ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1214)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προκηρύσσει τον 2ο Εθνικό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων 2025, με σκοπό τη συγκρότηση Εθνικής Αποστολής που θα συμμετάσχει στον «9ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων», ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στην πόλη Herning της Δανίας από 9 έως 13 Σεπτεμβρίου 2025.
Ο 2ος Εθνικός Διαγωνισμός Δεξιοτήτων 2025 θα διεξαχθεί το Σάββατο 15 Μαρτίου 2025 σε εργαστηριακά κέντρα (Ε.Κ.) στην Περιφέρεια Αττικής ενώ για την ειδικότητα «Τεχνίτης Συγκολλήσεων και Κοπής Μετάλλων» ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στην Επαγγελματική Σχολή Περάματος (Ε.Σ.Κ.) Περάματος. Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου https://formes.minedu.gov.gr/#/homepage από 2 έως 23 Δεκεμβρίου 2024.
Οι ειδικότητες στις οποίες μπορούν να συμμετάσχουν οι ενδιαφερόμενοι είναι:
- Τεχνίτης Συγκολλήσεων και Κοπής Μετάλλων (Welding)
- Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων (Electrical Installations)
- Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής (Πολυμέσα/Web Designer-Developer/Video Games)/Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής (Web Developer)
- Τεχνικός Μηχανοτρονικής Οχημάτων/Τεχνικός Οχημάτων (Automobile Technology)
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος υποψήφιοι/ιες που δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, ημέρα έναρξης του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού και παράλληλα να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος ηλικίας την πρώτη μέρα του ίδιου μήνα (όσοι/ες έχουν γεννηθεί από 01-10-2000 έως 01-09-2007). Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας και να μην έχουν συμμετάσχει στον 8ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων ενώ ως προς τις ειδικότητες, δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες, καταρτιζόμενοι/ες και μαθητευόμενοι/ες που φοιτούν ή εκπαιδεύονται στις αντίστοιχες ειδικότητες, σε Δημόσιες Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.), Δημόσια Ημερήσια και Εσπερινά Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.), Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια (Π.ΕΠΑ.Λ.), Μεταλυκειακό έτος - τάξη Μαθητείας, Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) του ΥΠΑΙΘΑ και της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων, κατά το σχολικό έτος 2024-2025.
H διεξαγωγή του 2ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων και η συμμετοχή της Ελλάδας στον «9ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων Euroskills 2025» πραγματοποιούνται με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Μποδοσάκη.
Διαβάστε την προκήρυξη εδώ
Για περισσότερες πληροφορίες για τον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων επισκεφθείτε τις διευθύνσεις:
https://worldskillseurope.org/,
και
https://gsvetlly.minedu.gov.gr/worldskills
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει στη διοργάνωση του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ) από τη Μονάδα Αρχιμήδης του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά, την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) και την Ελληνική Εταιρία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΕΕΤΝ), και καλεί μαθητές και μαθήτριες Β΄ & Γ΄ Γυμνασίου, Α΄, Β΄ & Γ΄ ΓΕ.Λ. και Α΄, Β΄ & Γ΄ ΕΠΑ.Λ. να συμμετάσχουν.
Κεντρικός στόχος του διαγωνισμού είναι η διεύρυνση και η εμβάθυνση των γνώσεων των μαθητών/τριών Γυμνασίου και Λυκείου στη θεματολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Ο ΠΔΤΝ δημιουργεί ένα οικοσύστημα συνεργασίας, μάθησης και αριστείας στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης. Ο ΠΔΤΝ αποσκοπεί κυρίως στην καλλιέργεια της σχετιζόμενης με την Τεχνητή Νοημοσύνη παιδείας των μαθητών/τριών. Επιπλέον, επιδιώκει μεταξύ άλλων να ενθαρρύνει, να συγκεντρώσει και να αναγνωρίσει νέους και νέες που είναι εξαιρετικά ταλαντούχοι και ταλαντούχες στην Τεχνητή Νοημοσύνη και να παρέχει τη δυνατότητα στους/στις μαθητές/τριες, που έλκονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη, να εκτιμήσουν τις δυνατότητές τους στην ανάπτυξη αντίστοιχων αλγορίθμων.
