ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1120)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Την Παρασκευή 6/9/2024 ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου (ΔΣ) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κ. Σπυρίδων Δουκάκης και το μέλος του ΔΣ του ΙΕΠ, Σύμβουλος Α, ΠΕ70 και Συντονιστής της Μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Δημήτριος Ζυμπίδης, πραγματοποίησαν συνάντηση εργασίας για τρέχοντα εκπαιδευτικά θέματα με την Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Ελένη Μπενιάτα, τους/τις Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης της Στερεάς Ελλάδας κ.κ. Γεώργιο Γιάννακα, Ευθύμιο Γκούμα, Κωνσταντίνο Ζημιανίτη, Δημήτριο Κυριτσόπουλο, Αμαλία Παπαϊωάννου, Κωνσταντίνο Σπαλιώρα, Βασίλη Σταυρόπουλο, Κωνσταντίνο Φράγγο, Παναγιώτα Χουλιάρα Σίδερα και τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Χρίστο Μαρκαντώνη.
Στη δίωρη συνάντηση συζητήθηκαν οι αλλαγές του νέου σχολικού έτους στις οποίες το ΙΕΠ διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης, στις Δράσεις Αντιμετώπισης της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, στον Κανονισμό Λειτουργίας Σχολείων, στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, στις Δράσεις Ενεργού Πολίτη, στο Πολλαπλό Βιβλίο και τα Νέα Προγράμματα Σπουδών καθώς και στα ζητήματα Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών.
Με μια εξαιρετική ανταλλαγή απόψεων, ολοκληρώθηκε η συνάντηση, η οποία υπήρξε εποικοδομητική, χρήσιμη και ταυτόχρονα ουσιαστική και ειλικρινής. Τα δύο μέλη του ΔΣ άκουσαν τις σκέψεις, τις προτάσεις και τις ιδέες των Διευθυντών/τριών Εκπαίδευσης και έλαβαν προτάσεις από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας μέσω του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης κ. Χρίστου Μαρκαντώνη.
Η συνεργασία των στελεχών του ΙΕΠ με τα στελέχη της εκπαίδευσης και τους/τις εκπαιδευτικούς της πράξης αποτελεί το θεμέλιο για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Μέσα από τέτοιες συναντήσεις επιβεβαιώνεται η κοινή δέσμευση όλων μας για την ενίσχυση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, με στόχο την ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων που θα εξασφαλίσουν μια πιο σύγχρονη, συμπεριληπτική και αποτελεσματική εκπαιδευτική εμπειρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες.

ΣυναντησηΜεΣτελεχηΣτερεαςΕλλαδας

 

Στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ, στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με θέμα Η συμβολή του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης στην Παιδεία, στην Υγεία και στο Περιβάλλον» συμμετείχε στο πάνελ για την παιδεία ο πρόεδρος του ΙΕΠ και Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου κ. Σπυρίδων Δουκάκης.

Ο Πρόεδρος απάντησε σε δυο ερωτήσεις της δημοσιογράφου Σύνθιας Σάπικα.

 

Ποιες είναι οι κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στο ψηφιακό οικοσύστημα των εκπαιδευτικών βαθμίδων, και ποιες ενέργειες σχεδιάζετε ή προβήκατε ήδη για να τις αντιμετωπίσετε;

Θα μίλαγα για τρεις προκλήσεις.

Η πρώτη είναι η διασφάλιση ισότιμης πρόσβασης σε ψηφιακά εργαλεία και πόρους.

Η δεύτερη είναι ο εκσυγχρονισμός των υποδομών καιη τρίτη είναι η προώθηση του ψηφιακού εγγραμματισμού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης έχει συμβάλει στο πλαίσιο της ευρύτερης ψηφιακής μετάβασης της Ελλάδας και σήμερα συμβάλει ως Υπουργός Παιδείας στην αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων.

