ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1024)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

[

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/22-01-2024, 02/23-01-2024 και 03/07-02-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 09-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 14-02-2024 και ώρα 15:00.

[Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 09/30-01-2024 Πρακτικού Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία αποτελεί ενεργοποίηση και τροποποίηση της με αρ.πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από την Τρίτη 06-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Κυριακή 11-02-2024 και ώρα 15:00


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 57/02-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΖΤ3ΟΞΛΔ-ΖΨΚ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις την Πέμπτη 8/2/2024 και την Παρασκευή 9/2/2024.

Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα κριτήρια της παραπάνω Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος καλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη σύμφωνα με τα οριζόμενα (ημέρα και ώρα) στο Πρόγραμμα Συνεντεύξεων του παρακάτω πίνακα (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 1).

Οι συνεντεύξεις για τους/τις διαμένοντες/ουσες στην Αττική θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία στο κτήριο του ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36, 11521 Αθήνα), στον 4ο όροφο, αίθουσα 404. Για τους/τις διαμένοντες/ουσες εκτός Αττικής, δίνεται η δυνατότητα, σε όσους/ες το επιθυμούν, η διεξαγωγή της συνέντευξης να γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης. Όσοι/ες υποψήφιοι/ες θα συμμετάσχουν στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω τηλεδιάσκεψης παρακαλούνται να ενημερώσουν τη γραμματεία της Επιτροπής Αξιολόγησης Υποψηφίων το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο μία ημέρα πριν τη διεξαγωγή της, προκειμένου να λάβουν ηλεκτρονικό μήνυμα με τις οδηγίες σύνδεσης.

Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα, όπως αυτά ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, δεν καλούνται στη συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις των υποψηφίων δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 2).

 

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι/ες που καλούνται σε συνέντευξη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ

 

ΠΕΜΠΤΗ 8/2/2024

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

1

ΓΑΪΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

15:15

2

ΓΕΡΟΝΙΚΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ

15:30

3

ΓΙΑΝΝΑΡΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

15:45

4

ΓΚΟΓΚΟΜΗΤΡΟΥ ΑΘΗΝΑ

16:00

5

ΖΕΠΠΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

16:15

6

ΚΑΝΑΒΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

16:30

7

ΚΟΒΑΝΗ ΜΑΡΙΑ

16:45

8

ΚΟΥΡΕΝΤΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ

17:00

9

ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

17:15

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9/2/2024

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

1

ΛΙΟΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

15:15

2

ΜΟΥΖΑΚΙΩΤΗ ΕΙΡΗΝΗ

15:30

3

ΝΑΟΥΜ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

15:45

4

ΞΥΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

16:00

5

ΣΟΥΛΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

16:15

6

ΤΡΙΚΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

16:30

7

ΤΣΙΑΜΗΣ ΘΩΜΑΣ

16:45

8

ΧΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

17:00

 

 ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις

A/A

ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

1

289-13/01/2024

ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΛΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΥΜ

2

374-17/01/2024

ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

3

383-17/01/2024

ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

4

305-15/01/2024

ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

5

335-15/01/2024

ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

6

387-17/01/2024

ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΩΛΥΜΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ

7

371-17/01/2024

ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

8

333-15/01/2024

ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

9

370-16/01/2024

ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

 Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής:

1. Αικατερίνη Καραβιδοπούλου
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 213
2. Παναγιώτα Δεδούση
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 502


Σχετικό αρχείο

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο «Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου», για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών» στο πλαίσιο της εκπόνησης υποστηρικτικού υλικού για προώθηση σημαντικών όψεων της ικανότητας του πολίτη (2018/C 189/01, Σύσταση του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης)

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Η πρόσκληση αφορά την ανάπτυξη Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό ο οποίος θα περιλαμβάνει προγράμματα δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών, που θα εκτείνεται από το Νηπιαγωγείο έως και τη Γ’ Λυκείου και θα συνδέεται με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών των επιμέρους μαθημάτων και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/06/2024. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 31/05/2024.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο

Τίτλος παραδοτέου

Προθεσμία υποβολής:

Π1

Γενικό Περίγραμμα: θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία Οδηγού Εκπαιδευτικού, περιεχόμενα και πλαίσιο (Template) Δράσεων

Έως ένα (1) μήνα από την υπογραφή της Σύμβασης

Π2.1

Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών - αρχική έκδοση

Έως δύο (2) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π1

Π2.2

Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών - τελική έκδοση

Έως ένα (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π2.1

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά στο ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι είκοσι τεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (24.800,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 14/02/2024 και ώρα 15.00

    1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
    2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
    3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 [Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

1. ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ (Τεχνικές Προδιαγραφές)

Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας

 

Α1. Περιγραφή φυσικού αντικειμένου

Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του οποίου καθορίζονται αναλυτικά στα άρθρα 17-20 του Ν. 3850/2010 (Α΄ 84), όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 8 του Ν. 4808/2021 (Α’ 101).

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-12-2024.

 

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του έργου: «Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» ανέρχεται έως του ποσού των τριών χιλιάδων τετρακοσίων πενήντα ευρώ (3.450,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων εβδομήντα οκτώ ευρώ (4.278,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% όπως αποτυπώνεται ακριβώς στον παρακάτω πίνακα:

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Συνολικό κόστος άνευ ΦΠΑ (€)

για 69 ώρες ετησίως

Συνολικό κόστος συμπ. ΦΠΑ (€)

για 69 ώρες ετησίως

Παροχή υπηρεσιών Ιατρού εργασίας (11 μήνες)

3.450,00€

4.278,00€

 

 ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ- ΠΑΡΑΛΑΒΗ –ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει το κάτωθι παραδοτέο:

• Τήρηση Ειδικού Βιβλίου Ιατρού Εργασίας και Ατυχημάτων της Επιχείρησης.

 

 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που έχουν δυνατότητα νόμιμης επαγγελματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, με συνάφεια στο προκηρυσσόμενο έργο. Ειδικότερα για τον Ιατρό Εργασίας, δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα φυσικά πρόσωπα των οποίων η ιδιότητα εμπίπτει στα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο άρθρο 16 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 68/τ. Α΄/20-03-2020).
Αναλυτικότερα, στον διαγωνισμό δικαιούνται να συμμετάσχουν τα κατωτέρω φυσικά ή νομικά πρόσωπα, αυτοτελώς ή σε σύμπραξη ή σε κοινοπραξία ή σε ένωση η οποία έχει συσταθεί ή πρόκειται να συσταθεί σε περίπτωση ανάθεσης του έργου του παρόντος διαγωνισμού σε αυτήν εγκατεστημένα σε:

• κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή
• κράτος-μέλος της Συμφωνίας για τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο ή
• κράτος-μέλος που έχει υπογράψει και κυρώσει την Συμφωνία περί Δημοσίων Συμβάσεων (GPA) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου η οποία κυρώθηκε από την Ελλάδα με το Ν. 2513/1997 (ΦΕΚ Α' 139/1997) ή
• σε τρίτες χώρες που έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης Δημοσίων Συμβάσεων.

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ιατρός Εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 16 του 3850/2010)

I. Βεβαίωση εγγραφής στον οικείο Ιατρικό Σύλλογο.
II. Πιστοποιητικό του Ιατρικού Συλλόγου ότι ο υποψήφιος κατέχει και ασκεί την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας και δεν έχει τιμωρηθεί πειθαρχικά.
ή
εφόσον ο υποψήφιος εμπίπτει στους κατ’ εξαίρεση δικαιούμενους να ασκούν καθήκοντα Ιατρού Εργασίας (αρ. 16 παρ. 2 του ν.3850/2010) και έχει ενταχθεί στον Ειδικό Κατάλογο, προσκομίζει βεβαίωση από τον οικείο Ιατρικό Σύλλογο ότι στην περιφέρεια του Ιατρικού Συλλόγου δεν υπάρχει ή δεν είναι διαθέσιμος ιατρός με την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας.
III. Γνωστοποίηση των επιχειρήσεων όπου ο υποψήφιος ασκεί καθήκοντα Ιατρού Εργασίας, καθώς και τα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο Ν.3850/2010 (αρ. 9 παρ. 4) και στο Ν.3996/2011 (αρ. 29 παρ. 3), προκειμένου να υποβληθεί στην Επιθεώρηση Εργασίας.

