ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1182)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει στη διοργάνωση του Διεθνούς Διαγωνισμού Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras (Κάστορας).
Ο Διεθνής Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras (Κάστορας) (https://www.bebras.org/) για το σχολικό έτος 2024-2025 διοργανώνεται για την Ελλάδα από το Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας, των Επικοινωνιών και της Γνώσης Αθηνά», Μονάδα Καινοτομίας για τις Γυναίκες (https://www.athenarc.gr/). Το ΙΕΠ συμμετέχει στη διοργάνωση του Διεθνούς Διαγωνισμού και καλεί μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς Πληροφορικής να συμμετάσχουν.
Ο Διεθνής Διαγωνισμός Bebras (Κάστορας), με 87 χώρες μέλη και περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες τον προηγούμενο χρόνο, αποτελεί μια σημαντική παιδαγωγική εμπειρία και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες όλων των ηλικιών, από την Προσχολική ηλικία έως το Λύκειο, όλων των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης της χώρας. Ο στόχος είναι να ανακαλύψουν οι μαθητές και οι μαθήτριες, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς-συντονιστές, τον υπέροχο κόσμο της Υπολογιστικής Σκέψης και της Επιστήμης της Πληροφορικής μέσα από θέματα υψηλής παιδαγωγικής αξίας και ψυχαγωγικά. Η συμμετοχή στον Διαγωνισμό Bebras είναι δωρεάν.
Σημαντικές Ημερομηνίες:
Ημερομηνίες εγγραφής συντονιστών σχολείων και μαθητών: 07/10/2024 έως 1/11/2024
Ημερομηνίες υλοποίησης του διαγωνισμού: 04/11/2024 έως 11/11/2024
Για περισσότερες πληροφορίες συμμετοχής και ενδεικτικά θέματα www.bebras.gr
Πρόσκληση για τον Διεθνή Διαγωνισμό Bebras (Κάστορας)
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/09-10-2024 και 2/15-10-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 10416/16-09-2024 (ΑΔΑ 999ΚΟΞΛΔ-ΛΩΨ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως τρεις (3) εξωτερικούς συνεργάτες για την κάλυψη των αναγκών της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης-Απόφοιτοι» (Μεταφερόμενη Πράξη της ΠΠ 2014-2020)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6005103 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από το Σάββατο 26-10-2024 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 31-10-2024 και ώρα 15:00.
Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02/2024) «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την υλοποίηση και ολοκλήρωση Πράξεων» Στο πλαίσιο του έργου που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στην Πράξη «Τεχνική Βοήθεια για την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» κωδικός ΟΠΣ 6006967, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+) - ΕΣΠΑ) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Προγράμματος «ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ 2021-2027»
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με Τεχνικό Σύμβουλο (ΤΣ) και εξειδικευμένες υπηρεσίες, με σκοπό την ενίσχυση και επιτάχυνση των διαδικασιών του φορέα για τη βέλτιστη διαχείριση και υλοποίηση Πράξεων ΕΣΠΑ.
Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.: συστημικός αριθμό: 360601) με της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr
Χρηματοδότηση της σύμβασης
Φορέας χρηματοδότησης της παρούσας σύμβασης είναι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κωδ. ΣΑ Ε6457. Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθ. ενάριθ. έργου 2024ΣΕ64570042).
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται έως του ποσού των πεντακοσίων τριάντα μιας χιλιάδων διακοσίων ενενήντα ευρώ και τριάντα δύο λεπτών (531.290,32€) μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., ήτοι έως του ποσού των εξακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (658.800,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.
Επισημαίνεται ότι:
Η Διάρκεια της Σύμβασης του εν λόγω έργου θα άρχεται από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ και ορίζεται σε τριάντα τρεις (33) μήνες από την υπογραφή της και το αργότερο έως 30/11/2027.
Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Παρασκευή 25/11/2024 και ώρα 15.00
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.
Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 29/11/2024 και ώρα 13.00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ
1. ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml
4. ΠΕΡΙΛΗΨΗ
5. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ στην ΕΕ (SIMAP)
Έπειτα από σχετικά αιτήματα για τη διευκόλυνση του έργου των σχολικών μονάδων και σύμφωνα με την εγκύκλιο με αριθμ. 123094/ΓΔ4/18-10-2024, η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr/) θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 έως 29 Οκτωβρίου 2024.
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης 2ης επικαιροποίησης των καταλόγων α) των ενεργών αιτήσεων που αποσύρθηκαν από τους ενδιαφερομένους έως και 14-10-2024 και β) των ενεργών αιτήσεων που γίνονται δεκτές, σε συνέχεια της Πράξης 76/6-12-2023 του ΔΣ του ΙΕΠ (αρ. πρωτ. 46908/14-12-2023, ΑΔΑ: Ρ5ΘΖΟΞΛΔ-ΖΡΔ) και της Πράξης 54/26-09-2024 (αρ. πρωτ. 11056/30-09-2024, ΑΔΑ: ΡΣΛΤΟΞΛΔ-Κ89) του ΔΣ του ΙΕΠ, στο πλαίσιο της με αρ. πρωτοκόλλου 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων
Ένας ακόμη νέος Οδηγός για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την υλοποίηση δράσεων με θέμα τη «Σχολική Διαμεσολάβηση» έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και είναι στη διάθεση των Εκπαιδευτικών μαζί με άλλους δύο νέους Οδηγούς με θέμα την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» και την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ εκπαιδευτικών»
Ο Οδηγός περιλαμβάνει μια συνοπτική σύνθεση προτάσεων και οδηγιών αναφορικά με τη διαδικασία της «Σχολικής Διαμεσολάβησης» αποσκοπώντας στην παρουσίαση χρήσιμων πρακτικών σχεδιασμού και υλοποίησης δράσεων στο πλαίσιο της εφαρμογής των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων και της υπ’ αρ. 41207/ΓΔ4/2024 Υ.Α. για την αντιμετώπιση περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού.
Το ΙΕΠ συνεχίζει την προσπάθεια για ενίσχυση των σχολείων με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης που συμβάλλουν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
Περισσότερες πληροφορίες: https://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m
Αθήνα, 17-10-2024
Σας προσκαλούμε στο Επιστημονικό Συνέδριο «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη», το οποίο διοργανώνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου (16:00 – 20:00) και το Σάββατο 2 Νοεμβρίου (09:00 – 17:00) 2024, στο Αμφιθέατρο του Ράλλειου Γυμνασίου και Λυκείου Θηλέων, στον Πειραιά (Επονιτών 21).
Η συμμετοχή είναι δωρεάν και μπορείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας στον σύνδεσμο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/ (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας). Στις/στους συμμετέχουσες/οντες που θα παρακολουθήσουν το συνέδριο και τις δύο ημέρες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Στόχος του συνεδρίου είναι να προσφέρει έναν χώρο συνάντησης για εκπαιδευτικούς, ειδικούς επιστήμονες, ερευνητές/τριες και υπεύθυνους/ες εκπαιδευτικής πολιτικής, ώστε να παρουσιάσουν επιστημονικές εργασίες, να ανταλλάξουν γνώσεις και βέλτιστες πρακτικές, καθώς και να ενισχύσουν την καλλιέργεια δεξιοτήτων και αξιών που είναι αναγκαίες για την ανάπτυξη ενεργών και υπεύθυνων πολιτών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι εργασίες που θα παρουσιαστούν αφορούν τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
• Εκπαίδευση για τα ανθρώπινα δικαιώματα
• Διαπολιτισμική εκπαίδευση
• Αντιρατσιστική εκπαίδευση
• Εκπαίδευση για την πολυμορφία και την ένταξη
• Εκπαίδευση για την ισότητα των φύλων
• Εκπαίδευση για την παγκόσμια ιθαγένεια και τη διεθνή αλληλεγγύη
• Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα
• Εκπαίδευση για την ειρήνη και την παγκόσμια ανάπτυξη
• Εκπαίδευση του πολίτη/Πολιτειακή και ηθική εκπαίδευση
• Ψηφιακή εκπαίδευση του πολίτη
Παράλληλα, θα παρουσιαστούν εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις που σχετίζονται με την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να απευθυνθείτε στο https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=93
Μαζί για την εκπαίδευση, συμβάλλουμε στη διαμόρφωση ενός καλύτερου κόσμου.