Δεν θα μείνω σε αυτά που έγιναν πράξη την προηγούμενη τετραετία όπως το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Ψηφιακής Μέριμνας που έτρεξε σε δύο φάσεις και το οποίο συνεισέφερε στην αντιμετώπιση και των τριών προκλήσεων που ανέφερα προηγουμένως, αλλά θα έρθω στο τι γίνεται την τελευταία χρονιά. Προτού όμως προχωρήσω, επιτρέψετε μου να προσδιορίσω ότι με το πρόγραμμα Ψηφιακής Μέριμνας ενισχύθηκαν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί με ψηφιακό εξοπλισμό. Ήταν ένα πολύ σημαντικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με προϋπολογισμό που ξεπέρασε τα 150 εκατομμύρια ευρώ.

Πάμε στο σήμερα.

Ας ξεκινήσω με τα διαδραστικά συστήματα μάθησης. Αποτελεί μία από τις 11 αλλαγές που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός μαζί με τον Υπουργό Παιδείας στο τέλος του προηγούμενου μήνα. Οθόνες αφής 75 ιντσών με δυνατότητες χρήσης πίνακα και ταυτόχρονα ολοκληρωμένου υπολογιστή. Τεράστια tablets είπαν τις προάλλες κάποιοι εκπαιδευτικοί. Η ουσία είναι ότι έχουν εγκατασταθεί 28.504 διαδραστικά συστήματα μέχρι σήμερα. Έχει ολοκληρωθεί περίπου το 80% του έργου και αναμένεται η ολοκλήρωση της εγκατάστασης εντός του 2024. Πραγματοποιείται και αυτό στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με προϋπολογισμό που ξεπέρασε τα 150 εκατομμύρια ευρώ. Και αυτό το έργο έρχεται να αντιμετωπίσει και τις τρεις προκλήσεις.

Όμως αυτό το έργο έχει συνδεθεί με δύο ακόμα ιδιαίτερα σημαντικά έργα.

Το ένα είναι η Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη Διδακτικών Βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων, έργο 30 εκατομμυρίων ευρώ που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω του ΕΣΠΑ και το οποίο αξιοποιεί με πληρότητα τα διαδραστικά συστήματα μάθησης. Το έργο ανανεώνει πλήρως τα σχολικά βιβλία και δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών εκπαιδευτικών υλικών σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες. Ο/Η εκπαιδευτικός θα επιλέγει από ένα σύνολο βιβλίων, τα βιβλία που θεωρεί καταλληλότερα για τους μαθητές και τις μαθήτριές του.

Το δεύτερο είναι το έργο με τίτλο Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών» μέσω του οποίου προβλέπεται η επιμόρφωση 120.000 Εκπαιδευτικών τόσο στα διαδραστικά συστήματα όσο και στο ψηφιακό υλικό των πολλαπλών βιβλίων που μόλις ανέφερα. Είναι ένα έργο μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Επιπλέον, το έργο αυτό προβλέπει την επιμόρφωση 35.000 Εκπαιδευτικών εξειδικευμένων στην ειδική αγωγή, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση, ώστε να στηρίξουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες που απαιτείται και να προσφέρουμε τις ευκαιρίες που δικαιούνται. Το έργο έχει προϋπολογισμό 25 εκατομμύρια ευρώ.

Δεν νομίζω να χρειάζεται να αναφέρω ξανά, ότι τα τρία αυτά έργα: διαδραστικά συστήματα, πολλαπλό βιβλίο και η κατάρτιση των εκπαιδευτικών αντιμετωπίζουν άμεσα και έμμεσα και στο βαθμό που τους αναλογεί τη διασφάλιση ισότιμης πρόσβασης σε ψηφιακά εργαλεία και πόρους, των εκσυγχρονισμό των υποδομών και την προώθηση του ψηφιακού εγγραμματισμού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Βάζω μια άνω τελεία εδώ και σας ευχαριστώ για το ερώτημα.

 

Ποιες είναι οι κυριότερες αλλαγές ψηφιακού περιεχομένου που υλοποιήσατε για την αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών και τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;

