Κυκλοφορία του 16ου τεύχους του επιστημονικού περιοδικού «Μέντορας»

Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης του Ι.Ε.Π. το 16ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής «Μέντορας»

Στο περιοδικό φιλοξενούνται πρωτότυπα ερευνητικά ή θεωρητικά άρθρα, τα οποία αναφέρονται σε κριτική επισκόπηση ερευνών για ένα θέμα, σε μια θεωρία ή εφαρμογή, το επιστημονικό κύρος και η αρτιότητα των οποίων διασφαλίζεται μέσα από σύστημα κριτών, οι οποίοι επιλέγονται βάσει αναγνωρισμένης εμπειρίας και τεκμηριωμένων επιστημονικών προσόντων.

Σχόλια, παρατηρήσεις και προτάσεις σχετικά με τον «Μέντορα» είναι ευπρόσδεκτα  στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

mentor16

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/21.01.2019, 8/06.03.2019 και 13/11.04.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για την υπ’ αρ. πρωτ. 42/03-01-2019 πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/21.01.2019, 8/06.03.2019 και 13/11.04.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τις ανάγκες της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με MIS 5001313 του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π)»- Προσωρινός Ανάδοχος

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων, είναι στις 06.05.2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/01.04.2019 και 2/08.04.2019 Πρακτικών της Επιτροπής αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 2234/12-03-2019 (ΑΔΑ:6ΘΛΥΟΞΛΔ-ΚΨ1) Πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/01.04.2019 και 2/08.04.2019 Πρακτικών της Επιτροπής αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 2234/12-03-2019 (ΑΔΑ:6ΘΛΥΟΞΛΔ-ΚΨ1) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων, βάσει του άρθρου 11 της Πρόσκλησης, είναι στις  06.05.2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00

[Σχετική Πρόσκληση]

Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου «Παροχή υπηρεσιών συντήρησης των κλιματιστικών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του έργου της ανάθεσης είναι o προληπτικός έλεγχος, ο καθαρισμός και η επανορθωτική συντήρηση  με σκοπό την επίτευξη της μέγιστης δυνατής διαθεσιμότητας, αξιοπιστίας, ασφάλειας και ποιότητας στη λειτουργία κλιματιστικών μονάδων στο κτίριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επί της οδού Αν. Τσόχα 36, 115 21, Αθήνα και στο κτίριο της βιβλιοθήκης του ΙΕΠ επί της οδού Λεωφ. Μεσογείων 396, 153 41, Αγία Παρασκευή Αττικής.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των έξι  χιλιάδων εκατόν είκοσι εννέα  ευρώ και τρία λεπτά (6.129,03€)  άνευ ΦΠΑ ήτοι επτά χιλιάδες εξακόσια ευρώ (7.600,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

 

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: 22.05.2019, ημέρα Τετάρτη και ώρα 15:00

 

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/9.4.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών για την υπ’ αρ. πρωτ. 2140/06.03.2019 Πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/9.4.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών για την υπ’ αρ. πρωτ. 2140/06.03.2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC004574093) Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων, είναι στις  06.05.2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Δελτίου Τύπου σχετικά με το διήμερο συνέδριο που διοργάνωσε το ΙΕΠ, με θέμα: «Εκπαίδευση στη Δημοκρατία, Δημοκρατία στην Εκπαίδευση»

Με μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε το διήμερο συνέδριο που διοργάνωσε το ΙΕΠ, με θέμα: «Εκπαίδευση στη Δημοκρατία, Δημοκρατία στην Εκπαίδευση», στις 19 και 20 Απριλίου, στην Αθήνα.

Την έναρξη του Συνεδρίου χαιρέτισαν οι:  Δημήτρης Σεβαστάκης, Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, Μαρία Γιαννακάκη, Γενική Γραμματέας Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, Φωτεινή Κούβελα, Γενική Γραμματέας Ισότητας και Μαρία Γαβουνέλη, Πρόεδρος Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρώπινων Δικαιωμάτων

Την πρώτη ημέρα οι εισηγήσεις αφορούσαν το θεωρητικό πλαίσιο της Δημοκρατίας στην Εκπαίδευση, καλές πρακτικές που εφαρμόστηκαν, αλλά και το νομοθετικό και θεσμικό πλαίσιο. Η δεύτερη ημέρα περιελάμβανε εργαστήρια, συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης και παρουσιάσεις.

