3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

 

Α. Προγράμματα Επιμόρφωσης

Ε77. «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄,Β΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε78. «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄  Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε79. «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι… Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε80. «Μουσεία και Αειφόρος Ανάπτυξη»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε81. «Περιβαλλοντική Μετανάστευση και Περιβαλλοντικοί/ές μετανάστες/τριες: αίτια, συνέπειες, πρόληψη, αντιμετώπιση»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, Στ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε82. «Ανακαλύπτοντας το παρελθόν, σχεδιάζοντας το μέλλον»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε83. «Η Μικρασιατική Καταστροφή και ο Ξεριζωμός: Οι μνήμες μένουν άσβηστες...»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε84. «Μικροί χαρτογράφοι εν δράσει: Χαρτογραφώντας τα μνημεία της πόλης μου»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε85. «Ας φανταστούμε την παλιά Αθήνα!»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε86. «Ο Άνθρωπος που ξανάχτισε την Ακρόπολη»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε87. «Άυλη πολιστική κληρονομιά και Αειφόρος Ανάπτυξη»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

B. Προγράμματα Φορέων

112. «Ταξιδεύουμε στα αρχαία ελληνικά θέατρα (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Κέρκυρας)»

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄ και Β΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

120. «Ταξιδεύοντας με ένα Γιλέκο στη Θάλασσα της Παγκοσμιοποίησης (ΚΠΕ Δραπετσώνας)»

ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ’ Δημοτικού, Α’ – Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

308. «Σερραϊκά προϊόντα: Μπουγάτσα, Ακανές και Βουβάλι (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών)»

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες:  Γ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

376. «Εργαστήρι Κατασκευής Παιχνιδιών του Κόσμου (Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Σητείας)»

Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Σητείας

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

100. «Τα Σχολεία Αναζητούν την Ιστορία τους (Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού-Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης)»

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού-Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

520. «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία Δημοτικού (Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων) »

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΑΕΡΙΟΥ, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

489. «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία, Γ΄ Γυμνασίου (Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων)»

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΑΕΡΙΟΥ, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

488. «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία, Α΄ Γυμνασίου (Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων) »

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΑΕΡΙΟΥ, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

483. «Αειφορία, τέχνη και περιβάλλον (Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού)»

Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης - Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

473. «Πού Πας Καραβάκι με Τέτοιον Καιρό; - Η Ναυτική Παράδοση του Αιγαίου (Φορέας Πολιτισμού Ι.Μ.Δ. (Μαγνήτων Κιβωτός, για τη Διάσωση του Πολιτιστικού Αποθέματος)»

ΜΑΓΝΗΤΩΝ ΚΙΒΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

307. «Οι Μαθητές Γνωρίζουν τη Συνθήκη της Λωζάννης (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών)»

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ' Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

296. «Γραμματοσημάδια Ιστορίας (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

295. «Οδός 7ης Μαρτίου - Ο Δρόμος προς την Απελευθέρωση (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

294. «Ο Lago , o De Vecchi και ο Χαμένος Θησαυρός της Τσαμπίκας (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

292. «Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου: στα Ίχνη των Πολιτισμών (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

196. «Τοπία και Μακέτες! (Zoomology-Αρχιτεκτονικοί Μικρόκοσμοι)»

Zoomology / Αρχιτεκτονικοί μικρόκοσμοι

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

331. «Η Μνήμη του Μέλλοντος (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.)»

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

328. «Η Ιστορία σου, Είναι Ιστορία της Πόλης σου (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών)»

Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

526. «Art out of Trash. Tέχνη από Σκουπίδια. Προωθούμε Περιβαλλοντική Αφύπνιση και Ευαισθητοποίηση – Κάνουμε Οικοθεραπεία μέσα από την Περιβαλλοντική Τέχνη. Η Περίπτωση του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου [Project Trash Art του Skyros Project] (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής – Μονάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας – Τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας)»

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής- Ειδική Ακαδημαϊκή Μονάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αγωγής και ΕπικοινωνίαςΤμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας - Σχολή Δημόσιας Υγείας.

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού και Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

589. «Μαγειρεύοντας στην Ήπειρο, 100.000 χρόνια»

Εφορεία Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων, Υπουργείο Πολιτισμού

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες: Στ' Δημοτικού

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

593. Τα αντικείμενα διηγούνται την ιστορία τους

Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και Cosy LLab, Tμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Γ΄ Δημοτικού.

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

604. «Δίκτυο ιστοριών»

Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και Cosy LLab, Tμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Στ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

611. «Το Οικολογικό Αποτύπωμα της Διατροφής για το Νηπιαγωγείο»

Κ.Ε.ΠΕ.Α. Πεταλούδων Ρόδου.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου.

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

621. «Άρτεμις. Από τη Μυθολογία στο Διάστημα»

Εταιρεία Κυκλαδικών Μελετών.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Στ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

619. «Δάση και μνημειακά δέντρα. Κιβωτοί της βιοποικιλότητας και κειμήλια της πολιτιστικής κληρονομιάς»

φορέα Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών - Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών ΠΤΔΕ - ΕΚΠΑ.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες ΣΤ΄Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

627. «Αειφορία και Covid-19: Φυσικό Περιβάλλον»

Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Δραπετσώνας

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Στ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά



 

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top