Όλα τα παραπάνω έρχονται και δένουν. Δεν έχει περάσει πολύ καιρός από την ανακοίνωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη στα Ριζώματα Ημαθίας για τον πλήρη μετασχηματισμό του Ψηφιακού Σχολείου και την ένταξη του Ψηφιακού Φροντιστηρίου ως ένα σημαντικότατου εργαλείου για τα παιδιά μας, τις οικογένειες και τους εκπαιδευτικούς. Ζωντανό φροντιστήριο για τα παιδιά που ετοιμάζονται για πανελλαδικές εξετάσεις, με πλουσιότατο υλικό προετοιμασίας. Χιλιάδες διαδραστικά βίντεο με περιεχόμενο, την ύλη που διδάσκονται τα παιδιά στο σχολείο. Δίνεται η ευκαιρία μέσα από αυτά τα τρία έργα να έχουν τα παιδιά μας πρόσβαση σε πόρους, σε σύγχρονα διαδραστικά βίντεο και σε άλλα 15.000 παιχνιδοποιημένα αντικείμενα, κουίζ, ασκήσεις, καθώς και σε 4.000 διαδραστικά ψηφιακά μαθήματα. Και μάλιστα αυτά αναπτύσσονται με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να οδηγούν σε διαφορετικές μαθησιακές διαδρομές τα παιδιά μας ανάλογα με τις ανάγκες τους, όπως αυτές εντοπίζονται μέσω μηχανικής μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης. Ταυτόχρονα θα δίνουν πολύτιμα στοιχεία στους/στις εκπαιδευτικούς για να διαφοροποιήσουν τη διδασκαλία τους. Όπως τόνισε και ο Υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης, στόχος είναι η ενεργή εμπλοκή των μαθητών/τριών και η προσφορά πολλαπλών ευκαιριών μάθησης. Ας μου επιτρέψετε να προσθέσω και τις αυτόνομες τάξεις, όπως αυτή που δημιουργήθηκε για τη νέα χρονιά στη Γαύδο. Σε περιοχές που δεν υπήρχε η δυνατότητα να δημιουργηθεί γυμνάσιο αναπτύχθηκε μια δομή με τρεις εκπαιδευτικούς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ωρολογίου προγράμματος, ενώ τα υπόλοιπα μαθήματα θα προσφέρονται εξ αποστάσεως. Όπως και τα κέντρα καινοτομίας που με ένα καλά δομημένο πλαίσιο αναπτύσσει το ΙΤΥΕ-Διόφαντος καθώς και η αναβάθμιση του eschool και η εφαρμογή e-parents.

Προτού κλείσω είναι σημαντικό να αναφέρω ότι τα τρία αυτά σημαντικότατα έργα που έρχονται να συμβάλλουν στον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, συνδέονται και με άλλα μικρότερα προγράμματα ΕΣΠΑ, όπως την ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού για τα παιδιά με αναπηρίες, την τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και την εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών.

Κλείνοντας, μπορώ να πω ότι αυτές οι ψηφιακές πρωτοβουλίες δεν μετασχηματίζουν μόνο το εκπαιδευτικό τοπίο, αλλά ευθυγραμμίζονται και με τη στρατηγική της Ελλάδας για τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας και την προετοιμασία των νεότερων γενεών για τις μελλοντικές προκλήσεις.

2024 09 10 pic

 

 

Μετασχηματίζοντας την εκπαίδευση

Στο τέλος Αυγούστου ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση 11 κρίσιμες αλλαγές για το νέο σχολικό έτος, οι οποίες ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των μαθητών, των μαθητριών και των εκπαιδευτικών. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ο επιτελικός, επιστημονικός και ερευνητικός φορέας του υπουργείου Παιδείας, διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο σε πολλές από αυτές τις αλλαγές. Ποιες είναι αυτές;

Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης: Κάθε χρόνο, το ΙΕΠ παρέχει οδηγίες διδασκαλίας στους/στις εκπαιδευτικούς. Φέτος, οι οδηγίες εμπλουτίστηκαν με προτάσεις για τη χρήση διαδραστικών συστημάτων και κατάλληλου εκπαιδευτικού περιεχομένου. Στόχος είναι η ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική πράξη, ώστε να αποτελέσουν μέσο εκπαίδευσης.

Δράσεις Αντιμετώπισης της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού: Η πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr εμπλουτίστηκε με νέα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Ταυτόχρονα, η έρευνα που διεξάγει το ΙΕΠ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης παρέχει δεδομένα για την εφαρμογή πολιτικών βάσει στοιχείων. Επιπλέον, η εκπαίδευση των ομάδων δράσης και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία ασφαλών και συμπεριληπτικών σχολικών περιβαλλόντων.

