Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των Πρακτικών 1/14-03-2018 και 2/14-03-2018 της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων Φυσικών ή Νομικών προσώπων σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 1275/22-02-2018 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (ΑΔΑ: 6ΜΡΞΟΞΛΔ-ΕΒΕ).

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/14-03-2018 και 2/14-03-2018 (αρ.πρωτ. 3299/19.03.2018) Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων υποψηφίων Φυσικών ή Νομικών προσώπων για την υλοποίηση Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων και λοιπών προσκλήσεων σχετικά με την υπ΄αρ. πρωτ. 1275/22-02-2018(ΑΔΑ: 6ΜΡΞΟΞΛΔ-ΕΒΕ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αφορά την υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) Πτυχιούχο Ανώτατης Εκπαίδευσης, ελεύθερο επαγγελματία για την κάλυψη των αναγκών τεχνικής υποστήριξης της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» με MIS 5004204 στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ενστάσεων, βάσει του άρθρου 8 της Πρόσκλησης, είναι στις 30/03/2018, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00.

[Βλ. σχετική Πρόσκληση]

Επιμόρφωση Σχολικών Συμβούλων για την Πιλοτική Εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση - ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Η Επιμορφωτική Ημερίδα ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Το μαγνητοσκοπημένο υλικό θα αναρτηθεί σε μία από τις προσεχείς ημέρες. Σας ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε..

 Παρασκευή, 16 Μαρτίου, 2018, και ώρα 10.00 – 16.00

Δράση 1: «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» της Πράξης: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», MIS 5004204

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης

Ώρα

Διάρκεια

Τμήματα

10.00 - 10.20

 

Προσέλευση - εγγραφές

10.30 - 12.00

 

Η φιλοσοφία της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση

12.00 - 12.30

 

Διάλειμμα - Coffee Break

12.30 – 14.00

 

Υποστήριξη των σχολείων για την ολοκλήρωση της πιλοτικής εφαρμογής της περιγραφικής αξιολόγησης

14.00 - 14.30

 

Διάλειμμα

14.30 - 16.00

 

Πεπραγμένα και ολοκλήρωση της πιλοτικής εφαρμογής

Συζήτηση - Συμπεράσματα

Δελτίο Τύπου Επιμορφωτική δράση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την εκπαίδευση προσφύγων τη Δευτέρα 19 Μαρτίου

Τη Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε η 1η εξ αποστάσεως επιμόρφωση για τις Περιφέρειες Εκπαίδευσης Αττικής και Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της υλοποίησης της Δράσης 4 «Επιμορφωτικές δράσεις για την υποστήριξη της εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» MIS 5004204).

Στις επιμορφωτικές αυτές συναντήσεις συμμετείχαν Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές σχολείων, Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων και στελέχη της εκπαίδευσης από τις Περιφέρειες Εκπαίδευσης Αττικής και Στερεάς Ελλάδας. Ο Περιφερειακός Δ/ντής Εκπ/σης Αττικής, κ. Χ. Λόντος παρακολούθησε την επιμόρφωση από τον χώρο του ΙΕΠ, ενώ ο Περιφερειακός Δ/ντής Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας, κ. Δημητρίου, συμμετείχε εξ αποστάσεως.

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε με εισηγήσεις από τις κ.κ. Ασκούνη Νέλλη, Αν. Καθηγήτρια ΕΚΠΑ και Ανδρούσου Αλεξάνδρα, Αν. Καθηγήτρια ΕΚΠΑ και την ταυτόχρονη διατύπωση απόψεων και ερωτήσεων από τους συμμετέχοντες.
Οι επιμορφωτικές δράσεις θα συνεχιστούν τη Δευτέρα 26/3/2018 με την 1η εξ αποστάσεως επιμόρφωση για τους Σχολικούς Συμβούλους Προσχολικής Αγωγής και τους Διευθυντές/τριες των Νηπιαγωγείων που φοιτούν παιδιά πρόσφυγες στις εν λόγω Περιφέρειες Εκπαίδευσης.

