ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1246)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Αθήνα, 21/02/2025

Δελτίο Τύπου


Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Εργαστήριο «Καλές Πρακτικές για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα» – Μεγάλο Ενδιαφέρον από την Εκπαιδευτική Κοινότητα

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση τη θερμή ανταπόκριση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο με θέμα «Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη πολιτειότητα», που διοργανώνεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship.

Η δράση αυτή, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Φεβρουαρίου 2025 (17:00 - 20:00) και έχει στόχο την επιστημονική ενημέρωση και διάδραση διευθυντών/τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα βιώσιμης πολιτειότητας. Μέσα από την παρουσίαση καλών πρακτικών, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αποκτήσουν πολύτιμα εφόδια για την ενσωμάτωση της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη στο σχολικό περιβάλλον, σε συνάφεια με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».

Η εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή, με περίπου 400 αιτήσεις, αποδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ενεργού πολιτειότητας και της βιωσιμότητας.

Η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών έγινε με γνώμονα την ευρύτερη δυνατή αντιπροσώπευση ειδικοτήτων και τη γεωγραφική κάλυψη εκπαιδευτικών μονάδων από όλη την Ελλάδα.

Οι επιλεγέντες/είσες:
✅ Θα λάβουν τον σχετικό σύνδεσμο συμμετοχής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
✅ Θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στο portal του SYNAPSES πριν την έναρξη του εργαστηρίου, ακολουθώντας τον σύνδεσμο: Εγγραφή στο SYNAPSES Portal

Το ΙΕΠ ευχαριστεί θερμά όλους και όλες για το ενδιαφέρον και προσβλέπει σε επόμενες συνεργασίες!

 

α/α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

1

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ

ΘΩΜΑΣ

2

ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΥ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

