ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1295)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

1. Φυσικό Αντικείμενο του έργου -Τεχνικές Προδιαγραφές

Στο πλαίσιο της ανάθεσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την παροχή της υπηρεσίας προμήθειας, τοποθέτησης, αντικατάστασης κι επισκευής υφασμάτων τεντών και ρολών σκίασης στο κτίριο όπου στεγάζεται το ΙΕΠ, όπως περιγράφεται παρακάτω:

 

ΡΟΛΑ ΣΚΙΑΣΗΣ

Α/Α

ΧΩΡΟΙ / ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΤΜΧ

ΕΙΔΟΣ

1

Αίθουσα 404_Πολλαπλών χρήσεων: 1,40 x 1,40

4

BLACK OUT

2

Αίθουσα 404_Πολλαπλών χρήσεων: 1,40 x 2,20

1

BLACK OUT

3

Γραμματεία Αντιπροέδρου: 2,30 x 1,40

1

BLACKOUT

4

Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 803: 2,10 x 1,40

1

ΥΦΑΣΜΑ

5

Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 804: 1,40 x 1,40

2

ΥΦΑΣΜΑ

6

Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 0,70 x 1,40

2

ΥΦΑΣΜΑ

7

Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 1,40 x 1,40

1

ΥΦΑΣΜΑ

8

Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 1,40 x 2,20

1

ΥΦΑΣΜΑ

9

Διευθύντρια_Γραφείο 902: 1,40 x 1,40

2

BLACK OUT

10

Γραμματεία Προέδρου_Γραφείο 905: 1,87 x 1,40

1

ΥΦΑΣΜΑ

 

ΤΕΝΤΕΣ

Α/Α

ΧΩΡΟΙ / ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΕΡΓΑΣΙΑ

ΤΜΧ

1

6ος Όροφος_Γραφείο 605: 4,00 x 1,50

ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ

1

3

9ος Όροφος_Γραμματεία Δ/ντριας_Γραφείο 903: 3,00 x 4,50

ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ

1

5

9ος Όροφος_Γραμματεία Προέδρου_Γραφείο 905: 2,30 x 4,50

ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ

1

8

9ος Όροφος: 4 υφιστάμενες τέντες σε λειτουργία

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ (ΣΠΑΣΤΑ)

8

 

2. Υποχρεώσεις αναδόχου

1. Ο Ανάδοχος οφείλει να ενεργεί με επιμέλεια και φροντίδα, ώστε να εμποδίζει πράξεις ή παραλείψεις που θα μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα αντίθετο με το συμφέρον της Αναθέτουσας Αρχής.

2. Ο Ανάδοχος κατά την εκτέλεση των εργασιών, θα φέρει ακέραια την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά σε τυχόν υπάρχουσες κατασκευές και εγκαταστάσεις του κτιρίου του ΙΕΠ, καθώς και σε οποιονδήποτε τρίτο, από αμέλεια ή απειρία του ιδίου ή του προσωπικού του και υποχρεούται να αποκαθιστά με δική του φροντίδα και έξοδα κάθε βλάβη που θα προκαλείται με υπαιτιότητά του.

3. Η Αναθέτουσα Αρχή απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη και υποχρέωση από τυχόν ατύχημα ή από κάθε άλλη αιτία κατά την εκτέλεση των υπηρεσιών.

4. Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση να διαθέτει κάθε συσκευή ή εργαλείο για την εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών που αναλαμβάνει. Τα εργαλεία για τις ανωτέρω εργασίες να είναι σε καλή κατάσταση ώστε να μην δημιουργούν κινδύνους ατυχημάτων στον Ανάδοχο, σε τρίτους ή φθορές στις εγκαταστάσεις.

5. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί τις κείμενες διατάξεις σχετικά με την ασφάλεια του ιδίου και των εργαζομένων και είναι αποκλειστικός και μόνος υπεύθυνος ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα που ήθελε συμβεί στο προσωπικό του ή τον ίδιο.