[Το Δελτίο Τύπου σε pdf]

Πρόσκληση για συνέντευξη υποψηφίου - αλλαγή ημερομηνίας

Μετά τη με αριθ. πρωτ.  1742/05-03-2018/ΙΕΠ με ΑΔΑ: ΩΦ91ΟΞΛΔ-2ΟΒ Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ και σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 683/31-01-2018 με ΑΔΑ: ΨΩΑΙΟΞΛΔ-11Σ Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η Επιτροπή Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων  λόγω ανυπέρβλητης δυσχέρειας προσκαλεί τον παρακάτω υποψήφιο την Τρίτη, 20-3-2018, αντί της Παρασκευής, 16-3-2018, που είχε αρχικώς ανακοινωθεί, στο Γραφείο 508 του 5ου ορόφου στο ΙΕΠ, προκειμένου να αξιολογηθεί και μέσω της μοριοδοτούμενης συνέντευξης, ως εξής:

ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΙΑ ΚΩΔΙΚΟ ΘΕΣΗΣ ΚΘ1 

α/α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ

1

ΖΗΣΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

11.00 – 11.15

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 683/31-01-2018/ΙΕΠ Πρόσκληση, σε περίπτωση που Υποψήφιος ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ για οποιοδήποτε λόγο την ακριβή ημέρα και ώρα ενώπιον της Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων, δε δύναται να επαναπροσδιορίσει άλλη ημερομηνία Συνέντευξης, οπότε αποκλείεται από τη σχετική διαδικασία αξιολόγησης.

Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η φυσική παρουσία Υποψηφίου, αυτός οφείλει να ενημερώσει την Επιτροπή για τη διεξαγωγή της συνέντευξης μέσω on line διαδικτυακής επικοινωνίας (π.χ. skype), δηλώνοντας το απαιτούμενο όνομα χρήστη.

[H Ανακοίνωση σε pdf]

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του Πρακτικoύ 1/13-03-2018 της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων Φυσικών ή Νομικών προσώπων σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 1016/13-02-2018 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (ΑΔΑ: 6ΕΟΝΟΞΛΔ-9ΗΔ)

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/13-03-2018 Πρακτικoύ της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων Φυσικών ή Νομικών προσώπων για την υλοποίηση Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων και λοιπών προσκλήσεων του ΙΕΠ σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 1016/13-02-2018 (ΑΔΑ: 6ΕΟΝΟΞΛΔ-9ΗΔ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δεκαπέντε (15) επιστημονικούς συνεργάτες για την κάλυψη των αναγκών υποστήριξης της Δράσης 4: «Επιμορφωτικές δράσεις για την υποστήριξη της εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων» της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», με κωδικό ΟΠΣ 5004204, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ενστάσεων, βάσει του άρθρου 9 της Πρόσκλησης, είναι στις 30/03/2018, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00.

[Βλ. σχετική Πρόσκληση]

Έγκριση των πρακτικών 1/09-03-2018 και 2/12-03-2018 της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων και Προσφυγών του Ι.Ε.Π.σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 370/18-01-2018 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Έγκριση των πρακτικών υπ’ αρ. 1/09-03-2018 και 2/12-03-2018 της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων και Προσφυγών του Ι.Ε.Π. επί του Αποσπάσματος Πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. με αρ. πρωτ. 1648/02-03-2017 (ΑΔΑ:6ΞΦΙΟΞΛΔ-ΕΟΟ) και με θέμα: «Έγκριση του υπ' αρ. 5/28-02-2018 Πρακτικού της Επιτροπής για την επιλογή εμπειρογνωμόνων σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 370/18-01-2018 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αναμόρφωση ή/και εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών και τυχόν συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού για τη Β’ και Γ’ Λυκείου στο αντικείμενο της Ιστορίας, και για το Λύκειο στα αντικείμενα των Λατινικών, της Φιλοσοφίας και της Ψυχολογίας».

[Η Απόφαση σε pdf]

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο έργο Erasmus + Sport: «Identifying And Motivating Youth Who Mostly Need Physical Activity:Impact»

Λαμβάνοντας υπόψη την Πράξη 11/08-03-2018 του Δ.Σ., το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), συμμετέχει ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS+ SPORT με τίτλο «Identifying and Motivating  youth who mostly need Physical ACTivity: IMPACT». Στο πλαίσιο αυτό καλεί μόνιμους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11), που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες (Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια) σε όλη τη χώρα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον προκειμένου να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα επιμόρφωσης  του έργου IMPACT το οποίο πρόκειται να υλοποιηθεί κατά τo σχολικό έτος 2018-19, υπό τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής που αναφέρονται παρακάτω.

