ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1064)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/14-10-2022 και 2/02-11-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» (Αρ. Διακήρυξης 04/2022) της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» - Οριζόντια Πράξη Υποέργο 5 - MIS 5124310.
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 (Αρ. Διακήρυξης 04/2022).


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τον αρ. πρωτ. 13356/20.10.2022 και αρ. Διακήρυξης Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού 05/2022 με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης - μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης - μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής», αρ. Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.: 174622.

Σε απάντηση του από 07/11/2022 και ώρα 11:26:55 ηλεκτρονικού μηνύματος που υποβλήθηκε μέσω ΕΣΗΔΗΣ για παροχή διευκρινίσεων, σχετικά με τον υπ’ αρ. πρωτ. 13356/20.10.2022, Ανοικτό Διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό με αρ. Διακήρυξης 5/2022, ΑΔΑΜ: 22PROC011462286 και συστημικό αριθμό ΕΣΗΔΗΣ: 174622 διευκρινίζονται τα εξής:


Ερώτημα:
Σύμφωνα με το εδάφιο 6.5 "Αναπροσαρμογής της τιμής" αναφέρει πως η τιμή θα είναι σταθερή και αμετάβλητη κατά τη διάρκεια της σύμβασης. Συνεπώς δεν προβλέπεται αναπροσαρμογή κατώτατου μισθού;


Απάντηση:
Στο εδάφιο 6.5 της Διακήρυξης προστίθεται το κείμενο: «Στην περίπτωση που υπάρξει αναπροσαρμογή στον υπολογισμό του νόμιμου κατώτατου μισθού και της ισχύουσας συλλογικής σύμβασης βάσει της οποίας θα καταθέσει στην προσφορά του ο Ανάδοχος, η παρούσα σύμβαση είναι δυνατόν να τροποποιηθεί ως προς το τίμημα και μόνο ως προς το ύψος των νόμιμων αποδοχών του απασχολούμενου προσωπικού και των ασφαλιστικών εισφορών, σύμφωνα με τους περιορισμούς του άρθρου 132 ν. 4412/16.»

Σχετικό αρχείο


[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Παράταση καταληκτικής ημερομηνίας της υπ’ αρ. πρωτ. 13054/14-10-2022 (ΑΔΑ: Ψ5ΕΟΟΞΛΔ-21Χ) Πρόσκλησης έως την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 15:00, για την υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση για το σχολικό έτος 2022-2023, εκπαιδευτικών ΕΠΑ.Λ. (μονίμων και αναπληρωτών), συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης και αναπληρωτών Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), που υπηρετούν στα ΕΠΑ.Λ. το σχολικό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο της Πράξης : Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υλοποίηση της Επιμόρφωσης», με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 5022549.

Όσοι και όσες έχουν ολοκληρώσει την υποβολή δήλωσης συμμετοχής, δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία ενέργεια.

Δελτίο τύπου

 

Παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με τις προϋποθέσεις κάλυψης τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας του υποψήφιου Αναδόχου για τον με αρ. Πρωτ. 13796/27.10.2022 και αρ. Διακήρυξης 6/2022 Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με τίτλο «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών», αρ. Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.: 175926.»

Σε απάντηση του από 03/11/2022 και ώρα 10:21:41 ηλεκτρονικού μηνύματος που υποβλήθηκε μέσω ΕΣΗΔΗΣ για παροχή διευκρινίσεων, σχετικά με τον υπ’ αρ. πρωτ. 13796/27-10-2022, Ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με αρ. Διακήρυξης 6/2022 , ΑΔΑΜ: 22PROC011503723 και συστημικό αριθμό ΕΣΗΔΗΣ: 175926 διευκρινίζονται τα εξής:

Ερώτημα:
«Συγκεκριμένα στην πρώτη παράγραφο 2.2.7 το σημείο αναφέρει “β) Πιστοποιητικό ISO 27001:2013 ή ισοδύναμο πιστοποιητικό από οργανισμούς εδρεύοντες σε άλλα κράτη μέλη, εν ισχύ, από διαπιστευμένο οργανισμό”, ενώ στην παράγραφο 2.2.9.2.Β5 “Για την απόδειξη της συμμόρφωσής τους με πρότυπα διασφάλισης ποιότητας και πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης της παραγράφου 2.2.7 οι οικονομικοί φορείς προσκομίζουν Πιστοποιητικό ISO 9001: 2015 και πιστοποιητικό ISO 27001: 2008 ή ισοδυνάμων”. Επομένως, θα θέλαμε μία διευκρίνηση ως προς το ISO 27001 αν είναι του 2013 ή του 2008 και επίσης αν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να τα κατέχει ο Οικονομικός φορέας και τα δύο, ήτοι ISO 9001: 2015 και ISO 27001».

Απάντηση:
Στην παράγραφο 2.2.9.Β5 αντικαθίσταται η αναφορά στο ISO 27001:2008 σε ISO 27001:2013. Αναφορικά με την απαίτηση κατοχής ISO, διευκρινίζεται ότι είναι απαραίτητη η προϋπόθεση να κατέχει ο οικονομικός φορέας και τα δύο ISO, ήτοι ISO 9001:2015 ISO 27001:2013.

Σχετικό αρχείο


[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

Μπορείτε να ανατρέξετε στο συνημμένο για τα αποτελέσματα κάνοντας κλικ εδώ

Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από αύριο Σάββατο 05/11/2022 και ώρα 13:00 μέχρι και Πέμπτη 10/11/2022 και ώρα 13:00.

[Σχετική πρόσκληση]

 

Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 13356/20-10-2022 ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 22PROC011462286 για την ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης - μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης- μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών έως την Δευτέρα 14/11/2022 και ώρα 15:00 και την παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Παρασκευή 18/11/2022 και ώρα 11:00.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Σχετικό αρχείο

Απόφαση παράτασης


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

Αθήνα, 03/11/2022

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως Συντονιστής Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of "Communications Networks, Content and Technology"- Preparatory Action - Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies” προέβη σε αξιολόγηση των αιτήσεων που υπεβλήθησαν από σχολικές μονάδες απομακρυσμένων περιοχών της ελληνικής επικράτειας κατά το διάστημα από τις 15 Μαΐου 2022 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2022.
Οι επιτροπές αξιολόγησης αποτίμησαν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της Πρόσκλησης, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τις 68 υποβληθείσες προτάσεις σχεδίων δράσης για την Ελλάδα. Συνολικά υπεβλήθησαν 290 προτάσεις από τις δέκα συμμετέχουσες στο Έργο ευρωπαϊκές χώρες.

Οι σχολικές μονάδες της Ελλάδας, των οποίων οι προτάσεις σχεδίων δράσης επιλέχθηκαν για χρηματοδότηση, όπως εμφανίζονται και στον σχετικό χάρτη είναι οι εξής:

      1. Νηπιαγωγείο Κουντούρας, Χανιά
      2. Νηπιαγωγείο Μαλώνας, Ρόδος
      3. Δημοτικό Σχολείο Ανώπολης Σφακίων, Χανιά
      4. Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσοχωρίου, Ηλεία
      5. Δημοτικό Σχολείο Ερεικούσσας, Κέρκυρα
      6. Γυμνάσιο Γουμένισσας, Κιλκίς
      7. Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας – Δημοτικό Σχολείο Φαρρών – Δημοτικό Σχολείο Λεοντείου, Αχαΐα
      8. Γυμνάσιο Φερών, Έβρος
      9. Γενικό Λύκειο Σαμοθράκης, Έβρος
      10. Επαγγελματικό Λύκειο Ιθάκης, Κεφαλληνία

Το ΙΕΠ ως εθνικός συντονιστής για την Ελλάδα θα επικοινωνήσει με τα ανωτέρω σχολεία για τις περαιτέρω ενέργειες.

Ευχαριστούμε θερμά τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων των απομακρυσμένων περιοχών για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή τους στο Έργο “Learning from the Extremes”.

Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο υπάρχουν στον ιστότοπο του ΙΕΠ http://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/learning-from-the-extremes και στον ιστότοπο https://learningfromtheextremes.eu/ .

