ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Περιβάλλον του έργου
Σύμφωνα με το άρθρο 104 του ν. 4823/2021, κάθε σχολικό έτος διενεργούνται σε εθνικό επίπεδο εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων σε θέματα ευρύτερων/γενικών γνώσεων των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών. Σκοπός των ως άνω εξετάσεων είναι η εξαγωγή πορισμάτων, σχετικά με την πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων σε εθνικό επίπεδο, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων του πρώτου εδαφίου είναι ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται από τους διδάσκοντες κατά την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στα συγκεκριμένα μαθήματα. Μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για το διδακτικό έτος 2023-2024 υπάρχει η ανάγκη Διόρθωσης των Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης.

Αναλυτική Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2023-2024. Η διόρθωση θα γίνει κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από την Επιστημονική Επιτροπή (Ε.Ε.). Για κάθε γνωστικό αντικείμενο της εξέτασης, θα οριστεί τουλάχιστον ένα μέλος της Ε.Ε. το οποίο θα παρακολουθεί την πορεία υλοποίησης του Έργου.
Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 11.500. Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων κατόπιν συνεννόησης με τον Προϊστάμενο του Τμήματος Συντονισμού, Σχεδιασμού και Διασφάλισης της Ποιότητας των Υπηρεσιών Ι.Ε.Π..

Προκειμένου να υλοποιηθεί το έργο σύμφωνα με το ορισθέν χρονοδιάγραμμα, θα απαιτηθούν κατ’ ελάχιστον:

1) Πέντε (5) τακτικοί και τρεις (3) αναπληρωματικοί διορθωτές ειδικότητας ΠΕ70 για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα-Δημοτικό
2) Πέντε (5) τακτικοί και τρεις (3) αναπληρωματικοί διορθωτές ειδικότητας ΠΕ70 για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά-Δημοτικό
3) Πέντε (5) τακτικοί και τρεις (3) αναπληρωματικοί διορθωτές ειδικότητας ΠΕ02 για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα-Γυμνάσιο
4) Πέντε (5) τακτικοί και τρεις (3) αναπληρωματικοί διορθωτές ειδικότητας ΠΕ03 για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά-Γυμνάσιο

Η Επιστημονική Επιτροπή προβαίνει στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και ενημερώνει το Ι.Ε.Π. και την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. προκειμένου να συνταχθούν σχετικές προτάσεις προς το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Διάρκεια σύμβασης
Η διάρκεια της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ και έχει διάρκεια έως και τις 30-09-2024 συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 31-07-2024, ανεξάρτητα από τον χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει το εξής παραδοτέο:

 Παραδοτέο Χρόνος παράδοσης
 Π1: Έκθεση Πεπραγμένων
  Έως 31-07-2024

Ο ανάδοχος εκτελεί το έργο του σύμφωνα με τις οδηγίες και το χρονοδιάγραμμα που λαμβάνει από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Συντονισμού, Σχεδιασμού και Διασφάλισης της Ποιότητας των Υπηρεσιών Ι.Ε.Π..

Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δεκαπέντε χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (15.800,00€), πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των δεκαεννέα χιλιάδων πεντακοσίων ενενήντα δύο ευρώ (19.592,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και θα καλυφθεί από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ι.Ε.Π..

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, ο οποίος θα αναλάβει τη διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη 12-06-2024 και ώρα 15:00 .


  [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Περιβάλλον του έργου
Σύμφωνα με το άρθρο 104 του ν. 4823/2021, κάθε σχολικό έτος διενεργούνται σε εθνικό επίπεδο εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων σε θέματα ευρύτερων/γενικών γνώσεων των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών. Σκοπός των ως άνω εξετάσεων είναι η εξαγωγή πορισμάτων, σχετικά με την πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων σε εθνικό επίπεδο, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων του πρώτου εδαφίου είναι ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται από τους διδάσκοντες κατά την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στα συγκεκριμένα μαθήματα. Μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για το διδακτικό έτος 2023-2024 και την διόρθωση των απαντήσεων υπάρχει η ανάγκη στατιστικής επεξεργασίας των απαντητικών δελτίων των μαθητών, τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2023-2024.


