ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1284)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Ανακαλύπτοντας την Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία: Ενημερωτική Συνάντηση του ΙΕΠ με Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης και Επόπτες/τριες Ποιότητας Εκπαίδευσης

Τοπικές ιστορίες, τοπία και πρόσωπα… μπήκαν στο επίκεντρο της διαδικτυακής Ενημερωτικής Συνάντησης που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) τη Μ. Τετάρτη 16 Απριλίου 2025, με τη συμμετοχή Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης και Εποπτών/τριών Ποιότητας Εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα.

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η πρόσκληση υποβολής προτάσεων για Δράσεις Τοπικής Ιστορίας και Τοπικής Γεωγραφίας, με στόχο κάθε σχολική κοινότητα να αναδείξει τη μοναδικότητα του τόπου της, αξιοποιώντας τοπικά δεδομένα, αφηγήσεις και γεωγραφικές ιδιαιτερότητες.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν πρακτικά ζητήματα σχεδιασμού, λύθηκαν απορίες και αναδείχθηκαν οι προκλήσεις αλλά και οι ευκαιρίες που προσφέρει η σύνδεση των δράσεων με την τοπική ταυτότητα και τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δυναμική των συνεργασιών — από το επίπεδο της σχολικής τάξης μέχρι τη συνέργεια μεταξύ σχολικών μονάδων, διευθύνσεων εκπαίδευσης και του ΙΕΠ. Η κοινή προσπάθεια για μια εκπαίδευση που σέβεται, προβάλλει και αξιοποιεί την τοπική πολιτισμική και φυσική κληρονομιά, είναι ήδη σε εξέλιξη.

Το ΙΕΠ στηρίζει την εκπαιδευτική πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ενθαρρύνει κάθε εκπαιδευτική πρωτοβουλία που ενισχύει τη σύνδεση του σχολείου με τον τόπο του.

 

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημιούργησε δύο νέα αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού για τους/τις εκπαιδευτικούς:

  • Τo αποθετήριο Ρομποτικής – STEM (https://iep.edu.gr/el/stem-robotics), το οποίο αποτελεί έναν κόμβο εκπαιδευτικών πόρων, ειδικά σχεδιασμένων για την υποστήριξη της χρήσης εξοπλισμού Ρομποτικής που έχει διατεθεί σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια.
  • Το αποθετήριο σχεδίων μαθημάτων για τα Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης (https://iep.edu.gr/el/diadrastika), το οποίο περιλαμβάνει ενδεικτικά σχέδια μαθημάτων που σχετίζονται με τη χρήση διαδραστικών συστημάτων μάθησης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της διδασκαλίας.

Το ΙΕΠ προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξερευνήσουν το υλικό για να εισάγουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στον κόσμο της ρομποτικής και STEM και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των διαδραστικών συστημάτων για μια πιο δυναμική και εμπλουτισμένη μαθησιακή εμπειρία. Συγκεντρωμένες τις οδηγίες αξιοποίησης των διαδραστικών συστημάτων στο πλαίσιο των γνωστικών αντικειμένων, οι οποίες έχουν σταλεί με τις οδηγίες διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2024-2025 μπορείτε να βρείτε εδώ: https://iep.edu.gr/el/diadrastika

Οι παραπάνω δράσεις ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο των έργων:

Έργο SUB3. Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5149224 – Δράση 16676), Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης»

Έργο SUB5. Προμήθεια εξοπλισμού ρομποτικής και STEM για την εκπαίδευση» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5161711 – Δράση 16676), Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης»

Greece 2.0 NextGeneration gr 1


 img1  img2 img3 

 

 

Αθήνα, 15-04-2025

Δελτίο Τύπου
Εναρκτήρια συνάντηση (1st project meeting) του Ευρωπαϊκού Έργου «BRIDGES - Teaching for Sustainability Citizenship» (No: 101195708)

Πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου BRIDGES – Teaching for Sustainability Citizenship

Στις 10 και 11 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου BRIDGES – Teaching for Sustainability Citizenship (Αρ. Έργου: 101195708), το οποίο συντονίζει το ΙΕΠ.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από τους δέκα (10) εταίρους του έργου, προερχόμενοι από Κύπρο, Γερμανία, Ιρλανδία, Ολλανδία, Σουηδία και Πορτογαλία, επιβεβαιώνοντας τον ευρωπαϊκό χαρακτήρα και τη δυναμική του έργου.

