ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1182)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/09-07-2024 και 2/12-07-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την κατηγορία (ΙV) Τεχνικοί Εμπειρογνώμονες, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 5002/21-06-2024 (ΑΔΑ: ΡΒΣΦΟΞΛΔ-Ξ8Π) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για την υποστήριξη της πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 6010165 στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» όπως ανακοινοποιήθηκε στο ορθό στις 26-06-2024.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα: https://bookreview.iep.edu.gr/home, από το Σάββατο 20-07-2024 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 25-07-2024 και ώρα 15:00


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/08-07-2024 και 2/12-07-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την κατηγορία (V) Επικουρικοί Εμπειρογνώμονες, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 5002/21-06-2024 (ΑΔΑ: ΡΒΣΦΟΞΛΔ-Ξ8Π) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για την υποστήριξη της πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 6010165 στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» όπως ανακοινοποιήθηκε στο ορθό στις 26-06-2024.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα: https://bookreview.iep.edu.gr/home, από το Σάββατο 20-07-2024 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 25-07-2024 και ώρα 15:00


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/08-07-2024 και 2/12-07-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την κατηγορία (Ι) εν ενεργεία μέλη Δ.Ε.Π., στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 5002/21-06-2024 (ΑΔΑ: ΡΒΣΦΟΞΛΔ-Ξ8Π) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για την υποστήριξη της πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 6010165 στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» όπως ανακοινοποιήθηκε στο ορθό στις 26-06-2024

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα: https://bookreview.iep.edu.gr/home, από το Σάββατο 20-07-2024 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 25-07-2024 και ώρα 15:00


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 11/10-07-2024 και 12/11-07-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 6/02-07-2024 πρακτικό της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο

 

Αγαπητοί/ές εκπαιδευτικοί,

Σας προσκαλούμε να υποβάλετε αίτηση απόσπασης (ενός έτους με δυνατότητα επέκτασης) στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (δείτε συνημμένη πρόσκληση).

Η απόσπαση δεν αφορά διοικητικά καθήκοντα, αλλά σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία στο δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο για μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου, για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Ενημερωθείτε για μια μοναδική ευκαιρία στην επαγγελματική σας εξέλιξη και υποβάλλετε αίτηση https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home

 

Ποιες είναι οι βασικές σας υποχρεώσεις;

  1. έως εννέα (9) διδακτικές ώρες (45΄η διδακτική ώρα) / εβδομάδα: σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας (τύπου webex) των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, το απόγευμα, από κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους,
  2. Το υπόλοιπο διδακτικό ωράριο αφορά ασύγχρονη διδασκαλία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας (τύπου moodle) για:
    • προγραμματισμό, οργάνωση της ύλης και ανάπτυξη μαθησιακών ενοτήτων,
    • ομαδοποιημένες απαντήσεις σε γραπτές απορίες των μαθητών,
    • τεστ επανάληψης και εμπέδωσης.

 

Ποια μοριοδότηση προβλέπεται;

  • Χρόνος Απόσπασης: Μετράει ως πραγματική διδακτική υπηρεσία.
  • Μονάδες Μετάθεσης: Υπολογίζονται οι μονάδες της πλησιέστερης σχολικής μονάδας, συν έξι (6) επιπλέον μονάδες ανά έτος.
  • Επιπλέον Μονάδες: Κάθε έτος διδακτικής υπηρεσίας δίνει δύο (2) επιπλέον μονάδες για τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης σε θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.

 

Αξιοποιήστε τη δυνατότητα να συμβάλετε αποτελεσματικά, με την εμπειρία και τη δημιουργικότητά σας, στη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών/τριών.

Αδράξτε την ευκαιρία να κάνετε τη διαφορά στην εκπαίδευση, ενισχύοντας το βιογραφικό σας και συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση κοινωνικών και περιφερειακών ανισοτήτων.

