ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1302)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου


Έργο του αναδόχου είναι ο εμπλουτισμός και η ανανέωση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, καθώς και η εκπόνηση Οδηγών για τον/την Εκπαιδευτικό, για τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται από τη Γ΄ τάξη Δημοτικού έως και τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου, ήτοι για τα μαθήματα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ιταλικά.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Παραδοτέα του Αναδόχου είναι τα ακόλουθα, όπως φαίνεται στον πίνακα:

Παραδοτέο

Τίτλος παραδοτέου

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Π.1

Συγκρότηση πινάκων ΠΜΑ

Έως ένα (1) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης

Π.2

Σύνταξη βασικού κειμένου ΠΣ

Έως ένα (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π.1

Π.3

Σύνταξη Οδηγών Εκπαιδευτικού

Έως δύο (2) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π.2

 
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31/10/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 30/09/2025.


Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

 
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 28/05/2025 και ώρα 15.00

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

 

 

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής στοιχείων στα μέρη Β. Υλοποίηση της Δράσης και Γ. Αποτίμηση της Δράσης

Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, τα μέρη Β΄ και Γ΄ της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ θα είναι ενεργά για την υποβολή της Υλοποίησης και Αποτίμησης των Δράσεων έως την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025. Δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας στοιχείων έχει ο/η Συντονιστής/στρια της Ομάδας Δράσης με τους προσωπικούς κωδικούς ΠΣΔ. Η συμπλήρωση των πεδίων διασφαλίζει την ολοκληρωμένη αποτύπωση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και συμβάλλει ουσιαστικά στη συνέχεια της Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης. Περισσότερα στο: https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis.

Έγγραφο ΥΠΑΙΘΑ

 

2025 05 14 εικόνα

 

 

Αθήνα, 14/05/2025


Ανακοίνωση

Ανάπτυξη ενιαίου πλαισίου για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη, προχωρά την ανάπτυξη του νέου, σύγχρονου και ενιαίου πλαισίου για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στη σχολική εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο αυτό:

  • Ενισχύεται η διδασκαλία της Αγγλικής στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού, με τη δημιουργία σαφών Προσδοκώμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων (ΠΜΑ), βασισμένων σε σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές, με έμφαση στη βιωματική μάθηση, τον κοινωνικό γραμματισμό και την πολυγλωσσική ευαισθητοποίηση. Τα ΠΜΑ θα αναπτυχθούν από στελέχη του ΙΕΠ.
  • Προχωράμε σε πρόσκληση προς το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), ώστε να αναλάβει:
    • την επικαιροποίηση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (Γ΄ Δημοτικού – Γ΄ Γυμνασίου), με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR 2020), τα νέα Προγράμματα  Σπουδών (2023) και το Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου καθώς και
    • την εκπόνηση νέων Οδηγών Εκπαιδευτικού για τα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ιταλικά, με στόχο την υποστήριξη της διδακτικής πράξης και την ενίσχυση των επικοινωνιακών, ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών.

Το νέο αυτό πλαίσιο σηματοδοτεί την ποιοτική αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, με συνέπεια, συνέχεια και επιστημονική τεκμηρίωση σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

 Ανακοίνωση

2025 05 14 AUTH 1024x336

 

 

 

 

 

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι η δημιουργία βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων, μετά από τη σάρωση και τεχνική επεξεργασία αυτών, προκειμένου να αποσταλούν στους διορθωτές οι απαντήσεις των μαθητών/ριών στις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου και στη συνέχεια να καταχωριστούν σε αυτή όλες οι κατάλληλα κωδικοποιημένες απαντήσεις, για να τύχουν τελικά της στατιστικής επεξεργασίας που προβλέπεται στο πλαίσιο του ΠΕ2.2: Αποτελέσματα Διαγνωστικών Εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025.

