ.Β.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία πραγματοποίησε τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023, 15:30-18:00, μια ιδιαίτερη, «ξεχωριστή», «ποιοτική» και «συμπεριληπτική» εκδήλωση, όπως χαρακτηρίστηκε από το σύνολο των συμμετεχόντων/ουσων και την ανατροφοδότηση που δόθηκε από πολλούς/ές εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς.
Το θέμα της εκδήλωσης «Ένα σχολείο για όλους-Μια κοινωνία για όλους», αποτυπώνει το όραμα του Ι.Ε.Π. και την πρόθεσή του να συμβάλει καθοριστικά στη διαμόρφωση ενός συμπεριληπτικού σχολείου, το οποίο μπορεί να συμβάλει με τη σειρά του στην εξέλιξη μιας συμπεριληπτικής κοινωνίας.
Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου εδώ
Ανακοινώθηκαν από τον ΟΟΣΑ τα αποτελέσματα της έρευνας PISA 2022, στην οποία συμμετείχε και η Ελλάδα, όπως και σε όλους τους προηγούμενους κύκλους.
Το ΙΕΠ, ως το Εθνικό κέντρο της Ελλάδας για την έρευνα PISA, δίνει στη δημοσιότητα σύντομη παρουσίαση των κυριότερων αποτελεσμάτων.
Για πρώτη φορά από το 2000 που ξεκίνησε το PISA, ο τελευταίος κύκλος δεν διήρκησε τρία χρόνια, αλλά διευρύνθηκε κατά ένα έτος, λόγω της πανδημίας. Στην κύρια έρευνα PISA 2022 έλαβαν μέρος περίπου 690.000 μαθητές από 81 χώρες (38 χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ και 43 επιπλέον χώρες) εκπροσωπώντας περίπου 29 εκατομμύρια 15χρονων μαθητών.
Το περιεχόμενο
Η έρευνα PISA 2022 είχε ως κύριο γνωστικό αντικείμενο τα Μαθηματικά, ενώ οι Φυσικές Επιστήμες, η Κατανόηση Κειμένου και το νέο πεδίο ‘Δημιουργική Σκέψη’ αποτελούσαν τα δευτερεύοντα αντικείμενα της αξιολόγησης.
Η συμμετοχή της Ελλάδας
Την Ελλάδα εκπροσώπησαν στην κύρια έρευνα 6578 μαθητές γεννημένοι το 2006, από 242 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ) όλης της χώρας.
Η αξιολόγηση
Το κύριο αντικείμενο της αξιολόγησης για το PISA 2022 ήταν τα Μαθηματικά. Οι μαθητές απάντησαν σε κλειστές ερωτήσεις (πολλαπλής επιλογής ή σωστού - λάθους) και ανοικτές ερωτήσεις σύντομης απάντησης και αιτιολόγησης. Οι ερωτήσεις εστίαζαν στον μαθηματικό εγγραμματισμό, ο οποίος, σύμφωνα με το πλαίσιο του PISA για τα Μαθηματικά, συνδέεται με τον μαθηματικό συλλογισμό και την επίλυση προβλήματος.
Εκτός από τις ερωτήσεις που αφορούν το γνωστικό μέρος της έρευνας, οι μαθητές απάντησαν και σε ένα Ερωτηματολόγιο, το οποίο συλλέγει πληροφορίες σχετικά με το κοινωνικό και δημογραφικό υπόβαθρο του καθενός, τις στάσεις και τις πεποιθήσεις τους για το σχολείο γενικότερα αλλά και ειδικά για τα Μαθηματικά, που αποτελούσαν το κύριο αντικείμενο σε αυτόν τον κύκλο. Επίσης, οι μαθητές απάντησαν σε Ερωτηματολόγιο που αφορούσε την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.
Οι Διευθυντές των σχολείων του δείγματος συμπλήρωσαν το δικό τους Ερωτηματολόγιο, το οποίο κάλυπτε θέματα διοίκησης και οργάνωσης του σχολείου, παρείχε πληροφορίες για το μαθησιακό περιβάλλον και τη συμμετοχή σε δραστηριότητες εκτός του επίσημου σχολικού ωραρίου.
Τόσο στο Ερωτηματολόγιο του μαθητή όσο και στο Ερωτηματολόγιο του διευθυντή υπήρχαν ερωτήσεις σχετικά με την οργάνωση της μάθησης κατά την περίοδο της πανδημίας που τα σχολεία παρέμεναν κλειστά, σε μια προσπάθεια να συλλεγούν πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο οι διάφορες χώρες αντιμετώπισαν τις δυσκολίες που προέκυψαν.
Δείτε αναλυτικά το Δελτίο τύπου
Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης και της ποιότητας του έργου των επιστημονικών τμημάτων, ανακοινώνεται η αναδιάρθρωση των μονάδων των επιστημονικών τμημάτων του.