3

ΑΡΤΕΜΗ

ΕΙΡΗΝΗ

4

ΒΟΥΛΓΑΡΗ

ΒΑΙΑ

5

ΒΟΥΝΑΣΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

6

ΓΑΚΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

7

ΓΕΩΡΓΑ

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

8

ΓΕΩΡΓΑΚΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

9

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΝΑ

10

ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ

ΑΘΗΝΑ

11

ΓΙΟΒΑΝΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ

12

ΓΚΙΔΑ

ΡΕΜΖΗ

13

ΓΡΑΒΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

14

ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ

15

ΓΩΓΟΥ

ΚΑΛΛΙΟΠΗ

16

ΔΑΡΒΟΥΔΗ

ΑΘΑΝΑΣΙΑ

17

ΔΙΑΚΙΔΗ ΚΩΣΤΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

18

ΔΟΓΙΑΜΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

19

ΖΑΡΔΑ

ΙΩΑΝΝΑ

20

ΖΕΡΒΟΥ

ΜΑΡΙΑ

21

ΖΙΑΚΑ

ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

22

ΘΑΝΟΥ

ΧΡΥΣΟΥΛΑ

23

ΘΑΝΟΥ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ

24

ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ

ΡΑΔΗΣ

25

ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΘΗ

26

ΙΝΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΝΙΚΟΛΕΤΑ

27

ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

ΑΛΕΞΙΑ

28

ΚΑΓΚΕΛΑΡΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

29

ΚΑΙΛΑΡΗ

ΦΩΤΕΙΝΗ

30

ΚΑΛΛΙΓΙΑΝΝΑΚΗ

ΣΤΥΛΙΑΝΗ

31

ΚΑΠΠΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

32

ΚΑΡΑΒΟΛΙΑΣ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

33

ΚΑΣΠΑΡΙΔΟΥ

ΣΟΦΙΑ

34

ΚΑΤΣΙΜΠΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

35

ΚΑΤΩΓΙΑΝΝΗ

ΜΑΡΙΑ

36

ΚΕΛΕΣΙΔΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΗ

37

ΚΗΠΟΥΡΟΥ

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

38

ΚΛΗΜΗ

ΜΑΡΙΑ

39

ΚΟΝΤΟΥ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

40

ΚΟΥΜΑΡΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ

41

ΚΟΥΜΠΟΥΡΑ

ΜΑΡΙΑ

42

ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ

ΜΑΡΙΑ

43

ΚΡΙΘΑΡΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

44

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

45

ΛΑΚΚΑ

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

46

ΛΑΜΠΑΔΑΡΗ

ΙΩΑΝΝΑ

47

ΛΑΜΠΑΚΗ

ΟΛΥΜΠΙΑ

48

ΛΑΧΑΝΑ

ΑΛΚΜΗΝΗ

49

ΛΙΒΕΡΤΖΙΔΟΥ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

50

ΛΙΘΑΡΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

51

ΜΑΚΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

52

ΜΑΝΤΖΙΟΥ

ΑΣΠΑΣΙΑ

53

ΜΕΛΛΗ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

54

ΜΗΝΟΒΓΙΟΥΔΗ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

55

ΜΙΤΑΚΗ

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ

56

ΜΙΧΑΛΕΛΗΣ

ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

57

ΜΟΥΝΤΑΝΟΥ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

58

ΜΠΑΚΑ

ΕΛΕΝΗ

59

ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

60

ΜΠΑΛΤΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

61

ΜΠΑΧΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

62

ΜΠΟΥΖΑΝΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

63

ΜΥΞΑΚΗ

ΑΝΝΑ

64

ΝΕΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΑ

65

ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ

66

ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗ

ΕΛΕΝΗ

67

ΝΙΚΟΥΔΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

68

ΝΙΜΠΗ

ΜΑΡΙΑ

69

ΝΟΥΒΑΚΗΣ

ΠΕΤΡΟΣ

70

ΝΤΕΝΤΕΣ

ΗΛΙΑΣ

71

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΑΘΗΝΑ

72

ΠΑΙΚΟΥ

ΑΡΕΤΗ

73

ΠΑΛΗΟΘΟΔΩΡΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

74

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

75

ΠΑΠΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

76

ΠΑΠΑΓΕΡΑ

ΠΟΛΥΞΕΝΗ

77

ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

ΔΑΝΑΗ

78

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΞΑΝΘΙΠΠΗ

79

ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

ΜΑΡΙΑ

80

ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

81

ΠΑΡΔΑΛΗ

ΟΛΓΑ

82

ΠΑΥΛΙΔΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΑ

83

ΠΑΥΛΙΔΟΥ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

84

ΠΙΝΕΛΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ

85

ΠΙΤΕΡΟΥ

ΔΑΦΝΗ

86

ΠΙΤΣΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

87

ΠΟΛΙΤΗ

ΡΩΜΑΛΕΑ

88

ΡΟΥΣΣΕΤΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ

89

ΣΑΜΣΑΡΗ

ΕΛΕΝΗ

90

ΣΕΖΕΝΙΑ

ΣΤΑΜΑΤΙΑ

91

ΣΚΕΒΑ

ΑΥΓΗ

92

ΣΤΑΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

ΜΑΡΙΑ

93

ΣΤΕΦΑΝΗ

ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

94

ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ

95

ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗΣ

ΗΛΙΑΣ

96

ΣΤΡΑΤΙΝΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ

97

ΣΥΤΙΛΙΔΟΥ

ΑΡΤΕΜΙΣ

98

ΣΩΤΗΡΙΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ

99

ΤΖΙΒΑΡΑ

ΕΛΕΝΗ

100

ΤΖΙΟΛΗ

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

101

ΤΟΥΜΠΕΚΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

102

ΤΟΥΡΑ

ΒΑΡΒΑΡΑ

103

ΤΣΑΒΑΡΗ

ΜΑΡΙΑ

104

ΤΣΙΚΟΥΡΗ

ΜΑΡΙΑ

105

ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

106

ΤΣΙΡΜΠΑ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

107

ΤΣΟΝΤΖΩΡΑ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

108

ΤΣΟΥΝΗ

ΓΕΩΡΓΙΑ

109

ΤΣΟΥΠΡΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

110

ΦΑΝΤΕΛΑΣ

ΝΕΣΤΩΡ

111

ΧΑΜΠΗΛΟΜΑΤΗ

ΑΝΤΩΝΙΑ

112

ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΡΙΣΤΗ

113

ΧΑΝΤΟΓΛΟΥ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

114

ΧΑΡΑΜΗΣ

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ

115

ΧΑΡΙΔΗΜΟΥ

ΔΗΜΟΣ

116

ΧΑΡΙΣΗ

ΑΦΡΟΔΙΤΗ

117

ΧΑΡΜΠΑΤΣΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

118

ΧΡΗΣΤΟΥ

ΡΑΚΙΔΑ

119

ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

120

ΨΥΧΟΥΛΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δελτίο τύπου

 

Αθήνα, 21-02-2025

 

Συνδιοργάνωση του Επιστημονικού Συνεδρίου για την Ενδοσχολική Βία & τον Εκφοβισμό από το ΙΕΠ, τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ και το ΕΚΠΑ

 

Στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής και της εκστρατείας ενημέρωσης για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) ανακοινώνουν με ιδιαίτερη χαρά τη συνδιοργάνωση του Συνεδρίου «Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού».

