ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Δείτε το σχετικό αρχείο εδώ
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 01-07-2022 και ώρα 13:00 έως και την Τετάρτη 06-07-2022 και ώρα 13:00
Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Η παρούσα πρόσκληση δημοσιεύεται στο πλαίσιο κατάρτισης του πλάνου δημοσιότητας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
Π1) Κατάρτιση Στρατηγικού Σχεδίου Επικοινωνίας (Strategic Communication Plan) το οποίο θα περιλαμβάνει:
• Συνθετική διάγνωση/ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού επικοινωνιακού περιβάλλοντος
• Ανάλυση επικοινωνιακών αναγκών
• Καθορισμό στόχων επικοινωνίας
• Καθορισμό, επιλογή και ανάλυση κοινών-στόχων
• Σχεδιασμό μηνυματολογίας και επικοινωνιακής τοποθέτησης
• Επιλογή μείγματος καναλιών επικοινωνίας
• Κατευθυντήριες προτάσεις ανάπτυξης λεκτικής και οπτικής επικοινωνιακής ταυτότητας
Π2) Κατάρτιση Πλάνου Μέσων και Δράσεων Επικοινωνίας (Media and Activation Plan) το οποίο θα περιλαμβάνει:
• Ανάλυση μείγματος καναλιών επικοινωνίας
•Καθορισμό επικοινωνιακών στόχων ανά κανάλι επικοινωνίας
•Τακτικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
•Ενδεικτικές προτάσεις δράσεων επικοινωνίας
•Ενδεικτικό ετήσιο χρονοδιάγραμμα δράσεων επικοινωνίας
Π3) Ανάπτυξη δημιουργικών προτάσεων και προσεγγίσεων για τα ακόλουθα:
•Πρότυπα (templates) δημιουργικών στοιχείων αναρτήσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
•Σχεδιαστική πρόταση περιβάλλοντος χρήστη για την ιστοσελίδα του ΙΕΠ
Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των είκοσι εφτά χιλιάδων ευρώ (27.000,00€) χωρίς ΦΠΑ, δηλαδή στο ποσό των τριάντα τριών χιλιάδων τετρακοσίων ογδόντα ευρώ (33.480,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Διάρκεια υλοποίησης έργου
Η συνολική διάρκεια του έργου ορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως 31/10/2022, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για το χρόνο παραλαβής των παραδοτέων από αρμόδια Επιτροπή του ΙΕΠ.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη 05/07/2022 και ώρα 15:00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) ελεύθερο/η επαγγελματία για την κάλυψη των αναγκών της Τεχνικής Υποστήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1: «Δημιουργία και χρήση Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)» της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο-ΕΠΑΛ)», με κωδικό ΟΠΣ 5070818, πακέτο εργασιών «ΠΕ2 Διοικητική, διαχειριστική και τεχνική υποστήριξη της Πράξης»
Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Δευτέρα 27-06-2022 και ώρα 15:00, έως και την Δευτέρα 11-07-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.
Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.
Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.
Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/21-06-2022 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων που αφορά στην υπ’ αρ. πρωτ. 6087/17-05-2022 (ΑΔΑ: Ψ8Ω4ΟΞΛΔ-7ΤΙ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο επαγγελματία για τις ανάγκες της Ενέργειας WP1 (T1.2): «Διοικητική και οικονομική υποστήριξη» (Administrative and financial support) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «Learning from the extremes» (Grant Agreement, number: LC-01760255/101052266 Learning from the Extremes)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 25.06.2022 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 30.06.2022 και ώρα 15:00
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της υπ’ αρ. πρωτ. 7256/10-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΒΛΥΟΞΛΔ-Δ8Ω) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με τρεις (3) ελεύθερους/ες επαγγελματίες για την κάλυψη των αναγκών της θέσης Τεχνικής υποστήριξης/helpdesk στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Παρακολούθηση και Διοίκηση» της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070654, έως την Δευτέρα 04-07-2022 και ώρα 15:00
Πρόσκληση υποβολής προσφορών για την απευθείας ανάθεση σε έναν (1) Ανάδοχο για το ΠΕ9: «Διαδραστικό επιμορφωτικό υλικό γραφιστικά και γλωσσικά επιμελημένο», του Υποέργου 1: «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Παρακολούθηση και Διοίκηση της Πράξης - Παραγωγή Επιμορφωτικού Υλικού - Εξωτερική Αξιολόγηση - Δημοσιότητα», της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070654 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Η Εισαγωγική Επιμόρφωση υλοποιείται εφαρμόζοντας τεχνικές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (24 ώρες σύγχρονης και 72 ώρες ασύγχρονης), και -εκτός από τη θεωρητική πλαισίωση στα επιμέρους αντικείμενα-αξιοποιεί τη μελέτη σεναρίων, διερευνητικής μάθησης, συνεργατικής επίλυσης προβλήματος, μάθησης μέσω (ερευνητικού) σχεδιασμού, κ.ά.
Για το σκοπό αυτό εκπονείται επιμορφωτικό υλικό που αποτελείται από:
• το βασικό επιμορφωτικό υλικό (ενιαίο σώμα κειμένου με πίνακες και εικόνες κατά προσέγγιση 1500 σελίδων)
• το υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (παρουσιάσεις, video)
• δραστηριότητες ασύγχρονης αναρτημένες στο moodle
Το αντικείμενο του έργου του αναδόχου είναι:
Η πραγματοποίηση γλωσσικής επιμέλειας, γραφιστικής επιμέλειας για την εξασφάλιση της αισθητικής αρτιότητας του επιμορφωτικού υλικού (όπως εικαστική επιμέλεια, μορφοποίηση, σελιδοποίηση), καθώς και ο μετασχηματισμός του επιμορφωτικού υλικού σε διαδραστικό και περιλαμβάνει ενέργειες όπως:
• Επεξεργασία του επιμορφωτικού υλικού που θα παραχθεί ώστε να εξασφαλιστεί η γλωσσική του επιμέλεια (όπως διόρθωση γλωσσικών-ορθογραφικών και τυπογραφικών σφαλμάτων, ομοιομορφοποίηση κειμένου),
• Επεξεργασία του επιμορφωτικού υλικού που θα παραχθεί ώστε να εξασφαλιστεί η γραφιστική του επιμέλεια και αρτιότητα (όπως σελιδοποίηση, πίνακες, γραφιστική ομοιογένεια εκτυπώσιμου και ψηφιακού υλικού),
• Μετασχηματισμός του επιμορφωτικού σε διαδραστικό υλικό σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης (authoringtools).
Παραδοτέο
Ο Ανάδοχος θα υποβάλλει για την αποτύπωση των παρεχόμενων υπηρεσιών το ακόλουθο παραδοτέο:
Π9.1: Διαδραστικό επιμορφωτικό υλικό γραφιστικά και γλωσσικά επιμελημένο
Χρόνος Παράδοσης: Έως και τις 31-08-2022
Απαιτήσεις/Τεχνικές Προδιαγραφές
Ο Ανάδοχος θα πρέπει να έχει εμπειρία:
α) ως προς τη γλωσσική επιμέλεια στην επιμέλεια κειμένων (διόρθωση γλωσσικών-ορθογραφικών και τυπογραφικών σφαλμάτων, τη διατήρηση υφολογικής ομοιομορφίας)
β) ως προς τη γραφιστική επιμέλεια στη σελιδοποίηση, τη δημιουργία πινάκων, τη διασφάλιση της γραφιστικής ομοιογένειας εκτυπώσιμου και ψηφιακού υλικού,
γ) ως προς τον μετασχηματισμό του επιμορφωτικού υλικού σε διαδραστικό υλικό σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης εμπειρία στη χρήση authoringtools και σε διαδικασίες όπως διαχείριση και παραμετροποίηση moodle ή/και ψηφιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού.