Στη Δημοκρατία ως πολίτευμα, αξίωση και στάση, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος  του ΙΕΠ, Γεράσιμος Κουζέλης, διαπιστώνοντας την απόσταση μεταξύ των διακηρυγμένων δικαιωμάτων και των προϋποθέσεων άσκησής τους. Απέναντι στην παρουσία και την ανοχή έναντι αντιδημοκρατικών, φασιστικών δυνάμεων, στον αυταρχισμό, τον εθνικισμό, τον στερεοτυπικό,  ρατσιστικό λόγο, η εκπαίδευση οφείλει να ασκεί στη Δημοκρατία. Μέσα από την ίδια την παιδαγωγική σχέση, η οποία οικοδομείται για να αρθεί, προετοιμάζεται η χειραφέτηση του πολίτη, εφόσον ως στόχος της αγωγής προσδιορίζεται η αυτονομία του μαθητή.  Η «Αγωγή μετά το Άουσβιτς» θα πρέπει να δίνει δύναμη για αναστοχασμό, για μη συμπόρευση με αυταρχικές ιδέες. Σε αυτό το πλαίσιο, τόνισε ο Γ. Κουζέλης, εντάσσονται και οι πρωτοβουλίες του ΙΕΠ, όπως η «Θεματική Εβδομάδα», το μάθημα «Πολίτης και Δημοκρατία», ενώ παράλληλα τόνισε την ανάγκη να ενισχυθεί η ενδοσχολική δημοκρατία, με τέτοια διαχείριση του χώρου, του χρόνου και του λόγου, ώστε η τάξη και οι κοινότητες μαθητών και εκπαιδευτικών να αποτελούν πραγματική άσκηση στη Δημοκρατία.

Για «αδικαίωτα και αδικοχαμένα δικαιώματα» έκανε λόγο ο αντιπρόεδρος του ΙΕΠ, Παύλος Χαραμής, αναφερόμενος στα χρόνια της κρίσης και πώς αυτή οδήγησε αναπόφευκτα σε ακραία κοινωνική ένταση με διπλό αποτέλεσμα, από τη μια την ενίσχυση των δομών επιτήρησης και ελέγχου, και από την άλλη, την ενδυνάμωση του ακροδεξιού εξτρεμισμού, που υπονομεύει ακόμα και στο χώρο του σχολείου έννοιες  όπως ισότητα, δημοκρατία και δικαιώματα. Για τη συστηματική καλλιέργεια των δημοκρατικών αξιών και των δικαιωμάτων στο χώρο του σχολείου, επιβάλλεται συλλογική δέσμευση και  αυτό συνεπάγεται μια σειρά παιδαγωγικών προϋποθέσεων, με αξιοποίηση των εργασιών παιδαγωγών, όπως ο Piaget και ο Freire: Από τη μια το παιδί στη σχολική ζωή του, πρέπει να έχει την ευκαιρία να αισθανθεί το ίδιο την ανάγκη της αλληλεγγύης ή της δικαιοσύνης και να ανακαλύψει έτσι, χάρη στη δική του δραστηριότητα, τους στοιχειώδεις κανόνες της κοινωνικής ζωής και από την άλλη, όπως υποστηρίζει ο Freire, τα γνωστικά αντικείμενα να αντιμετωπίζονται ως ιδέες για κριτικό στοχασμό, ώστε η σχολική τάξη να μετατρέπεται σε χώρο συνέρευνας με τα μέλη της σε συνεχή διάλογο, σε εργαστήρι άσκησης και βίωσης της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων.

