ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Επιμορφωτική δράση του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας με θέμα «Η καλλιέργεια των Ολυμπιακών Αξιών μέσα από το μάθημα της Γαλλικής Γλώσσας και της Φυσικής Αγωγής: Μια διαθεματική προσέγγιση»

Με την ευκαιρία της διοργάνωσης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων στο Παρίσι το καλοκαίρι του 2024, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας, διοργάνωσε διαθεματική επιμορφωτική δράση η οποία απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Γαλλικής γλώσσας και Φυσικής Αγωγής. Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 20 Οκτωβρίου 2023 στο κεντρικό αμφιθέατρο του Γαλλικού Ινστιτούτου.
Στο πλαίσιο της δράσης αυτής παρουσιάστηκαν πλήθος εκπαιδευτικών διαθεματικών προγραμμάτων σχετικά με τα αθλητικά ιδεώδη, τον πολιτισμό και την παιδεία. Οι φορείς που παρουσίασαν τα προγράμματά τους ήταν η Εθνική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΕΘΝΟΑ), το Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας, η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας, καθώς και η Εκπαιδευτική Ακαδημία των Παρισίων.
H κα Χρύσα Σοφιανοπούλου, μέλος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., εκπροσωπώντας τον πρόεδρο κο Σπύρο Δουκάκη απηύθυνε χαιρετισμό κατά την έναρξη της δράσης.

Δελτίο τύπου σε pdf

 

2023 10 30 IMG 20231020 121931

 

 

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Ολοκλήρωση Επιμορφωτικής Δράσης RELANG

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η τριήμερη επιμορφωτική δράση που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) του Συμβουλίου της Ευρώπης με θέμα: “Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference (RELANG)”. Το τριήμερο επιμορφωτικό εργαστήριο του ECML υλοποιήθηκε στη θεματική “Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and the Companion Volume” και συγχρηματοδοτήθηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η εθνικής εμβέλειας επιμορφωτική δράση, συνολικής διάρκειας 24 ωρών, διεξήχθη με τη μορφή δια ζώσης βιωματικού εργαστηρίου στις 11, 12 και 13 Οκτωβρίου 2023, ώρες 09:00 – 17:00, στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Γκαίτε στην Αθήνα από τους εμπειρογνώμονες του ECML, κκ. Jose Noijons (Ολλανδία) και Gabor Szabo (Ουγγαρία). Στο επιμορφωτικό εργαστήριο συμμετείχαν Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ξένων Γλωσσών (Αγγλικής, Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας) από όλη την Ελλάδα ως εκ της θέσης και θεσμικής λειτουργίας τους στην εκπαίδευση ως εκπαιδευτές/-τριες εκπαιδευτικών καθώς και μία εκπρόσωπος μέλους ΔΕΠ Ιταλικής γλώσσας, ελλείψει Συμβούλου Εκπαίδευσης για τη συγκεκριμένη ειδικότητα.
Χαιρετισμούς απηύθυναν στους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες η κ. Μαρία Φάσσαρη Προϊσταμένη του Τμήματος Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ και η Dr. Petra Köppel-Meyer Διευθύντρια του Γλωσσικού Τμήματος του Ινστιτούτου Γκαίτε της Αθήνας (Goethe-Institut Athen) ενώ παρούσα ήταν και η κ. Αικ. Μπομπέτση, από το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ, υπεύθυνη των επιμορφωτικών δράσεων του ECML.
Οι επιμορφούμενοι/-ες διερεύνησαν διαφορετικές μορφές της εναλλακτικής αξιολόγησης βάσει του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες και του Συνοδευτικού του Τόμου, καθώς και των Προγραμμάτων Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Οι συμμετέχοντες/-ουσες ανέπτυξαν δραστηριότητες τυπικής και εναλλακτικής αξιολόγησης που προάγουν την κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, πολιτισμικής επίγνωσης και διαπολιτισμικής ενσυνείδησης παράλληλα με την ανάπτυξη των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών. Όλοι οι επιμορφούμενοι/-ες είχαν ενεργή συμμετοχή στις εργασίες των εργαστηρίων και αντάλλαξαν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με τις αρχές και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρούν οι γραπτές δοκιμασίες τις οποίες καλούνται να δημιουργήσουν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της διδασκαλίας/εκμάθησης ξένων γλωσσών στο ελληνικό σχολείο.

 Δελτίο τύπου

    20231011 133623    20231012 112109 1     20231012 112109 1    20231012 133519

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 23/09-09-2023 και 24/10-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ:ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 23/09-09-2023 και 24/10-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων που αφορούν στις ενστάσεις που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 5/25-09-2023 πρακτικό της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 23/09-09-2023 και 24/10-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής...