 

3. Προϋπολογισμός έργου

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος θα ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων οκτακοσίων πενήντα ευρώ (2.850,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριών χιλιάδων πεντακοσίων τριάντα τεσσάρων ευρώ (3.534,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

 

4. Διάρκεια

Το διάστημα των παρεχόμενων υπηρεσιών ορίζεται, σε δύο (02) μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ. Η λήξη της σύμβασης ορίζεται σε ένα (1) μήνα μετά το πέρας των προαναφερόμενων υπηρεσιών.

 

5. Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

Η πληρωμή της υπηρεσίας θα γίνει μετά το πέρας των παρεχόμενων υπηρεσιών, βάσει Βεβαίωσης Παραλαβής Υπηρεσιών από την Προϊσταμένη του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας και της προσκόμισης - υποβολής του τιμολογίου, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις για την ηλεκτρονική τιμολόγηση, των νόμιμων παραστατικών/δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά το χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από την Οικονομική Υπηρεσία που διενεργεί τον έλεγχο των πληρωμών.

Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Ο υποψήφιος ανάδοχος δύναται πριν την κατάθεση της προσφοράς του να επισκεφθεί τους χώρους που θα υλοποιηθούν οι εργασίες, προκειμένου να λάβει γνώση των ειδικών συνθηκών και απαιτήσεων.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας Πρόσκλησης υποβολής προσφορών είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

 

6. Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη 21-05-2025 και ώρα 15:00.

Ως απαράδεκτες θα απορρίπτονται προσφορές στις οποίες: α) δεν δίνεται τιμή σε ευρώ ή που καθορίζεται σχέση ευρώ προς ξένο νόμισμα, β) δεν προκύπτει με σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή, με την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου 102 του ν. 4412/2016 και γ) η τιμή υπερβαίνει τον προϋπολογισμό της ανάθεσης που καθορίζεται από την Αναθέτουσα Αρχή.

Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr  -> Έργα -> Προκηρύξεις -> Διαγωνισμοί και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).

Για την παροχή πληροφοριών επί του αντικειμένου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 214.

Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 224.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


[Διαγωνισμοί]

 

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις Επιστημονικού και Διοικητικού Προσωπικού στο ΙΕΠ

Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις Επιστημονικού και Διοικητικού Προσωπικού στο ΙΕΠ παρατείνεται έως και την Πέμπτη 15-05-2025 και ώρα 15:00.
Υπενθυμίζουμε ότι οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν ή/και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα, πρόσφατο Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα που επικαλούνται, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

Περισσότερες πληροφορίες:

1. Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) - Πρόσκληση Επιστημονικού
2. Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) - Πρόσκληση Διοικητικού

 

Αθήνα, 05/05/2025

Δελτίο Τύπου
Πανελλήνια Σχολική Έκθεση: «Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο με Τεχνητή Νοημοσύνη»

Στο πλαίσιο του έργου The Lyceum project, το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» και το World Human Forum, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ανακοινώνουν την οργάνωση πανελλήνιας σχολικής έκθεσης με τίτλο:

«Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο με Τεχνητή Νοημοσύνη»
(Living in a World with AI)

Η έκθεση απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου όλων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων της χώρας και στοχεύει στην ανάδειξη της στάσης των παιδιών απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) ως αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να αποτυπώσουν δημιουργικά τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει τη ζωή τους, τις σχέσεις τους με τον εαυτό τους, με τους άλλους και με το περιβάλλον, εξετάζοντας θέματα όπως τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις στον ψηφιακό κόσμο, την προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη, την ευημερία και την ηθική παρουσία στον ψηφιακό χώρο.

Οι συμμετοχές μπορούν να λάβουν τη μορφή:
• δραματοποιημένης παρουσίασης σε βίντεο (διάρκειας έως 3 λεπτών),
• εικαστικής δημιουργίας (αφίσα, ζωγραφική, φωτογραφία, κολάζ, παρουσίαση),
• δημιουργικής γραφής (ιστορία, ποίημα, χάικου),
• ηχητικής παραγωγής (podcast, ηχητική αφήγηση).

Κάθε σχολείο δύναται να συμμετάσχει με μία ομάδα μαθητών/μαθητριών και να υποβάλει έως την 25η Μαΐου 2025 το έργο του, συνοδευόμενο από σχετική περίληψη μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής.