 

Απαντώντας στο ερώτημα «αν τα παιδιά έχουν δικαίωμα να έχουν δικαιώματα», η Δήμητρα Μακρυνιώτη, καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ, επισήμανε ότι στην εκπαίδευση διαμορφώνονται «σχέσεις ασυμμετρίας», δεδομένου ότι στηρίζονται σε «ομάδες που ξέρουν και σε ομάδες που δεν έχουν αυτή τη γνώση». Στο πλαίσιο αυτό, το παιδί αντιμετωπίζεται ενιαία ως προσωποποίηση της αθωότητας, άρα ως εξαρτημένο υποκείμενο που χρειάζεται φροντίδα και συμπόνια. Γύρω από την έννοια της «αθωότητας» χτίζεται ένα ιδεολογικό και πολιτικό οικοδόμημα περί ενιαίας παιδικής ηλικίας,  συνώνυμης με «την άγνοια του κόσμου» και παραβλέπεται το παιδί ως μέλος μιας κοινωνίας η οποία δεν είναι ομοιογενής. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, απέναντι στο «κανονικό και αποδεκτό παιδί» τοποθετείται το «μη αποδεκτό», αυτό που έχει μια διαφορετική από την προβλεπόμενη μορφή παιδικότητας και το οποίο περιθωριοποιείται. Το ερώτημα επομένως που τίθεται είναι πώς κατανέμονται τα δικαιώματα μέσα στις διαφορετικές παιδικότητες, πώς θα μετριαστεί η απόκλιση μεταξύ νομικών κειμένων (όπως η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού) και πραγματικότητας, πώς μπορούν να υπάρξουν θεσμοί και σχέσεις που θα αναγνωρίζουν «τοπικότητες», πώς εντός της οικουμενικότητας θα συμπεριλαμβάνεται και το μερικό.

Στην εκπαίδευση των προσφύγων ως άσκηση δημοκρατίας αναφέρθηκε η Προϊσταμένη Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης Εκπαίδευσης Προσφύγων ΥΠΠΕΘ, Γκέλη Αρώνη, επισημαίνοντας θέματα όπως την αστάθεια του προσφυγικού πληθυσμού και τη διαφορά εθνικότητας και νομικού καθεστώτος.  Παρουσίασε τις Δομές Εκπαίδευσης Προσφύγων, οι οποίες ιδρύθηκαν με ευθύνη Επιστημονικής Επιτροπής, του ΙΕΠ και των Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων και επισήμανε τις επιπρόσθετες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αρμόδιοι φορείς στο έργο τους (άγνωστο προφίλ παιδιών, ελλιπή ή ανύπαρκτα προηγούμενα ακαδημαϊκά στοιχεία κλπ). Παράλληλα αναφέρθηκε και στις αντιδράσεις, φορέων, οργανώσεων, της τοπικής κοινωνίας και των Συλλόγων Γονέων. Εντούτοις η εκπαίδευση των προσφύγων μπορεί να λειτουργήσει ως αντίβαρο στις προκαταλήψεις και να βοηθήσει στη δημιουργία σχολείων με κοινωνική ευαισθησία και ευελιξία που θα προσανατολίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες σε πολλαπλές αναγνώσεις της πραγματικότητας, επισήμανε καταληκτικά.

Ο πρώην Συνήγορος του Παιδιού, Γιώργος Μόσχος, μίλησε με θέμα «Τα δικαιώματα και η άσκηση στη δημοκρατία, στο σύγχρονο σχολείο: Από τη θεωρία στην πράξη». Τόνισε ότι τα παιδιά έχουν δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο, αλλά και να «αντιστέκονται» στην εκπαίδευση. Από το 2003 ο «Συνήγορος του Παιδιού επισήμανε την ανάγκη να ενδυναμωθεί η οπτική και η φωνή του παιδιού και να συνυπολογίζονται από τους ενηλίκους οι απόψεις και οι επιθυμίες του. Για αυτούς τους λόγους είναι πολύ σημαντικός ο ρόλος των μαθητικών κοινοτήτων, οι οποίες θα πρέπει να αναβαθμιστούν δεδομένου ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως βιωματικό εργαστήριο στη Δημοκρατία.

Την εμπειρία του Συνήγορου του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού παρουσίασε η Θεώνη Κουφονικολάκου, Βοηθός Συνήγορος,  και συγκεκριμένα του Κύκλου Δικαιωμάτων Παιδιού, καθώς και όσα προβλέπονται στη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η οποία και συνδέει την εκπαίδευση με την ιδιότητα του πολίτη.

