Στο πλαίσιο του έργου «Inspiring Science Education» σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν πιλοτικές δράσεις ευρείας κλίμακας, για την παρότρυνση και την αξιολόγηση της χρήσης εργαλείων και πόρων ηλεκτρονικής μάθησης για κλάδους Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας, βελτιώνοντας και εμπλουτίζοντας τον τρόπο μάθησης σε 5.000 σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε 15 ευρωπαϊκές χώρες. Για την αξιολόγηση της προόδου/βελτίωσης της επίτευξης της μάθησης, χρησιμοποιήθηκαν τα προτεινόμενα εργαλεία και οι πόροι ηλεκτρονικής μάθησης σε συνδυασμό με ένα πλαίσιο αξιολόγησης με βάση το πλαίσιο PISA 2012, για την αξιολόγηση της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων των μαθητών, της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και των οργανωτικών αλλαγών στα σχολεία.