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ του ΕΡΓΟΥ

To ευρωπαϊκό έργο με τίτλο «Identifying and Motivating  youth who mostly need Physical ACTivity:IMPACT» σκοπό έχει να διευκολύνει και να υποστηρίξει επιστημονικά την ανάπτυξη συντονισμένης στρατηγικής από ευρωπαϊκούς φορείς για την προώθηση χωρίς αποκλεισμούς, της αθλητικής συμμετοχής και της φυσικής δραστηριότητας, μαθητών/τριών που δεν συμμετέχουν στον αθλητισμό και την άσκηση.  Το συγκεκριμένο έργο μελετάει, ερευνά, προτείνει και ενθαρρύνει την προώθηση της φυσικής δραστηριότητας για την υγεία και την ποιότητα ζωής.

Το περιεχόμενο της επιμόρφωσης θα περιλαμβάνει τρόπους αύξησης της παρακίνησης και του ενδιαφέροντος των μαθητών στο μάθημα της φυσικής αγωγής, ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών για την αξία της τακτικής φυσικής δραστηριότητας, υιοθέτηση και εκτέλεση στόχων για άσκηση/άθληση μετά το σχολείο, αλληλοϋποστήριξη των μαθητών/τριών για άθληση εντός και εκτός σχολείου.

Στο ανωτέρω πλαίσιο, οι 100 συνολικά εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής  (Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια) που θα συμμετέχουν στο IMPACT θα υποστηριχθούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ώστε να προωθήσουν τη φυσική δραστηριότητα στους μαθητές/τριές τους σε σχέση με την υγεία και την ποιότητα ζωής. Οι Διευθυντές/τριες και οι Εκπαιδευτικοί των σχολείων που θα συμμετέχουν, θα θέσουν και το δικό τους όραμα για το σχολείο τους, το οποίο θα κληθούν να υποστηρίξουν με τη δημιουργία πρωτότυπων μαθησιακών εμπειριών υποστηριζόμενων με τα κατάλληλα εκπαιδευτικά εργαλεία που θα διευκολύνουν όλους/ες τους/τις μαθητές/-τριες να συμμετέχουν με ενεργό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία. Στην παρούσα πρόσκληση θα επιλεγούν 100 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) σχολείων Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης και συγκεκριμένα που διδάσκουν στην Στ τάξη του Δημοτικού, στις Α΄, Β΄, και Γ΄ τάξεις του Γυμνασίου, καθώς και στην Α΄ τάξη του Λυκείου. Το πρόγραμμα επιμόρφωσης έχει προγραμματισθεί για τους μήνες Νοέμβριο2018, Δεκέμβριο 2018, Ιανουάριο 2019, Φεβρουάριο 2019 και Μάρτιο 2019, μία Τετάρτη κάθε μήνα που θα καθορισθεί και ώρα 19.30 – 21.00. Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθούν την επιμόρφωση μέσω υπολογιστή από χώρο της επιλογής τους. Επιτυχής κρίνεται η συμμετοχή όσων εκπαιδευτικών θα παρακολουθήσουν και τα 5 webinars αλλά και θα υλοποιήσουν το  πιλοτικό πρόγραμμα στο σχολείο τους.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο έργο, οι εκπαιδευτικοί των σχολείων θα συμμετάσχουν στις εξής δράσεις:

  • Ενημέρωση/ επιμόρφωση από ειδικούς – εμπειρογνώμονες σχετικά με τη φιλοσοφία, τη μεθοδολογία και τα εργαλεία του IMPACT.
  • Σχεδιασμός και πιλοτική εφαρμογή πρωτότυπων «Σχεδίων» και αξιολόγησή τους, με την καθοδήγηση ομάδας εμπειρογνωμόνων.
  • Συνεργασία κατά τη διάρκεια της υλοποίησης με την ομάδα εμπειρογνωμόνων του έργου.
  • Ανατροφοδότηση, ανά τακτά διαστήματα σχετικά με την πορεία της υλοποίησης, τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις, τα προβλήματα εφαρμογής κ.λπ.
  • Συμβολή στη διάχυση των αποτελεσμάτων της πιλοτικής εφαρμογής προς την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.