Για τη σύνδεση του ακτιβισμού υπέρ των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων με τη σχολική πραγματικότητα μίλησε η Θοδώρα Αστέρη, Προϊσταμένη Γραφείου Μονάδων Α’ Κύκλου και Συντονίστρια Μονάδων Ενταξιακής και Ειδικής Εκπ/σης του ΙΕΠ.  Επανέλαβε το αίτημα για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς, ένα σχολείο που θα ανήκει σε όλους. Εργαλεία για την άσκηση στα ανθρώπινα δικαιώματα, ανέφερε, μπορούν να είναι η συμμετοχική μάθηση και η μηδενική ανοχή  στη βία και τον εκφοβισμό εντός του σχολικού χώρου. Παράλληλα, τα ανοιχτά Προγράμματα Σπουδών μπορούν να συμβάλλουν σε αυτή την κατεύθυνση.

Το νέο Νομοθετικό Πλαίσιο της Εκπαίδευσης στη Φυλακή παρουσίασε ο Πέτρος Δαμιανός, Δ/ντης του Γυμνασίου – Λυκείου του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Αυλώνα. Υπενθυμίζοντας ότι σύμφωνα με τον Σωφρονιστικό Κώδικα, το μόνο ανθρώπινο δικαίωμα που στερούνται οι κρατούμενοι είναι εκείνο στην κίνηση, αναφέρθηκε στην υποχρέωση της Πολιτείας να ενθαρρύνει και να στηρίζει την εκπαίδευση των κρατουμένων. Σε αυτό το πλαίσιο, ορίζεται Ενιαία Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Σωφρονιστικών Καταστημάτων, αναβαθμίζεται και επεκτείνεται η λειτουργία των σχολείων των φυλακών και ορίζεται ένας διευθυντής για όλες τις σχολικές μονάδες, όλων των βαθμίδων, εντός των φυλακών. Κάλεσε δε τους εκπαιδευτικούς να ανταποκριθούν στην πρόσκληση για στελέχωση των συγκεκριμένων σχολικών μονάδων, δεδομένου ότι «μέσα στη φυλακή, η Παιδεία γράφεται με Π κεφαλαίο».

Στις νέες δομές υποστήριξης εκπαιδευτικού έργου ως θεσμική μετακίνηση με ενταξιακό προσανατολισμό, αναφέρθηκε ο Παναγής Κασσιανός, Προϊστάμενος Δ/νσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ. Συγκεκριμένα, εντόπισε ως στόχους των νέων δομών την ενδυνάμωση της δημοκρατίας στο σχολείο και την ανάπτυξη μιας νέας κουλτούρας συνεργασίας παράλληλα με τον αναπροσανατολισμό της εκπαιδευτικής πολιτικής στην κατεύθυνση της βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευση. Σε αυτό το πλαίσιο, υποστήριξε, καίριο ρόλο παίζει η μεταβίβαση της ευθύνης από το ένα πρόσωπο σε διεπιστημονική ομάδα. Αυτός είναι και ο στόχος των ΠΕΚΕΣ, των ΚΕΣΥ και των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία, τα οποία θα προάγουν τη βιωματική μάθηση. Η ισότιμη πρόσβαση όλων στην εκπαίδευση, η ενεργός συμμετοχή και η ενίσχυση κουλτούρας αλληλεγγύης μέσω της ανάπτυξης συνεργατικών πρακτικών ενισχύουν τόσο τις σχέσεις εμπιστοσύνης εντός της σχολικής μονάδας, όσο και της ανάπτυξης της συλλογικής ευθύνης για τη λειτουργία της. Παράλληλα, επισήμανε τον πολύ σημαντικό ρόλο των σχολικών κοινοτήτων σε αυτή την κατεύθυνση.

«Η Δημοκρατία στην Εκπαίδευση ως αίτημα και ως πρόκληση: Προσεγγίζοντας όψεις της σχολικής πραγματικότητας», ήταν το θέμα της εισήγησης του Χρίστου Μηλιώνη, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ03. Παρουσίασε τη Δημοκρατία στην Εκπαίδευση ως αίτημα κοινωνικό, εκπαιδευτικό, μαθητικό και ως πρόκληση για την πολιτεία, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις μαθήτριες. Παράλληλα, επισήμανε ότι η Δημοκρατία δεν είναι διδαχή, αλλά βίωμα και προσεγγίζεται μέσω της παιδαγωγικής και διδακτικής λειτουργίας εντός της τάξης με σεβασμό στα δικαιώματα των παιδιών και στόχο τη συνεκπαίδευση, την αποδοχή της ανομοιογένειας και τον σεβασμό των διαφορετικών ρυθμών μάθησης.