Το ΙΕΠ στηρίζει ενεργά κάθε πρωτοβουλία που προάγει τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και την καλλιέργεια της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων πολιτών του αύριο.

Δελτίο Τύπου


artificial intelligence helps people solve problem iskusstve

 

 

Αθήνα, 30/04/2025

Δελτίο Τύπου
Χαιρετισμός του προέδρου του ΙΕΠ, κ. Σπυρίδωνα Δουκάκη, στο σεμινάριο «Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία»

 

Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), κ. Σπυρίδων Δουκάκης, απεύθυνε χαιρετισμό κατά την έναρξη του σεμιναρίου «Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία», που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 στην Αθήνα και διοργανώθηκε από το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Robert F. Kennedy Human Rights, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα δημοκρατικής παιδείας, δικαιωμάτων και κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγιναν σημαντικές τοποθετήσεις και παρεμβάσεις — μεταξύ άλλων από τον Γεώργιο Μαυρωτά, Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού, που ανέδειξε τη σύνδεση αθλητισμού και αξιών, τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τον Γιώργο Καραγκούνη.

Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι καθοριστικός στην καλλιέργεια του σεβασμού προς τα ανθρώπινα δικαιώματα, θεμελιώνοντας ένα ανοιχτό, συμπεριληπτικό και δημοκρατικό σχολείο .

Το ΙΕΠ αναδεικνύει τη σημασία της ενεργού πολιτειότητας, προωθώντας το νέο Πρόγραμμα Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το οποίο ενισχύει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις των μαθητών/τριών για να γίνουν δυναμικοί και δημιουργικοί πολίτες.

Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την εμπνευσμένη πρωτοβουλία και το ουσιαστικό περιεχόμενο του σεμιναρίου.

Το ΙΕΠ συνεχίζει να υποστηρίζει με συνέπεια κάθε εκπαιδευτική δράση που προάγει τη δημοκρατική συνείδηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.

Δελτίο Τύπου


                                                                       1e127cd3 1c6e 42a9 9ac7 e1880c29ad4a crop                 491169836 1098571842309843 7048730061897300558 n    

                                                          491838818 1098571758976518 351576155521435634 n                 490596657 1098571682309859 2098533537617392933 n

 

 

Αθήνα, 2 Μαΐου 2025

Δελτίου Τύπου
Μεγάλη ανταπόκριση και Υψηλό επίπεδο διαγωνιζομένων στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ)

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η προκριματική φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Τεχνητής Νοημοσύνης που πραγματοποιήθηκε από τις 16 Δεκεμβρίου 2024 ως τις 31 Μαρτίου 2025. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 300 μαθητές και μαθήτριες εκ των οποίων ποσοστό 24% ήταν κορίτσια. Η ανταπόκριση υπήρξε εντυπωσιακή, με τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες να αναδεικνύουν υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της προώθησης της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην Εκπαίδευση.

Η ΤΝ προσφέρει νέες δυνατότητες και προοπτικές για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Μέσα από τον διαγωνισμό, οι συμμετέχοντες/ουσες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν και να εφαρμόσουν λύσεις που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, ανοίγοντας τον δρόμο προσέγγισης της ΤΝ στην Εκπαίδευση.

Η οργάνωση του διαγωνισμού, σε συνδυασμό με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών/τριών, δημιουργεί τις βάσεις για μία ισχυρότερη και πιο δυναμική προώθηση της ΤΝ στην Εκπαίδευση, ενισχύοντας την ανάγκη για συνεχιζόμενη καινοτομία και αριστεία στον τομέα της Πληροφορικής.

Η τελική φάση του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στις 3 Μαΐου στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους!

Ευχαριστούμε θερμά τους/τις εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη του ΠΔΤΝ.

