
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1246)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Αθήνα, 21/02/2025
Δελτίο Τύπου
Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Εργαστήριο «Καλές Πρακτικές για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα» – Μεγάλο Ενδιαφέρον από την Εκπαιδευτική Κοινότητα
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση τη θερμή ανταπόκριση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο με θέμα «Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη πολιτειότητα», που διοργανώνεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship.
Η δράση αυτή, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Φεβρουαρίου 2025 (17:00 - 20:00) και έχει στόχο την επιστημονική ενημέρωση και διάδραση διευθυντών/τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα βιώσιμης πολιτειότητας. Μέσα από την παρουσίαση καλών πρακτικών, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αποκτήσουν πολύτιμα εφόδια για την ενσωμάτωση της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη στο σχολικό περιβάλλον, σε συνάφεια με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».
Η εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή, με περίπου 400 αιτήσεις, αποδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ενεργού πολιτειότητας και της βιωσιμότητας.
Η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών έγινε με γνώμονα την ευρύτερη δυνατή αντιπροσώπευση ειδικοτήτων και τη γεωγραφική κάλυψη εκπαιδευτικών μονάδων από όλη την Ελλάδα.
Οι επιλεγέντες/είσες:
✅ Θα λάβουν τον σχετικό σύνδεσμο συμμετοχής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
✅ Θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στο portal του SYNAPSES πριν την έναρξη του εργαστηρίου, ακολουθώντας τον σύνδεσμο: Εγγραφή στο SYNAPSES Portal
Το ΙΕΠ ευχαριστεί θερμά όλους και όλες για το ενδιαφέρον και προσβλέπει σε επόμενες συνεργασίες!
α/α |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ΟΝΟΜΑ |
1 |
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ |
ΘΩΜΑΣ |
2 |
ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΥ |
ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
3 |
ΑΡΤΕΜΗ |
ΕΙΡΗΝΗ |
4 |
ΒΟΥΛΓΑΡΗ |
ΒΑΙΑ |
5 |
ΒΟΥΝΑΣΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
ΓΑΚΗ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
7 |
ΓΕΩΡΓΑ |
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ |
8 |
ΓΕΩΡΓΑΚΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
9 |
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΝΝΑ |
10 |
ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ |
ΑΘΗΝΑ |
11 |
ΓΙΟΒΑΝΗ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
12 |
ΓΚΙΔΑ |
ΡΕΜΖΗ |
13 |
ΓΡΑΒΑΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
14 |
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ |
ΙΩΑΝΝΑ |
15 |
ΓΩΓΟΥ |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
16 |
ΔΑΡΒΟΥΔΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΑ |
17 |
ΔΙΑΚΙΔΗ ΚΩΣΤΑ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
18 |
ΔΟΓΙΑΜΑ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
19 |
ΖΑΡΔΑ |
ΙΩΑΝΝΑ |
20 |
ΖΕΡΒΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
21 |
ΖΙΑΚΑ |
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
22 |
ΘΑΝΟΥ |
ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
23 |
ΘΑΝΟΥ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
24 |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ |
ΡΑΔΗΣ |
25 |
ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΝΘΗ |
26 |
ΙΝΔΟΠΟΥΛΟΥ |