Το BRIDGES φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια κοινότητα εκπαιδευτικών που ενσωματώνουν στην καθημερινή τους διδασκαλία ικανότητες βιώσιμης πολιτειότητας. Στόχος είναι η ενεργοποίηση των μαθητών και μαθητριών μέσα και έξω από την τάξη, με δράσεις που "χτίζουν γέφυρες" ανάμεσα στο σχολείο και τη ζωή, μετατρέποντας την τάξη σε εργαστήριο ενεργής μάθησης και συμμετοχής.

Κατά τον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΙΕΠ, Επίκ. Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης, τόνισε τη σημασία του έργου για την υποστήριξη των δράσεων του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», ανακοινώνοντας, μάλιστα, τη δημιουργία νέας Επιστημονικής Μονάδας στο Τμήμα Α του ΙΕΠ που θα εξειδικεύεται στην εκπαίδευση του ενεργού πολίτη και της αειφορίας.

Η κ. Εύη Τρούκη, Υπεύθυνη του Έργου, παρουσίασε τη φιλοσοφία και το όραμα του BRIDGES, δίνοντας έμφαση στη σύνδεσή του με το επίσης ευρωπαϊκό έργο SYNAPSES, που υλοποιείται από το ΙΕΠ και εστιάζει στη δημιουργία δικτύων και κοινοτήτων εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση στην αειφορία.

Κατά τη διάρκεια της διήμερης συνάντησης, οι εταίροι επικεντρώθηκαν σε ζητήματα μεθοδολογίας για τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που πρόκειται να ξεκινήσουν το επόμενο σχολικό έτος, με έμφαση στη συνολική προσέγγιση του σχολείου.

Μεταξύ των ομιλητών ήταν:

Ο Καθηγητής Franz Bogner (University of Bayreuth), ο οποίος έθεσε τα θεωρητικά θεμέλια του έργου,

Η Δρ. Αραβέλλα Ζαχαρίου, Διευθύντρια της Μονάδας Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Υπουργείο Παιδείας Κύπρου), η οποία παρουσίασε καινοτόμες πολιτικές προτάσεις για την εκπαίδευση στην αειφορία,

Η Καθηγήτρια Margaret Farren (Dublin City University), που εστίασε στην επιλογή και τεκμηρίωση καλών πρακτικών,

Η Rosa Doran, ιδρύτρια του οργανισμού NUCLIO, η οποία ανέπτυξε πτυχές της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Στο επόμενο διάστημα, η ομάδα του ΙΕΠ – Ν. Χριστοδούλου, Ειρ. Γεωργάκη, Π. Χαραλαμπίδου, Θ. Τσιάβος και Β. Χρύση – σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή (εταίρος του έργου), θα διοργανώσουν τουλάχιστον δύο ενημερωτικές συναντήσεις, απευθυνόμενες σε εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης.

Συνεχίζουμε με τη βεβαιότητα ότι η εκπαίδευση για τη βιώσιμη πολιτειότητα είναι το θεμέλιο για ένα καλύτερο αύριο.

Δελτίο τύπου


 

 

Αθήνα, 15/04/2025

Δελτίο Τύπου
Σύσταση Επιστημονικής Μονάδας Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία

Με απόφαση του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συστήνεται η Επιστημονική Μονάδα Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία, με στόχο την ενίσχυση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και την προώθηση των αρχών της Αειφορίας και της Ενεργούς Πολιτειότητας. Η σύσταση της Μονάδας έρχεται σε συνέχεια του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», το οποίο ενθαρρύνει τη συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας στις παγκόσμιες προκλήσεις και την προσπάθεια επίτευξης των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Η Επιστημονική Μονάδα Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία:

• υποστηρίζει τις δράσεις ενεργού πολίτη μέσω μιας ολιστικής προσέγγισης που εμπλέκει τη σχολική κοινότητα στην προώθηση της αειφορίας και της ενεργού πολιτειότητας.
• ενσωματώνει τις δράσεις ενεργού πολίτη στη μαθησιακή διαδικασία, ενισχύοντας ικανότητες, γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις των μαθητών.
• συνεισφέρει στην ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και καλών πρακτικών μεταξύ σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών, φορέων και τοπικών οργανισμών μέσω δικτύωσης και επικοινωνίας.
• αξιολογεί παραμέτρους που διευκολύνουν τις δράσεις και εντοπίζει πιθανά εμπόδια, προτείνοντας λύσεις για τη βελτίωση της υλοποίησής τους.
• οργανώνει επιστημονικά συνέδρια, σεμινάρια και εκδηλώσεις για την παρουσίαση και διάδοση καλών πρακτικών ενεργού πολιτειότητας και αειφορίας.