Η αναδιάρθρωση περιλαμβάνει τη συγχώνευση, την κατάργηση και την αλλαγή τίτλου συγκεκριμένων μονάδων, ώστε να αντικατοπτρίζουν τόσο το έργο όσο και το όραμα του ΙΕΠ. Οι νέες μονάδες ενισχύονται με εξειδικευμένα στελέχη που θα επικεντρώνονται στο έργο της μονάδας, του τμήματος και ουσιαστικά στο έργο του φορέα. Επιπλέον, η νέα δομή θα διευκολύνει την αποτελεσματική διαχείριση των διαδικασιών, ενισχύοντας το συνολικό έργο για την εκπαίδευση.
Πιο συγκεκριμένα
Τμήμα Α΄: Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης
α) Μονάδα Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
β) Μονάδα Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
Τμήμα Β΄: Προγραμμάτων Σπουδών και Εκπαιδευτικού Υλικού
α) Μονάδα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
β) Μονάδα Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
γ) Μονάδα Ξένων Γλωσσών
δ) Μονάδα Φυσικών επιστημών, Τεχνολογίας, Μαθηματικών και Τεχνών (STEM/STEAM)
ε) Μονάδα Επαγγελματικής Εεκπαίδευσης και Μαθητείας
Τμήμα Γ΄: Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής
α) Μονάδα Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών
β) Μονάδα Ποιότητας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου
γ) Μονάδα Ευρωπαϊκής, Ομογενειακής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Η αναδιάρθρωση αποτελεί και αντιπροσωπεύει ένα από τα βήματα προσήλωσής μας στην παροχή υψηλής ποιότητας υποστήριξης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και των εποπτευόμενων φορέων του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, με στόχο τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στην εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει την προσπάθειά μας για διαρκή προσαρμογή του ΙΕΠ στις απαιτήσεις του σύγχρονου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που απαιτείται, ώστε να ενισχύεται η εκπαίδευση των παιδιών μας.
Δείτε το απόσπασμα πρακτικού του ΙΕΠ εδώ
More...
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) προσκαλεί μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, διοικητικούς/ές υπαλλήλους του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, διοικητικούς/ές υπαλλήλους των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των λοιπών αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κλάδου ΠΕ/ΤΕ, διοικητικούς/ές υπαλλήλους των εποπτευόμενων φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κλάδου ΠΕ/ΤΕ και μέλη του προσωπικού ΙΔΑΧ που ανήκουν στο Ι.Ε.Π. να εκδηλώσουν ενδιαφέρον καταθέτοντας αίτηση για την πλήρωση των θέσεων:
- Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας - Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ
- Προϊσταμένων με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών και στο Τμήμα Εξοφλήσεων και Πάγιων Προκαταβολών - Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ
- Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας - Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται μόνο ηλεκτρονικά από τις 01/12/2023 και ώρα 14:00 έως 11/12/2023 και ώρα 14:00
Υποβολή αίτησης εδώ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) προσκαλεί εν ενεργεία εκπαιδευτικούς δημόσιας εκπαίδευσης να εκδηλώσουν ενδιαφέρον να αποσπαστούν σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού Συμβούλων Α' ή/ και Β' στις παρακάτω ειδικότητες
- ΠΕ70 Δασκάλων | Σύμβουλος Α | 1 θέση
- ΠΕ02 Φιλολόγων | Σύμβουλος Α | 1 θέση
- ΠΕ03 Μαθηματικών | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- Ειδικής Αγωγής (Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- ΠΕ86 Πληροφορικής | Σύμβουλος Α ή Β | 3 θέσεις
- ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών (Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων, Γεωλόγων) | Σύμβουλος Α ή Β | 4 θέσεις
- ΠΕ01 Θεολόγων | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- ΠΕ82 Μηχανολογίας (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- ΠΕ90 Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- ΠΕ87 Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- ΠΕ89 Εφαρμοσμένων Τεχνών (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
- ΠΕ84 Ηλεκτρονικής (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
Το Ι.Ε.Π. αποτελεί επιτελικό επιστημονικό και ερευνητικό φορέα που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και τους εποπτευόμενους φορείς του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Τα μέλη του φορέα μπορούν να συμμετάσχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα, σε δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης και σε συνέργειες με ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς.
Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται μόνο ηλεκτρονικά από τις 01/12/2023 και ώρα 14:00 έως 11/12/2023 και ώρα 14:00
Υποβολή αίτησης εδώ
Την Πέμπτη 30/11/2023 στο κεντρικό κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, στην αίθουσα Γαλάτεια Σαράντη, από 10:00 έως 12:00 θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση με θέμα "Τι είναι, τι αξιολογεί και πως μπορεί να αξιοποιηθεί τo PISA", την οποία διοργανώνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως υπεύθυνος φορέας για τη διεξαγωγή του PISA στην Ελλάδα, με τους συμβούλους εκπαίδευσης.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά τη συνάντηση κάνοντας κλικ ΕΔΩ
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 29/24-11-2023 και 30/28-11-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 8/14-11-2023 πρακτικό της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)