ΝΙΚΟΛΕΤΑ |
27 |
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ |
ΑΛΕΞΙΑ |
28 |
ΚΑΓΚΕΛΑΡΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
29 |
ΚΑΙΛΑΡΗ |
ΦΩΤΕΙΝΗ |
30 |
ΚΑΛΛΙΓΙΑΝΝΑΚΗ |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
31 |
ΚΑΠΠΑΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
32 |
ΚΑΡΑΒΟΛΙΑΣ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
33 |
ΚΑΣΠΑΡΙΔΟΥ |
ΣΟΦΙΑ |
34 |
ΚΑΤΣΙΜΠΑΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
ΚΑΤΩΓΙΑΝΝΗ |
ΜΑΡΙΑ |
36 |
ΚΕΛΕΣΙΔΟΥ |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
37 |
ΚΗΠΟΥΡΟΥ |
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ |
38 |
ΚΛΗΜΗ |
ΜΑΡΙΑ |
39 |
ΚΟΝΤΟΥ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
40 |
ΚΟΥΜΑΡΗ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
41 |
ΚΟΥΜΠΟΥΡΑ |
ΜΑΡΙΑ |
42 |
ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ |
ΜΑΡΙΑ |
43 |
ΚΡΙΘΑΡΗ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
44 |
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
45 |
ΛΑΚΚΑ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
46 |
ΛΑΜΠΑΔΑΡΗ |
ΙΩΑΝΝΑ |
47 |
ΛΑΜΠΑΚΗ |
ΟΛΥΜΠΙΑ |
48 |
ΛΑΧΑΝΑ |
ΑΛΚΜΗΝΗ |
49 |
ΛΙΒΕΡΤΖΙΔΟΥ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
50 |
ΛΙΘΑΡΗΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
51 |
ΜΑΚΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
52 |
ΜΑΝΤΖΙΟΥ |
ΑΣΠΑΣΙΑ |
53 |
ΜΕΛΛΗ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
54 |
ΜΗΝΟΒΓΙΟΥΔΗ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
55 |
ΜΙΤΑΚΗ |
ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ |
56 |
ΜΙΧΑΛΕΛΗΣ |
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ |
57 |
ΜΟΥΝΤΑΝΟΥ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
58 |
ΜΠΑΚΑ |
ΕΛΕΝΗ |
59 |
ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
60 |
ΜΠΑΛΤΑ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
61 |
ΜΠΑΧΑΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
62 |
ΜΠΟΥΖΑΝΑΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
63 |
ΜΥΞΑΚΗ |
ΑΝΝΑ |
64 |
ΝΕΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
65 |
ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ |
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ |
66 |
ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗ |
ΕΛΕΝΗ |
67 |
ΝΙΚΟΥΔΗΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
68 |
ΝΙΜΠΗ |
ΜΑΡΙΑ |
69 |
ΝΟΥΒΑΚΗΣ |
ΠΕΤΡΟΣ |
70 |
ΝΤΕΝΤΕΣ |
ΗΛΙΑΣ |
71 |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ |
ΑΘΗΝΑ |
72 |
ΠΑΙΚΟΥ |
ΑΡΕΤΗ |
73 |
ΠΑΛΗΟΘΟΔΩΡΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
74 |
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
75 |
ΠΑΠΑ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
76 |
ΠΑΠΑΓΕΡΑ |
ΠΟΛΥΞΕΝΗ |
77 |
ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ |
ΔΑΝΑΗ |
78 |
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ |
ΞΑΝΘΙΠΠΗ |
79 |
ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
80 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
81 |
ΠΑΡΔΑΛΗ |
ΟΛΓΑ |
82 |
ΠΑΥΛΙΔΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
83 |
ΠΑΥΛΙΔΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
84 |
ΠΙΝΕΛΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ |
85 |
ΠΙΤΕΡΟΥ |
ΔΑΦΝΗ |
86 |
ΠΙΤΣΙΑΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
87 |
ΠΟΛΙΤΗ |
ΡΩΜΑΛΕΑ |
88 |
ΡΟΥΣΣΕΤΗ |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
89 |
ΣΑΜΣΑΡΗ |
ΕΛΕΝΗ |
90 |
ΣΕΖΕΝΙΑ |
ΣΤΑΜΑΤΙΑ |
91 |
ΣΚΕΒΑ |
ΑΥΓΗ |
92 |
ΣΤΑΛΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
93 |
