ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1177)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία(1) εξωτερικό/ή συνεργάτη/ιδα για την κάλυψη των αναγκών αναφορικά με την Τεχνική υποστήριξη της πιλοτικής εφαρμογής του Παρατηρητηρίου στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Σχεδιασμός, Οργάνωση και Διοίκηση της Πράξης» της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» με MIS 5124310 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).»

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει τη Δευτέρα, 27/3/2023 και ώρα 15:00 έως και τη Δευτέρα, 10/4/2023 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του ΙΕΠ για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Σχετική Πρόσκληση
Yποβολή αίτησης
εδώ


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02/2023) «Αναβάθμιση και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (MIS) διαχείρισης εκπαιδεύσεων» που εντάσσεται ως Υποέργο 3 στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στην Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Ο Διαγωνισμός περιλαμβάνει την αναβάθμιση και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιούνται οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών αλλά και η διαχείριση των επιμορφώσεων από το φορέα υλοποίησης. Τα επιμορφωτικά προγράμματα, τα οποία θα είναι ψηφιοποιημένα και σε μορφή MOOC, θα είναι συμβατά με το Πληροφοριακό σύστημα.
Η περιγραφή του Πληροφοριακού Συστήματος και τα επιμέρους υποσυστήματα που θα το αποτελούν, περιγράφονται αναλυτικά στο Παράρτημα Ι της παρούσης διακήρυξης, θα εξειδικευτούν δε περαιτέρω κατόπιν μελέτης εφαρμογής που προβλέπεται στο πλαίσιο του έργου του αναδόχου, σύμφωνα με την οποία θα ληφθεί μέριμνα για την αξιοποίηση, αναβάθμιση υφιστάμενων συστημάτων, τις διαδικασίες μετάπτωσης και την προσθήκη νέων υποσυστημάτων και λειτουργιών.

ΕΙΔΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Φορέας χρηματοδότησης της παρούσας σύμβασης είναι το Υπουργείο Παιδείας με Κωδικό 2022ΤΑ04700011.
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) 2022 – Ταμείο Ανάκαμψης: ΣΑΤΑ TA047.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 1.120.000,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: 903.225,81 € και ΦΠΑ: 216.774,19 €).

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ
Η παρούσα σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται 27-04-2023 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι 04-05-2023 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ_SIMAP
2. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
3. ΠΕΡIΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ-ΑΔΑ
4. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
5. ΕΕΕΣ σε μορφή xml


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 01/2023) «Εκπόνηση και παραγωγή επιμορφωτικού υλικού» που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στην Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.»

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Στο πλαίσιο της δράσης ζητούμενο είναι η ανάπτυξη υλικού σύγχρονης και ασύχγρονης μορφής για εξ αποστάσεως επιμόρφωση των 37 επιμορφωτικών προγραμμάτων, στα οποία με οριζόντια στόχευση/προσανατολισμό στα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα των νέων Προγραμμάτων Σπουδών θα επιδιώκεται η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με την κατάλληλη παιδαγωγική-διδακτική αξιοποίηση των νέων και διαθέσιμων ψηφιακών μαθησιακών αντικείμενων, των νέων διδακτικών βιβλίων (πολλαπλό βιβλίο) στην ψηφιακή τους μορφή, των διαδραστικών πινάκων, εφραμογών εκπαιδευτικής ρομποτικής, STEAM και άλλων ψηφιακών μέσων, εργαλείων και λογισμικών.

ΕΙΔΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης της παρούσας σύμβασης είναι το Υπουργείο Παιδείας με Κωδικό 2022ΤΑ04700011.
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) 2022 – Ταμείο Ανάκαμψης: ΣΑΤΑ TA047.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 3.874.132,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: 3.124.300,00 € και ΦΠΑ: 749.832,00).