Η Ασπασία Οικονόμου, Συντονίστρια Μονάδας Κοινωνικών Επιστημών ΙΕΠ και η Ευαγγελία Κουτίδου, Εκπαιδευτικός ΔΕ, παρουσίασαν το νέο βιβλίο «Σύγχρονος Κόσμος-Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ Λυκείου ως παράδειγμα σχολικού βιβλίου που ανταποκρίνεται θετικά στο αίτημα της εκπαίδευσης στη Δημοκρατία.

Τέλος, ο Ορέστης Διδυμιώτης, από την Ομάδα Δημοκρατικής Παιδείας-ΕΚΠΑ, μιλώντας για την «Αυτονομία: Ο χαμένος κρίκος μεταξύ εκπαίδευσης και Δημοκρατίας», ενημέρωσε για  τη δραστηριότητα της ομάδας και την ιστοσελίδα demopaideia.gr. Παρουσίασε δε την εκπαιδευτική διαδικασία ως πορεία προς την αυτονομία, τονίζοντας τη συμμετοχή του υποκειμένου της μόρφωσης σε αυτή.

 

Τα υλικά και των δύο ημερών του Συνεδρίου θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του ΙΕΠ.

Συνοπτικός Διαγωνισμός (Αρ. Διακήρυξης: 05/2019), για «Προμήθεια αναλωσίμων και ηλεκτρονικού εξοπλισμού»

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο  του  διαγωνισμού  είναι  η  επιλογή  Αναδόχου/-ων  για  την  προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού και αναλωσίμων όπως περιγράφεται στην παρούσα διακήρυξη. Η παρούσα σύμβαση υποδιαιρείται, σύμφωνα με τους όρους και τις υποχρεώσεις που θέτει η παρούσα διακήρυξη, στα κάτωθι τμήματα:

Τμήμα Α: «Αναλώσιμα (Έμμεσες 2014-2020)»

Αντικείμενο του έργου του Τμήματος Α είναι η προμήθεια αναλωσίμων όπως φαίνεται στον κάτωθι πίνακα:

α) την προμήθεια 275 πακέτων χαρτιού εκτύπωσης Α4 (80 gsm, φινίρισμα απλό, πακέτα των 500 φύλλων).

β) την προμήθεια των κάτωθι εκτυπωτικών αναλώσιμων:

  • Lexmark MS415DN, Toner (Black) ≥ 5.000 σελίδων, τεμ. 12
  • Brother Inkjet Multifunctional MFC-J6920DW,
    • Ματζέντα μελάνι υψηλής απόδοσης (600 σελίδες), τεμ. 3
    • Κίτρινο μελάνι υψηλής απόδοσης (600 σελίδες), τεμ. 2
    • Κυανό μελάνι υψηλής απόδοσης (600 σελίδες), τεμ. 2

 

Τμήμα Β: «Αναλώσιμα για την Πράξη με κωδ. ΟΠΣ 5003740»

Αντικείμενο του έργου του Τμήματος  Β είναι:

α) την προμήθεια 650 πακέτων χαρτιού εκτύπωσης Α4 (80 gsm, φινίρισμα απλό, πακέτα των 500 φύλλων).

β) την προμήθεια των κάτωθι εκτυπωτικών αναλώσιμων:

  • Lexmark MS-810DN, Toner (Black) ≥ 6.000 σελίδων, τεμ. 23
  • Lexmark MS-310DN, Toner (Black) ≥ 10.000 σελίδων, τεμ. 9
  • Toshiba e-Studio 2508A (Black), Toner (Black) ≥40.000 σελίδων, τεμ. 4
  • HP Laserjet 1018/3050/1022, Toner (Black, Q2612A) ≥ 2.000 σελίδων, τεμ. 8
  • Lexmark E120, Toner (Black) ≥ 2.000 σελίδων, τεμ. 2
  • HP Laserjet P2015N, Toner (Black) ≥ 3.000 σελίδων, τεμ. 3

       

Τμήμα Γ: «Προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού »

Αντικείμενο του έργου του Τμήματος Γ «Ηλεκτρονικός Εξοπλισμός» είναι η προμήθεια των κάτωθι υλικών:

  • Δίσκος ssd Χωρητικότητα >= 240 GB, τεμ. 1
  • Transfer Belt για εκτυπωτή Samsung CLP-680ND (JC96-06514A), τεμ. 1
  • maintenance kit για εκτυπωτές Lexmark MS810 (40X8421), τεμ. 2

 

Ο προϋπολογισμός του συνόλου του έργου ανέρχεται έως του ποσού των οκτώ χιλιάδων ευρώ (8.000,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι εννέα χιλιάδες εννιακόσια είκοσι ευρώ (9.920€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ως εξής:

Τμήμα

Προμήθεια αναλωσίμων και ηλεκτρονικού εξοπλισμού για:

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός με ΦΠΑ (€)

Τμήμα Α

 (Έμμεσες 2014-2020)

2.000,00

480,00

2.480,00

Τμήμα Β

Πράξη «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» με MIS 5003740/ Υποέργο 1/ 2017ΣΕ34510003

5.000,00

1.200,00

6.200,00

Τμήμα Γ

ΙΕΠ/Τακτικός Προϋπολογισμός 2019

1.000,00

240,00

1.240,00

Σύνολο

8.000,00

1920,00

9.920,00

Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους έως και τις 10.05.2019, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00.

 

Ημερομηνία και ώρα διενέργειας διαγωνισμού: 13.05.2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 10:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΜΗΜΑ Α΄
  3. ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΜΗΜΑ Β΄
  4. ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΜΗΜΑ Γ΄
  5. ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ (ΤΕΥΔ)

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/16.04.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 2804/02.04.2019 συνοπτικό διαγωνισμό(Αρ. Δ.: 04/2019)

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/16.04.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 2804/02.04.2019 (ΑΔΑ: ΩΡΠΑΟΞΛΔ-04Χ, ΑΔΑΜ: 19PROC004717593) συνοπτικό διαγωνισμό(Αρ. Διακ.: 04/2019)

[Σχετικός Διαγωνισμός]

Δελτίο Τύπου σχετικά με την πράξη «Αναβάθμιση της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης» με κωδικό MIS 5007907

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) υλοποιεί την Πράξη «Αναβάθμιση της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης» με κωδικό MIS 5007907, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Στο πλαίσιο υλοποίησης της εν λόγω Πράξης πραγματοποιήθηκαν δύο διήμερα επιμορφωτικά σεμινάρια, το πρώτο στις 11 και 12 Απριλίου 2019 στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το δεύτερο στις 15 και 16 Απριλίου 2019 στη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Σκοπός των δύο αυτών σεμιναρίων ήταν η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των εκκλησιαστικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνασίου και Λυκείου) στα νέα Προγράμματα Σπουδών για τα μαθήματα θεολογικής εξειδίκευσης και βυζαντινής τέχνης, τα οποία έχουν εκπονηθεί στο πλαίσιο της Πράξης, καθώς και στους τρόπους αξιοποίησή τους στη διδακτική διαδικασία.

Συμμετείχαν και επιμορφώθηκαν Θεολόγοι και εκπαιδευτικοί Βυζαντινής Μουσικής από την Αθωνιάδα, την Πατμιάδα, τη Ριζάρειο, καθώς και τις Εκκλησιαστικές Σχολές της Βελλάς, των Λαμίας, της Νεάπολης Θεσσαλονίκης, των Πατρών, της Ξάνθης, της Φλώρινας και των Χανίων.

Χαιρετισμό εκ μέρους του ΙΕΠ στο επιμορφωτικό διήμερο της Αθήνας απηύθυνε ο Αντιπρόεδρος του ΙΕΠ κ. Παύλος Χαραμής, ενώ στο επιμορφωτικό διήμερο της Θεσσαλονίκης χαιρετισμό απηύθυναν ο Κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης κ. Θεόδωρος Γιάγκου και ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτης Σκαλτσής.

Επιμορφωτικό Διήμερο Αθήνας

Photo Athens

 

Επιμορφωτικό Διήμερο Θεσσαλονίκης

Photo Thessaloniki

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top