Οι επιμέρους ενέργειες/εργασίες του αναδόχου είναι οι ακόλουθες:

  1. Η αποστολή των θεμάτων στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως την ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων)
    1. Με τη δημιουργία ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής δίδεται δικαίωμα διαβαθμισμένης εισόδου των σχολικών μονάδων του δείγματος, των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την παρακολούθηση αυτών, καθώς και των διαχειριστών των εξετάσεων διαγνωστικών χαρακτήρα από το ΙΕΠ.
    2. Στην εν λόγω εφαρμογή υπάρχει σελίδα κατάστασης/ενημέρωσης για κάθε σχολική μονάδα του δείγματος καθώς και αντίστοιχες εποπτικές σελίδες για τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
  2. Τη σάρωση και τεχνική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων (μετά την ολοκλήρωση της διεξαγωγής των εξετάσεων και έως 24-06-2025)
    1. Ο Ανάδοχος θα διαθέσει προσωπικό προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σάρωση των απαντητικών δελτίων στην έδρα του ΙΕΠ και με τη χρήση εξοπλισμού του ΙΕΠ. Το απασχολούμενο προσωπικό θα πρέπει να είναι διαθέσιμο απαραιτήτως για τουλάχιστον 15 έως 20 εργάσιμες ημέρες.
    2. Δημιουργία αρχείων σάρωσης απαντητικών δελτίων ως εξής:
      • Αρχεία pdf για το σύνολο των απαντητικών δελτίων με όνομα αρχείου έναν μοναδικό κωδικό, ο οποίος θα αναφέρεται στην αντίστοιχη καταχώρηση στο λογιστικό φύλλο αποτελεσμάτων.
      • Απαντήσεις σε ένα λογιστικό φύλλο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (αρχείο τύπου xlsx ή xls) για όλες τις απαντήσεις κλειστού τύπου και τα δημογραφικά στοιχεία. Το αναγνωριστικό πεδίο της κάθε γραμμής δεδομένων (κωδικός / 1η στήλη σε κάθε φύλλο) θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου.
      • Αρχεία εικόνας (τύπου jpg & ανάλυσης 300dpi) για τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου (4 από κάθε pdf) με όνομα αρχείου που θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου, με την προσθήκη στο όνομα ένδειξης αντικειμένου (π.χ. xxxxxxxxx-G1, xxxxxxxxx-G2και xxxxxxxxx-Μ1, xxxxxxxxx-Μ2 για Γλώσσα και Μαθηματικά αντίστοιχα, όπου xxxxxxxxx θα είναι ο μοναδικός κωδικός αρχείου pdf απαντητικού δελτίου και θα είναι ίδιος με τον κωδικό που θα υπάρχει στην 1η στήλη του λογιστικού φύλλου των απαντήσεων).
  3. Την αποστολή των αρχείων σάρωσης απαντητικών δελτίων στους διορθωτές μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής (έως 24-06-2025)
  4. Τα αρχεία σάρωσης απαντητικών δελτίων (αρχεία pdf, λογιστικά φύλλα και εικόνες) αναρτώνται με χρήση διαδικτυακής εφαρμογής που επιτρέπει την προσπέλασή τους από τους διορθωτές οι οποίοι, σε ομάδες με έναν αρχηγό ανά ομάδα (leader) έχουν την ευθύνη της μετατροπής των απαντήσεων ανοιχτού τύπου σε κατάλληλη κωδικοποίηση, η οποία θα ενσωματωθεί στη συνέχεια στην τελική βάση δεδομένων. Επομένως η εφαρμογή θα πρέπει να καλύπτει:

  • Τη δημιουργία ομάδων ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης
  • Την καταχώριση των στοιχείων κωδικοποίησης ανά αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης
  • Την πρόσβαση των μελών της ομάδας στις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου και τον προσδιορισμό τους με τον κατάλληλο κωδικό
  • Τη δυνατότητα παρακολούθησης των ομάδων και παρέμβασης στο έργο των διορθωτών από τους αντίστοιχους αρχηγούς (leaders)
  • Τη δυνατότητα παρακολούθησης του συνόλου των δεδομένων από την ομάδα εργασίας του ΙΕΠ
  • Τη δυνατότητα εξαγωγής της βάσης δεδομένων σε αρχείο Excel όπου θα υπάρχει ενσωματωμένο το σύνολο των δεδομένων των εξετάσεων