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Προβολή και Δημοσιότητα της Πράξης με MIS 5158662», η οποία εντάχθηκε στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Προβολή και Δημοσιότητα της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» (MIS 5158662)», η οποία εντάχθηκε στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 με τίτλο «Πιλοτική Εφαρμογή Δράσης ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση»


ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η υλοποίηση ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας όσο και για τη συνολική προβολή της Πράξης ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Συγκεκριμένα το έργο του Αναδόχου αφορά τις εξής επιμέρους ενέργειες/εργασίες:

• Παραγωγή, εκτύπωση και διάχυση ηλεκτρονικού ενημερωτικού υλικού (αφίσα, banner, video)
• Ανάρτηση του υλικού σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης
• Δελτία Τύπου (2)
• Οργάνωση μιας (1) Διαδικτυακής Ημερίδας (προσκλήσεις, συντονισμός, βεβαιώσεις). Η διεξαγωγή της Διαδικτυακής Ημερίδας θα πραγματοποιηθεί στις 14 Νοεμβρίου 2023, θα είναι διάρκειας τεσσάρων (4) ωρών από 16:00-20:00.

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Π1. BANNER + συνοδευτικό κείμενο

Δημιουργία banner για περαιτέρω δημοσιότητα της Πράξης στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. και σε ιστοσελίδες σχετικού περιεχομένου. Επίσης πρέπει να συνταχθεί συνοδευτικό κείμενο και επικεφαλίδες με τις κατάλληλες προδιαγραφές για κάθε μέσο που θα προβλέπεται στις καμπάνιες.
Π2. VIDEO
Ένα (1) βίντεο με σκοπό την ενημέρωση για το αντικείμενο και τους στόχους της Πράξης.
Π3. Δελτία Τύπου
Δημιουργία δύο (2) ψηφιακών δελτίων τύπου: Το πρώτο θα είναι ενημερωτικό για τη διεξαγωγή της ημερίδας με σύνδεσμο για την εγγραφή σε αυτήν και το δεύτερο θα είναι απολογιστικό για την ημερίδα.
Π4. Αναρτήσεις
Αναρτήσεις σε ενημερωτικές ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Ι.Ε.Π.
Π5. Οργάνωση Διαδικτυακής Ημερίδας (προσκλήσεις, συντονισμός, βεβαιώσεις)

Διοργάνωση μίας (1) διαδικτυακής ημερίδας δημοσιότητας και ενημέρωσης, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Νοεμβρίου 2023.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 24-11-2023.

ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000,00 €) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έξι χιλιάδων διακοσίων ευρώ (6.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 01-11-2023 και ώρα 13.00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Προβολή και...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/05-10-2023, Πρακτικού της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/05-10-2023 Πρακτικού της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από την Παρασκευή 13-10-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 18-10-2023 και ώρα 15:00 ως ακολούθως:

• στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php

 για τα γνωστικά αντικείμενα:

 1. Γεωλογία-Γεωγραφία (Γυμνάσιο)

2. Πληροφορική (Γυμνάσιο)

3. Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) και Πληροφορική (Δημοτικό)

4. Μαθηματικά (Δημοτικό)

5. Βιολογία (Γυμνάσιο)

6. Χημεία (Λύκειο)

 

  •  στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

   για τα γνωστικά αντικείμενα:

 1. Μαθηματικά (Λύκειο)

2. Μαθηματικά (Γυμνάσιο)

3. Επιστήμες Πληροφορικής 

4. Μελέτη περιβάλλοντος (Δημοτικό)

5. Φυσική (Λύκειο)

6. Φυσικά (Δημοτικό)

7. Πληροφορική (Λύκειο, ΕΠΑ.Λ.)

8. Φυσική (Γυμνάσιο)

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/05-10-2023, Πρακτικού της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης...

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών διενέργειας του τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οικονομικής χρήσης 2022»

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών διενέργειας του τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οικονομικής χρήσης 2022».