Η Μονάδα φιλοδοξεί να συνεισφέρει στη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που θα ενισχύει την υπευθυνότητα και θα προάγει την αειφορία ως βασική αξία.


Δελτίο τύπου

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης για το έργο «Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025», στο πλαίσιο της ανάθεσης του ΠΕ2: «Επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχολικό έτος 2024-2025» που εντάσσεται στο Υποέργο 1: «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6019204

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

ΥΠΟΕΡΓΟ 1: Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα της Πράξης
Στο πλαίσιο του ΠΕ 2: «Επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχ. έτος 2024-2025» προβλέπεται η εκπόνηση του Παραδοτέου «Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχ. έτος 2024-2025» από Ανάδοχο με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, συνολικού ποσού 29.760,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).
Στην Ομάδα Εργασίας του Αναδόχου να περιλαμβάνονται 4 μέλη ΔΕΠ και 8 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα αναλάβουν την ανάπτυξη και τον έλεγχο:
α)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης),
β)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου),
γ)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης) και
δ)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου), προκειμένου να διεξαχθούν οι διαγνωστικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025.
Ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα θέματα των διαγνωστικών εξετάσεων για το σχ. έτος 2024-2025 στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έγκαιρα ώστε αυτά να ενταχθούν και να αναρτηθούν στο Ψηφιακό Αποθετήριο.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.

Παραδοτέο – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
«Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχ. έτος 2024-2025», το οποίο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 05/05/2025.

 Παραδοτέο  Χρόνος Παράδοσης
 Π2.1.1 Τρία (3) σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης)  Έως 05-05-2025
 Π2.1.2 Τρία (3) σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου)  Έως 05-05-2025
 Π2.1.3 Τρία (3) (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης)  Έως 05-05-2025
 Π2.1.4 Τρία (3) (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου), προκειμένου να διεξαχθούν οι διαγνωστικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025.  Έως 05-05-2025

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των είκοσι τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (24.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των είκοσι εννέα χιλιάδων και επτακοσίων εξήντα ευρώ (29.760,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Πέμπτη, 24/04/2025 και ώρα 15.00

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


[Διαγωνισμοί]

 

Δελτίο Τύπου

Συνάντηση του Προέδρου του ΙΕΠ με μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς Δημοτικού Σχολείου

Την Τετάρτη, 9 Απριλίου 2025, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κ. Σπ. Δουκάκης υποδέχθηκε αντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών από το Δημοτικό Σχολείο Παμφίλων «Βοστάνειο» Λέσβου, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής δράσης που στοχεύει στην ενίσχυση της μαθητικής συμμετοχής και της παιδαγωγικής σύνδεσης με τους θεσμούς της εκπαίδευσης.

Οι μαθητές/τριες, με τη συνοδεία τριών εκπαιδευτικών, συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο σε ένα ζεστό και δημιουργικό κλίμα διαλόγου. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, παρουσίασαν τις απόψεις και τα βιώματά τους από τη σχολική καθημερινότητα, καθώς και σκέψεις και προτάσεις για τη βελτίωση του μαθησιακού περιβάλλοντος.

Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ συνεχάρη τα παιδιά για τον τρόπο σκέψης και έκφρασής τους και αναφέρθηκε στον καθοριστικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ίδιοι/ιες οι μαθητές/τριες στη διαμόρφωση μιας ποιοτικής και συμμετοχικής εκπαιδευτικής εμπειρίας.

Το ΙΕΠ μεριμνά για την ενίσχυση της μαθητικής φωνής, την προώθηση της δημοκρατικής κουλτούρας στο σχολείο και την ανάδειξη του σχολείου ως κοινότητας ενεργών πολιτών.

 488935705 9353190304736888 7035936663734282134 n  486560559 9353190394736879 8377643953032303084 n

 

Αθήνα, 14/04/2025

 

Ανακοίνωση

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη συνεργασία με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης με σκοπό την ανάπτυξη και τον έλεγχο θεμάτων, για τις διαγνωστικές εξετάσεις, τα οποία θα περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης, στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά για την ΣΤ΄ Δημοτικού και την Γ΄ Γυμνασίου αντίστοιχα, στο πλαίσιο της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των δημοτικών σχολείων και της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ 6019204.