 

  • Τη δημιουργία τελικής βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων (έως 24-07-2025)

    Σε αυτήν θα περιλαμβάνονται όλες οι απαντήσεις (για θέματα κλειστού και ερωτήσεις ανοιχτού τύπου), αφού έχουν διορθωθεί από τους διορθωτές, προκειμένου να είναι προσπελάσιμα και να τύχουν στατιστικής επεξεργασίας στο πλαίσιο του Π2.2 Αποτελέσματα Διαγνωστικών Εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025.

  • Παραδοτέα του αναδόχου - Χρόνος παράδοσης

    Παραδοτέα

    Χρόνος Παράδοσης

    Π 6.2 Έκθεση Πεπραγμένων

    Έως 25-07-2025

    Π 6.3: Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων - Αποστολή θεμάτων σε διορθωτές

    Έως 24-07-2025

     

    Διάρκεια
    Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.

    Εργολαβικό αντάλλαγμα
    Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι οκτώ χιλιάδων ευρώ (28.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα τεσσάρων χιλιάδων και επτακοσίων είκοσι ευρώ (34.720,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
    Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

    Δικαιούχοι Συμμετοχής
    Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:
    1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ο.Ε.
    2. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
    3. SPARK WORKS I.K.E.
    Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
    Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

    Οδηγίες υποβολής προσφοράς
    Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

    1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

    2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

    Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως τη Δευτέρα, 19-05-2025 και ώρα 10:00 π.μ.

    1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
    2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
    3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


    [Διαγωνισμοί]

     

    Αθήνα, 13/05/2025


    Ανακοίνωση

    Πρόσκληση εκπαιδευτικών και διευθυντών σχολικών μονάδων για συμμετοχή στο διεθνές επιμορφωτικό πρόγραμμα SYNAPSES International Course 2025”
    (Μαραθώνας, 29 Ιουνίου – 4 Ιουλίου 2025)

    Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο διεθνές επιμορφωτικό πρόγραμμα “SYNAPSES International Course 2025”, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στον Μαραθώνα από τις 29 Ιουνίου έως τις 4 Ιουλίου 2025.

    Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου “SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship”, με τη συνεργασία του UNIVERSITAT BAYREUTH, της Ελληνογερμανικής Αγωγής και άλλων πανεπιστημίων και εκπαιδευτικών οργανισμών από έξι ευρωπαϊκές χώρες.

    Το ΙΕΠ προσκαλεί διευθυντές/ντριες και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν κατά το τρέχον σχολικό έτος σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δημόσιες ή ιδιωτικές, να υποβάλουν Σχέδια Δράσης για την προώθηση της αειφορίας και της ενεργού πολιτειότητας.

    Οι συμμετέχοντες που θα επιλεγούν, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το “SYNAPSES International Course 2025”, με κάλυψη όλων των εξόδων μετακίνησης, διαμονής και διατροφής από το έργο.

    Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ξεκινά την Τρίτη 13 Μαΐου 2025 και ώρα 10:00 και ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2025 και ώρα 12:00.

    Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη διεύθυνση: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php για να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση.

    Τα αποτελέσματα επιλογής θα ανακοινωθούν στην επίσημη ιστοσελίδα του ΙΕΠ.

    Δείτε την αναλυτική Πρόσκληση εδώ .

    Δείτε τη σχετική Ανακοίνωση εδώ.