Διάρκεια– Παραλαβή
Η διάρκεια του έργου του Αντισυμβαλλόμενου για το ΠΕ9 του Υποέργου 1 «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Παρακολούθηση και Διοίκηση της Πράξης - Παραγωγή Επιμορφωτικού Υλικού – Δημοσιότητα», καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 15-09-2022, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000€) πλέον Φ.Π.Α, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Στο ανωτέρω συνολικό συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: έως την Πέμπτη 30/06/2022 και ώρα 10:00. Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6893/03-06-2022 (ΑΔΑ: 9ΝΩΓΟΞΛΔ-ΖΤ1) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις μέσω τηλεδιάσκεψης την Τετάρτη 29/06/2022 για αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό.
Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), καλούνται σε συνέντευξη σύμφωνα με τον προγραμματισμό του πίνακα 1.
Οδηγίες για τη σύνδεση θα σταλούν στους/στις υποψηφίους/ες με ηλεκτρονικό μήνυμα.
Οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη (βλ. Πίνακα 2). Για λόγους προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψης.
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη
Α/Α |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ΟΝΟΜΑ |
ΗΜΕΡΑ |
ΩΡΑ |
1 |
ΓΚΟΤΖΟΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
11:00 |
2 |
ΔΕΛΗΚΑΡΗ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
11:15 |
3 |
ΜΠΙΜΠΟΥΔΗ |
ΜΑΡΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
11:30 |
4 |
ΝΙΚΑ |
ΜΑΡΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
11:45 |
5 |
ΝΤΑΦΟΥ |
ΕΥΘΥΜΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
12:00 |
6 |
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
12:15 |
7 |
ΧΑΜΠΗΛΟΜΑΤΗ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
12:30 |
8 |
ΤΣΕΓΓΕΛΙΔΟΥ |
ΕΥΘΑΛΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
12:45 |
9 |
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
13:00 |
10 |
ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
13:15 |
11 |
ΤΡΑΜΠΙΔΟΥ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
13:30 |
12 |
ΦΕΡΜΕΛΗ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
13:45 |
13 |
ΜΑΪΔΟΥ |
ΑΝΘΟΥΛΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
14:00 |
14 |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ |
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
14:15 |
15 |
ΜΠΕΛΕΧΡΗ |
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
14:30 |
16 |
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/06/2022 |
14:45 |
ΠΙΝΑΚΑΣ 2: Μη αποδεκτές αιτήσεις
Α/Α |
ΑΡ. ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ |
1 |
7104-08/06/2022 |
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ |
2 |
7494-19/06/2022 |
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΤΙΤΛΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής
Πολυξένη Φούντα
Τηλ. 2131335 123
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αθήνα, 24 Ιουνίου 2022
Χθες το απόγευμα πληροφορηθήκαμε ότι, μετά από πολυήμερη νοσηλεία, ο αγαπημένος μας συνάδελφος, Χρήστος Λαμπρόπουλος, Προϊστάμενος του Τμήματος Προμηθειών και Συμβάσεων, έχασε τη μάχη για τη ζωή. Η αδόκητη απώλειά του μας συγκλονίζει.
Κατά το διάστημα που εργάστηκε στο Ινστιτούτο διακρίθηκε για το ήθος, την ευγένεια και την εργατικότητά του, που τον κατέστησαν ιδιαίτερα αγαπητό στο προσωπικό του Τμήματός του όσο και του Φορέα γενικότερα.
Ο Πρόεδρος, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και όλοι οι εργαζόμενοι στον Φορέα εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος.
Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ
Γιάννης Αντωνίου
Έγκριση Πρακτικών Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων / Οριστικοποίηση αποτελεσμάτων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. υπ’ αριθμ. πρωτ. 4550/11-04-2022 (ΑΔΑ: ΨΞΝ0ΟΞΛΔ-ΕΦ5) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο ΙΕΠ.
