ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1053)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με μία ολοκληρωμένη δέσμη μέτρων στοχεύουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών. Η σημερινή ανακοίνωση από τον ΟΟΣΑ των αποτελεσμάτων για τις επιδόσεις των μαθητών που συμμετείχαν στην έρευνα του Διεθνούς Προγράμματος PISA για το 2022 (Programme for International Student Assessment – PISA 2022) για το πρόσθετο και καινοτόμο πεδίο «Δημιουργική Σκέψη» (innovative domain “Creative Thinking”), δείχνει τον δρόμο για τις αλλαγές που θα υιοθετηθούν από το προσεχές σχολικό έτος. Τα αποτελέσματα αποτελούν μέρος της έρευνας PISA 2022 και έρχονται σε συνέχεια των αντίστοιχων ανακοινώσεων που προηγήθηκαν για τα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και την Κατανόηση Κειμένου.

Περισσότερα εδώ

 

Αθήνα, 14/06/2024

Δελτίο Τύπου


Ανακοίνωση αποτελεσμάτων για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο «SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024)
που θα πραγματοποιηθεί στο Πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου
“SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship”
με τη συνεργασία της Ελληνογερμανικής Αγωγής

Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024).

Οι τρεις ακόλουθες αιτήσεις υποβολής εργασιών με θέμα τη βιώσιμη πολιτειότητα (sustainable citizenship) επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν δωρεάν (κάλυψη εξόδων μετακίνησης, διαμονής και διατροφής) στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024):

Αξιολογική σειρά Αρ. πρωτ. αίτησης
1 4541-02/06/2024
2 4363-28/05/2024
3 4445-31/05/2024

 

Βασικές επισημάνσεις:

Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο https://synapses-academies.eu/

Δελτίο τύπου (σε pdf)

066a4cd7efb392e6b4c811f7e769c2e1 XL

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024 και 02/10-06-2024 Πρακτικών της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. ΙΙ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024, 02/10-06-2024 και 03/12-06-2024 Πρακτικών της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/04-06-2024 και 02/11-06-2024 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024 και 02/11-06-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/04-06-2024 και 02/11-06-2024 Πρακτικών της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Στο πλαίσιο υποστήριξης της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης έχουν αναρτηθεί δύο νέοι Οδηγοί (ένας για το νηπιαγωγείο και ένας για το δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο) με ενδεικτικά ερωτήματα αποτίμησης των αξόνων του εκπαιδευτικού έργου. Επισημαίνεται πως τα ερωτήματα είναι ενδεικτικά. Περισσότερα στο https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis

 

Παράταση έως την Τρίτη 25 Ιουνίου 2024 ανακοίνωσε το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για τις αιτήσεις αποσπάσεων στο πλαίσιο των αναγκών του Ψηφιακού Σχολείου, μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024 - 2025.

Για τις ανάγκες του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, 88 εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης των απαραίτητων σχετικών κλάδων (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ. και είκοσι οκτώ (28) για ΕΠΑ.Λ.) θα αποσπαστούν στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με αντικείμενο την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.

Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση θα ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα τις εργάσιμες ημέρες, θα διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων, μέχρι εννέα (9) ώρες την εβδομάδα, θα προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και θα διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών, με μέγιστο όριο εργασίας τις έξι (6) ώρες την ημέρα και τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.

Μπορείτε να κάνετε την αίτησή σας και να υποβάλλετε τα δικαιολογητικά σας έως τις 25/06/2024 ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην αρχική πρόσκληση: https://tinyurl.com/4tmudav6

Το έγγραφο της παράτασης μπορείτε να το δείτε εδώ

ψηφιακό φροντιστήριο με ΙΕΠ

 

Δελτίο Τύπου - Η εκπαιδευτική Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι.


Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και το Ίδρυμα Ωνάση σας προσκαλούν στη 2η επιμορφωτική Ημερίδα «Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι» που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024 από τις 17:00 ως τις 19:00. Αυτή τη φορά αναλύουμε τα δεδομένα από τη διεθνή εμπειρία και συζητάμε τις μετασχηματιστικές προοπτικές που μπορεί να επιφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στο ελληνικό σχολείο.

Στην Ημερίδα συμμετέχουν οι διακεκριμένοι Έλληνες Ακαδημαϊκοί:

•Λίλιαν Μήτρου, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Αιγαίου (https://www.linkedin.com/in/lilian-mitrou-a7898b2a/)

•Δημήτριος Σάμψων, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς (https://www.linkedin.com/in/desampson/)

•Κλειώ Σγουροπούλου, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (https://www.linkedin.com/in/cleo-sgouropoulou-51683525/)

•Τιμολέων Σελλής, Επιστημονικός Διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου Αρχιμήδης, Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Υψηλού Επιπέδου για την Τεχνητή Νοημοσύνη (https://www.linkedin.com/in/timos-sellis-6b985657/)

Συντονίστρια: Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Δημοσιογράφος (https://www.linkedin.com/in/valiakaimaki/)

 

Χαιρετισμό στην ημερίδα θα απευθύνει ο κος Ευάγγελος Καρκαλέτσης, Διευθυντής του Ινστιτούτου Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Υψηλού Επιπέδου για την Τεχνητή Νοημοσύνη (https://www.linkedin.com/in/vangelis-karkaletsis-5450461a/)

Για όσους/ες δεν μπόρεσαν να εγγραφούν για την παρακολούθηση των Ημερίδων μέσω του συστήματος του Ι.Ε.Π., προσφέρουμε σε ζωντανή ροή την ημερίδα μέσω του καναλιού YouTube, χωρίς να απαιτείται εγγραφή στο σύνδεσμο: https://youtube.com/live/BCSKcmRMWZw

H ολοκλήρωση της δεύτερης διαδικτυακής ημερίδας αποτελεί την απαρχή για το Διήμερο Φεστιβάλ στο χώρο της ΣΤΕΓΗΣ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 & 5 Ιουλίου 2024. Το περιεχόμενο των δράσεων του Φεστιβάλ έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς και περιλαμβάνουν ένα δυναμικό συνδυασμό συζητήσεων, τοποθετήσεων, παρουσιάσεων, εργαστηρίων και εκθέσεων που θα βοηθήσουν στη διερεύνηση του ρόλου της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση.

Για το Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 και 5 Ιουλίου, θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Σας προτρέπουμε να συμμετάσχετε στις επιμορφωτικές δράσεις. Η συμμετοχή σας είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της εκπαίδευσης με την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Μαζί για την εκπαίδευση για να συνεχίσουμε να ενισχύουμε και να υποστηρίζουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας! Μείνετε συντονισμένοι και σας περιμένουμε στο κανάλι του YouTube!


Δελτίο τύπου

 

ai social 2

 

Σελίδα 1 από 76

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top