Για την περίπτωση που υποβάλλει προσφορά νομικό πρόσωπο ΕΞ.Υ.Π.Π. (Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης):

Οι υπηρεσίες Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας όπως προσδιορίζονται από το Ν.1568/85 και το ΠΔ17/1996 μπορούν να παρέχονται και από ατομικές επιχειρήσεις ή νομικά πρόσωπα που ονομάζονται «Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης» (ΕΞ.Υ.Π.Π.).Οι ΕΞ.Υ.Π.Π. ασκούν τις αρμοδιότητες και έχουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.


Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας. Συγκεκριμένα για τις ΕΞ.Υ.Π.Π. θα πρέπει να βεβαιώνεται ότι διαθέτουν το αναγκαίο προσωπικό με την απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση και σε ικανό αριθμό, καθώς επίσης τα απαιτούμενα μέσα ή εξοπλισμό, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις της κείμενης νομοθεσίας για το σκοπό αυτό και για κάθε μία από τις επιχειρήσεις με τις οποίες συμβάλλονται.
2) Άδεια λειτουργίας της ΕΞ.Υ.Π.Π. (σύμφωνα με το άρθρο 5 του ΠΔ 17/1996 για τις ΕΞ.Υ.Π.Π.)
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 06-02-2024 και ώρα 15:00.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ



 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/26-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποστήριξη του του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 02-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 07-02-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Για τη συγκρότηση της Ομάδας Εργασίας αξιοποιούνται εγγεγραμμένοι/-ες στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών της πρωτοβουλίας «Μαζί για την Εκπαίδευση».

Δείτε εδώ το σχετικό αρχείο με την Ομάδα εργασίας.

 

blackboard μαζί για την εκπαίδευση

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/29-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εποπτών Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 02-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 07-02-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 55/02-01-2024 (ΑΔΑ: 91Υ9ΟΞΛΔ-ΛΗΒ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή/τριας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις την Πέμπτη 01/02/2024 στο ΙΕΠ (Αθήνα, Τσόχα 36, 11521, στον 4ο όροφο, Αίθουσα 404).

Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), παρακαλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη σύμφωνα με τα δεδομένα στον παρακάτω πίνακα. Όσοι/ες υποψήφιοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω τηλεδιάσκεψης παρακαλούνται να ενημερώσουν την Επιτροπή το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο μία ημέρα πριν την διεξαγωγή της.

Επισημαίνεται ότι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. Πίνακα 2).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη

ΠΕΜΠΤΗ 01/02/2024

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

1

ΔΡΟΓΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

13:00

2

ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

13:15

3

ΣΑΚΟΥΛΟΓΕΩΡΓΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

13:30

4

ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

13:45

5

ΛΑΜΠΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

14:00

6

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

14:15

7

ΚΟΥΤΖΑΒΕΚΙΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ

14:30

8

ΜΑΣΧΑ ΕΥΧΑΡΙΣ

14:45

9

ΤΡΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

             15:00

 

ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις

α/α

ΑΠ ΑΙΤΗΣΗΣ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ

1

355-16/01/2024

δεν έχει αναρτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών

2

369-16/01/2024

δεν έχει αναρτήσει δικαιολογητικά στην πλατφόρμα

3

105-04/01/2024

δεν έχει αναρτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών

 

Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής:
1. Δήμητρα Κομνηνού
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
   τηλ.: 213 1335 212
2. Σουζάνα Φαρσάρη
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
   τηλ 213 1335 220

 

Αρχείο Ανακοίνωσης

 

 

Σελίδα 4 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top