Δείτε το Δελτίο τύπου εδώ

 

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 07/2022) «Προμήθεια εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet)» στο πλαίσιο της πράξης: «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662.


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet) σε 200 σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης, που θα επιλεγούν από το ΙΕΠ, ώστε να αξιοποιηθεί και να ενισχυθεί ο τεχνολογικός εξοπλισμός τους (tablet) και να συνδυαστεί ο εμπλουτισμός αυτός με την προμήθεια ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού. Ο Ανάδοχος θα προμηθεύσει τα επιλεχθέντα σχολεία με 1 tablet ανά σχολική μονάδα (Νηπιαγωγείο).

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθ. ενάριθ. έργου ΣΑΕ 2022ΣΕ34510002).

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των σαράντα χιλιάδων ευρώ (40.000€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι σαράντα εννέα χιλιάδων εξακοσίων ευρώ (49.600€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ως εξής:

Υποέργα-Γεωγραφική Κατανομή

Παραδοτέα: Κωδικός-Περιγραφή

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός  με ΦΠΑ (€)

ΥΠΟΕΡΓΟ 2: ΑΠ6-ΛΑΠ

Π.2.1. 50 Ταμπλέτες

10.000,00 2.400,00 12.400,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 3: ΑΠ6-ΜΕΤ

Π.3.1. 50 Ταμπλέτες

10.000,00 2.400,00 12.400,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 4: ΑΠ6-ΠΑΠ

Π.4.1. 60 Ταμπλέτες

12.000,00 2.880,00 14.880,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 5: ΑΠ8-ΜΕΤ

Π.5.1. 20 Ταμπλέτες

4.000,00 960,00 4.960,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 6: ΑΠ9-ΠΑΠ

Π.6.1. 20 Ταμπλέτες

4.000,00 960,00 4.960,00
Σύνολο 200 40.000 9.600 49.600


Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται 28-11-2022 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι 02-12-2022 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 06/2022) «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών» στο πλαίσιο της πράξης: «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την:

    • Ανάπτυξη ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού κατάλληλου για μαθητές/-ήτριες Προσχολικής Εκπαίδευσης.
    • Ανάπτυξη και παροχή σχετικού ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού στο ΟΠΣ του ΙΕΠ.
    • Εξ αποστάσεως σύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης επιλογής του Αναδόχου διάρκειας 3 επιμορφωτικών ωρών και ασύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο υπάρχον ΟΠΣ του ΙΕΠ διάρκειας 20 επιμορφωτικών ωρών σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης του διατιθέμενου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού/λογισμικού.
    • Εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη εκπαιδευτικών (Helpdesk) καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Είδος διαδικασίας

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης

Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθ. ενάριθ. έργου ΣΑΕ 2022ΣΕ34510002).

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξήντα έξι χιλιάδων εννιακοσίων εβδομήντα ευρώ (66.970€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι ογδόντα τριών χιλιάδων σαράντα δύο ευρώ και ογδόντα λεπτών (83.042,80€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ως εξής ανά παραδοτέο:

Παραδοτέα

Προϋπολογισμός ανά  παραδοτέο  χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός ανά παραδοτέο με ΦΠΑ (€)

Π.1 Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Επιμορφωτικό υλικό

46.000,00

 11.040,00

 57.040,00

Π.2. Υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

 18.000,00

 4.320,00

 22.320,00

Π.3. Υλοποίηση εξ αποστάσεως υποστήριξης

 2.970,00

  712,80

 3.682,80

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

66.970,00

16.072,80

83.042,80

 

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται 21-11-2022 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι 25-11-2022 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Σχετικά αρχεία

    1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
    2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
    3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

Αθήνα, 27 Οκτωβρίου 2022

 

Στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε διήμερη δια ζώσης συνάντηση εργασίας στα γραφεία του Ι.Ε.Π. στην Αθήνα, στο πλαίσιο συνεργασίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Ελλάδας, του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων των νέων Προγραμμάτων Σπουδών Νεοελληνικής Γλώσσας Δημοτικού, η οποία είχε ως στόχο την επεξεργασία θεμάτων που άπτονται της γλωσσικής διδασκαλίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.