 

Υποβάλετε την αίτησή σας έως τις 14/8/2024 και ώρα 15:00

 Περισσότερες πληροφορίες στην ίδια την πρόσκληση:
 Πρόσκληση

 

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου κος Σπύρος Δουκάκης, συμμετείχε στην ομάδα εργασίας που ανέλαβε εθελοντικά να μεταφράσει στην ελληνική γλώσσα την έκδοση “Guidance for generative AI in education and research” της UNESCO.
Η κυκλοφορία της ελληνικής έκδοσης Κατευθυντήριες γραμμές για την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση και την έρευνα» αποτελεί σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειες που καταβάλλονται για να βελτιωθούν οι εκπαιδευτικές και ερευνητικές πρακτικές στην Ελλάδα.
Ο οδηγός της UNESCO για την περαιτέρω υποστήριξη της εκπαιδευτικής και ακαδημαϊκής κοινότητας της Ελλάδας μεταφράστηκε με την πολύτιμη συνεργασία των Μανώλη Μαυρίκη (https://www.linkedin.com/in/manolis-mavrikis-14b0574/), της Μαρίας Μαργέτη (https://www.linkedin.com/in/margetim/) και της Μαρίας Νιάρη (https://www.linkedin.com/in/maria-niari-4233948b/).
Αυτός ο οδηγός αποτελεί μια ακόμα πρωτοβουλία του ΙΕΠ για να συνδράμει στη συζήτηση για τη διερεύνηση του ρόλου της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
Ελπίζουμε να χρησιμεύσει ως πολύτιμος πόρος για τα εκπαιδευτικά και ακαδημαϊκά μας ιδρύματα.
Το ΙΕΠ
• έχει οργανώσει δύο επιμορφωτικές δράσεις με θέμα "Η εκπαιδευτική Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης" (https://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/deltio-typou-i-ekpaideftiki-noimosyni-stin-taksi-i-taksi-tis-texnitis-noimosynis-proto-diadiktyako-stroggylo-trapezi, https://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/deltio-typou-i-ekpaideftiki-noimosyni-stin-taksi-i-taksi-tis-texnitis-noimosynis-deytero-diadiktyako-stroggylo-trapezi)
• συνεργάστηκε με το Ίδρυμα Ωνάση για την πραγματοποίηση του AI_ducation Festival: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση (https://www.onassis.org/el/whats-on/ai-ducation-festival-artificial-intelligence-in-education)
• συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών για εκπαίδευση υψηλής ποιότητας στην πληροφορική
• συνεργάζεται με 20 Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής, που έχουν αναλάβει την επικαιροποίηση και την ανανέωση του περιεχομένου του σχολικού βιβλίου Πληροφορικής του Γυμνασίου, ώστε να είναι σύγχρονο και ενήμερο με τις τελευταίες εξελίξεις στην επιστήμη και συνεχίζουμε "Μαζί για την εκπαίδευση" για να προσφέρουμε ευκαιρίες στα παιδιά μας ώστε να ενισχύσουν τις ικανότητές τους!

 

Δείτε τον οδηγό εδώ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) προτίθεται να καλύψει τη θέση Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) με θητεία τετραετούς διάρκειας.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία που επικαλούνται, π.χ. τίτλοι σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λ.π., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.
Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται επί ποινή αποκλεισμού ως ανωτέρω και μόνο ηλεκτρονικά, και θα είναι ανοικτή από 16/07/2024 και ώρα 14:00 έως τις 26/07/2024 και ώρα 14:00.

Σχετικό αρχείο

Υποβολή αίτησης εδώ

 

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν ενεργοποιηθεί οι φόρμες για την υποβολή Α.) της Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης για κάθε σχολική μονάδα και Β.) της Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης του συνόλου των σχολείων ευθύνης των Συμβούλων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης καθώς και των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων ευθύνης της Δ.Ε.Π.Π.Σ. (έτος αναφοράς: 2023-2024). Οι φόρμες θα παραμείνουν ενεργές μέχρι τις 30 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, σύμφωνα με το υπ΄αρ. πρωτ. 78283/ΓΔ4/ 10-07-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ.

Έγγραφο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

 

banner 1200x630 αξιολόγηση σχολικών μονάδων

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 7/08-07-2024 Πρακτικού της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 12-07-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 17-07-2024 και ώρα 15:00.


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/08-07-2024 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 12-07-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 17-07-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Σελίδα 8 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top