ΣΤΕΦΑΝΗ |
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
94 |
ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
95 |
ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗΣ |
ΗΛΙΑΣ |
96 |
ΣΤΡΑΤΙΝΑΚΗ |
ΜΑΡΙΑ |
97 |
ΣΥΤΙΛΙΔΟΥ |
ΑΡΤΕΜΙΣ |
98 |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ |
ΙΩΑΝΝΑ |
99 |
ΤΖΙΒΑΡΑ |
ΕΛΕΝΗ |
100 |
ΤΖΙΟΛΗ |
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ |
101 |
ΤΟΥΜΠΕΚΗ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
102 |
ΤΟΥΡΑ |
ΒΑΡΒΑΡΑ |
103 |
ΤΣΑΒΑΡΗ |
ΜΑΡΙΑ |
104 |
ΤΣΙΚΟΥΡΗ |
ΜΑΡΙΑ |
105 |
ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
106 |
ΤΣΙΡΜΠΑ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
107 |
ΤΣΟΝΤΖΩΡΑ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
108 |
ΤΣΟΥΝΗ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
109 |
ΤΣΟΥΠΡΑΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
110 |
ΦΑΝΤΕΛΑΣ |
ΝΕΣΤΩΡ |
111 |
ΧΑΜΠΗΛΟΜΑΤΗ |
ΑΝΤΩΝΙΑ |
112 |
ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΡΙΣΤΗ |
113 |
ΧΑΝΤΟΓΛΟΥ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
114 |
ΧΑΡΑΜΗΣ |
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ |
115 |
ΧΑΡΙΔΗΜΟΥ |
ΔΗΜΟΣ |
116 |
ΧΑΡΙΣΗ |
ΑΦΡΟΔΙΤΗ |
117 |
ΧΑΡΜΠΑΤΣΗΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
118 |
ΧΡΗΣΤΟΥ |
ΡΑΚΙΔΑ |
119 |
ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ |
120 |
ΨΥΧΟΥΛΑ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
Αθήνα, 21-02-2025
Συνδιοργάνωση του Επιστημονικού Συνεδρίου για την Ενδοσχολική Βία & τον Εκφοβισμό από το ΙΕΠ, τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ και το ΕΚΠΑ
Στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής και της εκστρατείας ενημέρωσης για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) ανακοινώνουν με ιδιαίτερη χαρά τη συνδιοργάνωση του Συνεδρίου «Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Μαρτίου 2025 στις εγκαταστάσεις του ΕΚΠΑ. Η τελετή έναρξης θα λάβει χώρα στη Μεγάλη Αίθουσα του κεντρικού κτηρίου του Πανεπιστημίου, ενώ οι παράλληλες συνεδρίες του Σαββάτου, 8 Μαρτίου 2025, θα φιλοξενηθούν στις αίθουσες του Μαράσλειου Διδασκαλείου.
Μέσα από εισηγήσεις, εργαστήρια και παρεμβάσεις ειδικών, θα αναδειχθούν καλές πρακτικές και στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας, προσφέροντας τεκμηριωμένες προτάσεις για την εκπαιδευτική κοινότητα και τους φορείς λήψης αποφάσεων.
Η υποβολή προφορικών εισηγήσεων ή προτάσεων εργαστηρίων (200-300 λέξεις) συνεχίζεται έως τις 24 Φεβρουαρίου 2025, ώρα 13:00, μέσω του συνδέσμου:
https://iep.edu.gr/lime2/index.php/869785?lang=el
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τον ιστότοπο:
Αθήνα, 21/02/2025
Δελτίο Τύπου
Ενδυναμώνουμε το Σχολείο: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, συνεχίζεται η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, με τη δεύτερη φάση της επιμόρφωσης που αφορά περίπου 25.800 εκπαιδευτικούς.
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα, που στοχεύει στην πρόληψη και αποτελεσματική διαχείριση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε.), είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).
Το πρόγραμμα αφορά τους/τις υπεύθυνους/ες αποδέκτες/ριες αναφορών (διμελείς ομάδες) κάθε σχολικής μονάδας και συγκεκριμένα:
• Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: τον/την διευθυντή/τρια ή τον/την προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας και έναν/μία εκπαιδευτικό.
• Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: τον/την διευθυντή/τρια και τον/την σύμβουλο σχολικής ζωής.