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Μαρτίου 2025 στις εγκαταστάσεις του ΕΚΠΑ. Η τελετή έναρξης θα λάβει χώρα στη Μεγάλη Αίθουσα του κεντρικού κτηρίου του Πανεπιστημίου, ενώ οι παράλληλες συνεδρίες του Σαββάτου, 8 Μαρτίου 2025, θα φιλοξενηθούν στις αίθουσες του Μαράσλειου Διδασκαλείου.

Μέσα από εισηγήσεις, εργαστήρια και παρεμβάσεις ειδικών, θα αναδειχθούν καλές πρακτικές και στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας, προσφέροντας τεκμηριωμένες προτάσεις για την εκπαιδευτική κοινότητα και τους φορείς λήψης αποφάσεων.

Η υποβολή προφορικών εισηγήσεων ή προτάσεων εργαστηρίων (200-300 λέξεις) συνεχίζεται έως τις 24 Φεβρουαρίου 2025, ώρα 13:00, μέσω του συνδέσμου:

https://iep.edu.gr/lime2/index.php/869785?lang=el

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τον ιστότοπο:

https://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/prosklisi-ekdilosis-endiaferontos-symmetoxis-me-eisigisi-sto-epistimoniko-synedrio-proseggiseis-gia-tin-prolipsi-kai-antimetopisi-tis-endosxolikis-vias-kai-tou-ekfovismoy

 

Ανακοίνωση

 

Αθήνα, 21/02/2025


Δελτίο Τύπου


Ενδυναμώνουμε το Σχολείο: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, συνεχίζεται η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, με τη δεύτερη φάση της επιμόρφωσης που αφορά περίπου 25.800 εκπαιδευτικούς.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα, που στοχεύει στην πρόληψη και αποτελεσματική διαχείριση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε.), είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Το πρόγραμμα αφορά τους/τις υπεύθυνους/ες αποδέκτες/ριες αναφορών (διμελείς ομάδες) κάθε σχολικής μονάδας και συγκεκριμένα:

• Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: τον/την διευθυντή/τρια ή τον/την προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας και έναν/μία εκπαιδευτικό.
• Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: τον/την διευθυντή/τρια και τον/την σύμβουλο σχολικής ζωής.

Η επιμόρφωση θα είναι εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και συνολικής διάρκειας 14 ωρών (7 ώρες σύγχρονης και 7 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης). Οι 7 ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα υλοποιηθούν σε μία (1) ημέρα για την οποία θα χορηγηθεί στους/στις δικαιούχους επιμορφωτική άδεια και οι 7 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης θα υλοποιηθούν το διάστημα από την έναρξη της επιμόρφωσης έως τις αρχές Μαΐου στην πλατφόρμα e-class του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ. Η επιμόρφωση των πρώτων 12 τμημάτων θα ξεκινήσει στις 27 Φεβρουαρίου 2025 και σταδιακά θα ολοκληρωθεί για όλα τα τμήματα μέχρι τις αρχές Μαΐου. Οι ακριβείς ημερομηνίες για κάθε τμήμα θα αποσταλούν προσωπικά στους/στις επιμορφούμενους/ες μέσω email, με βάση τα στοιχεία που έχουν δηλώσει στο ΙΕΠ.

Μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης των υπεύθυνων αποδεκτών αναφορών (διμελείς ομάδες), θα ακολουθήσει εξ αποστάσεως επιμόρφωση (σύγχρονη και ασύγχρονη) των Συμβούλων Εκπαίδευσης και των Υπεύθυνων Αγωγής Υγείας και σχολικών δραστηριοτήτων. Τέλος, θα διατεθεί επιμορφωτικό πρόγραμμα στο Moodle του ΙΕΠ ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα Στελέχη Εκπαίδευσης, τους/τις Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς. Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν σε σχετικές ανακοινώσεις.

Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός δεν είναι απλά εκπαιδευτικά ζητήματα—είναι κοινωνικά φαινόμενα που απαιτούν άμεση δράση. Μέσα από αυτήν την επιμόρφωση, παρέχονται στους/στις εκπαιδευτικούς εργαλεία, ώστε να συμβάλουν στη δημιουργία ενός σχολείου όπου κάθε παιδί νιώθει ασφάλεια, αποδοχή και σεβασμό.