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ
Η σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται 27-04-2023 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι 04-05-2023 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ_SIMAP
  2. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  3. ΠΕΡIΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ-ΑΔΑ
  4. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  5. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/03-03-2023, 2/10-03-2023 και 3/21-03-2023 Πρακτικών της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 24-03-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 29-03-2023 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/21-02-2023, 2/23-02-2023, 3/01-03-2023, 4/09-03-2023 και 5/13-03-2023 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελευθέρων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 15515/27-01-2023 (ΑΔΑ: 6Δ7ΟΟΞΛΔ-ΛΑΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών α) διοικητικής / διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1) και β) τεχνικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) στο πλαίσιο του Υποέργου 1: «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700009, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140, Δράση 16676 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 24-03-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 29.03.2023 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

 

 

Ανακοινώνουμε την ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ
ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ Γ΄ ΦΑΣΗ (β΄ επιμορφωτική περίοδος) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (Δ.Δ.)», MIS: 5032906 ως τις 31-03-2023 και ώρα 13.00, ώστε να διευκολυνθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι καθώς δεν θα υπάρξει άλλη επιμορφωτική περίοδος.

Το πρόγραμμα υλοποιείται με σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση συνολικής διάρκειας δεκατεσσάρων (14) ωρών (μέγιστο όριο απουσιών 2 ώρες).
Παρουσιάζονται ανά κεφάλαιο (α) η εργαλειοθήκη των πρακτικών Διδακτικής Διαφοροποίησης (β) διαφοροποίηση για μαθητές/μαθήτριες με αναπηρία/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (γ) διαφοροποίηση για μαθητές/μαθήτριες Ρομά, (δ) διαφοροποίηση για μαθητές/μαθήτριες με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο και (ε) διαφοροποίηση του κοινωνικού περιβάλλοντος μάθησης (στην αυλή, στο σχολικό κλίμα, στις δραστηριότητες).

Σε κάθε συνάντηση, συζητώνται σενάρια διδακτικής διαφοροποίησης από τη βιβλιοθήκη του μαθήματος η οποία περιλαμβάνει δεκάδες σενάρια ανά κεφάλαιο για όλες τις βαθμίδες και για τα περισσότερα μαθήματα.

Δεν προβλέπεται εργασία.

Προβλέπεται κουίζ πολλαπλών επιλογών, απεριόριστων προσπαθειών σε δοσμένο χρόνο ώστε να επιτευχθεί το απαιτούμενο ποσοστό επιτυχίας μετά το πέρας όλων των επιμορφώσεων και μόνον για όσους παρακολουθήσουν επιτυχώς.

Προβλέπονται τμήματα με την πλήρη υποστήριξη διερμηνέων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.

Η επιμόρφωση αναμένεται να ξεκινήσει μετά το Πάσχα και θα ολοκληρωθεί στα τέλη Μαΐου, ώρες 18.00-21.00 και ημέρες διαφορετικές από τις μεγάλες επιμορφώσεις του ΙΕΠ.

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προτίθεται να καλύψει θέσεις επιστημονικού προσωπικού σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, με αποσπάσεις εκπαιδευτικών.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία που επικαλούνται, π.χ. τίτλοι σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

Για την πρόσκληση και τα κριτήρια δείτε εδώ

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα είναι ανοικτή από 20/03/2023 και ώρα 14:00 έως τις 31/03/2023 και ώρα 14:00

Για υποβολή αίτησης κάντε κλικ εδώ

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Αθηνών του έργου ΠΕ 8: Στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483.

Αντικείμενο της Πράξης - Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου
Κατά το σχολικό έτος 2022-23, οι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Οι απαντήσεις των μαθητών/-τριών σημειώνονται σε ειδικά διαμορφωμένα έντυπα (απαντητικά δελτία), τα οποία αποστέλλονται νωρίτερα στα σχολεία, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Τα έντυπα των απαντήσεων των σχολικών μονάδων συγκεντρώνονται και αποστέλλονται άμεσα στο Ι.Ε.Π., προκειμένου οι απαντήσεις να καταχωριστούν, μετά από σάρωση των απαντητικών δελτίων, σε ειδικά διαμορφωμένη βάση δεδομένων και να γίνει η στατιστική επεξεργασία τους.

