eidiki agogi 2

 

Ειδικές πρακτικές

Οδηγοί για ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ & ΕΕΠ

Οδηγός για ψυχολογικές υπηρεσίες στο σχολείο

Οδηγός για σχολικούς ψυχολόγους σε σχολικά δίκτυα (ΣΔΕΥ), αλλά και γενικότερα στην σύγχρονη Γενική & Ειδκή Αγωγή 

 Λήψη

Οδηγός Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΕΠ) για μαθητές με Προβλήματα Συμπεριφοράς 

 

Λήψη

Οδηγός εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (ΕΕΠ) για μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)

Λήψη

 

Οδηγός για το ρόλο του θεραπευτή λόγου στο σχολικό πλαίσιο της γενικής εκπαίδευσης

 Λήψη

 

 

Οδηγός Διεπιστημονικής Συνεργασίας του Θεραπευτή Λόγου και Καλές Πρακτικές για όλες τις Βαθμίδες Εκπαίδευσης

 Λήψη

 

Οδηγός εξατομικευμένου προγράμματος οικογενειακής υποστήριξης

Οδηγός ΕΕΠ & συμμετοχή / συνεργασία του οικογενειακού περιβάλλοντος.

 Λήψη

 

Οδηγός εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

 Λήψη

 

Οδηγός εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές με αυτισμό

 Λήψη


Προσαρμογές για μαθησιακές δυσκολίες

Θεωρητικό πλαίσιο

Θεωρητικό πλαίσιο

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Α΄)

 
Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Α΄)Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτωνγια το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Α΄) Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Β΄)Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Β΄)
Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Β΄) Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Β΄)

Dimotiko MathimatikaΠροσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Δημοτικό

 

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)

 

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

 

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο  
Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις
Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο

Υλικό για τις Φυσικές Επιστήμες στο

Γυμνάσιο
Φυσική - Χημεία - Βιολογία - Γεωγραφία

 

Διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

Σουζάνα Παντελιάδου - Φαίη Αντωνίου

 

Εφαρμογές Διδακτικής Αξιολόγησης και Μαθησιακές Δυσκολίες


Σουζάνα Παντελιάδου - Αντωνία Πατσιοδήμου

Μαθησιακές Δυσκολίες Βασικές Έννοιες και Χαρακτηριστικά

Σουζάνα Παντελιάδου - Γιώργος Μπότσας

Η Διαφοροποίηση

 

Διαφοροποίηση της διδασκαλίας είναι η προσαρμογή της με τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται σε εξατομικευμένες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ο/Η εκπαιδευτικός μπορεί να διαφοροποιήσει:

Α) το περιεχόμενο του μαθήματος (π.χ. επιλέγει τις βασικές έννοιες ενός κεφαλαίου και τις ενσωματώνει σε ένα βιωματικό εργαστήριο για να αποδώσει ένα μεγάλο κείμενο, εστιάζει στην ενδυματολογική κουλτούρα για να εντυπώσει μια ιστορική περίοδο, επιλέγει μια φράση για να )

Β) τη διαδικασία της διδασκαλίας (π.χ. σε συνδιδασκαλία και δίγλωσση επικοινωνία όταν υπάρχει μαθητής που μαθαίνει μέσω ΕΝΓ, εφαρμόζει τη μέθοδο της αντεστραμμένης τάξης, παρουσιάζει ένα πρόβλημα για να ανακαλύψουν την προς διδασκαλία  δεξιότητα, οργανώνει περιπάτους, συνεντεύξεις, αλλάζει ρόλους, μετακινείται στην αίθουσα εκδηλώσεων, δημιουργεί συνθήκες για αλληλοδιδακτική)

Γ) τα προϊόντα ή το αποτέλεσμα (π.χ. γραπτό κείμενο, συμπλήρωση ερωτήσεων, παρουσίαση με ppp)

Δ) το περιβάλλον μάθησης (π.χ. αναδιάταξη του ημερήσιου ή εβδομαδιαίου προγράμματος, εργαστηριακές συνεργασίες με άλλες σχολικές ομάδες, η τάξη σε σταθμούς εργασίας,)

 Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται συνεχής παρατήρηση και αξιολόγηση καθώς και ευελιξία του σχολικού συστήματος ώστε να λαμβάνονται και εφαρμόζονται οι κατάλληλες παιδαγωγικές αποφάσεις και να διασφαλίζεται η επιτυχία για όλα τα παιδιά.

Θεωρητικό πλαίσιο

Θεωρητικό πλαίσιο

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Α΄)

 
Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Α΄)Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτωνγια το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Α΄) Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Β΄)Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο (Τεύχος Β΄)
Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Β΄) Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό (Τεύχος Β΄)

Dimotiko MathimatikaΠροσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Δημοτικό

 

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)

 

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Α΄)

 

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο  
Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο (Τεύχος Β΄)

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις
Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο

Υλικό για τις Φυσικές Επιστήμες στο

Γυμνάσιο
Φυσική - Χημεία - Βιολογία - Γεωγραφία

 

Διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

Σουζάνα Παντελιάδου - Φαίη Αντωνίου

 

Εφαρμογές Διδακτικής Αξιολόγησης και Μαθησιακές Δυσκολίες


Σουζάνα Παντελιάδου - Αντωνία Πατσιοδήμου

 

Μαθησιακές Δυσκολίες Βασικές Έννοιες και Χαρακτηριστικά

Σουζάνα Παντελιάδου - Γιώργος Μπότσας

 

Οι οδηγοί διαφοροποίησης, μετά την ολοκληρωση της επιμέλειας, θα αναρτηθούν στην τελική τους μορφή στο προσεχές διάστημα.

mathisiakes diskolies2

 ΑΥΤΙΣΜΟΣ

 Οδηγός διαφοροποίησης της διδασκαλίας για μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Λήψη Οδηγού

 prov akois1

 ΚΩΦΩΣΗ

 Οδηγός Διαφοροποιημένης Εκπαίδευσης για Κωφούς κα Βαρήκοους μαθητές

Λήψη Οδηγού

 diataraxes

 ΝΟΗΤΙΚΗ ANΑΠΗΡΙΑ

 -Οδηγός διαφοροποίησης της διδασκαλίας για μαθητές με νοητική αναπηρία
 -Σχέδια Διδασκαλίας

Λήψη Οδηγών

 problimata ygeias2

 ΠΟΛΥ-

 ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

 Η Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με πολλαπλές αναπηρίες

 

Λήψη Οδηγού

provl orasis2

ΤΥΦΛΩΣΗ

Οδηγός διαφοροποίησης της διδασκαλίας για τυφλούς μαθητές.

 

Λήψη Οδηγών

 kinitika2

KINHTIKA

 Οδηγός Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας για Μαθητές με Κινητικές Αναπηρίες

 Λήψη Οδηγού

 

 

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top