Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου «Λογιστική Υποστήριξη της Οικονομικής Υπηρεσίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

1. Φυσικό αντικείμενο του έργου – παραδοτέα

Το προς υλοποίηση έργο αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ, και αναλύεται ως κατωτέρω:    

1.1 Ετήσιες εργασίες οικονομικού έτους 2024

  1. Σύνταξη Οριστικού Ισολογισμού έτους 2024 του ΙΕΠ 
  2. Σύνταξη και δήλωση φορολογίας εισοδήματος έτους 2024 του ΙΕΠ
  3. Προσωρινός Ισολογισμός έτους 2024  του ΙΕΠ
  4. Ετήσιο Ισοζύγιο οικονομικού έτους 2024
  5. Απολογισμός οικονομικού έτους 2024
  6. Ετήσιο Μητρώο Δεσμεύσεων οικ. έτους 2024
  7. Ετήσια Έκθεση προς ΕΛΛΣΤΑΤ οικ. έτους 2024
  8. Συμφωνία Τραπεζικών Λογαριασμών οικ. έτους 2024
  9. Ετήσιες Οικονομικές εκθέσεις για το ΥΠΑΙΘΑ οικ. έτους 2024
  10. Συμφωνία ΕΦΚΑ – ΑΠΔ οικ. έτους 2024       

1.2 Καθημερινές - μηνιαίες – τριμηνιαίες εργασίες οικονομικού έτους 2025   

  • Υπολογισμός, ηλεκτρονική υποβολή και απόδοση φόρων και λοιπών κρατήσεων υπέρ δημοσίου και υπέρ τρίτων.
  • Συμφωνία μητρώου παγίων με ισοζύγιο λογιστικής. Απεικόνιση των αγορών των παγίων στις οικονομικές καταστάσεις.
  • Ενημέρωση της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης για κάθε αλλαγή της κείμενης νομοθεσίας (νόμοι, εγκύκλιοι, ΠΟΛ κλπ.) με παροχή των αντίστοιχων ενεργειών για την διασφάλιση της νομιμότητας επί  οικονομικών, λογιστικών, μισθολογικών και φοροτεχνικών θεμάτων
  • Λογιστικός χαρακτηρισμός δαπανών.              
  • Λογιστικές Εγγραφές. 
  • Παραμετροποίηση και ορθή τήρηση των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.  
  • Ισοζυγίου λογαριασμών σε μηνιαία βάση.  
  • Μηνιαίες Συμφωνίες Τραπεζικών Υπολοίπων και Πράξεων που υλοποιεί το ΙΕΠ.
  • Βοήθεια για υπολογισμούς στο μηνιαίο Μητρώο Δεσμεύσεων καθώς και στον τριμηνιαίο  δείκτη KPI
  • Μηνιαίες – Τριμηνιαίες – Εξαμηνιαίες οικονομικές εκθέσεις και αναφορές στο ΥΠΑΙΘΑ στην ΕΛΣΤΑΤ, κλπ.
  • Μισθοδοσία προσωπικού ΙΕΠ
    • Έκδοση Παραστατικών παρεχόμενων υπηρεσιών (τίτλων κτήσης)
    • Έκδοση στο πρόγραμμα της μισθοδοσίας όλων των μισθοδοτικών καταστάσεων (Προέδρου, Διευθυντή, ΙΔΑΧ, υπερωρίες προσωπικού, αμοιβές τρίτων κ.λ.π.)
    • Υποβολή των απαραίτητων αρχείων xml στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ) για κάθε είδος μισθοδοσίας ή αμοιβής
    • Επικοινωνία τηλεφωνική και δια ζώσης για συμφωνία με τον ΕΦΚΑ ώστε το ΙΕΠ να έχει ασφαλιστική ενημερότητα
    • Έλεγχος, ηλεκτρονική υποβολή, διορθώσεις στην μηνιαία Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ)
    • Υποβολή νέων συμβάσεων εργασίας στην ΕΡΓΑΝΗ και διορθώσεις για κάθε παλαιά σύμβαση   
  • Δημόσιο Λογιστικό – Ενέργειες στο πρόγραμμα Λογιστικής που τηρείται στο ΙΕΠ
    • Έκδοση, Ανάρτηση Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης 
    • Καταχώρηση παραστατικών (ΤΔΑ, Τιμολογίων, ΤΠΥ, Πιστωτικών Τιμολογίων κ.λ.π.)