Περισσότερες πληροφορίες στο website του διαγωνισμού: https://pdtn.gr/

Στατιστικά:
• Πλήθος μαθητών/τριών που συμμετείχαν: 300
• Πλήθος κοριτσιών που συμμετείχαν: 72
• Πλήθος μαθητών/τριών με θετικό σκορ: 143
• Πλήθος μαθητών/τριών που έλυσαν όλα τα προβλήματα: περισσότεροι/ες από 30

Με τη συνδιοργάνωση:

Εικόνα1

Με τη συνεργασία:

 

pic1 pic2 pic3 pic4 pic5 pic6 pic7


Δελτίο Τύπου

 

 

Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού παρατείνεται έως τις 3 Νοεμβρίου 2025 η προθεσμία υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου για τη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (Μ.Δ.Β.) και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων (Ψ.Β.Δ.Β.) για όλα τα διδακτικά βιβλία της Β΄ και της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου. Η απόφαση παράτασης εκδόθηκε σε συνέχεια εισηγήσεων των Δ.Σ. του ΙΕΠ και του ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ", λαμβάνοντας υπόψη σχετικά αιτήματα δικαιούχων συγγραφής. Βασική μέριμνα του ΙΕΠ παραμένει η διασφάλιση της μέγιστης δυνατής συμμετοχής δικαιούχων στην ολοκλήρωση της διαδικασίας συγγραφής ποιοτικών διδακτικών βιβλίων, βάσει των κριτηρίων και προδιαγραφών που προβλέπονται για τη συγγραφή τους.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το σχετικό έγγραφο.

 

dt pollaplo

 

Αθήνα, 28/04/2025

Δελτίο Τύπου
Έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), με σταθερό προσανατολισμό στη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου, ανακοινώνει την έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΚΔΜΕΕ).

Μπορείτε να δείτε τον Κανονισμό Διαχείρισης Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΚΔΜΕΕ), εδώ.

Ο Κανονισμός, που συντάχθηκε βάσει του άρθρου 71 του ν. 5128/2024, θεμελιώνει ένα σύγχρονο και διαφανές πλαίσιο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Με έμφαση στη διαρκή επαγγελματική ανάπτυξη, την ανοιχτή πρόσβαση και την ποιοτική αναβάθμιση, το ΙΕΠ επενδύει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός δυναμικού, αξιοκρατικού και καινοτόμου συστήματος επιμόρφωσης.

Στο επίκεντρο της νέας πολιτικής βρίσκεται:

  • Η ανίχνευση και κάλυψη πραγματικών εκπαιδευτικών αναγκών,
  • Η ενίσχυση σύγχρονων δεξιοτήτων για την τάξη του αύριο,
  • Η προώθηση πρακτικών που ενδυναμώνουν τον ρόλο του/της εκπαιδευτικού ως φορέα αλλαγής, καινοτομίας και συμπερίληψης.

Παράλληλα, η συστηματική αξιολόγηση των επιμορφωτών και των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Μητρώου Επιμόρφωσης καθώς και των διαδικασιών διαχείρισης από το ΙΕΠ διασφαλίζει τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας, με στόχο η επιμόρφωση να αγγίζει ουσιαστικά την καθημερινότητα των σχολείων, προς όφελος των μαθητών/τριών και της κοινωνίας.

Με τον Κανονισμό διαμορφώνεται ένα σύγχρονο πλαίσιο:

  • Διαρκούς επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών,
  • Διαφάνειας και αξιοκρατίας στη διαδικασία επιλογής και αξιολόγησης επιμορφωτών,
  • Ανοιχτής ψηφιακής πρόσβασης σε επιμορφωτικές δράσεις και διαχείρισης συμμετοχών,
  • Ποιοτικής αναβάθμισης των επιμορφωτικών προγραμμάτων με βάση πραγματικές ανάγκες.

Καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα να μελετήσει τον Κανονισμό και, από κοινού, να συνδιαμορφώσουμε το επιμορφωτικό πλαίσιο που στοχεύει στη συνεχιζόμενη ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, βασισμένο στις πραγματικές τους ανάγκες.