Αναλυτική Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών, τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2023-2024. Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Επιτροπής (ΕΕ).
Οι εργασίες αφορούν στη στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών που συμμετείχαν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2023-2024 και τα οποία καταχωρούνται σε βάση δεδομένων.
Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 11.500. Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων κατόπιν συνεννόησης με τον Προϊστάμενο του Τμήματος Συντονισμού, Σχεδιασμού & Διασφάλισης της Ποιότητας των Υπηρεσιών Ι.Ε.Π..
Η Επιστημονική Επιτροπή προβαίνει στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και ενημερώνει το Ι.Ε.Π. και την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. προκειμένου να συνταχθούν σχετικές προτάσεις προς το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Διάρκεια σύμβασης
Η διάρκεια της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ και έχει διάρκεια έως και τις 31-10-2024 συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 30-09-2024, ανεξάρτητα από τον χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει το εξής παραδοτέο σύμφωνα με το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

 Παραδοτέο Χρόνος παράδοσης
 Π1: Έκθεση Στατιστικής Επεξεργασίας Αποτελεσμάτων   Έως 30-09-2024


Ο ανάδοχος εκτελεί το έργο του σύμφωνα με τις οδηγίες και το χρονοδιάγραμμα που λαμβάνει από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Συντονισμού, Σχεδιασμού & Διασφάλισης της Ποιότητας των Υπηρεσιών Ι.Ε.Π..

Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των έξι χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (6.800,00€), πλέον Φ.Π.Α 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των οκτώ χιλιάδων τετρακοσίων τριάντα δύο ευρώ (8.432,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, ο οποίος θα αναλάβει τη στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων κατά το σχολικό έτος 2023-2024, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Σχετικα Αρχεία

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη 12-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο του Υποέργου 3 «Υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου για την υποστήριξη της Πράξης "Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων" και MIS 6010165» στο πλαίσιο της Πράξης «Τεχνική Βοήθεια για την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» και MIS 6006967

Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Αντικείμενο έργου του Αναδόχου στο πλαίσιο του Υποέργου 3 της Πράξης με ΜΙS 6006967 αποτελεί η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών διαχειριστικής και νομικής υποστήριξης, προκειμένου το Ι.Ε.Π. ως δικαιούχος της Πράξης "Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων" με κωδικό ΟΠΣ 6010165 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό
και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» να ανταποκριθεί στην επιτακτική ανάγκη για άμεση επιλογή και συμβασιοποίηση μεγάλου πλήθους Εμπειρογνωμόνων για τη συγκρότηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης καθώς και για ενδελεχή νομικό έλεγχο, γνωμοδοτήσεις και σχέδια νομικών εγγράφων (Συμφωνητικών) στο πλαίσιο της αξιολόγησης των διδακτικών βιβλίων.

Σημειώνεται ότι η αξιολόγηση των διδακτικών βιβλίων αναμένεται να εκκινήσει τον Ιούνιο.
Ο Τ.Σ. θα παρέχει υπηρεσίες μέχρι 31-12-2024 (υποβολή τελευταίου παραδοτέου έως 30/11/2024 – μέχρι την οριστική παραλαβή εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών, ήτοι έως 05/12/2024), οπότε και αναμένεται η ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας και η σύναψη σύμβασης με Ανάδοχο του Υποέργου 2.

Οι υπηρεσίες υποστήριξης που θα παρέχονται από τον Τεχνικό Σύμβουλο διακρίνονται στις ακόλουθες βασικές ενότητες εργασιών:

Ενότητα εργασιών Α
Διαχειριστική υποστήριξη της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με MIS 6010165.

Ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά:

• Παρακολούθηση πρωτοκόλλου
• Σύνταξη σχεδίων διοικητικών εγγράφων
• Δημιουργία και αποθήκευση Δελτίων στο ΟΠΣ
• Ενημέρωση, αρχειοθέτηση, παρακολούθηση και τήρηση φακέλων φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου
• Επικοινωνία και υποστήριξη των εμπλεκομένων
• Κάθε άλλη σχετική ενέργεια στο πλαίσιο του ανωτέρου περιγραφόμενου έργου

Ενότητα εργασιών Β
Νομική υποστήριξη της Πράξης Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με MIS 6010165.