Δελτίο Τύπου

bullying

 

Αθήνα, 20/02/2025

Ανακοίνωση


Υλοποίηση δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με θέμα «Επιμόρφωση για την αξιοποίηση υλικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου στον τομέα της εκπαίδευσης, στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) μεταβαίνουν στην Κύπρο για την υλοποίηση επιμορφώσεων σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης. Οι επιμορφώσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου.

Οι δράσεις θα διεξαχθούν στις 25, 26 και 27 Φεβρουαρίου 2025 στις πόλεις Λευκωσία, Λεμεσός και Λάρνακα και εστιάζουν στην αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού του ΙΕΠ για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας τόσο στη γενική όσο και στην ειδική εκπαίδευση. Θεματικές:

• Εκπαιδευτικές πρακτικές για μαθητές/τριες με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
• Εκπαιδευτικές πρακτικές διαφοροποίησης για παιδιά με Ειδικές και Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες
• Μέθοδος easy to read και εκπαιδευτικές πρακτικές αξιοποίησή της

Η συνεργασία αυτή αποτελεί συνέχεια του συμφώνου συνεργασίας που έχει συναφθεί μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου, με στόχο την ανταλλαγή εμπειριών, καλών πρακτικών και την προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών.

Το ΙΕΠ συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ενισχύοντας τη συνεργασία με φορείς εκπαίδευσης και υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς στο σημαντικό τους έργο.

 

Ανακοίνωση

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «I. Εισηγητές/Αξιολογητές OERs, ΕΣ και ΨΜ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

 


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

talis

Αθήνα, 17/02/2025


Δελτίο Τύπου


Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+

Η χώρα μας συμμετέχει για πρώτη φορά στην έρευνα TALIS+, τη μεγαλύτερη διεθνή έρευνα που καταγράφει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον σε περισσότερα από 60 εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως.

Η συμμετοχή στην έρευνα αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τους/τις εκπαιδευτικούς να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με κρίσιμα ζητήματα της καθημερινής σχολικής ζωής. Τα αποτελέσματα της TALIS+ αξιοποιούνται διεθνώς για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πολιτικών που στοχεύουν στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας.

Η έρευνα TALIS+ προσφέρει την ευκαιρία να ακουστεί η φωνή των εκπαιδευτικών σε παγκόσμιο επίπεδο, συμβάλλοντας με τις εμπειρίες και τις απόψεις τους στη διαμόρφωση ενός πιο αποτελεσματικού και υποστηρικτικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η έρευνα παρέχει πολύτιμα δεδομένα για την κατανόηση των προκλήσεων και των δυνατοτήτων της εκπαίδευσης, ενισχύοντας τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών.

Η Ελλάδα θα συμμετάσχει στην πιλοτική εφαρμογή της TALIS+ την περίοδο Μαρτίου-Απριλίου 2025, με δείγμα 32 Γυμνασίων, επιλεγμένων μέσω τυχαίας δειγματοληψίας.

Εθνικός φορέας υλοποίησης της έρευνας στη χώρα μας είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Στο πλαίσιο της προετοιμασίας, το ΙΕΠ διοργανώνει διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025, από τις 13:00 έως τις 14:00, για τους υπεύθυνους της πιλοτικής έρευνας στα συμμετέχοντα σχολεία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα TALIS+, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΙΕΠ: https://iep.edu.gr/talis/.

Δελτίο τύπου [pdf]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/29-11-2024, 2/12-12-2024, 3/08-01-2025, 4/28-01-2025 και 5/11-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), για τις ανάγκες του του υπ’ αρ. πρωτ. 13096/24-10-2024 (Αρ. Διακ. 02/2024, Α/Α ΕΣΗΔΗΣ 360601) Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με ΑΔΑΜ: 24PROC015660089 «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την υλοποίηση και ολοκλήρωση Πράξεων» που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στην Πράξη «Τεχνική Βοήθεια για την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» κωδικός ΟΠΣ 6006967, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+) - ΕΣΠΑ) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Προγράμματος «ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ 2021-2027»


 [Διαγωνισμός]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αριθμ. 1/07-02-2025 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων το οποίο αφορά στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, για την απευθείας ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Δοκιμασιών Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Εγγραμματισμού στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Άλγεβρας, της Φυσικής και της Χημείας Α’ Λυκείου Γενικού Λυκείου

Δείτε την Πρόσκληση εδώ


 [Διαγωνισμός]

 

 

Σελίδα 1 από 89

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top