Στη συνάντηση συμμετείχαν εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) Κύπρου, η κ. Ειρήνη Χατζηλουκά-Μαυρή, Πρώτη Λειτουργός Εκπαίδευσης - Συντονίστρια Ελληνικών στη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης, εκ μέρους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου ο κ. Σπύρος Σοφοκλέους, Συντονιστής Ομάδας Εργασίας Ελληνικών - Δημοτικής Εκπαίδευσης, και εκ μέρους του Ι.Ε.Π. ο κ. Παναγιώτης Πήλιουρας, Υπεύθυνος της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», η κ. Πολυξένη Μπίλλα, Προϊσταμένη του Τμήματος Β' (Προγραμμάτων Σπουδών και Εκπαιδευτικού Υλικού) και Συντονίστρια του γνωστικού πεδίου των Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, η κ. Άννα Αφεντουλίδου, Συντονίστρια της Ομάδας Εργασίας για αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών Νεοελληνικής Γλώσσας, καθώς και η Επόπτρια του Προγράμματος Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ευγενία Μαγουλά, Καθηγήτρια Γλωσσολογίας και Εκπαιδευτικών Εφαρμογών, και η Εκπονήτρια του Προγράμματος Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Οικονομάκου Μαριάνθη, Επίκουρη Καθηγήτρια Γλωσσολογίας και Διδακτικής της Γλώσσας.


Αρχικά, ανταλλάχθησαν απόψεις μεταξύ των συνεργαζόμενων μερών σχετικά με τη σημασία της από κοινού επεξεργασίας πτυχών των τελευταίων γλωσσοεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και στις δυο χώρες. Σημείο αναφοράς αποτέλεσαν τα νεότερα ΠΣ στις δυο χώρες (2019 και 2021 για την Κύπρο και την Ελλάδα, αντίστοιχα), καθώς υιοθετούν συνδυαστικά σύγχρονες γλωσσοδιδακτικές θεωρίες και διέπονται σε επίπεδο αρχών από κοινές παιδαγωγικές και γλωσσολογικές παραδοχές.


Με άξονα αυτό το γενικό πλαίσιο, προσδιορίστηκαν επιμέρους ζητήματα στη βάση των οποίων θα γίνει περαιτέρω επεξεργασία, ώστε να αναληφθούν πρωτοβουλίες όσον αφορά στον σχεδιασμό και την εφαρμογή δράσεων που να αφορούν σε ζητήματα όπως τα ακόλουθα:
(α) της πρακτικής των βιντεοσκοπημένων Δειγματικών Διδασκαλιών και της γενικότερης ανταλλαγής καλών πρακτικών,
(β) της διαμόρφωσης επιμορφωτικού υλικού που σχετίζεται με τις βασικές έννοιες και την ορολογία της Γλωσσολογίας, βάσει των διαπιστωμένων σχετικών αναγκών των εκπαιδευτικών,
(γ) της ανάγνωσης και της γραφής στην πρώτη σχολική ηλικία με έμφαση στις διαδικασίες μετάβασης.
Η διήμερη συνάντηση, εκτός από την άντληση χρήσιμων συμπερασμάτων για τα ζητήματα που ετέθησαν, έθεσε τις βάσεις για την πιο στενή συνεργασία των δυο φορέων τόσο σε επίπεδο ερευνητικό όσο και εκπαιδευτικό. Έτσι, η διενέργεια ημερίδων ή συνεδρίων, η δημιουργία/ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού, η οργάνωση επιμορφώσεων για εκπαιδευτικούς, αλλά και η δημοσίευση ανάλογων ερευνών/μελετών είναι μερικές από τις δυνητικές πρωτοβουλίες που θα εξεταστούν αναλυτικότερα από τα δυο μέρη.

 

εικόνα συνάντησης

Δελτίο τύπου σε pdf

 

Σελίδα 27 από 76

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top