Δελτίο τύπου

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στην εταιρεία «ΣΟΥΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.» για την απευθείας ανάθεση έργου στο πλαίσιο του  «ΠΕ6: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες κατά το σχολικό έτος 2024-2025» του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6019204

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η εκτύπωση και αποστολή των απαντητικών δελτίων στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2024-2025, καθώς και η συλλογή των συμπληρωμένων απαντητικών δελτίων από τις σχολικές μονάδες και η παράδοσή τους στο ΙΕΠ, ως ακολούθως:

Κατά το σχολικό έτος 2024-25 oι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα σε εθνικό επίπεδο διεξάγονται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται κατ΄ ελάχιστο σε έως 6.000 μαθητές/τριες για τη ΣΤ’ Δημοτικού και σε έως 6.000 μαθητές/τριες κατ΄ ελάχιστο για τη Γ’ Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 630 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Ως εκ τούτου, οι ανάγκες σε έντυπο υλικό αφορούν:

  • Εκτύπωση 20.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
    • Τεχνικές προδιαγραφές χαρτιού και εκτύπωσης: Μονόφυλλο FSC, διάσταση 21Χ34cm, σελίδες εκτύπωσης 2, εκτύπωση 4 χρώματα 2 όψεων, χαρτί 140γρ. γραφής FSC, 20.000.
    • Τεχνικές προδιαγραφές φάκελου: Φάκελος Tyvek 31X41 με δεύτερο φάκελο εσώκλειστο για την επιστροφή των απαντητικών δελτίων.
    • Προδιαγραφές αποστολής: Αποστολή και παραλαβή με διαβαθμισμένη υπηρεσία εντύπων.
  • 750 φάκελοι αποστολής των απαντητικών δελτίων προς τα Σχολεία του δείγματος
  • 750 φάκελοι αποστολής των απαντητικών δελτίων προς το ΙΕΠ από τα Σχολεία του δείγματος
  • Διαμοιρασμός των απαντητικών δελτίων σε 630 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
  • Συλλογή των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία του δείγματος και παράδοση αυτών στο ΙΕΠ

Ως προς τα απαντητικά δελτία: Πέρυσι οι μαθητές/τριες του δείγματος ήταν περίπου 15.000 (το 50% αυτών στην Α/θμια και το 50% αυτών στη Β/θμια Εκπαίδευση). Για λόγους έγκαιρης αντιμετώπισης του ενδεχομένου φθοράς των απαντητικών δελτίων, πέρυσι ζητήθηκε από τον Ανάδοχο να εκτυπώσει επιπλέον περίπου 15% απαντητικά δελτία (δηλ. 2.500). Ωστόσο, λόγω των περιπτώσεων απώλειας των αποστολών στο ταχυδρομείο, τελικά χρειάστηκε να επανεκτυπωθούν επιπλέον περίπου άλλα τόσα (δηλ. 2.500). Με βάση την περυσινή εμπειρία και δεδομένου ότι η επανεκτύπωση των απαντητικών δελτίων κοστίζει πολύ περισσότερο από ότι η αρχική εκτύπωση, προτείνεται να ζητηθεί από τον πιθανό Ανάδοχο η εκτύπωση 20.000 απαντητικών δελτίων για τις εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025.

Ως προς τους φακέλους αποστολής & τους φακέλους παραλαβής: Τα σχολεία του δείγματος παραμένουν 630 (315 Δημοτικά Σχολεία & 315 Γυμνάσια), και εφόσον αυτό απαιτηθεί, ίσως πρέπει να γίνει εκ νέου αποστολή απαντητικών δελτίων. Για τον λόγο αυτόν, προτείνεται η επιπλέον προμήθεια 20% φακέλων (δηλ. 756 φάκελοι αποστολής προς και 756 φάκελοι αποστολής από τις σχολικές μονάδες, στρογγυλοποιημένοι στους 750).

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.

Παραδοτέα - Χρόνος παράδοσης

Παραδοτέα

Χρόνος Παράδοσης

Π6.1.1   Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων, δείγμα των φακέλων αποστολής/παραλαβής των απαντητικών δελτίων

Έως δέκα (10) ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης

Π6.1.2   Λίστα Αποστολών-Παραδόσεων

Έως 19-05-2025

Π6.1.3   Έκθεση πεπραγμένων

Έως 16-06-2025

 

Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δεκαεπτά χιλιάδων ευρώ (17.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των είκοσι μιας χιλιάδων και ογδόντα ευρώ (21.080,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 30/04/2025 και ώρα 10:00 π.μ.