Ενδεικτικά, αλλά όχι περιοριστικά:

• Νομική γνωμοδότηση κατά τη διαδικασία ελέγχου των δικαιολογητικών των υποψηφίων για ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων
• Νομικός έλεγχος παραδοτέων/εγγράφων
• Διατύπωση απόψεων/νομική γνωμοδότηση επί ερωτημάτων που τυχόν θέτουν οι Επιστημονικές Επιτροπές Αξιολόγησης Διδακτικών Βιβλίων σχετικά με ζητήματα όπως π.χ. τα πνευματικά, συγγενικά και λοιπά, δικαιώματα και ιδίως τα αφορώντα στην έκταση, στους όρους και τις προϋποθέσεις μεταβίβασης ή χρήσης ή εκμετάλλευσης αυτών.
• Σύνταξη Σχεδίων κανονιστικών πράξεων και λοιπών εγγράφων καθώς και των Συμφωνητικών μεταξύ Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος» και εκδοτών/δημιουργών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Παράγραφο 9 του Άρθρου 84 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136) και στο Άρθρο 13 της υπ’ αρ. πρωτ. 160159/Γδ4/23-12-2022 Κ.Υ.Α. (Β΄ 6712)

Δικαίωμα συμμετοχής - Τεχνική και Επαγγελματική ικανότητα
<Οι υποψήφιοι Οικονομικοί Φορείς οφείλουν, επί ποινή αποκλεισμού, να αποδεικνύουν ότι διαθέτουν τα παρακάτω, τα οποία θα υποβάλλουν συνημμένα κατά την υποβολή της οικονομικής τους προσφοράς:

Οικονομικός φορέας
Ελάχιστη προϋπόθεση τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας του οικονομικού φορέα, επί ποινή αποκλεισμού, είναι να έχει ολοκληρώσει επιτυχώς κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας (2021, 2022, 2023) ένα τουλάχιστον έργο παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου με αντικείμενο τη διοικητική/διαχειριστική υποστήριξη της υλοποίησης συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων ΕΣΠΑ ή/και έργων Τ.Α.Α..

Ομάδα έργου
Η Ομάδα Έργου θα πρέπει να περιλαμβάνει τέσσερα (4) στελέχη (συμπεριλαμβανομένου και του Συντονιστή της Ομάδας Έργου) με Πτυχίο Πανεπιστημίου (Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι.) της ημεδαπής ή ισότιμο και αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ πτυχίο του εξωτερικού, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τα οριζόμενα στην παρ.11 του άρθρ. 26 του Π.Δ. 50/2001 όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, και θα πρέπει να αποτελείται από:

α) έναν (1) Συντονιστή της Ομάδας Έργου,
β) δύο (2) στελέχη,
γ) ένα (1) έμπειρο στέλεχος (νομικός).

Διάρκεια σύμβασης - Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Η σύμβαση άρχεται από την ημερομηνία υπογραφής της και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ και έχει διάρκεια έως και τις 31-12-2024.

Παραδοτέα
Π3.1.1 Μηνιαίες Εκθέσεις Διαχειριστικής Υποστήριξης (συνοδευόμενες από Βεβαίωση Καλής Εκτέλεσης από την Προϊσταμένη του Τμήματος Έργων και Δράσεων του Ι.Ε.Π.)
Π3.1.2 Μηνιαίες Εκθέσεις Νομικής Υποστήριξης (συνοδευόμενες από Βεβαίωση Καλής Εκτέλεσης από την Προϊσταμένη του Τμήματος Νομικής Υποστήριξης του Ι.Ε.Π.)
Π3.1.3 Μηνιαία Παρουσιολόγια

Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€).

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Παράρτημα ΙΙΙ της παρούσας: Συμπληρωμένοι πίνακες (α & γ), συνημμένα τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα (αρχεία των συμβάσεων σε μορφή .pdf, σχετικές βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης/ ολοκλήρωσης ή/και πρωτόκολλα παραλαβής σε μορφή .pdf (β), και αναλυτικά Βιογραφικά Σημειώματα όλων των μελών της Ομάδας Έργου συνοδευόμενα από Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986 (δ)

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη 11/06/2024 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου «Υλοποίηση συστήματος εγγραφής ενδιαφερομένων στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων»

Αναλυτική περιγραφή του έργου του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η υλοποίηση συστήματος υποβολής αιτήσεων των ενδιαφερομένων για την πλήρωση των παραπάνω θέσεων. Ολόκληρη η διαδικασία θα γίνεται ηλεκτρονικά, από την υποβολή από τους ενδιαφερομένους, την αξιολόγησή τους, συγκέντρωση τυχόν διευκρινίσεων καθώς και ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την πορεία της αίτησής τους.
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθούνται τα παρακάτω βήματα:

