ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1054)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Μετά την άπρακτη παρέλευση του πενθημέρου υποβολής ενστάσεων, ενημερώνουμε για την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων, όπως εγκρίθηκαν σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 8310/05-07-2022 (ΑΔΑ: Ψ1ΤΦΟΞΛΔ-ΓΦΨ) απόσπασμα της 37ης/04-07-2022 Πράξης του ΔΣ του ΙΕΠ, όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 6893/03-06-2022 (ΑΔΑ:9ΝΩΓΟΞΛΔ-ΖΤ1) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως επιστημονικό προσωπικό στο ΙΕΠ.

 

 

Αποτελέσματα Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα

Η Επιστημονική Επιτροπή για τη διεξαγωγή των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα (ν. 4823/2021) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της πρώτης εφαρμογής των εξετάσεων αυτής της μορφής στην Ελλάδα, οι οποίες διενεργήθηκαν στις 18 Μαΐου 2022, σε 554 Σχολεία, Δημοτικά (ΣΤ’ τάξη) και Γυμνάσια (Γ’ τάξη), όλων των τύπων όλης της χώρας, με τη συμμετοχή 11.411 μαθητών.

 Δείτε εδώ την αναλυτική στατιστική επεξεργασία.

 

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το Athens Lifelong Learning Institute, η Αντίρροπον ΑμΚΕ και οι Νέοι Ορίζοντες των Ελλήνων Ρομά έχουν τη χαρά να σας προσκαλέσουν σε διαδικτυακό Συνέδριο με θέμα «Inclusive Schools for Roma»:

«Αποτελέσματα και προοπτικές» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «INCLUSIVE SCHOOLS FOR ROMA» (Project: 881953-Rights, Equality and Citizenship Programme) που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Rights, Equality and Citizenship”.

Το Έργο «Inclusive Schools For Roma» στοχεύει στην ισότιμη συμμετοχή των παιδιών Ρομά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, μέσω δράσεων ενημέρωσης, κατάρτισης και διαμεσολάβησης.

Στο Συνέδριο θα παρουσιαστούν αναλυτικά οι δράσεις και το υλικό του καθώς επίσης τα βασικά συμπεράσματα της πιλοτικής εφαρμογής σε 20 σχολεία μέσα από την εμπειρία εκπαιδευτών, διαμεσολαβητών και εκπαιδευτικών που συμμετείχαν.

Με το Συνέδριο ολοκληρώνεται ο εποικοδομητικός διάλογος του έργου «Inclusive Schools For Roma» με την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών Ρομά.

 

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την:

9.00-14.00 την Πέμπτη 14|07|2022

Για την υποβολή αίτησης συμμετοχής πατήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο: Final Conference Inclusive School 4 Roma – Inclusive Schools 4 Roma

 

 

Για την πρόσκληση και τα κριτήρια δείτε εδώ

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα είναι ανοικτή από 08/07/2022 και ώρα 13:00 έως τις 14/07/2022 και ώρα 13:00

Για υποβολή αίτησης κάντε κλικ εδώ

 

Παράταση της υποβολής αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» του Ι.Ε.Π. για την υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίηση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΣΤ’ ΦΑΣΗ) για την υποστήριξη της Πράξης Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818.

Επισημαίνεται: Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php έως και την Πέμπτη 08-09-2022 και ώρα 15:00.

Σχετικό αρχείο


 [Σχετική πρόσκληση]

 

Διευκρινίσεις για τον υπ’ αρ. πρωτ. 7075/08-06-2022, Ανοικτό Διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό (αρ. Διακήρυξης 1/2022, ΑΔΑΜ:22PROC010715139 και κωδικό ΕΣΗΔΗΣ 162031,1) για την ανάθεση του έργου «Εκπόνηση του Επιχειρησιακού σχεδίου & των Ερευνών του Παρατηρητηρίου Μετάβασης» της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» , Υποέργo 2, MIS: 5124310

Σχετικό αρχείο


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

 

Σας ενημερώνουμε πως η έναρξη Δ΄ φάσης εγγραφών και δήλωσης μαθημάτων θα γίνει την Δευτέρα 04-07-22 και ώρα 13:00.
Ημερομηνία λήξης Δ΄ φάσης εγγραφών και δήλωσης μαθημάτων ορίζεται η Τρίτη 20-09-2022 και ώρα 13:00.

Οι αιτήσεις γίνονται μέσω του Μητρώου του ΙΕΠ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στο συννημένο αρχείο: εδώ

 

 

 

Δελτίο Τύπου

Η Γ΄ Φάση της «Επιμόρφωσης σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.)», ΟΠΣ (MIS) 5032906 εκκινεί για τους πρώτους 15.000 εκπαιδευτικούς που εκδήλωσαν ενδιαφέρον και οριστικοποίησαν αίτηση εγγραφής στο Μητρώο του ΙΕΠ κατόπιν σχετικής Πρόσκλησης του ΙΕΠ.

Οι επιμορφούμενοι/-νες εντάσσονται σε ομάδα σύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης της περιφερειακής τους ενότητας και λαμβάνουν ειδοποίηση από το ΙΕΠ μέσω τηλεφώνου (viber/sms) καθώς και εξατομικευμένο μήνυμα από τον επιμορφωτή/την επιμορφώτρια τους προκειμένου να εισέλθουν στο e-μάθημα στο ΟΠΣ του ΙΕΠ (με κωδικούς taxis net) και να εντοπίσουν τους συνδέσμους σύγχρονης επιμόρφωσης.

Η επιμόρφωση θα έχει διάρκεια πέντε (5) σύγχρονων εξ αποστάσεως συναντήσεων σε σύνολο 14 ωρών (4 τρίωρες και μια δίωρη) και μιας αρχικής δοκιμαστικής.

Για τη χορήγηση βεβαίωσης επιτυχούς παρακολούθησης προϋπόθεση είναι η συμμετοχή στις σύγχρονες συνεδρίες με δικαίωμα δύο ωρών απουσίας.

Βεβαιώσεις θα χορηγηθούν μετά το πέρας του επιμορφωτικού προγράμματος (όλων των περιόδων) και αφού γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ

Η Πράξη έχει ως αντικείμενο την επιμόρφωση έως και 25.000 εκπαιδευτικών σε πρακτικές παιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης των μαθητών/μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία, ευάλωτων κοινωνικών ομάδων όπως πρόσφυγες/μετανάστες, Ρομά σε όλους τους τύπους και τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

 

Σελίδα 31 από 76

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top