Οι διαγωνιζόμενοι/ες καλούνται να επιλύσουν προκλήσεις βασισμένες σε σύγχρονες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης, αναπτύσσοντας λύσεις με άμεση και ουσιαστική εφαρμογή σε πραγματικά προβλήματα.
Η διοργάνωση του ΠΔΤΝ ακολουθεί τα πρότυπα της Διεθνούς Ολυμπιάδας Τεχνητής Νοημοσύνης (https://www.iaio-official.org), η οποία διοργανώνεται σε ετήσια βάση από το International Research Centre on Artificial Intelligence (IRCAI, https://ircai.org ), το οποίο λειτουργεί υπό την αιγίδα της UNESCO. Οι συμμετέχοντες/ουσες στον ΠΔΤΝ θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν δεξιότητες στις τεχνολογίες αιχμής, να συνεργαστούν με ειδικούς του κλάδου με απώτερο στόχο τη συμμετοχή στην εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Διεθνή Ολυμπιάδα Τεχνητής Νοημοσύνης.
Σημαντικές Ημερομηνίες:
1. Προκριματική Φάση (διαδικτυακά): 16/12/2024 - 05/03/2025
2. Τελική Φάση (με φυσική παρουσία): Η ημερομηνία θα ανακοινωθεί
3. Διεθνής Ολυμπιάδα (οι 4 καλύτεροι της Τελικής Φάσης θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο Πεκίνο της Κίνας): 02-09/08/2025
Για περισσότερες πληροφορίες συμμετοχής και ενδεικτικά θέματα: https://www.athenarc.gr/el/events/panellinios-diagonismos-tehnitis-noimosynis-pdtn
Στις 17 Οκτωβρίου 2024, ο Πρόεδρος του ΔΣ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, κ. Σπ. Δουκάκης, δημοσίευσε άρθρο στο διαδικτυακό περιοδικό netweek με τίτλο Μετασχηματίζοντας το σχολικό εκπαιδευτικό τοπίο». Στο άρθρο, ο κ. Δουκάκης ανέλυσε τον ρόλο των ψηφιακών τεχνολογιών και εστίασε στα διαδραστικά συστήματα μάθησης και στην Τεχνητή Νοημοσύνη που έρχονται δυναμικά για να μετασχηματίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον τρόπο που οι τεχνολογίες αυτές ενισχύουν την μάθηση, δημιουργώντας ένα καθηλωτικό» μαθησιακό περιβάλλον που είναι ασφαλές και συμπεριληπτικό. Ήδη, ορισμένες από τις ιδέες και τις δράσεις που παρουσιάστηκαν στο άρθρο έχουν αρχίσει να υλοποιούνται, δείχνοντας το δρόμο του μετασχηματισμού στην πράξη.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και στο netweek.gr.
Αθήνα, 09-12-2024
H Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προσκαλούν τους/τις Συμβούλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας σε ενημερωτική ημερίδα με τίτλο «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024, από τις 09:00 έως τις 13:30, στην Αίθουσα «Jacqueline de Romilly» του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Παράλληλα, θα υπάρχει και η δυνατότητα διαδικτυακής συμμετοχής στο
https://minedugr.webex.com/minedugr/j.php?MTID=m3a10aa93b545b9e10ecb21118e906113
Η συμμετοχή των Συμβούλων στην ημερίδα είναι υποχρεωτική.
Στόχος της ημερίδας είναι η παρουσίαση του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» και η προώθηση δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
09:00 – 09:30 Προσέλευση – Εγγραφές
09:30 – 10:00 Χαιρετισμοί Προσκεκλημένων
10:00 – 11:00 Παρουσίαση του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη»
11:00 – 11:30 Διάλειμμα
11:30 – 13:00 Παραδείγματα Δράσεων Ενεργού Πολίτη
13:00 – 13:30 Συζήτηση & Λήξη Εργασιών
Το ακριβές πρόγραμμα της ημερίδας θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες στον σχετικό ιστοχώρο του ΙΕΠ https://act.digitalschool.gov.gr/.