  • Σύνδεση και πιστοποίηση του ενδιαφερομένου. Η σύνδεση θα γίνεται με χρήση των κωδικών Taxis του ενδιαφερομένου, μετά από κατάλληλη διασύνδεση που θα πρέπει να εκτελέσει ο Ανάδοχος με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
  • Επιβεβαίωση προσωπικών στοιχείων ενδιαφερομένου. Αφού αναγνωριστεί το ΑΦΜ τους, παρουσιάζονται και επιβεβαιώνονται τα βασικά προσωπικά στοιχεία (Όνομα, Επώνυμο κ.λπ.).
  • Επικαιροποίηση στοιχείων επικοινωνίας. Αν δεν έχουν συμπληρωθεί ήδη στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο και email) το σύστημα καλεί τον χρήστη να τα συμπληρώσει - υποχρεωτικό είναι τουλάχιστον το email. Αν είναι συμπληρωμένο τουλάχιστον ένα από τα δύο στοιχεία, δεν εμφανίζεται αυτή η φόρμα. Αν θέλει να αλλάξει στοιχεία επικοινωνίας του εκ των υστέρων, θα μπορεί να το κάνει από επιλογή τύπου διαχείριση λογαριασμού.
  • Επιλογή αίτησης ανά κατηγορία αξιολογητή. Επειδή τα στοιχεία και ο χειρισμός τους είναι διαφορετικός ανά κατηγορία αξιολογητή, θα σχεδιαστούν 5 διαφορετικές φόρμες, μια ανά κατηγορία. Ο χρήστης θα επιλέγει για ποια κατηγορία θέλει να υποβάλλει αίτηση.

Οι πέντε κατηγορίες είναι οι ακόλουθες:

  1. Εν ενεργεία μέλη Δ.Ε.Π.
  2. Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί
  3. Άλλοι επιστήμονες αυξημένων προσόντων
  4. Τεχνικοί Εμπειρογνώμονες
  5. Επικουρικοί Εμπειρογνώμονες

Στοιχεία αίτησης ανά κατηγορία αξιολογητή. Τα στοιχεία που συμπληρώνονται ανά κατηγορία φαίνονται παρακάτω:

  1. Εν ενεργεία μέλη Δ.Ε.Π.
    1. Μαθήματα με σειρά προτίμησης
    2. Βεβαίωση από το Α.Ε.Ι. στην οποία θα αναφέρεται η τρέχουσα ιδιότητα του μέλους Δ.Ε.Π., καθώς επίσης η βαθμίδα και το γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει
    3. [x] Αποδοχή του περιεχομένου της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης και συμφωνία ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων
  2. Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί
    1. Ειδικότητα
    2. Μαθήματα με σειρά προτίμησης
    3. Τίτλος Σπουδών
    4. Διδακτική προϋπηρεσία
    5. Βεβαίωση της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης
    6. [x] Αποδοχή του περιεχομένου της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης και συμφωνία ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων
  3. Άλλοι επιστήμονες αυξημένων προσόντων
    1. Μαθήματα με σειρά προτίμησης
    2. Αντίγραφο Πτυχίου
    3. Αντίγραφο μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου
    4. Αποδεικτικό έγγραφο προϋπηρεσίας
    5. [x] Αποδοχή του περιεχομένου της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης και συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων
  4. Τεχνικοί Εμπειρογνώμονες
    1. Πιστοποιημένη γνώση ή εργασιακή εμπειρία σε HTML5 (τεχνολογίες HTML/CSS/Javascript)
    2. Πιστοποιημένη γνώση ή εργασιακή εμπειρία στις οδηγίες προσβασιμότητας (WCAG) για το περιεχόμενο Διαδικτύου ή με ελέγχους συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας με χρήση σχετικών εργαλείων
    3. Εμπειρία σε ελέγχους καλής λειτουργίας εφαρμογών λογισμικού
    4. Εμπειρία σε σχεδίαση ή ανάπτυξη responsive web εφαρμογών ή σε ελέγχους responsive σχεδίασης
    5. Εμπειρία σε ανάπτυξη διαδραστικών ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων
    6. Αντίγραφο Πτυχίου
    7. Αποδεικτικά της επαγγελματικής εμπειρίας (1)
    8. Αποδεικτικά της επαγγελματικής εμπειρίας (2)
    9. Αποδεικτικά της επαγγελματικής εμπειρίας (3)
    10. [x] Αποδοχή του περιεχομένου της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης και συμφωνία ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων
  5. Επικουρικοί Εμπειρογνώμονες
    1. Τίτλος Σπουδών
    2. Ειδική επαγγελματική εμπειρία στην σελιδοποίηση και κατασκευή ψηφιακών μακετών στο χώρο των εκδόσεων
    3. Ειδική επαγγελματική εμπειρία στον έλεγχο προεκτυπωτικού υλικού (prepress)
    4. Αντίγραφο Μεταλυκειακού τίτλου σπουδών ή Πτυχίου
    5. Αντίγραφο μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου
    6. Αποδεικτικά της επαγγελματικής εμπειρίας (1)
    7. Αποδεικτικά της επαγγελματικής εμπειρίας (2)
    8. Αποδεικτικά της επαγγελματικής εμπειρίας (3)
    9. [x] Αποδοχή του περιεχομένου της προσυμπληρωμένης υπεύθυνης δήλωσης και συμφωνία ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων
  • Προσωρινή αποθήκευση αίτησης. H αίτηση μπορεί να καταχωρείται προσωρινά (και να συνεχίσει ο χρήστης αργότερα) και να οριστικοποιηθεί είτε άμεσα είτε σε επόμενο χρόνο.
  • Έλεγχος αιτήσεων. Εφόσον ολοκληρωθεί η περίοδος υποβολής αιτήσεων, οι υπεύθυνοι του υπουργείου ανακτούν τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί, τα ελέγχουν κατάλληλα.
  • Ενημέρωση αιτούντα. Σε κάθε αλλαγή status αίτησης αποστέλλεται αντίστοιχο email στον αιτούντα.
  • Μοριοδότηση αίτησης. Μετά την παρέλευση του παραπάνω διαστήματος αλλαγών γίνεται ο υπολογισμός των μορίων σε κάθε κατηγορία και συμπληρώνεται για κάθε αίτηση. Εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος και ο υπολογισμός μορίων, με εξωσυστημική διαδικασία αναρτάται ο πίνακας στο σύστημα και στην Διαύγεια (μαζί με τα μόρια όπου υπάρχουν).
  • Κλήρωση και Ανάθεση προτεραιότητας. Η αντίστοιχη επιτροπή του Ι.Ε.Π. αποφασίζει βάσει τυχαίας κλήρωσης την ανάθεση προτεραιότητας. Στο τέλος της διαδικασίας συντάσσεται αναλυτική αναφορά με τα αποτελέσματα της διαδικασίας.

Στο πλαίσιο του έργου θα παρασχεθούν κατ’ ελάχιστο οι ακόλουθες συμπληρωματικές / υποστηρικτικές υπηρεσίες που αφορούν στο σχεδιασμό, την υλοποίηση, την παραγωγική λειτουργία αλλά και τη συντήρησή του:

  • Μελέτη Εφαρμογής - Ανάλυση Απαιτήσεων
  • Μελέτη Ασφάλειας
  • Σχέδιο Ανάκαμψης από Καταστροφές (Disaster Recovery Plan)
  • Υπηρεσίες Εγκατάστασης / Παραμετροποίησης και Aνάπτυξης του απαραίτητου λογισμικού. Η εγκατάσταση θα γίνει σε υποδομή cloud που θα υποδειχθεί από το Ι.Ε.Π.

Ο Ανάδοχος οφείλει να εκτελεί το έργο του σύμφωνα με τις οδηγίες και τις προδιαγραφές της Υπεύθυνης της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με ΟΠΣ (MIS) 6010165 και του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του Ι.Ε.Π..

 

Παραδοτέα -Χρονοδιάγραμμα

Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει τα εξής τρία παραδοτέα σύμφωνα με το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

Παραδοτέα

Χρόνος παράδοσης

Π1: Μελέτη προδιαγραφών για το σύστημα υποβολής αιτήσεων

Έως 15 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ

Π2: Πηγαίος κώδικας και εγκατεστημένη εφαρμογή στην υποδομή του Ι.Ε.Π.

Έως 1 μήνα από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ

Π3: Οδηγοί χρήσης και διαχείρισης της εφαρμογής

Έως 1 μήνα και 15 μέρες από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ

 

Διάρκεια

Η σύμβαση άρχεται από την υπογραφή της και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και δύο (2) μήνες. Ο Ανάδοχος οφείλει να έχει ολοκληρώσει το έργο του πλήρως και προσηκόντως έως τις 15-07-2024.