Στο πλαίσιο της Πράξης το Ι.Ε.Π. υλοποιεί το Υποέργο 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα».

Στο πλαίσιο του Υποέργου 1, προβλέπεται η υλοποίηση του «ΠΕ 8: Στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων».

Σύμφωνα με την ισχύουσα ΑΥΙΜ (υπ’ αρ. πρωτ. 28566/20-12-2022, ΑΔΑ: 9ΒΡΤΟΞΛΔ-ΙΤ7), αντικείμενο του Πακέτου Εργασίας 8 αποτελεί η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία καταχωρούνται σε βάση δεδομένων στο πλαίσιο του ΠΕ4. Προβλέπεται επίσης η δυνατότητα απευθείας ανάθεσης (σύμφωνα με το Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει) στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ΕΜΠ, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, για να αναλάβει τη στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΟΕ.

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών, που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ).

Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 12.000, 6.000 για το Δημοτικό και 6.000 για το Γυμνάσιο, σύμφωνα με το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ). Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων (Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων) μετά το πέρας των εξετάσεων σε χρονικό διάστημα οριζόμενο από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης.

Παραδοτέα ΠΕ8
Π8.1: Έκθεση Στατιστικής Επεξεργασίας Αποτελεσμάτων, η οποία θα πρέπει να ολοκληρωθεί πλήρως και προσηκόντως το αργότερο έως τις 20-08-2023.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ μέχρι τις 31-08-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 20-08-2023, ανεξάρτητα από το χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των τεσσάρων χιλιάδων τριάντα δύο ευρώ και είκοσι έξι λεπτών (4032.26€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 27/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για το έργο «ΠΕ 7: Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483

Αντικείμενο της Πράξης - Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, οι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας. Η Επιστημονική Επιτροπή προβαίνει στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και ενημερώνει το Ι.Ε.Π. και την ΑΔΙΠΔΕ προκειμένου να συνταχθούν σχετικές προτάσεις προς το ΥΠΑΙΘ.

Οι απαντήσεις των μαθητών/-τριών σημειώνονται σε ειδικά διαμορφωμένα έντυπα (απαντητικά δελτία), τα οποία αποστέλλονται νωρίτερα στα σχολεία, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Τα έντυπα των απαντήσεων των σχολικών μονάδων συγκεντρώνονται και αποστέλλονται άμεσα στο Ι.Ε.Π., προκειμένου οι απαντήσεις να καταχωριστούν, μετά από σάρωση των απαντητικών δελτίων, σε ειδικά διαμορφωμένη βάση δεδομένων και να γίνει η στατιστική επεξεργασία τους.

Στο πλαίσιο της Πράξης το Ι.Ε.Π. υλοποιεί το Υποέργο 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα».

Στο πλαίσιο του Υποέργου 1, προβλέπεται η υλοποίηση του ΠΕ7: «Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης».

Σύμφωνα με την ισχύουσα ΑΥΙΜ (υπ’ αρ. πρωτ. 28566/20-12-2022, ΑΔΑ: 9ΒΡΤΟΞΛΔ-ΙΤ7), αντικείμενο του Πακέτου Εργασίας 7 αποτελεί η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών-ΕΚΠΑ, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, ο οποίος θα αναλάβει τη διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης.

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ).

Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 12.000, 6.000 για το Δημοτικό και 6.000 για το Γυμνάσιο, σύμφωνα με το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ). Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων (Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων) μετά το πέρας των εξετάσεων σε χρονικό διάστημα οριζόμενο από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης.

Παραδοτέα ΠΕ8
Π7.1: Έκθεση Πεπραγμένων, η οποία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 20/07/2023.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ μέχρι τις 31-07-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 20-07-2023, ανεξάρτητα από το χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των δώδεκα χιλιάδων εκατόν τριάντα τριών ευρώ και έξι λεπτών (12.133,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι δεκαπέντε χιλιάδων και σαράντα πέντε ευρώ (15.045,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 27/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας» στο πλαίσιο του Υποέργου 8 με τίτλο «SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions», για την υποστήριξη της Πράξης «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) του Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU».