Κανονισμός Λειτουργίας Σχολείων: Η εισαγωγή του νέου κανονισμού σηματοδοτεί μια στροφή προς σύγχρονες, μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις. Ο κανόνας Το κινητό στην τσάντα» αντικατοπτρίζει τη δέσμευση για μείωση των περισπασμών και προώθηση ενός σχολικού περιβάλλοντος εστιασμένου στη μάθηση.

Αναμόρφωση του Μαθήματος της Πληροφορικής: Με τη συμμετοχή 20 συμβούλων Εκπαίδευσης Πληροφορικής και στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Μαζί για την Εκπαίδευση» του ΙΕΠ, δημιουργήθηκε σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα της Πληροφορικής στο γυμνάσιο. Τα 19 στελέχη της δημόσιας εκπαίδευσης εργάστηκαν εθελοντικά για την ολοκλήρωση του έργου. Το ανανεωμένο βιβλίο Πληροφορικής και το νέο πιστοποιητικό στην επιστήμη της Πληροφορικής θα εξοπλίσουν» τους/τις μαθητές/τριες με απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες για έναν τεχνολογικά προηγμένο κόσμο.

Ψηφιακό Φροντιστήριο: Σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών ευκαιριών. Μέσω σύγχρονων βίντεο, οι μαθητές και οι μαθήτριες από την Ε’ Δημοτικού έως τη Γ’ Λυκείου θα μπορούν να παρακολουθούν τη σχολική ύλη όποτε το επιθυμούν. Επιπλέον, οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις αποκτούν τη δυνατότητα να παρακολουθούν ζωντανά» διαδικτυακά μαθήματα.

Μάθημα Λογοτεχνίας: Οι αλλαγές στο μάθημα της Λογοτεχνίας, που εστιάζουν στην ανάγνωση ολόκληρων έργων, αντικατοπτρίζουν μια βαθύτερη παιδαγωγική μετατόπιση. Το νέο πλαίσιο προάγει την ενασχόληση των μαθητών/τριών με τη λογοτεχνία, ενισχύοντας την κριτική ανάλυση και την εκτίμηση της πολιτιστικής και πνευματικής κληρονομιάς που διαθέτουμε.

Δράσεις Ενεργού Πολίτη: Από το νέο σχολικό έτος, οι μαθητές/τριες θα συμμετέχουν σε δράσεις που προάγουν την κοινωνική ευθύνη και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, σύμφωνα με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών. Εμπλουτίσαμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, αναπτύξαμε δράσεις σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και ενισχύσαμε τις εκδηλώσεις στα σχολεία. Οι δράσεις αυτές επεκτείνουν την εκπαίδευση πέρα από την τάξη, διαμορφώνοντας κοινωνικά συνειδητοποιημένους και περιβαλλοντικά υπεύθυνους πολίτες.

Με τα παραπάνω προσπαθούμε να διασφαλίσουμε το δικαίωμα όλων των παιδιών στην εκπαίδευση ενισχύοντας το έργο και των εκπαιδευτικών.

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε εταιρεία ορκωτών λογιστών «Παροχή υπηρεσιών διενέργειας του τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οικονομικών χρήσεων 2023 και 2024

Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου

Για την υποχρέωση του ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ν.Π.Ι.Δ., οικονομικής χρήσης 2022, σύμφωνα την παρ. 3 του άρθρου 66 του Ν.4547/2018 - (ΦΕΚ 102Α) αναφέρεται ότι:
«3. Η οικονομική διαχείριση του Ι.Ε.Π. ελέγχεται ετησίως από ορκωτό ελεγκτή που ορίζεται από το διοικητικό συμβούλιο του Ι.Ε.Π., ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος».
Συνεπώς κρίνεται αναγκαία η διενέργεια τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ι.Ε.Π. οικονομικών χρήσεων 2023 και 2024 από εταιρεία ορκωτών λογιστών.

