Νέα / Ανακοινώσεις - Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων

Ανάρτηση Καλών Πρακτικών Σχεδίων Δράσης σχ. έτους 2023-2024

Είκοσι τέσσερις Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης σχολείων προστέθηκαν στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://iep.edu.gr/aksiologisisxolikonmonadonkalespraktikes/), παρέχοντας στους/στις εκπαιδευτικούς πολύτιμη υποστήριξη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αντλήσουν έμπνευση και καθοδήγηση από αυτές, για να εμπλουτίσουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των δικών τους δράσεων.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε κατά την επιλογή αυτή σε πρακτικές σχολείων που σχετίζονται με την πρόληψη περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού (ΕΒΙΕ), τη Σχολική Διαμεσολάβηση και τη δικτύωση των σχολείων με σκοπό την ενίσχυση των σχέσεων εντός της σχολικής κοινότητας αλλά και το άνοιγμα στην κοινωνία.

Το ΙΕΠ συνεχίζει να υποστηρίζει τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης για τη συνεχή βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Υποβολή του Σχεδιασμού Δράσης στη Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης (μέρος Α΄) σχ. έτους 2024-25

Το μέρος Α΄ (Σχεδιασμός της Δράσης) της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης έχει ενεργοποιηθεί για την υποβολή στοιχείων στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ και θα είναι ενεργό έως τις 10 Δεκεμβρίου 2024. Υπενθυμίζεται πως δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας της φόρμας έχει ο/η Συντονιστής/στρια της Ομάδας Δράσης με τους προσωπικούς κωδικούς ΠΣΔ.

Παράταση υποβολής Συλλογικού Προγραμματισμού

Έπειτα από σχετικά αιτήματα για τη διευκόλυνση του έργου των σχολικών μονάδων και σύμφωνα με την εγκύκλιο με αριθμ. 123094/ΓΔ4/18-10-2024, η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr/) θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 έως 29 Οκτωβρίου 2024.

[Εγκύκλιος]

Ανάρτηση νέου Οδηγού για τον σχεδιασμό δράσεων: Σχολική Διαμεσολάβηση

Ένας ακόμη νέος Οδηγός για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την υλοποίηση δράσεων με θέμα τη «Σχολική Διαμεσολάβηση» έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και είναι στη διάθεση των Εκπαιδευτικών μαζί με άλλους δύο νέους Οδηγούς με θέμα την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» και την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ εκπαιδευτικών»

Ο Οδηγός περιλαμβάνει μια συνοπτική σύνθεση προτάσεων και οδηγιών αναφορικά με τη διαδικασία της «Σχολικής Διαμεσολάβησης» αποσκοπώντας στην παρουσίαση χρήσιμων πρακτικών σχεδιασμού και υλοποίησης δράσεων στο πλαίσιο της εφαρμογής των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων και της υπ’ αρ. 41207/ΓΔ4/2024 Υ.Α. για την αντιμετώπιση περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού.

Το ΙΕΠ συνεχίζει την προσπάθεια για ενίσχυση των σχολείων με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης που συμβάλλουν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Περισσότερες πληροφορίες: https://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m

Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού Προγραμματισμού και της εσωτερικής Αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι εστάλη στις σχολικές μονάδες εγκύκλιος με αριθμ. 120071/ΓΔ4/14-10-2024 και θέμα "Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού Προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, για το σχολικό έτος 2024-2025 " με καταληκτική ημερομηνία υποβολής: 21 Οκτωβρίου 2024 και ώρα 15.00

Υπενθυμίζουμε ότι η είσοδος γίνεται με τους κωδικούς Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου της σχολικής μονάδας.

Στην πλατφόρμα γίνεται καταγραφή του τίτλου και του βασικού στόχου κάθε σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας, καθώς και το ονοματεπώνυμο του συντονιστή της κάθε ομάδας δράσης.

Εγκύκλιος

Ανάρτηση Καλών Πρακτικών Σχεδίων Δράσης σχολείων σχ. έτους 2023-2024

Είκοσι έξι Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης σχολείων προστέθηκαν στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://iep.edu.gr/aksiologisisxolikonmonadonkalespraktikes/), παρέχοντας στους/στις εκπαιδευτικούς πολύτιμη υποστήριξη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων.

Αυτές οι ενδεικτικές Πρακτικές ξεχώρισαν από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, μετά από προτάσεις των ίδιων των σχολείων στην Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης.

Το ΙΕΠ συνεχίζει να ενισχύει τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης για τη συνεχή βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Ανάρτηση δύο νέων Οδηγών για τον σχεδιασμό δράσεων: «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ Εκπαιδευτικών» και «Ενδοσχολική Επιμόρφωση»

Δύο νέοι Οδηγοί για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την υλοποίηση δράσεων με θέμα την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ Εκπαιδευτικών» και την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και είναι στη διάθεση των Εκπαιδευτικών!

Το ΙΕΠ συνεχίζει την προσπάθεια για ενίσχυση των σχολείων με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης που συμβάλλουν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Περισσότερες πληροφορίες: https://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m

Υποβολή Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων σχ.έτους 2023-2024

Έχουν ενεργοποιηθεί οι φόρμες για την υποβολή Α.) της Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης για κάθε σχολική μονάδα και Β.) της Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης του συνόλου των σχολείων ευθύνης των Συμβούλων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης καθώς και των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων ευθύνης της Δ.Ε.Π.Π.Σ. (έτος αναφοράς: 2023-2024). Οι φόρμες θα παραμείνουν ενεργές μέχρι τις 30 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, σύμφωνα με το υπ΄αρ. πρωτ. 78283/ΓΔ4/ 10-07-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ.

Έγγραφο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top