ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για το έργο «ΠΕ 7: Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483

Αντικείμενο της Πράξης - Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, οι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας. Η Επιστημονική Επιτροπή προβαίνει στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και ενημερώνει το Ι.Ε.Π. και την ΑΔΙΠΔΕ προκειμένου να συνταχθούν σχετικές προτάσεις προς το ΥΠΑΙΘ.

Οι απαντήσεις των μαθητών/-τριών σημειώνονται σε ειδικά διαμορφωμένα έντυπα (απαντητικά δελτία), τα οποία αποστέλλονται νωρίτερα στα σχολεία, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Τα έντυπα των απαντήσεων των σχολικών μονάδων συγκεντρώνονται και αποστέλλονται άμεσα στο Ι.Ε.Π., προκειμένου οι απαντήσεις να καταχωριστούν, μετά από σάρωση των απαντητικών δελτίων, σε ειδικά διαμορφωμένη βάση δεδομένων και να γίνει η στατιστική επεξεργασία τους.

Στο πλαίσιο της Πράξης το Ι.Ε.Π. υλοποιεί το Υποέργο 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα».

Στο πλαίσιο του Υποέργου 1, προβλέπεται η υλοποίηση του ΠΕ7: «Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης».

Σύμφωνα με την ισχύουσα ΑΥΙΜ (υπ’ αρ. πρωτ. 28566/20-12-2022, ΑΔΑ: 9ΒΡΤΟΞΛΔ-ΙΤ7), αντικείμενο του Πακέτου Εργασίας 7 αποτελεί η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών-ΕΚΠΑ, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, ο οποίος θα αναλάβει τη διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης.

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ).

Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 12.000, 6.000 για το Δημοτικό και 6.000 για το Γυμνάσιο, σύμφωνα με το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ). Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων (Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων) μετά το πέρας των εξετάσεων σε χρονικό διάστημα οριζόμενο από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης.

Παραδοτέα ΠΕ8
Π7.1: Έκθεση Πεπραγμένων, η οποία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 20/07/2023.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ μέχρι τις 31-07-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 20-07-2023, ανεξάρτητα από το χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των δώδεκα χιλιάδων εκατόν τριάντα τριών ευρώ και έξι λεπτών (12.133,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι δεκαπέντε χιλιάδων και σαράντα πέντε ευρώ (15.045,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 27/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας» στο πλαίσιο του Υποέργου 8 με τίτλο «SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions», για την υποστήριξη της Πράξης «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) του Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU».

Έργο του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας, στο πλαίσιο του ανωτέρω έργου.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

1. Κατασκευή Ιστοσελίδας
Μέσω της Ιστοσελίδας/Web portal που θα αναπτυχθεί ειδικά για το σκοπό αυτό θα παρέχεται διασύνδεση που θα διασφαλίζει :

  • Tην πρόσβαση σε Πληροφορίες (Συνήθεις Ερωτήσεις, Σενάρια Χρήσης κτλ.).
  • Την συμπλήρωση και Υποβολή ειδικής φόρμας για την υποβολή γραπτών ερωτημάτων, ενώ οι απαντήσεις θα λαμβάνονται στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη και θα είναι διαθέσιμες μέσω των «συχνών ερωτήσεων»

2. Εφαρμογή Ticketing
Η εφαρμογή Ticketing θα είναι διασυνδεδεμένη με την Ιστοσελίδα/Web portal για ερωτήματα γενικής πληροφόρησης.
Η εφαρμογή θα πρέπει να παραμετροποιηθεί κατάλληλα σε ό,τι αφορά στην δρομολόγηση των συμβάντων (ερωτημάτων), στην διαχείριση των απαντήσεων, κ.λπ., ώστε να εξασφαλιστεί, αφενός η βέλτιστη διαχείριση και εξυπηρέτηση των συμβάντων (ερωτημάτων) και αφετέρου η απρόσκοπτη συνεργασία του Help Desk με το Back Office, για την εξυπηρέτηση ερωτημάτων, τα οποία χρήζουν απάντησης από το 2nd Level Support, που θα στελεχώνεται από εξειδικευμένα στελέχη.
Η εφαρμογή Ticketing θα διαθέτει κατ’ ελάχιστον τα ακόλουθα βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω email ή τηλεφωνικά
  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω Web Portal
  • Δημιουργία υπόθεσης με μοναδικό αναγνωριστικό για κάθε αναγγελία
  • Πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία
  • Εύχρηστο και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας (user friendly GUI)

Οι διακριτοί ρόλοι που υφίστανται στην εφαρμογή Ticketing, είναι οι παρακάτω:

  1. End-User (Guest / Registered). Ο χρήστης που υποβάλλει αίτημα.
  2. Προσωπικό υποστήριξης (Agents). Οι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση και την επίλυση
    των αιτημάτων υποστήριξης.
  3. Διαχειριστές εργαλείου (Administrators).