1.3 Παραδοτέα :        

  1. Εβδομαδιαία αναλυτική Έκθεση των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα υποβολής της έκθεσης καθώς και τον προγραμματισμό για την επόμενη εβδομάδα, από τον Επικεφαλή / Επόπτη Λογιστή – Φοροτέχνη, η οποία θα παραδίδεται στην Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών κάθε Παρασκευή και μέχρι ώρα 15:00
  2. Μηνιαία συνοπτική Έκθεση Εργασιών στο πέρας κάθε μήνα, από τον υπεύθυνο της εταιρεία που θα αναλάβει το αντικείμενο του έργου, η οποία θα παραδίδεται στο πρωτόκολλο του ΙΕΠ πριν την έκδοση του τιμολογίου του μήνα αναφοράς
  3. Καθημερινό παρουσιολόγιο της ομάδας εργασίας του αναδόχου που θα τηρείται από το Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών του ΙΕΠ

2. Ομάδα έργου – τόπος παροχής υπηρεσιών

Όλες οι εργασίες θα πραγματοποιούνται στο χώρο του ΙΕΠ, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αν. Τσόχα αρ. 36, Αμπελόκηποι-115 21 Αττικής από Ομάδα Έργου του Αναδόχου η οποία περιλαμβάνει:

-     Έναν (1) Επικεφαλής/Επόπτη Λογιστή - Φοροτέχνη  απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ο οποίος θα εποπτεύει την πορεία, εξέλιξη και ορθότητα των εργασιών και θα παρίσταται με φυσική παρουσία στο χώρο του ΙΕΠ μία (1) φορά σε εβδομαδιαία βάση και

-     Ένα (1) μέλος Λογιστή - Φοροτέχνη  απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με φυσική παρουσία και απασχόληση στο χώρο του ΙΕΠ σε καθημερινή βάση κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του Φορέα.

-     Ένα (1) επιπλέον στέλεχος για υποστηρικτικές εργασίες έως δύο (2) φορές σε εβδομαδιαία βάση κατόπιν συνεννόησης.

Εξειδικευμένες εργασίες και μετά τη σύμφωνη γνώμη της Αναθέτουσας Αρχής, δύναται να πραγματοποιούνται στην έδρα του Αναδόχου.

Σε περίπτωση απουσίας κάποιου μέλους είναι απαραίτητη η αναπλήρωσή του.

Ο Ανάδοχος, στο πλαίσιο των προαναφερόμενων εργασιών, θα εκπροσωπεί τον Φορέα στις Δημόσιες Υπηρεσίες.

3. Διάρκεια

Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται σε έξι (6) μήνες (ήτοι από 01-01-2025 έως 30-06-2025).

4. Προϋπολογισμός

Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου της Λογιστικής Υποστήριξης του ΙΕΠ, ανέρχεται έως του ποσού των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι δεκαοκτώ χιλιάδων εξακοσίων ευρώ (18.600,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Η σχετική δαπάνη θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του Οικονομικού έτους 2025 του ΙΕΠ  και συγκεκριμένα από τον λογαριασμό 61 «Αμοιβές και έξοδα τρίτων».

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του/της Αναδόχου, οι αμοιβές των συνεργατών/-άτιδων του/της Αναδόχου, όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

5. Παραλαβή – τρόπος πληρωμής

Η έκδοση και η ηλεκτρονική υποβολή του τιμολογίου του αναδόχου στο ΕΔΗΤ θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης και απαραιτήτως μετά την έκδοση της μηνιαίας Βεβαίωσης Καλής Εκτέλεσης από την Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών του ΙΕΠ η οποία θα συνοδεύεται από την μηνιαία και τις εβδομαδιαίες εκθέσεις εργασιών καθώς το μηνιαίο παρουσιολόγιο της ομάδας εργασίας. Κατά την εκκαθάριση – πληρωμή της δαπάνης οι αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο, μπορούν να ζητήσουν και οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό, εφόσον προβλέπεται στην κείμενη νομοθεσία ή στα έγγραφα της σύμβασης (άρθρο 200 παρ.6 του ν. 4412/16).

6. Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν τις οικονομικές προσφορές τους, με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελούνται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Κατά την υποβολή της προσφοράς θα πρέπει να κατατεθούν επίσης:

  • Γενικό Πιστοποιητικό Γ.Ε.Μ.Η ως και Πιστοποιητικό Εκπροσώπησης Γ.Ε.Μ.Η.
  • Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας Πρωτοδικείου Αθηνών
  • Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας
  • Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας
  • Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου Μελών Δ.Σ.
  • Άδεια Λειτουργίας Παροχής Λογιστικών-Φοροτεχνικών Υπηρεσιών από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας
  • Πιστοποιητικά από ανεξάρτητους διαπιστευμένους φορείς κατά  ISO 9001:2015 (Διασφάλιση Ποιότητας Υπηρεσιών), 27001:2013 (Ασφάλεια Πληροφοριών)  & 22301:2019 (Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας), στον αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών, σε ισχύ.
  • Βιογραφικά Ομάδας έργου

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.έως την Τετάρτη,  11/12/2024   και ώρα 13:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top