Με το πάτημα των 1,2,3, θα ανοίγουν τα αντίστοιχα αρχεία.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


[Διαγωνισμοί]

 

Αθήνα, 24/04/2025

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Επιστημονικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμβάλουν ενεργά στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πολιτικής της χώρας.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης του επιστημονικού του δυναμικού, το ΙΕΠ προχωρά σε τετραετείς αποσπάσεις για την κάλυψη 5 θέσεων Συμβούλων Α΄ και 9 θέσεων Συμβούλων Β΄, στις ειδικότητες:

Νηπιαγωγών, Δασκάλων, Θεολόγων, Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών, Βιολόγων, Πληροφορικής, Φυσικής Αγωγής, Οικονομολόγων, Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών, Υγείας–Πρόνοιας–Ευεξίας, Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος,Εφαρμοσμένων Τεχνών, Ναυτικών, Θεατρικής Αγωγής, Ψυχολόγων, Ειδικής Αγωγής (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας), Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Επιμόρφωσης (εξειδίκευση στην εξ αποστάσεως), Ευρωπαϊκής, Ομογενειακής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Διεθνών Εκπαιδευτικών Συστημάτων.

Απαραίτητα προσόντα:

Για τη θέση Συμβούλου Α΄:

Διδακτορικός τίτλος, τουλάχιστον μία επιστημονική δημοσίευση, και 6ετής διδακτική υπηρεσία ή 8ετής εκπαιδευτική εμπειρία.

Για τη θέση Συμβούλου Β΄:

Μεταπτυχιακός τίτλος, τουλάχιστον μία επιστημονική δημοσίευση, και 8ετής διδακτική υπηρεσία ή 10ετής εκπαιδευτική εμπειρία.

Διαδικασία υποβολής αιτήσεων:

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να επισκεφθούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php , να δημιουργήσουν ή/και να ενημερώσουν το προσωπικό τους προφίλ και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ξεκινά στις 24 Απριλίου 2025, ώρα 15:00 και ολοκληρώνεται στις 6 Μαΐου 2025, ώρα 15:00.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην πρόσκληση εδώ.

 

Αθήνα, 24/04/2025

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε θέσεις Διοικητικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την πρόθεσή του να καλύψει, μέσω αποσπάσεων τετραετούς διάρκειας, έως και δεκατρείς (13) θέσεις διοικητικού προσωπικού, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας του σε κρίσιμους τομείς.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και διοικητικούς υπαλλήλους του δημόσιου τομέα που διαθέτουν εμπειρία ή/και πιστοποιημένη γνώση σε έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω τομείς:

  • Διαχείριση χρηματοδοτούμενων/συγχρηματοδοτούμενων έργων (ΕΣΠΑ, Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ευρωπαϊκά προγράμματα)
  • Προγραμματισμός web εφαρμογών με εργαλεία ανοιχτού κώδικα και/ή τεχνική υποστήριξη υποδομών (δίκτυα, χρήστες, server), καθώς και υποστήριξη συστημάτων LMS/CMS του ΙΕΠ
  • Στατιστική επεξεργασία δεδομένων
  • Νομική υποστήριξη της δημόσιας διοίκησης ή/και διενέργεια διαγωνιστικών διαδικασιών (Τακτικός Προϋπολογισμός, ΕΣΠΑ, ΤΑΑ, ενεργή δικηγορία)
  • Συστήματα διεθνούς και ευρωπαϊκής εκπαίδευσης
  • Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη διεύθυνση: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php να δημιουργήσουν ή/και να επικαιροποιήσουν το προσωπικό τους προφίλ και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ξεκινά στις 24 Απριλίου 2025, ώρα 15:00 και ολοκληρώνεται στις 6 Μαΐου 2025, ώρα 15:00.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην πρόσκληση εδώ

 

Σελίδα 1 από 93

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top