    13 05 2025 Synapses logo

     

     

    Αθήνα, 13/05/2025

    Ανακοίνωση
    Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα: Συνεχίζονται και το 2024-2025 με Ενισχυμένη Ψηφιακή Υποδομή

    Για τέταρτη συνεχή χρονιά, συνεχίζεται η εφαρμογή των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα (ΕΕΔΧ) για μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ Δημοτικού και της Γ΄ Γυμνασίου. Οι ΕΕΔΧ στοχεύουν στην έγκυρη και αξιόπιστη αποτύπωση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών/τριών στη Νεοελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά, σύμφωνα με τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών. Απώτερος στόχος είναι η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων για τη διατύπωση εισηγήσεων που συμβάλλουν στη βελτίωση της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

    Για την υποστήριξη της νέας φάσης υλοποίησης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προχωρά σε πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την ανάπτυξη ψηφιακής υποδομής. Η νέα υποδομή αποσκοπεί:

    • στη δημιουργία και διαχείριση βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων,
    • στην τεχνική επεξεργασία και στην τελική κωδικοποίηση των απαντήσεων και
    • στη διασφάλιση της αξιοπιστίας και της ποιότητας της συνολικής διαδικασίας.

    Οι εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν με τη συμμετοχή μαθητών/τριών της ΣΤ΄ Δημοτικού από 304 Δημοτικά Σχολεία και της Γ΄ Γυμνασίου από 314 Γυμνάσια σε όλη τη χώρα, αποτελώντας ένα ουσιαστικό εργαλείο τεκμηριωμένου σχεδιασμού εκπαιδευτικής πολιτικής.

    Για περισσότερες πληροφορίες για τις ΕΕΔΧ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://iep.edu.gr/el/arxiki-eedx

    Περισσότερα για την πρόσκληση: εδώ

    [Διαγωνισμοί]


    ΔΕΕΧ

     

    Αθήνα, 12 Μαΐου 2025

    Ανακοίνωση
    Ολοκληρώθηκε ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ)

    Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ), μια πρωτοβουλία που ανέδειξε τη δυναμική και τη δημιουργικότητα των μαθητών και μαθητριών της χώρας στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ).

    Στην τελική φάση του διαγωνισμού, με την ονομασία «Πανδώρα», προκρίθηκαν 90 μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα. Το 25% εξ αυτών διακρίθηκε για τις υψηλές επιδόσεις του, ενώ 4 μαθητές επιλέχθηκαν για να στελεχώσουν την πρώτη Εθνική Ομάδα Τεχνητής Νοημοσύνης, η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνείς διοργανώσεις.

    Η μεγάλη συμμετοχή, το υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων και το δημιουργικό έργο των μαθητών και μαθητριών αναδεικνύουν την ανάγκη για ουσιαστική και βιωματική ένταξη της ΤΝ στην εκπαιδευτική διαδικασία ως εργαλείο ανάπτυξης καινοτομίας και σκέψης.

    Τα τελικά αποτελέσματα του διαγωνισμού είναι διαθέσιμα στον σύνδεσμο: https://pdtn.gr/results2025.pdf

    Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό!

    Ανακοίνωση


    1ος ΠΔΤΝ φωτό

     

    1. Φυσικό Αντικείμενο του έργου -Τεχνικές Προδιαγραφές

    Στο πλαίσιο της ανάθεσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την παροχή της υπηρεσίας προμήθειας, τοποθέτησης, αντικατάστασης κι επισκευής υφασμάτων τεντών και ρολών σκίασης στο κτίριο όπου στεγάζεται το ΙΕΠ, όπως περιγράφεται παρακάτω:

     

    ΡΟΛΑ ΣΚΙΑΣΗΣ

    Α/Α

    ΧΩΡΟΙ / ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

    ΤΜΧ

    ΕΙΔΟΣ

    1

    Αίθουσα 404_Πολλαπλών χρήσεων: 1,40 x 1,40

    4

    BLACK OUT

    2

    Αίθουσα 404_Πολλαπλών χρήσεων: 1,40 x 2,20

    1

    BLACK OUT

    3

    Γραμματεία Αντιπροέδρου: 2,30 x 1,40

    1

    BLACKOUT

    4

    Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 803: 2,10 x 1,40

    1

    ΥΦΑΣΜΑ

    5

    Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 804: 1,40 x 1,40

    2

    ΥΦΑΣΜΑ

    6

    Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 0,70 x 1,40

    2

    ΥΦΑΣΜΑ

    7

    Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 1,40 x 1,40

    1

    ΥΦΑΣΜΑ

    8

    Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 1,40 x 2,20

    1

    ΥΦΑΣΜΑ

    9

    Διευθύντρια_Γραφείο 902: 1,40 x 1,40

    2

    BLACK OUT

    10

    Γραμματεία Προέδρου_Γραφείο 905: 1,87 x 1,40

    1

    ΥΦΑΣΜΑ

     