Έργο του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας, στο πλαίσιο του ανωτέρω έργου.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

1. Κατασκευή Ιστοσελίδας
Μέσω της Ιστοσελίδας/Web portal που θα αναπτυχθεί ειδικά για το σκοπό αυτό θα παρέχεται διασύνδεση που θα διασφαλίζει :

  • Tην πρόσβαση σε Πληροφορίες (Συνήθεις Ερωτήσεις, Σενάρια Χρήσης κτλ.).
  • Την συμπλήρωση και Υποβολή ειδικής φόρμας για την υποβολή γραπτών ερωτημάτων, ενώ οι απαντήσεις θα λαμβάνονται στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη και θα είναι διαθέσιμες μέσω των «συχνών ερωτήσεων»

2. Εφαρμογή Ticketing
Η εφαρμογή Ticketing θα είναι διασυνδεδεμένη με την Ιστοσελίδα/Web portal για ερωτήματα γενικής πληροφόρησης.
Η εφαρμογή θα πρέπει να παραμετροποιηθεί κατάλληλα σε ό,τι αφορά στην δρομολόγηση των συμβάντων (ερωτημάτων), στην διαχείριση των απαντήσεων, κ.λπ., ώστε να εξασφαλιστεί, αφενός η βέλτιστη διαχείριση και εξυπηρέτηση των συμβάντων (ερωτημάτων) και αφετέρου η απρόσκοπτη συνεργασία του Help Desk με το Back Office, για την εξυπηρέτηση ερωτημάτων, τα οποία χρήζουν απάντησης από το 2nd Level Support, που θα στελεχώνεται από εξειδικευμένα στελέχη.
Η εφαρμογή Ticketing θα διαθέτει κατ’ ελάχιστον τα ακόλουθα βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω email ή τηλεφωνικά
  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω Web Portal
  • Δημιουργία υπόθεσης με μοναδικό αναγνωριστικό για κάθε αναγγελία
  • Πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία
  • Εύχρηστο και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας (user friendly GUI)

Οι διακριτοί ρόλοι που υφίστανται στην εφαρμογή Ticketing, είναι οι παρακάτω:

  1. End-User (Guest / Registered). Ο χρήστης που υποβάλλει αίτημα.
  2. Προσωπικό υποστήριξης (Agents). Οι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση και την επίλυση
    των αιτημάτων υποστήριξης.
  3. Διαχειριστές εργαλείου (Administrators).

3. Τηλεφωνικό Κέντρο και Call Center
Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης δέσμης Υπηρεσιών απαιτείται από τον ανάδοχο να οργανώσει και να διαθέσει ολοκληρωμένη υπηρεσία Help Desk, η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω τηλεφώνου, email, web portal.
Το έργο θα υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να διασφαλίζονται όλες οι προδιαγραφές ποιότητας και να επιτυγχάνεται το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα στην εξυπηρέτηση των κλήσεων.

4. Επιχειρησιακή Λειτουργία Call Center – Ομάδα Έργου
Το Help desk θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως και Παρασκευή) και το ωράριο λειτουργίας θα είναι 9:00 – 21:00.

Για την εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων και των γραπτών ερωτημάτων θα απασχολούνται κατ’ ελάχιστον τρείς (3) Agents (εξυπηρετητές των κλήσεων και των tickets), καθώς και ένας (1) τουλάχιστον Supervisor του έργου.

Παραδοτέα
Π.8.1 Αναφορά πεπραγμένων ανά μήνα η οποία θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  1. Ενέργειες στις οποίες προέβη η ανάδοχος εταιρεία
  2. Κατάλογος με τα ερωτήματα που υποβλήθηκαν και τις απαντήσεις που δόθηκαν

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 20/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 


[Σχετικός Διαγωνισμός]



 

Σελίδα 29 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top