 

Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρείς (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:

  1. ABK Solutions Α.Ε.
  2. Crystal Clear Soft A.E.
  3. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ο.Ε.

Οι ανωτέρω υποψήφιοι οικονομικοί φορείς οφείλουν να υποβάλουν ηλεκτρονικά μαζί με την προσφορά τους καταστατικό και τα στοιχεία μητρώου-επιχείρησης από τη σελίδα της ΑΑΔΕ.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

 

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

 

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.έως την Τετάρτη 05-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετικοί Διαγωνισμοί]

 

Αγαπητοί/αγαπητές συνάδελφοι/ισσες

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στην Ημερίδα που διοργανώνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με θέμα Ημερίδα για τη Φιλοζωία στα Σχολεία - Καλές Πρακτικές» την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 και ώρες 09:30 - 12:30, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

Ημερίδα για τη Φιλοζωία στα Σχολεία - Καλές Πρακτικές

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

9:30 – 9:45        Προσέλευση

9:45 – 9:50        Χαιρετισμός ΥΠΑΙΘΑ

9:50 – 9:55        Χαιρετισμός ΥΠΕΣ

9:55 – 10:00      Χαιρετισμός ΙΕΠ

10:00 – 10:10    Παρουσίαση Ομάδας Φιλοζωίας του Ι.Ε.Π. για την προώθηση της Φιλοζωίας στα σχολεία

10:10 – 10:30    Παρουσίαση ΥΠΕΣ: Παρουσίαση ΓΓ & Νομοθεσία για φιλοζωία

10:30 – 12:00    Καλές πρακτικές

12:00 – 12:30    Συζήτηση - Ερωτήσεις

Σκοπός της εν λόγω Ημερίδας είναι η παρουσίαση και προβολή δράσεων που υλοποίησαν σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας 2024 ως Καλών Πρακτικών και η διάχυση αυτών σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σύνδεσμος παρακολούθησης: https://youtube.com/live/cfF4xt9c-CQ?feature=share

 

banner youtube

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 06/19-04-2024, 07/29-04-2024, 08/30-04-2024, 09/01-05-2024 και 10/24-05-2024 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης, για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνώμονες ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά  στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από την Παρασκευή 31-05-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-06-2024 και ώρα 15:00.

Επιμορφωτικά Προγράμματα των αντίστοιχων Πεδίων:

Γ. ΠΕΔΙΟ: ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Δ. ΠΕΔΙΟ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Ε. ΠΕΔΙΟ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 6/19-04-2024, 7/23-04-2024, 8/24-04-2024, 9/25-04-2024, 10/26-04-2024, 11/29-04-2024, 12/30-04-2024 και 13/24-05-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. πρωτ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης, για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνώμονες ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά  στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από την Παρασκευή 31-05-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-06-2024 και ώρα 15:00.

Επιμορφωτικά Προγράμματα των αντίστοιχων Πεδίων:

Α. ΠΕΔΙΟ: ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Β. ΠΕΔΙΟ: ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 04/29-05-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» των Πεδίων Γ και Ε για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 31-05-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική πρόσκληση]

 

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) έχοντας σκοπό την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ., μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης ενισχυτικής διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, προτίθεται να προβεί σε αποσπάσεις στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ογδόντα οκτώ (88) εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης των απαραίτητων σχετικών κλάδων (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ. και εικοσιοχτώ (28) για ΕΠΑ.Λ.), με αντικείμενο την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.

Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση θα ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα τις εργάσιμες ημέρες, θα διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων, μέχρι εννέα (9) ώρες την εβδομάδα, θα προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και θα διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών, με μέγιστο όριο εργασίας τις έξι (6) ώρες την ημέρα και τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.

Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερομένους/ες, από 27/05/2024 (ώρα 13:00 μ.μ.) έως και 10/06/2024 (ώρα 15:00 μ.μ.), ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home

Περισσότερες πληροφορίες στην ίδια την πρόσκληση: https://tinyurl.com/4tmudav6

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/10-05-2024 και 2/22-05-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για τα υπ’ αρ. 1/02-04-2024, 2/11-04-2024 και 3/16-04-2024 πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» των Πεδίων Γ και Ε, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Σελίδα 11 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top