    ΤΕΝΤΕΣ

    Α/Α

    ΧΩΡΟΙ / ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

    ΕΡΓΑΣΙΑ

    ΤΜΧ

    1

    6ος Όροφος_Γραφείο 605: 4,00 x 1,50

    ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ

    1

    3

    9ος Όροφος_Γραμματεία Δ/ντριας_Γραφείο 903: 3,00 x 4,50

    ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ

    1

    5

    9ος Όροφος_Γραμματεία Προέδρου_Γραφείο 905: 2,30 x 4,50

    ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ

    1

    8

    9ος Όροφος: 4 υφιστάμενες τέντες σε λειτουργία

    ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ (ΣΠΑΣΤΑ)

    8

     

    2. Υποχρεώσεις αναδόχου

    1. Ο Ανάδοχος οφείλει να ενεργεί με επιμέλεια και φροντίδα, ώστε να εμποδίζει πράξεις ή παραλείψεις που θα μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα αντίθετο με το συμφέρον της Αναθέτουσας Αρχής.

    2. Ο Ανάδοχος κατά την εκτέλεση των εργασιών, θα φέρει ακέραια την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά σε τυχόν υπάρχουσες κατασκευές και εγκαταστάσεις του κτιρίου του ΙΕΠ, καθώς και σε οποιονδήποτε τρίτο, από αμέλεια ή απειρία του ιδίου ή του προσωπικού του και υποχρεούται να αποκαθιστά με δική του φροντίδα και έξοδα κάθε βλάβη που θα προκαλείται με υπαιτιότητά του.

    3. Η Αναθέτουσα Αρχή απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη και υποχρέωση από τυχόν ατύχημα ή από κάθε άλλη αιτία κατά την εκτέλεση των υπηρεσιών.

    4. Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση να διαθέτει κάθε συσκευή ή εργαλείο για την εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών που αναλαμβάνει. Τα εργαλεία για τις ανωτέρω εργασίες να είναι σε καλή κατάσταση ώστε να μην δημιουργούν κινδύνους ατυχημάτων στον Ανάδοχο, σε τρίτους ή φθορές στις εγκαταστάσεις.

    5. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί τις κείμενες διατάξεις σχετικά με την ασφάλεια του ιδίου και των εργαζομένων και είναι αποκλειστικός και μόνος υπεύθυνος ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα που ήθελε συμβεί στο προσωπικό του ή τον ίδιο.

     

    3. Προϋπολογισμός έργου

    Το ενδεικτικό συνολικό κόστος θα ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων οκτακοσίων πενήντα ευρώ (2.850,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριών χιλιάδων πεντακοσίων τριάντα τεσσάρων ευρώ (3.534,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

    Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

     

    4. Διάρκεια

    Το διάστημα των παρεχόμενων υπηρεσιών ορίζεται, σε δύο (02) μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ. Η λήξη της σύμβασης ορίζεται σε ένα (1) μήνα μετά το πέρας των προαναφερόμενων υπηρεσιών.

     

    5. Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

    Η πληρωμή της υπηρεσίας θα γίνει μετά το πέρας των παρεχόμενων υπηρεσιών, βάσει Βεβαίωσης Παραλαβής Υπηρεσιών από την Προϊσταμένη του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας και της προσκόμισης - υποβολής του τιμολογίου, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις για την ηλεκτρονική τιμολόγηση, των νόμιμων παραστατικών/δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά το χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από την Οικονομική Υπηρεσία που διενεργεί τον έλεγχο των πληρωμών.

    Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

    Ο υποψήφιος ανάδοχος δύναται πριν την κατάθεση της προσφοράς του να επισκεφθεί τους χώρους που θα υλοποιηθούν οι εργασίες, προκειμένου να λάβει γνώση των ειδικών συνθηκών και απαιτήσεων.

    Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας Πρόσκλησης υποβολής προσφορών είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

    Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

     

    6. Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

    Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

    1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

    2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

    Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη 21-05-2025 και ώρα 15:00.

    Ως απαράδεκτες θα απορρίπτονται προσφορές στις οποίες: α) δεν δίνεται τιμή σε ευρώ ή που καθορίζεται σχέση ευρώ προς ξένο νόμισμα, β) δεν προκύπτει με σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή, με την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου 102 του ν. 4412/2016 και γ) η τιμή υπερβαίνει τον προϋπολογισμό της ανάθεσης που καθορίζεται από την Αναθέτουσα Αρχή.

    Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr  -> Έργα -> Προκηρύξεις -> Διαγωνισμοί και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).

    Για την παροχή πληροφοριών επί του αντικειμένου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 214.

    Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 224.

    1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

    2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

    3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


    [Διαγωνισμοί]

     

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις Επιστημονικού και Διοικητικού Προσωπικού στο ΙΕΠ

    Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις Επιστημονικού και Διοικητικού Προσωπικού στο ΙΕΠ παρατείνεται έως και την Πέμπτη 15-05-2025 και ώρα 15:00.
    Υπενθυμίζουμε ότι οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν ή/και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα, πρόσφατο Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα που επικαλούνται, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

    Περισσότερες πληροφορίες:

    1. Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) - Πρόσκληση Επιστημονικού
    2. Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) - Πρόσκληση Διοικητικού

     

    Αθήνα, 05/05/2025

    Δελτίο Τύπου
    Πανελλήνια Σχολική Έκθεση: «Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο με Τεχνητή Νοημοσύνη»

    Στο πλαίσιο του έργου The Lyceum project, το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» και το World Human Forum, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ανακοινώνουν την οργάνωση πανελλήνιας σχολικής έκθεσης με τίτλο:

    «Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο με Τεχνητή Νοημοσύνη»
    (Living in a World with AI)

    Η έκθεση απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου όλων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων της χώρας και στοχεύει στην ανάδειξη της στάσης των παιδιών απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) ως αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας.

    Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να αποτυπώσουν δημιουργικά τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει τη ζωή τους, τις σχέσεις τους με τον εαυτό τους, με τους άλλους και με το περιβάλλον, εξετάζοντας θέματα όπως τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις στον ψηφιακό κόσμο, την προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη, την ευημερία και την ηθική παρουσία στον ψηφιακό χώρο.

    Οι συμμετοχές μπορούν να λάβουν τη μορφή:
    • δραματοποιημένης παρουσίασης σε βίντεο (διάρκειας έως 3 λεπτών),
    • εικαστικής δημιουργίας (αφίσα, ζωγραφική, φωτογραφία, κολάζ, παρουσίαση),
    • δημιουργικής γραφής (ιστορία, ποίημα, χάικου),
    • ηχητικής παραγωγής (podcast, ηχητική αφήγηση).

    Κάθε σχολείο δύναται να συμμετάσχει με μία ομάδα μαθητών/μαθητριών και να υποβάλει έως την 25η Μαΐου 2025 το έργο του, συνοδευόμενο από σχετική περίληψη μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής.

    Το ΙΕΠ στηρίζει ενεργά κάθε πρωτοβουλία που προάγει τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και την καλλιέργεια της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων πολιτών του αύριο.

    Δελτίο Τύπου


    artificial intelligence helps people solve problem iskusstve

     

     

    Σελίδα 1 από 93

    Επικοινωνία

    Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

    Social Media

    Χάρτης ΙΕΠ

    Top