«Antisemitism and antigypsyism: historical roots and post-Holocaust legacy»
Σας υπενθυμίζουμε ότι σήμερα, Πέμπτη 17 και την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024 συνδιοργανώνεται Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Antisemitism and antigypsyism: historical roots and post-Holocaust legacies» από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους (ΓΑΚ).
Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις των ΓΑΚ στο Ψυχικό (Δάφνης 61) και έχει ως στόχο να εφοδιάσει τους εκπαιδευτικούς και άλλους επαγγελματίες της εκπαίδευσης με μια ολοκληρωμένη κατανόηση του αντισημιτισμού και του αντιτσιγγανισμού, ανιχνεύοντας τις ιστορικές τους ρίζες, τον αντίκτυπο του Ολοκαυτώματος και τις διαχρονικές τους επιπτώσεις στη σύγχρονη κοινωνία. Οι συνεδρίες θα τους παράσχουν μεθόδους και εργαλεία για να διδάξουν αποτελεσματικά αυτά τα θέματα, δίνοντας έμφαση στη σημασία της αναγνώρισης των πρώιμων σημείων προκατάληψης και της πρόληψης της κλιμάκωσης.
Ραντεβού στις 9:00!
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο πρόγραμμα του Συνεδρίου: https://shorturl.at/wKiI6
More...
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/08-10-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8955/02-08-2024 (ΑΔΑ: 95Ζ8ΟΞΛΔ-Δ0Η) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 11-10-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 16-10-2024 και ώρα 15:00.
Το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής οργανώνουν ημερίδα με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων λειτουργίας του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η ημερίδα πραγματοποιείται την Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024 στο κτίριο του Ιονίου Πανεπιστημίου αμέσως μετά την Εκδήλωση Υποδοχής – Ενημέρωσης των πρωτοετών φοιτητών του τμήματος Πληροφορικής του ακαδημαϊκού έτους 2024 – 2025.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
10:30-12:00 |
Εκδήλωση Υποδοχής – Ενημέρωσης των πρωτοετών φοιτητών του τμήματος Πληροφορικής του ακαδημαϊκού έτους 2024 – 2025 |
12:00-13:00 |
Γιάννης Ιωαννίδης , Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ, Πρόεδρος, Association for Computing Machinery (ACM) |
13:00-14:00 |
Σπυρίδων Δουκάκης , Επ. Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Πρόεδρος, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
14:00-15:00 |
Κωνσταντίνος Ζέρβας , Σύμβουλος Α΄, ΠΕ86 Πληροφορικής, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Η ημερίδα απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς πληροφορικής, καθώς και στους/στις φοιτητές/τριες του τμήματος Πληροφορικής.
Αθήνα, 4/10/2024
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» ανασυγκροτήθηκε η Επιστημονική Oμάδα Έργου με σκοπό να ενταχθούν νέα μέλη και να τους ανατεθούν συγκεκριμένες αρμοδιότητες.
Με την εν λόγω Πράξη υλοποιείται ο θεσμός του Πολλαπλού βιβλίου μέσω του οποίου επιδιώκεται ο μετασχηματισμός της διδακτικής πράξης, ώστε να προσδιορίζει με τρόπο δυναμικό τις μαθησιακές διαδικασίες, να θέτει κατευθύνσεις που καθιστούν το Πρόγραμμα Σπουδών ενεργό στην πράξη και να προτείνει δραστηριότητες που αντλούν πόρους από το συμπληρωματικό ψηφιακό υλικό. Διαμορφώνεται έτσι μια δυναμική σχέση ροών πληροφορίας μεταξύ του διδακτικού βιβλίου, των Προγραμμάτων Σπουδών και του συμπληρωματικού ψηφιακού υλικού.
