ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1208)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Πρόσκληση συμμετοχής σε ενημερωτική συνάντηση
στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου
«LOOP-Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes»
(Grant Agreement no. 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) διοργανώνει ενημερωτική συνάντηση την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2023, από τις 15.00 έως τις 16.30, με θέμα:
"Τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP: Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα στα σχολεία"
Η ενημερωτική συνάντηση έχει ως στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, την ανάδειξη των προκλήσεων που αντιμετωπίστηκαν κατά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος LOOP και την παροχή συστάσεων για τη λήψη αποφάσεων στον σχεδιασμό προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης μεντόρων.
Η ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης και απευθύνεται στους/στις: α) Διευθυντές/ριες Εκπαίδευσης, β) Συμβούλους Εκπαίδευσης και γ) Διευθυντές/ριες Σχολικών Μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής, οι οποίοι/ες καλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά έως και την Πέμπτη 15-02-2023, κάνοντας κλικ ΕΔΩ
Σχετικά με το πρόγραμμα LOOP
Το πρόγραμμα LOOP στοχεύει στην ενίσχυση της συνεχούς προσωπικής, επαγγελματικής και κοινωνικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών μέσω καινοτόμων προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης με βάση τον θεσμό του μέντορα. Στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης πρότασης για την ολοκληρωμένη υποστήριξη και τη διεύρυνση των επιλογών των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, μέσω:
- του σχεδιασμού ενός εισαγωγικού προγράμματος επιμόρφωσης για νέους/ες εκπαιδευτικούς, που θα βασίζεται στο θεσμό του μέντορα, προκειμένου να υποστηριχτούν στα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα και να προσαρμοστούν στην εργασιακή κουλτούρα του σχολείου στο οποίο υπηρετούν,
- της δημιουργίας ενός επιμορφωτικού προγράμματος για μέντορες, που θα βοηθήσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες έμπειρους εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν ικανότητες καθοδήγησης και υποστήριξης νέων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή του προγράμματος εισαγωγικής επιμόρφωσης,
- της πιλοτικής εφαρμογής στα σχολεία του δικτύου του προγράμματος LOOP και της αποτίμησης των δυο ανωτέρω προγραμμάτων στο πλαίσιο αυτής της εφαρμογής,
- της διαμόρφωσης προτάσεων για την ενσωμάτωση προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης και προγραμμάτων προετοιμασίας μεντόρων στις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές που αφορούν στη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.
Για την υλοποίηση του προγράμματος LOOP συνεργάζονται το Υπουργείο Παιδείας και Επιστημών της Πορτογαλίας, το Υπουργείο Παιδείας, Επιστημών και Αθλητισμού της Σλοβενίας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής από την Ελλάδα, 6 Πανεπιστήμια και 4 ερευνητικοί οργανισμοί από 7 ευρωπαϊκές χώρες (Πορτογαλία, Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Σλοβενία και Κροατία).
Πρόγραμμα Ενημερωτικής Συνάντησης
Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2023
15:00: Έναρξη - Χαιρετισμοί
Γιάννης Κατσαρός, Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας
Σπυρίδων Δουκάκης, Πρόεδρος Δ.Σ. ΙΕΠ, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Κώστας Δημόπουλος, Καθηγητής, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, υπεύθυνος έργου LOOP του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
15:15 - 15:35: Αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP για την υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και την ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα - Συστάσεις εκπαιδευτικής πολιτικής
Παναγιώτης Πήλιουρας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, υπεύθυνος έργου LOOP του ΙΕΠ
15:35 - 16:00: Η εμπειρία της πιλοτικής εφαρμογής του LOOP από την πλευρά των συμμετεχόντων
Διευθυντής και Εκπαιδευτικοί 39ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
16:00 - 16:30: Ερωτήσεις - Συζήτηση
Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο:
https://empowering-teachers.eu/el/
https://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/loop
Για εγγραφή στα κοινωνικά μέσα του Έργου:
https://twitter.com/LoopTeachers
https://www.linkedin.com/company/83521833/admin/
https://www.facebook.com/LOOPEmpoweringTeachers/
Κάντε κλικ ΕΔΩ για να κατεβάσετε την πρόσκληση
Σημειώνεται ότι επί του πίνακα για κάθε θέση, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), από το Σάββατο 10-02-2024 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 15-02-2024 και ώρα 13:00.