3. Τηλεφωνικό Κέντρο και Call Center
Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης δέσμης Υπηρεσιών απαιτείται από τον ανάδοχο να οργανώσει και να διαθέσει ολοκληρωμένη υπηρεσία Help Desk, η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω τηλεφώνου, email, web portal.
Το έργο θα υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να διασφαλίζονται όλες οι προδιαγραφές ποιότητας και να επιτυγχάνεται το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα στην εξυπηρέτηση των κλήσεων.

4. Επιχειρησιακή Λειτουργία Call Center – Ομάδα Έργου
Το Help desk θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως και Παρασκευή) και το ωράριο λειτουργίας θα είναι 9:00 – 21:00.

Για την εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων και των γραπτών ερωτημάτων θα απασχολούνται κατ’ ελάχιστον τρείς (3) Agents (εξυπηρετητές των κλήσεων και των tickets), καθώς και ένας (1) τουλάχιστον Supervisor του έργου.

Παραδοτέα
Π.8.1 Αναφορά πεπραγμένων ανά μήνα η οποία θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  1. Ενέργειες στις οποίες προέβη η ανάδοχος εταιρεία
  2. Κατάλογος με τα ερωτήματα που υποβλήθηκαν και τις απαντήσεις που δόθηκαν

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 20/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 


[Σχετικός Διαγωνισμός]



 

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος (20ο) του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας»

Περισσότερα...

 

 

 

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί επιμόρφωση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, η οποία απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης. Προσφέρονται 51 Επιμορφωτικά Προγράμματα στην Α/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση, αντίστοιχα των Νέων ΠΣ ανά βαθμίδα.

Στον Α κύκλο δημιουργήθηκαν 804 επιμορφωτικά τμήματα στα 51 επιμορφωτικά προγράμματα. Συνολικά εντάχθηκαν σε αυτά 19.122 εκπαιδευτικοί, από τους περίπου 21.000 που είχαν υποβάλει αίτηση. Επιμορφωτές και επιμορφούμενοι έχουν ήδη ενημερωθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφωνικών μηνυμάτων.

Η έναρξη της Επιμόρφωσης προγραμματίστηκε για την εβδομάδα Δευτέρα 13/3/2023 με Παρασκευή 17/3/2023.

Ενημερώνουμε την εκπαιδευτική κοινότητα ότι θα ακολουθήσει άμεσα, εντός του Μαρτίου 2023, νέα πρόσκληση για την υλοποίηση του Β’ κύκλου της επιμόρφωσης που αναμένεται να υλοποιηθεί από τον Μάιο έως τον Ιούνιο του 2023.


ΠΡΑΞΗ «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα
Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» MIS: 5035543


Δελτίο τύπου σε pdf

 

ΈΡΓΟ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι οι ηλεκτρολογικές εργασίες που υποδεικνύονται από τον ανάδοχο της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011897357 2022-12-23) σύμβασης ως απαραίτητες για την έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.) και τη συμμόρφωση της εγκατάστασης με τα Πρότυπα (ΕΛΟΤ HD384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Η διάρκεια του έργου ορίζεται εντός είκοσι (20) ημερών από την επομένη της ημερομηνίας ανάρτησης της απόφασης ανάθεσης στη Διαύγεια.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί επανέλεγχος της εγκατάστασης και εφόσον τα αποτελέσματα των μετρήσεων είναι εντός των αποδεκτών ορίων των Προτύπων ΕΛΟΤ HD384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ (Β΄ Φάση της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022, ΑΔΑΜ:22SYMV011897357 2022-12-23 Σύμβασης), θα προχωρήσει η παραλαβή του έργου από το ΙΕΠ.
Σημειώνεται ότι, εάν μετά την ολοκλήρωση των διορθωτικών εργασιών συμμόρφωσης της εγκατάστασης με τα πρότυπα ΕΛΟΤ HD384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ από το παρόν έργο, οι δοκιμές και οι μετρήσεις που θα γίνουν από τον ανάδοχο στην Β ́ Φάση της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022 σύμβασης δεν κυμαίνονται εντός των αποδεκτών ορίων/ανοχών, το ως άνω έργο δεν θα δύναται να παραληφθεί από την αρμόδια Επιτροπή, μέχρι διόρθωσης όλων των σφαλμάτων καθ ́ υπόδειξη του διενεργούντος τους ελέγχους και τις μετρήσεις σύμφωνα με την αναλυτική του αναφορά.

ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου σύμφωνα με την υποβληθείσα στο ΙΕΠ αναφορά του αναδόχου της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022 σύμβασης , ανέρχεται έως του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων εβδομήντα πέντε ευρώ (4.075,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι πέντε χιλιάδες πενήντα τρία ευρώ (5.053,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Στο ανωτέρω ποσό συμπεριλαμβάνεται η αμοιβή του Αναδόχου και ο απαραίτητος υλικοτεχνικός εξοπλισμός για την πλήρη εκτέλεση του έργου που θα πρέπει να διαθέτει ο Ανάδοχος.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Στην προσφορά του κάθε ενδιαφερόμενου κατατίθενται όλα επί ποινή αποκλεισμού τα κάτωθι δικαιολογητικά :

1. Κατάλληλη άδεια ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη (βεβαίωση αναγγελίας δραστηριότητας).
2. Υπεύθυνη δήλωση ότι οι προς εκτέλεση εργασίες θα συμφωνούν πλήρως με τις τεχνικές προδιαγραφές ΕΛΟΤ HD 384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ και ότι απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία, ότι διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό, την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και το επαρκές και κατάλληλο προσωπικό για την εκτέλεση των υπηρεσιών που του ανατίθενται, ότι δεν έχει αποκλεισθεί η συμμετοχή του από διαγωνισμούς και δεν έχει υποπέσει σε σοβαρό παράπτωμα κατά την άσκηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, καθώς και ότι δεν απασχολεί ούτε πρόκειται να απασχολήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης ανασφάλιστο προσωπικό.

Κάθε ενδιαφερόμενος δύναται να επισκεφθεί τους χώρους του ΙΕΠ, προκειμένου ναλάβει γνώση του αντικειμένου των εργασιών και των ειδικών συνθηκών των απαιτούμενων εργασιών.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 14/03/2023 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Με αβάσταχτη θλίψη σας ενημερώνουμε για τον αδόκητο θάνατο του καλού μας συναδέλφου, Βασίλη Μητρόπουλου, Συμβούλου Β΄ Μουσικής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

 

Σας ενημερώνουμε ότι ξεκινάει η 2η Επιμορφωτική Περίοδος της Γ Φάσης του προγράμματος "Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας (Δ.Δ.)" με κωδικό ΟΠΣ 5032906 και έχει ανακοινωθεί πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς καθώς και κωφούς εκπαιδευτικούς / εκπαιδευτικούς της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας όλων των βαθμίδων και των δομών της εκπαίδευσης (Γενική & Ειδική, Α/θμια -Νηπιαγωγείο, Δημοτικό-, Β/θμια –Γυμνάσιο, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Δ.Υ.Ε.Π., Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ.), μόνιμους, αναπληρωτές, ιδιωτικούς και ωρομίσθιους

Η πρόσκληση θα είναι ανοικτή έως και τη Δευτέρα 20-03-2023 ώρα 13:00.

Διαδικασία

α) Είσοδος ή εγγραφή στο μητρώο του ΙΕΠ, https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php

β) Επικαιροποίηση ή συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων (Μενού Portfolio → Καρτέλα Προσωπικά Στοιχεία)

γ) Από το μενού Αιτήσεις επιλέγουμε την αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης → Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εισόδου (το οποίο βρίσκεται μαζί με στην αίτηση) → Υποβολή αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.
δ) Η επιβεβαίωση της επιτυχούς υποβολής της αίτησης πραγματοποιείται μέσω της καρτέλας Ιστορικό Αιτήσεων/Ενστάσεων όπου αναγράφεται ο τίτλος της επιμόρφωσης με την ένδειξη οριστική.