Η επιμόρφωση θα είναι εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και συνολικής διάρκειας 14 ωρών (7 ώρες σύγχρονης και 7 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης). Οι 7 ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα υλοποιηθούν σε μία (1) ημέρα για την οποία θα χορηγηθεί στους/στις δικαιούχους επιμορφωτική άδεια και οι 7 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης θα υλοποιηθούν το διάστημα από την έναρξη της επιμόρφωσης έως τις αρχές Μαΐου στην πλατφόρμα e-class του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ. Η επιμόρφωση των πρώτων 12 τμημάτων θα ξεκινήσει στις 27 Φεβρουαρίου 2025 και σταδιακά θα ολοκληρωθεί για όλα τα τμήματα μέχρι τις αρχές Μαΐου. Οι ακριβείς ημερομηνίες για κάθε τμήμα θα αποσταλούν προσωπικά στους/στις επιμορφούμενους/ες μέσω email, με βάση τα στοιχεία που έχουν δηλώσει στο ΙΕΠ.
Μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης των υπεύθυνων αποδεκτών αναφορών (διμελείς ομάδες), θα ακολουθήσει εξ αποστάσεως επιμόρφωση (σύγχρονη και ασύγχρονη) των Συμβούλων Εκπαίδευσης και των Υπεύθυνων Αγωγής Υγείας και σχολικών δραστηριοτήτων. Τέλος, θα διατεθεί επιμορφωτικό πρόγραμμα στο Moodle του ΙΕΠ ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα Στελέχη Εκπαίδευσης, τους/τις Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς. Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν σε σχετικές ανακοινώσεις.
Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός δεν είναι απλά εκπαιδευτικά ζητήματα—είναι κοινωνικά φαινόμενα που απαιτούν άμεση δράση. Μέσα από αυτήν την επιμόρφωση, παρέχονται στους/στις εκπαιδευτικούς εργαλεία, ώστε να συμβάλουν στη δημιουργία ενός σχολείου όπου κάθε παιδί νιώθει ασφάλεια, αποδοχή και σεβασμό.
Αθήνα, 20/02/2025
Ανακοίνωση
Υλοποίηση δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με θέμα «Επιμόρφωση για την αξιοποίηση υλικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου στον τομέα της εκπαίδευσης, στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) μεταβαίνουν στην Κύπρο για την υλοποίηση επιμορφώσεων σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης. Οι επιμορφώσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου.
Οι δράσεις θα διεξαχθούν στις 25, 26 και 27 Φεβρουαρίου 2025 στις πόλεις Λευκωσία, Λεμεσός και Λάρνακα και εστιάζουν στην αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού του ΙΕΠ για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας τόσο στη γενική όσο και στην ειδική εκπαίδευση. Θεματικές:
• Εκπαιδευτικές πρακτικές για μαθητές/τριες με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
• Εκπαιδευτικές πρακτικές διαφοροποίησης για παιδιά με Ειδικές και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες
• Μέθοδος easy to read και εκπαιδευτικές πρακτικές αξιοποίησή της
Η συνεργασία αυτή αποτελεί συνέχεια του συμφώνου συνεργασίας που έχει συναφθεί μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου, με στόχο την ανταλλαγή εμπειριών, καλών πρακτικών και την προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών.
Το ΙΕΠ συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ενισχύοντας τη συνεργασία με φορείς εκπαίδευσης και υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς στο σημαντικό τους έργο.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «I. Εισηγητές/Αξιολογητές OERs, ΕΣ και ΨΜ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Αθήνα, 17/02/2025
Δελτίο Τύπου
Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+
Η χώρα μας συμμετέχει για πρώτη φορά στην έρευνα TALIS+, τη μεγαλύτερη διεθνή έρευνα που καταγράφει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον σε περισσότερα από 60 εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως.
Η συμμετοχή στην έρευνα αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τους/τις εκπαιδευτικούς να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με κρίσιμα ζητήματα της καθημερινής σχολικής ζωής. Τα αποτελέσματα της TALIS+ αξιοποιούνται διεθνώς για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πολιτικών που στοχεύουν στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας.