Δείτε το Σχετικό Αρχείο
[
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/22-01-2024, 02/23-01-2024 και 03/07-02-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 09-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 14-02-2024 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 09/30-01-2024 Πρακτικού Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία αποτελεί ενεργοποίηση και τροποποίηση της με αρ.πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από την Τρίτη 06-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Κυριακή 11-02-2024 και ώρα 15:00
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 57/02-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΖΤ3ΟΞΛΔ-ΖΨΚ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις την Πέμπτη 8/2/2024 και την Παρασκευή 9/2/2024.
Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα κριτήρια της παραπάνω Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος καλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη σύμφωνα με τα οριζόμενα (ημέρα και ώρα) στο Πρόγραμμα Συνεντεύξεων του παρακάτω πίνακα (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 1).
Οι συνεντεύξεις για τους/τις διαμένοντες/ουσες στην Αττική θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία στο κτήριο του ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36, 11521 Αθήνα), στον 4ο όροφο, αίθουσα 404. Για τους/τις διαμένοντες/ουσες εκτός Αττικής, δίνεται η δυνατότητα, σε όσους/ες το επιθυμούν, η διεξαγωγή της συνέντευξης να γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης. Όσοι/ες υποψήφιοι/ες θα συμμετάσχουν στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω τηλεδιάσκεψης παρακαλούνται να ενημερώσουν τη γραμματεία της Επιτροπής Αξιολόγησης Υποψηφίων το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο μία ημέρα πριν τη διεξαγωγή της, προκειμένου να λάβουν ηλεκτρονικό μήνυμα με τις οδηγίες σύνδεσης.
Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα, όπως αυτά ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, δεν καλούνται στη συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις των υποψηφίων δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 2).
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι/ες που καλούνται σε συνέντευξη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ
ΠΕΜΠΤΗ 8/2/2024 |
||
Α/Α |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
1 |
ΓΑΪΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
15:15 |
2 |
ΓΕΡΟΝΙΚΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ |
15:30 |
3 |
ΓΙΑΝΝΑΡΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ |
15:45 |
4 |
ΓΚΟΓΚΟΜΗΤΡΟΥ ΑΘΗΝΑ |
16:00 |
5 |
ΖΕΠΠΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
16:15 |
6 |
ΚΑΝΑΒΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
16:30 |
7 |
ΚΟΒΑΝΗ ΜΑΡΙΑ |
16:45 |
8 |
ΚΟΥΡΕΝΤΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ |
17:00 |
9 |
ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
17:15 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9/2/2024 |
||
Α/Α |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
1 |
ΛΙΟΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ |
15:15 |
2 |
ΜΟΥΖΑΚΙΩΤΗ ΕΙΡΗΝΗ |
15:30 |
3 |
ΝΑΟΥΜ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
15:45 |
4 |
ΞΥΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
16:00 |
5 |
ΣΟΥΛΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ |
16:15 |
6 |
ΤΡΙΚΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
16:30 |
7 |
ΤΣΙΑΜΗΣ ΘΩΜΑΣ |
16:45 |
8 |
ΧΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17:00 |
ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις
A/A |
ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
1 |
289-13/01/2024 |
ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΛΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΥΜ |
2 |
374-17/01/2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
3 |
383-17/01/2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
4 |
305-15/01/2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
5 |
335-15/01/2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
6 |
387-17/01/2024 |
ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΩΛΥΜΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ |
7 |
371-17/01/2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
8 |
333-15/01/2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
9 |
370-16/01/2024 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής:
1. Αικατερίνη Καραβιδοπούλου
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 213
2. Παναγιώτα Δεδούση
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 502
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο «Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου», για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών» στο πλαίσιο της εκπόνησης υποστηρικτικού υλικού για προώθηση σημαντικών όψεων της ικανότητας του πολίτη (2018/C 189/01, Σύσταση του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Η πρόσκληση αφορά την ανάπτυξη Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό ο οποίος θα περιλαμβάνει προγράμματα δράσεων ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών, που θα εκτείνεται από το Νηπιαγωγείο έως και τη Γ’ Λυκείου και θα συνδέεται με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών των επιμέρους μαθημάτων και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/06/2024. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 31/05/2024.
Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:
Παραδοτέο |
Τίτλος παραδοτέου |
Προθεσμία υποβολής: |
Π1 |
Γενικό Περίγραμμα: θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία Οδηγού Εκπαιδευτικού, περιεχόμενα και πλαίσιο (Template) Δράσεων |
Έως ένα (1) μήνα από την υπογραφή της Σύμβασης |
Π2.1 |
Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών - αρχική έκδοση |
Έως δύο (2) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π1 |
Π2.2 |
Οδηγός Εκπαιδευτικού για προγράμματα ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών/τριών - τελική έκδοση |
Έως ένα (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π2.1 |
Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά στο ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι είκοσι τεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (24.800,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 14/02/2024 και ώρα 15.00
1. ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ (Τεχνικές Προδιαγραφές)
Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας
Α1. Περιγραφή φυσικού αντικειμένου
Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του οποίου καθορίζονται αναλυτικά στα άρθρα 17-20 του Ν. 3850/2010 (Α΄ 84), όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 8 του Ν. 4808/2021 (Α’ 101).
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-12-2024.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ο προϋπολογισμός του έργου: «Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» ανέρχεται έως του ποσού των τριών χιλιάδων τετρακοσίων πενήντα ευρώ (3.450,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων εβδομήντα οκτώ ευρώ (4.278,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% όπως αποτυπώνεται ακριβώς στον παρακάτω πίνακα:
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
Συνολικό κόστος άνευ ΦΠΑ (€) για 69 ώρες ετησίως |
Συνολικό κόστος συμπ. ΦΠΑ (€) για 69 ώρες ετησίως |
Παροχή υπηρεσιών Ιατρού εργασίας (11 μήνες) |
3.450,00€ |
4.278,00€ |
ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ- ΠΑΡΑΛΑΒΗ –ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει το κάτωθι παραδοτέο:
• Τήρηση Ειδικού Βιβλίου Ιατρού Εργασίας και Ατυχημάτων της Επιχείρησης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που έχουν δυνατότητα νόμιμης επαγγελματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, με συνάφεια στο προκηρυσσόμενο έργο. Ειδικότερα για τον Ιατρό Εργασίας, δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα φυσικά πρόσωπα των οποίων η ιδιότητα εμπίπτει στα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο άρθρο 16 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 68/τ. Α΄/20-03-2020).
Αναλυτικότερα, στον διαγωνισμό δικαιούνται να συμμετάσχουν τα κατωτέρω φυσικά ή νομικά πρόσωπα, αυτοτελώς ή σε σύμπραξη ή σε κοινοπραξία ή σε ένωση η οποία έχει συσταθεί ή πρόκειται να συσταθεί σε περίπτωση ανάθεσης του έργου του παρόντος διαγωνισμού σε αυτήν εγκατεστημένα σε:
• κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή
• κράτος-μέλος της Συμφωνίας για τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο ή
• κράτος-μέλος που έχει υπογράψει και κυρώσει την Συμφωνία περί Δημοσίων Συμβάσεων (GPA) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου η οποία κυρώθηκε από την Ελλάδα με το Ν. 2513/1997 (ΦΕΚ Α' 139/1997) ή
• σε τρίτες χώρες που έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης Δημοσίων Συμβάσεων.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Ιατρός Εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 16 του 3850/2010)
I. Βεβαίωση εγγραφής στον οικείο Ιατρικό Σύλλογο.
II. Πιστοποιητικό του Ιατρικού Συλλόγου ότι ο υποψήφιος κατέχει και ασκεί την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας και δεν έχει τιμωρηθεί πειθαρχικά.
ή
εφόσον ο υποψήφιος εμπίπτει στους κατ’ εξαίρεση δικαιούμενους να ασκούν καθήκοντα Ιατρού Εργασίας (αρ. 16 παρ. 2 του ν.3850/2010) και έχει ενταχθεί στον Ειδικό Κατάλογο, προσκομίζει βεβαίωση από τον οικείο Ιατρικό Σύλλογο ότι στην περιφέρεια του Ιατρικού Συλλόγου δεν υπάρχει ή δεν είναι διαθέσιμος ιατρός με την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας.
III. Γνωστοποίηση των επιχειρήσεων όπου ο υποψήφιος ασκεί καθήκοντα Ιατρού Εργασίας, καθώς και τα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο Ν.3850/2010 (αρ. 9 παρ. 4) και στο Ν.3996/2011 (αρ. 29 παρ. 3), προκειμένου να υποβληθεί στην Επιθεώρηση Εργασίας.