Υπεύθυνη της Πράξης είναι η κ. Πολυξένη Μπίλλα, Σύμβουλος Α΄ στο ΙΕΠ και Προϊσταμένη του Τμήματος Β΄ Προγραμμάτων Σπουδών και Εκπαιδευτικού Υλικού.
Στην ΕΟΕ συμμετέχουν οι κ.κ.
- κ. Άννα Αικατερίνη Λυκούρη, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, ως αναπληρώτρια Υπεύθυνη Πράξης και αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Προσχολική Εκπαίδευση, Μελέτη Περιβάλλοντος, Γεωγραφία, Φυσικά,
- κ. Βασιλική Βαρτζιώτη, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Γλωσσική Διδασκαλία (ΝΕ Γλώσσα), Λογοτεχνία / Λύκειο – Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Λατινικά, Φιλοσοφία,
- κ. Ιωάννης Βεντούρης, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Αγγλικά, Γαλλικά Γερμανικά, και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά / Λύκειο – Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά,
- κ. Ειρήνη Γεωργάκη, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Μαθηματικά, Βιολογία, Χημεία / Λύκειο – Μαθηματικά, Βιολογία, Χημεία,
- κ. Αθανάσιος Γιαννίκας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Γλώσσα, Θρησκευτικά, Ιστορία, Φυσική Αγωγή,
- κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: ΤΠΕ & Πληροφορική, και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Πληροφορική, Τεχνολογία / Λύκειο – Εφαρμογές Πληροφορικής, Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμες των Η/Υ, Πληροφορική,
- κ. Δημήτριος Ζυμπίδης, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ και Μέλος του Δ.Σ. του ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Μαθηματικά, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή,
- κ. Μιχαήλ Μπατάς, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Ιστορία / Λύκειο – Ιστορία.
- κ. Ειρήνη Παπαδάκη, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Θρησκευτικά, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Οικιακή Οικονομία, Φυσική Αγωγή / Λύκειο – Θρησκευτικά, Πολιτική Παιδεία, Οικονομία, Φυσική Αγωγή,
- κ. Αναστασία Σταματοπούλου, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, αρμόδια για α) παροχή διευκρινίσεων ως προς τη συμμετοχή υποψήφιων αξιολογητών διδακτικών βιβλίων στη συγγραφική διαδικασία και β) παρακολούθηση και διεκπεραίωση θεμάτων που αφορούν τη συνεργασία του ΙΕΠ με το Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» ως προς την πρόσβαση στο Σύστημα Υποβολής Διδακτικών Βιβλίων των εμπλεκομένων στη συγγραφική διαδικασία και αξιολόγηση των διδακτικών βιβλίων,
- κ. Ειρήνη Τριανταφυλλίδη, Αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Μουσική, Καλλιτεχνικά / Λύκειο – Σχέδιο Ελεύθερο, Σχέδιο Γραμμικό,
- κ. Ευαγγελία Χρυσοβέργη, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Φυσική, Γεωλογία - Γεωγραφία / Λύκειο – Φυσική.
Είκοσι έξι Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης σχολείων προστέθηκαν στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://iep.edu.gr/aksiologisisxolikonmonadonkalespraktikes/), παρέχοντας στους/στις εκπαιδευτικούς πολύτιμη υποστήριξη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων.
Αυτές οι ενδεικτικές Πρακτικές ξεχώρισαν από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, μετά από προτάσεις των ίδιων των σχολείων στην Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης.
Το ΙΕΠ συνεχίζει να ενισχύει τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης για τη συνεχή
βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.