Η έρευνα TALIS+ προσφέρει την ευκαιρία να ακουστεί η φωνή των εκπαιδευτικών σε παγκόσμιο επίπεδο, συμβάλλοντας με τις εμπειρίες και τις απόψεις τους στη διαμόρφωση ενός πιο αποτελεσματικού και υποστηρικτικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η έρευνα παρέχει πολύτιμα δεδομένα για την κατανόηση των προκλήσεων και των δυνατοτήτων της εκπαίδευσης, ενισχύοντας τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών.
Η Ελλάδα θα συμμετάσχει στην πιλοτική εφαρμογή της TALIS+ την περίοδο Μαρτίου-Απριλίου 2025, με δείγμα 32 Γυμνασίων, επιλεγμένων μέσω τυχαίας δειγματοληψίας.
Εθνικός φορέας υλοποίησης της έρευνας στη χώρα μας είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Στο πλαίσιο της προετοιμασίας, το ΙΕΠ διοργανώνει διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025, από τις 13:00 έως τις 14:00, για τους υπεύθυνους της πιλοτικής έρευνας στα συμμετέχοντα σχολεία.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα TALIS+, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΙΕΠ: https://iep.edu.gr/talis/.
Δελτίο τύπου [pdf]
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/29-11-2024, 2/12-12-2024, 3/08-01-2025, 4/28-01-2025 και 5/11-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), για τις ανάγκες του του υπ’ αρ. πρωτ. 13096/24-10-2024 (Αρ. Διακ. 02/2024, Α/Α ΕΣΗΔΗΣ 360601) Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με ΑΔΑΜ: 24PROC015660089 «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την υλοποίηση και ολοκλήρωση Πράξεων» που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στην Πράξη «Τεχνική Βοήθεια για την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» κωδικός ΟΠΣ 6006967, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+) - ΕΣΠΑ) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Προγράμματος «ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ 2021-2027»
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αριθμ. 1/07-02-2025 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων το οποίο αφορά στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, για την απευθείας ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Δοκιμασιών Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Εγγραμματισμού στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Άλγεβρας, της Φυσικής και της Χημείας Α’ Λυκείου Γενικού Λυκείου
More...
Αθήνα, 12/02/2025
Ανακοίνωση
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με σκοπό την ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου.
Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ενίσχυση της διδακτικής αποτελεσματικότητας και στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης, διαβαθμισμένης προσέγγισης αξιολόγησης, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και μαθητριών.
Η ανάπτυξη των δοκιμασιών θα βασιστεί σε διεθνώς αναγνωρισμένα πλαίσια αξιολόγησης, με έμφαση στη σύνδεση της σχολικής γνώσης με την καθημερινή ζωή, την επιστήμη, την τεχνολογία και τις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις. Το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό θα ενσωματωθεί στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης, ενισχύοντας τον λειτουργικό εγγραμματισμό και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με δημιουργικότητα και μεθοδικότητα.
Με τις συνεργασίες αυτές, το ΙΕΠ επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες αποκτούν τις απαραίτητες γνωστικές και μεταγνωστικές δεξιότητες, ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής.
Ανακοίνωση σε pdf
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), προσκαλεί τους/τις εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ενημερωτική ημερίδα με τίτλο: «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».
Η ενημερωτική ημερίδα αποτελεί την τέταρτη εκδήλωση παρουσίασης του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» και προώθησης πρωτοβουλιών που ενισχύουν την ενεργό πολιτειότητα. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025, από τις 10:30 έως τις 13:30, στο Αμφιθέατρο Δημοτικής Φιλαρμονικής Καλαμάτας, Υπαπαντής 23.
Η ημερίδα έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και, ως εκ τούτου, δεν προβλέπεται η έκδοση βεβαιώσεων παρακολούθησης.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης βρίσκεται παρακάτω, ενώ περισσότερες πληροφορίες για τις «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: https://act.digitalschool.gov.gr/.
Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας
Προσέλευση – Εγγραφές |
10:00-10:30 |
Χαιρετισμοί •Δημήτριος Ι. ΟικονομόπουλοςΠεριφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου •Νικόλαος ΧριστόπουλοςΠεριφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης Πελοποννήσου |
10:30-10:45 |
Δράσεις Ενεργού Πολίτη Σπυρίδων Δουκάκης, Πρόεδρος ΙΕΠ, Επίκ. Καθηγητής |
10:45-11:10 |
Ευρωπαϊκές δράσεις και συνέργειες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Κοινότητες πρακτικής εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών για την ενεργό και βιώσιμη πολιτειότητα Παρασκευή Τρούκη, Διευθύντρια ΙΕΠ |
11:10-11:30 |
Συζήτηση-Ερωτήσεις |
11:30-12:00 |
Διάλειμμα |
12:00-12:20 |
Παρουσιάσεις Σχολείων 10ο Πειραματικό Δημοτικό Καλαμάτας 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας |
12:20-12:40 |
Πρόγραμμα Σπουδών και Παραδείγματα Δράσεων Ενεργού Πολίτη Παναγιώτης Πήλιουρας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ – Προϊστάμενος του Τμήματος Α΄ Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Νικόλαος Χριστοδούλου, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, Συντονιστής της Μονάδας Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (διαδικτυακά) |
12:40-13:00 |
Συζήτηση & Λήξη Εργασιών |
13:00-13:30
|
Η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «GenAI Empowered Educators» έκλεισε αρκετά νωρίτερα από τις προσδιορισμένες ημερομηνίες, καθώς οι διαθέσιμες θέσεις καλύφθηκαν. Η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών θα γίνει με βάση τη χρονολογική σειρά υποβολής των αιτήσεων, και σύντομα θα ακολουθήσουν ενημερώσεις προς τους/τις επιλεγμένους/ες εκπαιδευτικούς.
Συνεχίζουμε μαζί για την εκπαίδευση, σχεδιάζοντας τα επόμενα βήματα και νέες ευκαιρίες επιμόρφωσης!
Έργο: «SYNAPSES»-Project: 101102346- Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship Υπεύθυνη Έργου: Παρασκευή Τρούκη Τηλέφωνο: 213 1335 205 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Ταχ. Δ/νση: Αν. Τσόχα 36 Τ.Κ.: 115 21, Αθήνα |
Αθήνα, 10-02-2025 |
Ανακοίνωση
Το Ευρωπαϊκό έργο “SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship” που υλοποιεί το ΙΕΠ σε συνεργασία με το UNIVERSITAT BAYREUTH, την Ελληνογερμανική Αγωγή καθώς και άλλα Πανεπιστήμια και Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς από έξι Ευρωπαϊκές χώρες, ξεκινά τις επιμορφωτικές του δράσεις για τη βιώσιμη πολιτειότητα.
Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 (17:00 - 20:00) θα υλοποιηθεί διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο (workshop), σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, με θέμα
«Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη πολιτειότητα στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship»
Το επιμορφωτικό εργαστήριο απευθύνεται σε Διευθυντές/τριες και εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές), δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το τρέχον σχολικό έτος, οι οποίοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/ από 11-02-2025 και ώρα: 13:00 έως 17-02-2025 και ώρα 13:00.
Το επιμορφωτικό εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2025 (17:00 - 20:00) από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, που συμμετέχει ως εταίρος στο Έργο “Synapses”.
Στόχος του επιμορφωτικού εργαστηρίου (workshop) είναι η επιστημονική ενημέρωση και διάδραση Διευθυντών/τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα βιώσιμης πολιτειότητας μέσα από την παρουσίαση καλών πρακτικών που προτείνονται από το Ευρωπαϊκό Έργο “SYNAPSES” στο πλαίσιο και του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου:
- Θα παρουσιαστούν οι καλές πρακτικές που προτείνει το “Synapses”
- Θα παρουσιαστεί παράδειγμα εκπαιδευτικού σεναρίου βασισμένου στο “Synapses”
- Οι συμμετέχοντες/ουσες θα πλοηγηθούν στο portal του Έργου “Synapses” (http://portal.synapses-academies.eu) και θα συνεργαστούν σε ομάδες για την εκπόνηση εκπαιδευτικών σεναρίων.
Δείτε την Πρόκληση εδώ