 

Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Για την υποχρέωση του ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ν.Π.Ι.Δ., οικονομικής χρήσης 2022, σύμφωνα την παρ. 3 του άρθρου 66 του Ν.4547/2018 - (ΦΕΚ 102Α) αναφέρεται ότι:
«3. Η οικονομική διαχείριση του Ι.Ε.Π. ελέγχεται ετησίως από ορκωτό ελεγκτή που ορίζεται από το διοικητικό συμβούλιο του Ι.Ε.Π., ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος». Συνεπώς κρίνεται αναγκαία η διενέργεια τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ι.Ε.Π. για το έτος 2022 από εταιρεία ορκωτών λογιστών.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 08.12.2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των τριών χιλιάδων εκατό ευρώ (3.100,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 30-10-2023 και ώρα 10.00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ (ΠΕ11) ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ERASMUS+ THE REINFORCEMENT OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS’ INTERCULTURAL COMPETENCES»(PETIC)

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως Εταίρος στο Έργο «The reinforcement of Physical Education Teachers' Intercultural Competences» (PETIC)» (Agreement nº 2021-1-EL01-KA220-SCH-000032749)», στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+. Πρόκειται για τριετές Έργο (διάρκειας: από 28-02-2022 έως 27-02-2025), το οποίο έχει ως Συντονιστή το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και υλοποιείται σε έξι ευρωπαϊκές χώρες. Στο πλαίσιο του έργου προγραμματίζεται από το ΙΕΠ η διεξαγωγή ενημερωτικής ημερίδας (multiplier event).

Σκοπός της ενημερωτικής ημερίδας είναι η ενίσχυση των δεξιοτήτων διαπολιτισμικής ικανότητας των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής και η ανάπτυξη δραστηριοτήτων που ενθαρρύνουν τη διαπολιτισμική κατανόηση και τη συνεργασία μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών, ώστε να εφαρμοστούν αυτές οι γνώσεις και εμπειρίες στη σχολική πραγματικότητα.

Στην ενημερωτική ημερίδα καλούνται να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11), δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής, που διδάσκουν σε σχολεία των αντίστοιχων βαθμίδων και μονάδων κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024.

Η ενημερωτική ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στο Ινστιτούτο-Γκαίτε Αθηνών (Goethe-Institut Athen) τη Δευτέρα 23/10/2023 από τις 15:00-19:00. Η συνολική διάρκεια της ενημερωτικής ημερίδας είναι τέσσερις (4) ώρες.
Μετά την ολοκλήρωση της ενημερωτικής ημερίδας, οι συμμετέχοντες/-ουσες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της Δικτυακής Πύλης e-ΙΕΠ (Μητρώο) (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo) από την Πέμπτη 12/10 στις 17:00 έως και τη Δευτέρα στις 16/10 στις 23:59.
Για περισσότερες πληροφορίες, να ανατρέξετε στην πρόσκληση.

Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση
Αρχείο Ανακοίνωσης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Πρωτόκολλο Συνεργασίας Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας και Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Πρωτόκολλο Συνεργασίας υπεγράφη την Πέμπτη 19/10/2023, από τον καθ. Νεκτάριο Ταβερναράκη, Πρόεδρο του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), και τον καθ. Σπυρίδωνα Δουκάκη, Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) παρουσία του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Κυριάκου Πιερρακάκη, και του Υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Μάξιμου Σενετάκη, στην έδρα του ΙΤΕ, στο Ηράκλειο Κρήτης.

Αντικείμενο του πρωτοκόλλου συνεργασίας είναι η επιστημονική συνεργασία του ΙΤΕ και του ΙΕΠ σε θέματα κοινού επιστημονικού και ερευνητικού ενδιαφέροντος, αξιοποιώντας την υπάρχουσα εμπειρογνωμοσύνη και τεχνογνωσία που διαθέτουν. Πιο συγκεκριμένα θα συνεργαστούν στα πεδία: Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας, Κατάρτισης και επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών, Ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού, Εκπαιδευτικής Έρευνας, Ευαισθητοποίησης του κοινού για την προώθηση της σημασίας της εκπαίδευσης στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM). Προβλέπονται επίσης συνέργειες για χρηματοδότηση και κοινή χρήση πόρων από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα για κοινά έργα, εκπόνηση μελετών και πρωτοβουλίες, ώστε να πραγματοποιηθούν δράσεις που υποστηρίζουν τη διδασκαλία και ενισχύουν τη μάθηση. Τέλος, κοινός στόχος είναι η ανταλλαγή απόψεων για τη χάραξη πολιτικής στην εκπαίδευση και την έρευνα, με σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση και σταδιακή μετάβαση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα στο περιβάλλον του ψηφιακού μετασχηματισμού της, στο πλαίσιο του σχεδιασμού εκπαιδευτικής πολιτικής του Ι.Ε.Π. και της εθνικής στρατηγικής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Δείτε ολόκληρο το Δελτίο τύπου

 

   Πρωτόκολλο Συνεργασίας ΙΤΕ - ΙΕΠ_1     Πρωτόκολλο Συνεργασίας ΙΤΕ - ΙΕΠ_2     Πρωτόκολλο Συνεργασίας ΙΤΕ - ΙΕΠ_3     Πρωτόκολλο Συνεργασίας ΙΤΕ - ΙΕΠ_4

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top