Σχετικά με την προθεσμία για την ολοκλήρωση παρακολούθησης των μαθημάτων της α΄, β΄ και γ΄ φάσης επιμόρφωσης στο πλαίσιο της ασύγχρονης επιμόρφωσης για την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, μέσω της πλατφόρμας iepX του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σας ενημερώνουμε ότι η εν λόγω πλατφόρμα θα παραμείνει ανοικτή για τους/τις επιμορφούμενους/ες μέχρι 20 Σεπτεμβρίου 2022.
More...
Ενεργοποίηση Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818»
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, από την Τετάρτη 22 Ιουνίου και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 7 Ιουλίου και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στις υπ’ αρ. πρωτ. 12462/25-11-2020 (ΑΔΑ: 6ΧΓ6ΟΞΛΔ-Σ7Α), 12441/30-07-2021 (ΑΔΑ: ΨΒ7ΜΟΞΛΔ-Χ6Λ), 14691/24-09-2021 (ΑΔΑ Ψ6ΨΟΟΞΛΔ-ΑΦ3), 21675/10-12-2021 (ΑΔΑ: 6Β4ΟΟΞΛΔ-ΠΗΖ) και 1840/25-02-2022 (ΑΔΑ: 99ΥΜΟΞΛΔ-ΥΜ2) Προσκλήσεις.
Επισημαίνεται ότι όπως αναφέρεται στις σχετικές Προσκλήσεις:
· Κάθε υποψήφιος/α δύναται να συμμετέχει στη διαδικασία εγγραφής στο Μητρώο, επιλέγοντας να αξιολογηθεί για μία μόνο θέση (Θεματοδότης/τρια-Αξιολογητής/τρια).
· Κάθε υποψήφιος/α δύναται να συμμετέχει στη διαδικασία εγγραφής στο Μητρώο, επιλέγοντας να αξιολογηθεί για ένα μόνο γνωστικό αντικείμενο.
· Υπενθυμίζεται ότι η κατάθεση δείγματος θέματος που βαθμολογείται με 10 μόρια, σύμφωνα με τον πίνακα των βαθμολογούμενων κριτηρίων της υπ’ αρ. πρωτ. 14691/24-09-2021 (ΑΔΑ: Ψ6ΨΟΟΞΛΔ-ΑΦ3) Πρόσκλησης, είναι υποχρεωτική, επί ποινή αποκλεισμού (βλ. Παράρτημα 1).
Σχετική Πρόσκληση
Yποβολή αίτησης εδώ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Η παρούσα πρόσκληση δημοσιεύεται στο πλαίσιο της διεξαγωγής της πιλοτικής φάσης της έρευνας ICILS 2023, στην οποία πήραν μέρος 700 περίπου μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου, όπου απαιτείται να γίνει βαθμολόγηση των απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις.
Η διαδικασία αυτή θα ξεκινήσει περίπου την 1η Ιουλίου και θα διαρκέσει 1 μήνα συνολικά.
Αναλυτικότερα:
1) Θα βαθμολογηθούν οι απαντήσεις σε έξι διαφορετικές ενότητες (απαντήσεις σε ανοικτές ερωτήσεις και στην «Μεγάλη Εργασία»), όπως παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα:
ΕΝΟΤΗΤΕΣ |
ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
ΜΑΘΗΤΕΣ/ ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ (100/ΕΡΓΑΣΙΑ) |
ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ |
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΓ. ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
1 |
5 |
1 |
200 |
1000 |
500 |
1500 |
200 |
100 |
300 |
2 |
4 |
1 |
200 |
800 |
400 |
1200 |
200 |
100 |
300 |
3 |
4 |
1 |
200 |
800 |
400 |
1200 |
200 |
100 |
300 |
4 |
3 |
1 |
200 |
600 |
300 |
900 |
200 |
100 |
300 |
5 |
4 |
1 |
200 |
800 |
400 |
1200 |
200 |
100 |
300 |
6 |
6 |
1 |
200 |
1200 |
600 |
1800 |
200 |
100 |
300 |
26 |
6 |
7800 |
1800 |
2) Με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και πριν τη πραγματοποίηση των βαθμολογήσεων, θα προηγηθεί επιμόρφωση από την ομάδα ICILS του ΙΕΠ, για τον τρόπο βαθμολόγησης της κάθε ερώτησης. Η επιμόρφωση μπορεί να πραγματοποιείται και ενδιάμεσα σε κάθε νέα ομάδα ερωτήσεων.