ε) Θα γίνουν αποδεκτές οι αιτήσεις που θα πιστοποιηθούν από το myschool

Προσοχή:

Όσοι/όσες έχετε παρακολουθήσει το πρόγραμμα επιτυχώς (12-14 ώρες παρακολούθησης) αλλά δεν έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία πιστοποίησης (κουίζ με τουλάχιστον 90% επιτυχία, απογραφικό εξόδου, ερωτηματολόγιο) δεν μπορείτε να υποβάλλετε νέο αίτημα. Μετά τη λήξη της επιμορφωτικής περιόδου Γ2 θα σας δοθεί η δυνατότητα να ολοκληρώσετε την ως άνω διαδικασία για την έκδοση βεβαίωσης.

Η επιμόρφωση υλοποιείται με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης σε πέντε επιμορφωτικές συναντήσεις κατά το χρονικό διάστημα Μαρτίου-Μαΐου 2023 και κατά τις απογευματινές ώρες 18.00-21.00 και έχει διάρκεια 14 ωρών

Σχετικό αρχείο

Πρόσκληση


 [Σχετικό έργο]

 

Σας ενημερώνουμε ότι ξεκινάει η 7η Επιμορφωτική Περίοδος του προγράμματος «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064) που υλοποιείται μέσω του «ΟΠΣ επιμόρφωσης» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα και απευθύνεται σε εν ενεργεία μόνιμους και αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Υποβολή αιτήσεων
από την Τρίτη 28-02-2023 ώρα 13:00 έως και
την Πέμπτη 16-03-2023 ώρα 13:00.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ


Η διαδικασία υποβολής αίτησης αποτελείται από τρία στάδια:

α) Είσοδος ή εγγραφή στο μητρώο του ΙΕΠ, https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
β) Επικαιροποίηση ή συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων (Μενού Portfolio → Καρτέλα «Προσωπικά Στοιχεία»)
γ) Από το μενού Αιτήσεις επιλέγουμε την αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης → Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εισόδου (το οποίο βρίσκεται μαζί με στην αίτηση) → Υποβολή αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.
δ) η επιβεβαίωση της επιτυχούς υποβολής της αίτησης πραγματοποιείται μέσω της καρτέλας Ιστορικό Αιτήσεων/Ενστάσεων όπου αναγράφεται ο τίτλος της επιμόρφωσης με την ένδειξη οριστική.
Προσοχή: Παράλειψη ενός σταδίου σημαίνει μη συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Έναρξη 7ης Επιμορφωτικής Περιόδου: από τη Δευτέρα 20/03/23 και ώρα 13:00 (δεν θα υπάρξει άλλη ανακοίνωση ή ειδοποίηση. Όσοι θα έχουν εγγραφεί θα μπορούν να συνδεθούν ΜΟΝΟ με τους κωδικούς του TAXIS στη διεύθυνση https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=510 για να ξεκινήσουν το πρόγραμμα).

Διάρκεια της 7ης Επιμορφωτικής Περιόδου:
20/03/23 έως 29/05/23

Οι βεβαιώσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση της 6ης επιμορφωτικής περιόδου του προγράμματος θα είναι διαθέσιμες στο μητρώο του ΙΕΠ από την Πέμπτη, 01/06/23.


Σχετικό αρχείο

Πρόσκληση

 

Το επιμορφωτικό σεμινάριο απευθύνεται σε 20-30 εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ78, ΠΕ89, ΠΕ89.01 και ΠΕ89.02.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αξιοποιήσει τα οφέλη της σύγχρονης πρακτικής του πληθοπορισμού (crowdsourcing) για να ανταποκριθεί στην ανάγκη αναβάθμισης του επιπέδου ψηφιακής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που διδάσκουν αντικείμενα των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών και των τεχνών, ενδυναμώνοντάς τους με ικανότητες και εργαλεία που θα βελτιώσουν την ποιότητα της διδασκαλίας τους.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο Μητρώο του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/) από Τρίτη 28/02/2023 και ώρα 15:00 έως την Πέμπτη 02/03/2023 και ώρα 10:00.

Πρόσκληση


 [Σελίδα Ευρωπαϊκού Έργου]

 

Σελίδα 30 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top