ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1024)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

(Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων: 3 Μαρτίου 2020)

dihmerida texnes mathimatika afisa

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και συγκεκριμένα η Μονάδα των  Τεχνών και η Μονάδα Φυσικών Επιστημών, Μαθηματικών και Τεχνολογίας διοργανώνει διημερίδα σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με τίτλο «Oι Τέχνες στη Διδασκαλία των Μαθηματικών», στις 25 & 26 Ιουνίου 2020 στο αμφιθέατρο «Ιωάννης Δρακόπουλος» του κεντρικού κτιρίου του Πανεπιστημίου Αθηνών, (Πανεπιστημίου 30). Θέμα της διημερίδας είναι η αξιοποίηση των Τεχνών (Εικαστικά, Μουσική, Θέατρο, Χορός, Κινηματογράφος/Οπτικοακουστικές Τέχνες) στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.

Στόχοι της διημερίδας είναι: α) η παρουσίαση καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων που αξιοποιούν τις προαναφερόμενες Τέχνες στα Μαθηματικά και β) η δημιουργία αποθετηρίου διδακτικών σεναρίων, στα οποία θα έχουν πρόσβαση όλοι οι εκπαιδευτικοί.


Αίτηση υποβολής πρότασης έως τις 3 Μαρτίου 2020, ώρα 15:00 στο σύνδεσμο: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php

Σχετικά αρχεία

 


Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 2/29-01-2020 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την υπ’ αρ. πρωτ. 3027/09.04.2019 (ΑΔΑ: 6ΚΩΘΟΞΛΔ-ΦΚΛ) πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

[Σχετική Πρόσκληση]

 


Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το μητρώο Ειδικών Επιστημόνων/Εμπειρογνωμόνων Ειδικών Προσόντων για την υλοποίηση πακέτου εργασίας του υποέργου 1 «Επιστημονική, Οργανωτική, Διοικητική Και Διαχειριστική Υποστήριξη» της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός Και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»

Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν, αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή, αίτηση – βιογραφικό σημείωμα στον διαδικτυακό τόπο του Ι.Ε.Π.: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ακολουθώντας τις οδηγίες που αυτός περιλαμβάνει. Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα είναι ανοικτή από την Δευτέρα 03.02.2020 έως και την Δευτέρα 24.02.2020 και ώρα 15:00.

[Σχετική Πρόσκληση]

 


Αθήνα, 29/01/2020

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) υλοποιεί και σχεδιάζει να υλοποιήσει τις παρακάτω επιμορφωτικές δράσεις σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Α) Επιμορφωτικές Δράσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ως συγχρηματοδοτούμενες Πράξεις:

  1. Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. (Έναρξη: 08/02/2019)
    http://www.iep.edu.gr/el/espa-2014-2020/12-epimorfosi-se-praktikes-ypostiriksis-ton-mathiton-kai-ton-mathitrion-sto-plaisio-tis-diaforopoiimenis-didaskalias-dd
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 25.000 (Α/θμιας και Β/θμιας).
  2. Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης. (Έναρξη: 05/02/2019)
    http://www.iep.edu.gr/el/espa-2014-2020/13-mia-nea-arxi-sta-epal-ylopoiisi-epimorfosis
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 7.200 (κλάδων ΠΕ02 Φιλολόγων και ΠΕ03 Μαθηματικών των ΕΠΑΛ, Β/θμια)
  3. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα Μαθητείας. (Έναρξη: 01/09/2017)
    http://www.iep.edu.gr/el/epimorfosi-ekpaideftikon-ekpaidefton-se-themata-mathiteias
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 4.000 (Β/θμια)
  4. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. (Έναρξη: 01/05/2019)
    http://www.iep.edu.gr/el/espa-2014-2020/15-epimorfosi-ekpaideutikon-sta-programmata-spoudon-mis-5035543
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 35.000 (Α/θμιας και Β/θμιας).

Για τις παραπάνω επιμορφώσεις θα ακολουθηθεί μικτό μοντέλο επιμόρφωσης (δια ζώσης και εξ αποστάσεως)

Β) Το ΙΕΠ θα προτείνει άμεσα την υλοποίηση των εξής επιμορφωτικών δράσεων με στόχο την επιμόρφωση 13.000 περίπου πολλαπλασιαστών και ωφελούμενο το σύνολο των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης. Η έναρξη της υλοποίησης των κατωτέρω επιμορφωτικών δράσεων έχει οριστεί τον Σεπτέμβριο του 2020.