Για τη συμμετοχή στην ημερίδα δεν προβλέπονται βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ το βιβλίο περιλήψεων των εισηγήσεων και των poster που παρουσιάστηκαν στο Επιστημονικό Συνέδριο «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη», που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις 1 και 2 Νοεμβρίου 2024, στο Ράλλειο Γυμνάσιο Θηλέων, Πειραιά.
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν 142 εισηγήσεις από 243 εισηγητές, καθώς και 18 poster, ενώ στις εργασίες του Συνεδρίου συμμετείχαν πάνω από 200 σύνεδροι.
Το συνέδριο αποτέλεσε το πρώτο βήμα για την παρουσίαση του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» και ανέδειξε τη σημασία της εκπαίδευσης για την ανάπτυξη ενεργών και υπεύθυνων πολιτών που συμβάλλουν σε μια βιώσιμη και δίκαιη κοινωνία.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συνεχίζει να στηρίζει την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών με τη δημιουργία ευκαιριών ανταλλαγής γνώσεων και βέλτιστων πρακτικών.
Ευχαριστούμε θερμά όλους και όλες που συνέβαλαν με την συμμετοχή τους στην επιτυχία του Συνεδρίου.
Δελτίο τύπου σε pdf
Υποβολή των πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφίων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 13346/06-11-2024 (ΑΔΑ: ΨΔΨΖΟΞΛΔ-Β4Ρ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Έργων και Δράσεων (ΤΕΔ) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Σημειώνεται ότι επί του πίνακα για τη θέση, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, από το Σάββατο 07-12-2024 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 12-12-2024 και ώρα 13:00.
Δείτε το Σχετικό Αρχείο
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 13347/06-11-2024 (ΑΔΑ: Ψ3ΟΥΟΞΛΔ-708) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις τη Δευτέρα 09-12-2024 και την Τρίτη 10-12-2024 , σύμφωνα με το ακόλουθο Πρόγραμμα Συνεντεύξεων (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 1).
Οι συνεντεύξεις θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία στο κτήριο του ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36, Αμπελόκηποι), στον 4ο όροφο, αίθουσα 404.
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |
||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ |
||
ΔΕΥΤΕΡΑ 09-12-2024 |
||
Α/Α |
ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
1 |
13691/19-11-2024 |
15:30 |
2 |
13665/19-11-2024 |
15:45 |
3 |
14063/01-12-2024 |
16:00 |
4 |
13734/20-11-2024 |
16:15 |
5 |
14061/01-12-2024 |
16:30 |
6 |
13603/17-11-2024 |
16:45 |
7 |
13700/20-11-2024 |
17:00 |
8 |
13471/11-11-2024 |
17:15 |
9 |
13885/25-11-2024 |
17:30 |
10 |
13589/15-11-2024 |
17:45 |
11 |
13655/19-11-2024 |
18:00 |
ΤΡΙΤΗ 10-12-2024 |
||
Α/Α |
ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
12 |
13587/15-11-2024 |
15:30 |
13 |
13963/27-11-2024 |
15:45 |
14 |
13646/19-11-2024 |
16:00 |
15 |
13642/18-11-2024 |
16:15 |
16 |
13695/19-11-2024 |
16:30 |
17 |
13830/24-11-2024 |
16:45 |
18 |
13599/15-11-2024 |
17:00 |
19 |
14056/30-11-2024 |
17:15 |
Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα, όπως αυτά ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, δεν καλούνται στη συνέντευξη (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 2). Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις των υποψηφίων δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους.
ΠΙΝΑΚΑΣ 2: ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ |
||
A/A |
ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
1 |
13567/14-11-2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
2 |
13705/20-11-2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
3 |
13738/20-11-2024 |
ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
4 |
14050/29-11-2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
5 |
14062/01-12-2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής:
1. Στέλλα Ζαχαροπούλου
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 157
2. Παναγιώτα Δεδούση
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 504
More...
Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, το μέρος Α΄ της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ θα είναι ενεργό για την υποβολή του Σχεδιασμού των Δράσεων έως τις 10 Δεκεμβρίου 2024. Δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας της φόρμας έχει ο/η Συντονιστής/στρια της Ομάδας Δράσης με τους προσωπικούς κωδικούς ΠΣΔ. Περισσότερα στο: https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis.
Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) διοργάνωσε την εκδήλωση «Σχολείο για Όλους: Ενδυναμώνοντας τη Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία», συγκεντρώνοντας εκπροσώπους εκπαιδευτικών φορέων, κοινωνικών εταίρων, εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης και μαθητές/μαθήτριες σε έναν γόνιμο διάλογο για την ισότιμη συμμετοχή και συνεργασία.
Χαιρετισμούς απηύθυναν η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Ζέττα Μακρή, ο Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ, κ. Κωνσταντίνος Λολίτσας, ο Πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας, κ. Κωνσταντίνος Στεφανίδης, και ο Πρόεδρος της ΕΣΑμεΑ, κ. Ιωάννης Βαρδακαστάνης.
Η εκδήλωση ανέδειξε θέματα συμπερίληψης και ισότιμης πρόσβασης στο σχολικό, εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η παρουσίαση βιωματικών εμπειριών και προτάσεων από μαθητές και μαθήτριες με αναπηρία, οι οποίες αποτέλεσαν σημείο αναφοράς για τις μελλοντικές δράσεις.
Το ΙΕΠ, μέσω της Μονάδας Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, πρωτοστατεί σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, υποστηρίζοντας με καινοτόμα εργαλεία την εξατομικευμένη διδασκαλία και την έγκαιρη παρέμβαση. Συμμετέχει ενεργά σε ευρωπαϊκά προγράμματα και θεσμούς, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος που ενσωματώνει τις αξίες της ισότητας και της προσβασιμότητας.
Για όσους δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν, η εκδήλωση είναι διαθέσιμη στο YouTube κανάλι του ΙΕΠ στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=pREDcrheigE
- Η ανακοίνωση σε pdf
Αθήνα, 4/12/2024
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως συντονιστικός φορέας στην πειραματική εφαρμογή ενός σημαντικού προγράμματος του Συμβουλίου της Ευρώπης με τίτλο «Ο ρόλος της γλώσσας Ρομανί στην εκπαιδευτική ένταξη παιδιών και νέων Ρομά: από την πολιτική στην πρακτική». Το πρόγραμμα εφαρμόζεται σε δημοτικά σχολεία της χώρας κατά τα σχολικά έτη 2021-2025, με στόχο την ενίσχυση της εκπαιδευτικής ένταξης και συμμετοχής των παιδιών Ρομά μέσα από τη γλωσσική τους κουλτούρα.
Με την ένταξη νέων μελών και την ανάθεση συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων, ανασυγκροτήθηκε η Ομάδα έργου. Υπεύθυνη της ομάδας είναι η κ. Μαρία Γελαστοπούλου, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ και Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας «Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση», η οποία ηγείται της προσπάθειας για την προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
Μέλη της ομάδας ορίστηκαν οι:
Χαντζούλη Ελένη, Σύμβουλος Β΄, Αναπληρώτρια Συντονίστρια για το ΙΕΠ
Γιοβάνογλου Σοφία, Σύμβουλος Α΄, μέλος
Βίτσα Αναστασία, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, διοικητική/γραμματειακή υποστήριξη
Ψηφίστηκε ο νόμος 5160/2024 του οποίου το άρθρο 39 τροποποιεί το άρθρο 84 του ν. 4823/2021 "περί συγγραφής των διδακτικών βιβλίων-μητρώου διδακτικών βιβλίων και ψηφιακής βιβλιοθήκης διδακτικών βιβλίων".
Νόμος 5160/2024 (ΦΕΚ 195/27-11-2024)