Βασική επιδίωξη του έργου αποτελεί η λειτουργία των σχολείων και των εκπαιδευτικών της πιλοτικής φάσης ως πυρήνων κοινοτήτων μάθησης και διάχυσης στο πλαίσιο μιας γενικότερης προσπάθειας για δημιουργία δικτύων σχολικών μονάδων με σκοπό την ενίσχυση της συνεργασίας και της ενεργού εμπλοκής των εκπαιδευτικών της δράσης στις διαδικασίες εισαγωγής νέων εκπαιδευτικών πολιτικών και πρακτικών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής με κατεύθυνση στην υγεία και την ποιότητα ζωής. Μέσω της συγκεκριμένης επιμόρφωσης θα υποστηριχθούν/ καλλιεργηθούν/ αναδειχθούν:

  • οι αρχές της Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας στην εκπαίδευση,
  • η ενίσχυση των κινήτρων μάθησης και η υποστήριξη των προσπαθειών εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών,
  • η ενίσχυση της συνεργασίας και της ανταλλαγής ιδεών και η ανάδειξη καλών πρακτικών μεταξύ σχολείων στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη,
  • η ενθάρρυνση των μαθητών/-τριών να συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία,
  • η υποστήριξη της ολόπλευρης ανάπτυξης των μαθητών/-τριών.

2. ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Η τελική επιλογή των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) θα γίνει με αξιολόγηση των αιτήσεων σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια, με σκοπό την καλύτερη δυνατή κατανομή της δράσης και των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων της:

  1. Αντιπροσωπευτικότητα ως προς τη βαθμίδα (Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια) και τη γεωγραφική κατανομή στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και
  2. αντιπροσωπευτικότητα αστικών και μη αστικών περιοχών, ώστε να διασφαλιστεί ένας βαθμός αποδεκτής στατιστικά κοινωνικο-οικονομικής στρωματοποίησης.

Οι εκπαιδευτικοί θα κατανεμηθούν τυχαία σε δύο ομάδες (Α και Β). Στην Ομάδα Α όπου θα υλοποιήσει την παρέμβαση (70 εκπαιδευτικοί) και στην Ομάδα Β όπου θα είναι η ομάδα «ελέγχου» (30 εκπαιδευτικοί). Στην αρχή και στο τέλος του σχολικού έτους 2018-2019, όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες και των δύο ομάδων θα απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με τη φυσική δραστηριότητα και την παρακίνησή τους. Σε δείγμα σχολείων και των δύο ομάδων θα γίνουν επισκέψεις ερευνητών για επιτόπου αξιολόγηση του προγράμματος. Οι εκπαιδευτικοί της Ομάδας Α θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιμόρφωσης στη διάρκεια του σχολικού έτους  2018-2019, ενώ οι εκπαιδευτικοί της Ομάδας Β θα  συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιμόρφωσης στη διάρκεια του 2019-2020. Η τυχαία επιλογή και κατανομή των εκπαιδευτικών στις ομάδες θα γίνει από τους ερευνητές του ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και την Υπεύθυνη του έργου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

3. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) των σχολικών μονάδων οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν, θα πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή/-τριας της σχολικής μονάδας στην οποία ανήκουν οργανικά. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί  μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. (https://iep.edu.gr/services/mitroo/).

Ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτήσεων είναι η Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018 και ώρα 10:00 πρωινή και καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων είναι η Τετάρτη 4 Απριλίου 2018 και ώρα 11:00 πρωινή.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες σχολικές μονάδες μπορούν να απευθύνονται στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

[Η Πρόσκληση σε pdf]

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του Πρακτικoύ 1/14-03-2018 της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων Φυσικών ή Νομικών προσώπων σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 994/13-02-2018 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (ΑΔΑ: 6ΩΨΦΟΞΛΔ-Π93)

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/14-03-2018 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων Φυσικών ή Νομικών προσώπων για την υλοποίηση Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων και λοιπών προσκλήσεων σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 994/13-02-2018 (ΑΔΑ: 6ΩΨΦΟΞΛΔ-Π93) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ειδικούς επιστήμονες για την κάλυψη των αναγκών υποστήριξης της Δράσης 4 «Επιμορφωτικές δράσεις για την υποστήριξη της εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων» της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», με MIS 5004204 στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ενστάσεων, βάσει του άρθρου 9 της Πρόσκλησης, είναι στις 30/03/2018, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00.

[Βλ. σχετική Πρόσκληση]

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top