Διάρκεια

Η διάρκεια της υπηρεσίας ορίζεται με την υπογραφή της διετούς σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.
Ο τακτικός έλεγχος των οικονομικών καταστάσεων για το οικ. έτος 2023 θα ολοκληρωθεί έως τις 30.11.2024 ενώ για το οικ. έτος 2024 θα ολοκληρωθεί έως τις 30.11.2025

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Ο προϋπολογισμός του συνόλου της υπηρεσίας, ανέρχεται έως του ποσού των πέντε χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (5.500,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού έξι χιλιάδων οκτακοσίων είκοσι ευρώ (6.820,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του 2024 και 2025 του ΙΕΠ. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 11-09-2024 και ώρα 15.00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικοί Διαγωνισμοί]

 

Σας ενημερώνουμε ότι όλες οι σχολικές μονάδες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ή από τη ΔΕΠΠΣ, εάν πρόκειται για Πρότυπο-Πειραματικό σχολείο. Η πρόσβαση είναι δυνατή μέσω της πλατφόρμας αξιολόγησης σχολικών μονάδων, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς ΠΣΔ του σχολείου. Για πληροφορίες στον σύνδεσμο https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis

 

  • Δείτε το αρχείο εδώ

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Τρίτη 3-9-2024 και ώρα 13:00 έως και την Κυριακή 8-9-2024 και ώρα 13:00

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/23-07-2024 και 02/28-08-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 5121/28-06-2024 (ΑΔΑ: 9Γ9ΜΟΞΛΔ-0ΓΨ) 3ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας β) «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού» των Επιμορφωτικών Προγραμμάτων των Πεδίων Γ, Δ και Ε του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 30-08-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 04-09-2024 και ώρα 15:00.


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 03/22-08-2024 και 04/27-08-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 5121/28-06-2024 (ΑΔΑ: 9Γ9ΜΟΞΛΔ-0ΓΨ) 3ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας α) «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» του Πεδίου Β, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 30-08-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 04-09-2024 και ώρα 15:00


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθ. πρωτ. 8768/30-07-2024 (ΑΔΑ: 67Ε8ΟΞΛΔ-ΒΜΩ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), ανακοινώνεται ότι οι συνεντεύξεις διεξάγονται την Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024. Για τους υποψήφιους/-ες οι συνεντεύξεις πραγματοποιούνται μέσω τηλεδιάσκεψης ή με φυσική παρουσία.

Οι υποψήφιοι/-ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), καλούνται σε συνέντευξη σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Πίνακα 1.

Οδηγίες για τις συνεντεύξεις αποστέλλονται σε όλους/-ες τους/τις υποψηφίους/-ες που συμμετέχουν (με φυσική παρουσία ή με τηλεδιάσκεψη) μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι υποψήφιοι/-ες που δεν πληρούν τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν καλούνται σε συνέντευξη (βλ. Πίνακα 2 εγγράφου). Για λόγους προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψης.

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι/ες που καλούνται σε συνέντευξη

Πέμπτη 29/08/2024
Α/Α Ονοματεπώνυμο Ώρα Συνέντευξης
 1  Νικολέτα Δαμασκηνού  14:30
 2  Σοφία Δημητροπούλου  14:45
 3  Κωνσταντίνος Καρναβάς  15:00
 4  Αγλαΐα Τουρίμπαμπα  15:15
 5  Ελένη Λαμπροπούλου  15:30
 6  Ευγενία-Ελένη Πάλλα  16:00
 7  Ανδρέας Παναγιώτου  16:15
 8  Χαράλαμπος Παπαγιάννης  16:30
 9  Ελισάβετ Παπαλεξοπούλου  16:45
 10  Δημήτριος Πατσόπουλος  17:00
 11  Κωνσταντίνος Ραυτόπουλος  17:30
 12  Αργυρώ Ρέντζη  17:45
 13  Κωνσταντίνος Κερασοβίτης  18:00

 

Δείτε το έγγραφο ΕΔΩ

 

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της υπ’ αρ. πρωτ. 8955/02-08-2024 (ΑΔΑ: 95Ζ8ΟΞΛΔ-Δ0Η) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 του Έργου «SUB.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών / Development of Digital Content in Schools» (κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5174140), έως την Τρίτη 27-08-2024 και ώρα 13:00

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, έως την Τρίτη 27-08-2024 και ώρα 13:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην σχετική Πρόσκληση.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην διεύθυνση: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=72

1. Απόφαση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων
2. Σχετική Πρόσκληση
3. Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

 

Σελίδα 1 από 80

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top