  1. Επιμόρφωση σε ήπιες δεξιότητες
  2. Δράσεις Υποστήριξης Εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων και μεταναστών
  3. Επιμόρφωση στη Διδακτική Τριών Εγγραμματισμών (Ελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες
  4. Επιμόρφωση σε θέματα εκπαίδευσης του πολίτη (citizenship education)
  5. Επιμόρφωση σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής
  6. Επιμόρφωση σε θέματα πολιτικής προστασίας
  7. Επιμόρφωση σε θέματα αειφόρου ανάπτυξης
  8. Επιμόρφωση σε θέματα μετάβασης (Νηπ.-Δημ., Δημ.-Γυμν.)
  9. Επιμόρφωση σε θέματα Υγιεινής Διατροφής
  10. Επιμόρφωση σε θέματα Αγωγής Υγείας
  11. Επιμόρφωση σε θέματα Α' Βοηθειών
  12. Επιμόρφωση σε θέματα επιχειρηματικότητας
  13. Επιμόρφωση σε θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης
  14. Επιμόρφωση σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού
  15. Διοικητική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Προσχολικής & Δημοτικής Εκπαίδευσης
  16. Επιμόρφωση Συντονιστών Σχολικών Συμβούλων
  17. Επιμόρφωση Σχολικών Συμβούλων
  18. Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης
  19. Επιμόρφωση σε θέματα εσωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων
  20. Επιμόρφωση Στελεχών Διοίκησης (ΥΠΑΙΘ, Περιφ. Δομών)

Σημειώνεται, τέλος, ότι ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2019 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος.
Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 27.303 (Α/θμιας και Β/θμιας).
Μοντέλο επιμόρφωσης: μικτό (δια ζώσης και εξ αποστάσεως)

 espa

 


Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφοράς στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με κωδικό ΟΠΣ: 5008057 που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από Εθνικούς πόρους μέσω του Ε.Π. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση (ΕΣΠΑ 2014-2020)

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 


Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ' αρ. 22/01-10-2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων-Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τις ανάγκες της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με MIS 5001313 του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για τον υπ’ αρ. πρωτ. 6987/05-07-2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC005232761, αριθμός διακήρυξης: 08/2019) συνοπτικό διαγωνισμό – Οριστική Κατακύρωση.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 


Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 02/09-01-2020 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 12962/11.12.2019 (ΑΔΑ: 78ΔΡΟΞΛΔ-ΑΔ7, ΑΔΑΜ: 19PROC006007930) συνοπτικό διαγωνισμό (Αρ. Διακ.: 10/2019).

Κατά της ανωτέρω απόφασης χωρεί ένσταση σύμφωνα με το άρθρο 17, ήτοι  καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων στις 22.01.2020, ημέρα Τετάρτη και ώρα 15:00.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 


                                                                                                                                                                                                                                            Αθήνα, 3-1-2020

 

 Διευκρίνιση σχετικά με την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής για το σχολικό έτος 2019-2020

Μετά από ερωτήσεις εκπαιδευτικών, διευκρινίζουμε ότι η εξεταστέα ύλη για το έτος 2020 των Μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ' τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου, Γ' τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και Δ' τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, έχει ορισθεί με την Υ.Α 106428/Δ2/02-07-2019 (ΦΕΚ 2875 Β/05-07-2019).

Από την παραπάνω Υ.Α. προκύπτει ότι τα Στοχαστικά Μαθηματικά δεν είναι μέρος της εξεταστέας ύλης, ανεξαρτήτως του ότι συμπεριλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών Προσανατολισμού της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου (Υ.Α. 203584/Δ2/23-12-2019, ΦΕΚ 4904 Β/31-12-2019).

Επιπροσθέτως, σημειώνουμε ότι τα Προγράμματα Σπουδών είναι κείμενα στα οποία απεικονίζονται ευρύτερες εκπαιδευτικές επεξεργασίες και σε κάθε περίπτωση  η εξεταστέα ύλη των μαθημάτων αποτελεί υποσύνολο των Προγραμμάτων Σπουδών.

 


                                                                                                                                                                                                                                            Αθήνα, 3-1-2020

 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2019-2020

Σε συνέχεια της διευκρίνισης που αναρτήθηκε σχετικά με την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών της Γ΄ τάξης του Λυκείου που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, διευκρινίζεται ότι δεν υφίσταται καμία μεταβολή ως προς την εξεταστέα ύλη όλων των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων  της Γ΄ τάξης του Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020, καθώς τα Προγράμματα Σπουδών είναι κείμενα ευρύτερου περιεχομένου από την εξεταστέα ύλη.

 

 


Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης για εκ νέου υποβολή αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος  ένταξης στο μητρώο επιμορφωτών/τριών του Ι.Ε.Π. για την κάλυψη των αναγκών υποστήριξης της Πράξης «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.)» με MIS 5032906.

Yποβολή αίτησης εδώ

Καταληκτική ημερομηνία εκ νέου υποβολής αιτήσεων στο Μητρώο Α’ φάση επιμόρφωσης σε έως δεκαπέντε (15) ημέρες, ήτοι έως και 28/01/2020 ημέρα Τρίτη και ώρα 15:00.

[Σχετική πρόσκληση]

 

Σελίδα 73 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top