Για την περίπτωση που υποβάλλει προσφορά νομικό πρόσωπο ΕΞ.Υ.Π.Π. (Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης):
Οι υπηρεσίες Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας όπως προσδιορίζονται από το Ν.1568/85 και το ΠΔ17/1996 μπορούν να παρέχονται και από ατομικές επιχειρήσεις ή νομικά πρόσωπα που ονομάζονται «Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης» (ΕΞ.Υ.Π.Π.).Οι ΕΞ.Υ.Π.Π. ασκούν τις αρμοδιότητες και έχουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας. Συγκεκριμένα για τις ΕΞ.Υ.Π.Π. θα πρέπει να βεβαιώνεται ότι διαθέτουν το αναγκαίο προσωπικό με την απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση και σε ικανό αριθμό, καθώς επίσης τα απαιτούμενα μέσα ή εξοπλισμό, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις της κείμενης νομοθεσίας για το σκοπό αυτό και για κάθε μία από τις επιχειρήσεις με τις οποίες συμβάλλονται.
2) Άδεια λειτουργίας της ΕΞ.Υ.Π.Π. (σύμφωνα με το άρθρο 5 του ΠΔ 17/1996 για τις ΕΞ.Υ.Π.Π.)
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 06-02-2024 και ώρα 15:00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/26-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποστήριξη του του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 02-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 07-02-2024 και ώρα 15:00.
Για τη συγκρότηση της Ομάδας Εργασίας αξιοποιούνται εγγεγραμμένοι/-ες στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών της πρωτοβουλίας «Μαζί για την Εκπαίδευση».
Δείτε εδώ το σχετικό αρχείο με την Ομάδα εργασίας.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/29-01-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εποπτών Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 02-02-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 07-02-2024 και ώρα 15:00.
More...
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 55/02-01-2024 (ΑΔΑ: 91Υ9ΟΞΛΔ-ΛΗΒ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή/τριας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις την Πέμπτη 01/02/2024 στο ΙΕΠ (Αθήνα, Τσόχα 36, 11521, στον 4ο όροφο, Αίθουσα 404).
Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), παρακαλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη σύμφωνα με τα δεδομένα στον παρακάτω πίνακα. Όσοι/ες υποψήφιοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω τηλεδιάσκεψης παρακαλούνται να ενημερώσουν την Επιτροπή το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο μία ημέρα πριν την διεξαγωγή της.
Επισημαίνεται ότι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. Πίνακα 2).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη
ΠΕΜΠΤΗ 01/02/2024
Α/Α |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
1 |
ΔΡΟΓΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13:00 |
2 |
ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13:15 |
3 |
ΣΑΚΟΥΛΟΓΕΩΡΓΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
13:30 |
4 |
ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ |
13:45 |
5 |
ΛΑΜΠΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
14:00 |
6 |
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
14:15 |
7 |
ΚΟΥΤΖΑΒΕΚΙΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ |
14:30 |
8 |
ΜΑΣΧΑ ΕΥΧΑΡΙΣ |
14:45 |
9 |
ΤΡΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
15:00 |
ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις
α/α |
ΑΠ ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ |
1 |
355-16/01/2024 |
δεν έχει αναρτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών |
2 |
369-16/01/2024 |
δεν έχει αναρτήσει δικαιολογητικά στην πλατφόρμα |
3 |
105-04/01/2024 |
δεν έχει αναρτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών |
Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής:
1. Δήμητρα Κομνηνού
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 212
2. Σουζάνα Φαρσάρη
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ 213 1335 220
Δείτε το Σχετικό αρχείο
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 7/18-01-2024 και 8/23-01-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση της υπ’ αρ. πρωτ. 375/17-01-2024 ένστασης που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 7/09-01-2024 πρακτικό της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) ενεργοποίησης και τροποποίησης πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Next Generation EU
Υποβολή των πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφίων όσον αφορά στις υπ’ αριθμ. πρωτ. 46238/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ψ09ΨΟΞΛΔ-ΖΝΟ), 46239/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ρ4Υ9ΟΞΛΔ-ΓΚΠ) και 46244/30-11-2023 (ΑΔΑ: ΨΝΟΒΟΞΛΔ-ΒΦΛ) Ανακοινώσεις - Προσκλήσεις Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας α) στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας, β) στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών, γ) στο Τμήμα Εξοφλήσεων και Πάγιων Προκαταβολών και δ) στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Σημειώνεται ότι επί του πίνακα για κάθε θέση, οι υποψήφιοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών από την επομένη (και ώρα 13:00) της σχετικής ανάρτησης στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (και ώρα 13:00).