3) Εκτίμηση ημερών και ωρών εργασίας για κάθε βαθμολογητή (συμπεριλαμβανομένης της επιμόρφωσης):
• Εισαγωγή στους γενικούς κανόνες βαθμολόγησης και στο λογισμικό– 30 λεπτά (όλοι οι βαθμολογητές)
• Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 30 λεπτά για κάθε ερώτηση (όλοι οι βαθμολογητές)
• Βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 30 απαντήσεις/ βαθμολογητή/ώρα
• Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση της «Μεγάλης Εργασίας» (LT) – 45 λεπτά ανά εργασία (όλοι οι βαθμολογητές)
• Βαθμολόγηση απαντήσεων στη «Μεγάλη Εργασία» (LT) – 10 απαντήσεις/ βαθμολογητή/ώρα
Βάσει των παραπάνω, ο συνολικός χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας βαθμολόγησης (κατά προσέγγιση) είναι:
• Εισαγωγή – 30 λεπτά
• Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 13 ώρες (26 ερωτήσεις * 30 λεπτά/ερώτηση)
• Βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 260 ώρες (7800 απαντήσεις* 30 λεπτά/ερώτηση)
• Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση της «Μεγάλης Εργασίας» (LT) – 4.5 ώρες (6 εργασίες * 45 λεπτά/ εργασία)
• Βαθμολόγηση απαντήσεων στη «Μεγάλη Εργασία» (LT) – 180 ώρες (1800 απαντήσεις * 10 απαντήσεις/ ώρα)
Για την ολοκλήρωση του έργου απαιτούνται περίπου 458 ώρες, ήτοι 2,7 ανθρωπομήνες (15 μέρες από ομάδα 6 ατόμων τουλάχιστον).
4) Όλη η διαδικασία της βαθμολόγησης γίνεται ηλεκτρονικά, και οι βαθμολογητές θα πρέπει να συνεργάζονται σε ομάδες.
5) Ο Ανάδοχος θα πρέπει να παρέχει ομάδα έργου αποτελούμενη από Πτυχιούχους, Μεταπτυχιακούς φοιτητές ή Υποψήφιους Διδάκτορες, με τα εξής χαρακτηριστικά:
• Καλή γνώση και κατανόηση των ΤΠΕ
• Ικανότητα χρήσης Η/Υ
• Ικανότητα βαθμολόγησης εργασιών (δοκιμίων, γραπτών απαντήσεων)
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, επιπέδου Β2 τουλάχιστον
• Η διδακτική εμπειρία είναι επιθυμητή
Ο Ανάδοχος θα ορίσει Υπεύθυνο Έργου που δύναται να είναι ένα μέλος της Ομάδας Έργου.
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των έξι χιλιάδων ευρώ (6.000,00€) χωρίς Φ.Π.Α. (ήτοι 7.440,00€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%). Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: έως την Παρασκευή 24/06/2022 και ώρα 15:00. Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ
Μπορείτε να ανατρέξετε το συνημμένο για τα αποτελέσματα εδώ
Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από αύριο Τετάρτη 15/06/2022 και ώρα 13:00 μέχρι και Δευτέρα 20/06/2022 και ώρα 13:00.