Οι εξετάσεις αυτές πραγματοποιούνται κάθε χρόνο σε εθνικό επίπεδο και έχουν ως στόχο την έγκυρη και αξιόπιστη διάγνωση γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών/τριών σε θέματα Γλώσσας-Κατανόησης Κειμένου και Μαθηματικών, σύμφωνα με τους στόχους/προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα, όπως αυτά αναφέρονται ή περιγράφονται στα σχετικά Προγράμματα Σπουδών.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, το ΙΕΠ επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι διαγνωστικές εξετάσεις θα παραμείνουν εργαλείο ενίσχυσης της εκπαίδευσης στη χώρα μας.

 

 logo dimokriteio  Διαγνωστικές ΙΕΠ ΕΣΠΑ

 

Αθήνα, 10/04/2025

Δελτίο Τύπου
3ο Μαθη(μα)τικό Συμπόσιο — Μια ημερίδα για τα Μαθηματικά!

"Να σκέφτεστε εκθετικά, να λειτουργείτε γεωμετρικά, να αμφισβητείτε αλγεβρικά, να παρατηρείτε στατιστικά, και να ζείτε με ενθουσιασμό... ολοκληρωτικά."

Το Σάββατο, 5/4/2025, ο Πρόεδρος του ΙΕΠ κ. Σπ. Δουκάκης απεύθυνε την κεντρική ομιλία στο 3ο Μαθη(μα)τικό Συμπόσιο που πραγματοποιήθηκε στο 6ο Γυμνάσιο και 6ο ΓΕΛ Αθηνών, προσκεκλημένος από τους/τις συμβούλους εκπαίδευσης Μαθηματικών Αττικής.

Η ημερίδα ήταν μια εξαιρετικά δυναμική και ουσιαστική εκπαιδευτική συνάντηση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών· μια δράση γεμάτη έργα, παρουσιάσεις, ερωτήσεις, χιούμορ και έμπνευση – μια γιορτή των μαθηματικών με φαντασία, σκέψη και ενεργή συμμετοχή.

Με την ομιλία του προς τους μαθητές και τις μαθήτριες, τους/τις εκπαιδευτικούς και τους γονείς ο κ. Δουκάκης προσδιόρισε ότι τα μαθηματικά μάς εμπνέουν και αποτελούν μέσο σκέψης και δημιουργίας πέρα από εργαλείο υπολογισμού.

Επιπλέον τόνισε τη σημασία των μαθηματικών στην καθημερινή ζωή και τη συνεισφορά τους σε όλες τις επιστήμες και εφαρμογές.

Πάνω από όλα όμως, ήταν μια μοναδική ευκαιρία για να ενθαρρυνθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες να δουν τα μαθηματικά ως ένα κομμάτι της καθημερινότητάς τους και της προσωπικής τους εξέλιξης.

Συγχαρητήρια στους διοργανωτές και τις διοργανώτριες, στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους/στις εκπαιδευτικούς που πίσω από κάθε συμμετοχή, λειτουργούν ως εμψυχωτές/τριες, διευκολυντές/τριες και συνοδοιπόροι.

Δελτίο τύπου

  487945041 9320917954630790 7940575414354060819 n   489425620 9320917937964125 1652423125547763100 n    

488616455 9320917951297457 6741539657952893012 n488614349 9320917777964141 5216649898270830320 n488610646 9320917781297474 8263462342343418655 n488619624 9320917771297475 2260129826683469780 n488614349 9320917777964141 5216649898270830320 n

 

Δελτίο Τύπου

Συμμετοχή του Προέδρου του ΙΕΠ, Επ. Καθηγητή Σπύρου Δουκάκη στο EduTech Summit & Expo 2025

Στο πλαίσιο του EduTech Summit & Expo 2025, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο στις 12 Απριλίου 2025, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου, Σπύρος Δουκάκης, παρουσίασε ομιλία με τίτλο:

Μετασχηματίζοντας τη Μάθηση: Ψηφιακή Τεχνολογία και Εκπαιδευτική Πράξη – Έρευνα, Καινοτομία και Πράξη για ένα Σχολείο που Μαθαίνει».

Η παρέμβαση ανέδειξε τις σημαντικές δράσεις που υλοποιεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως επιτελικός, επιστημονικός και ερευνητικός βραχίονας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αξιοποίηση της εκπαιδευτικής έρευνας, των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης και των εκπαιδευτικών δεδομένων ως βασικών εργαλείων σχεδιασμού και εφαρμογής σύγχρονων εκπαιδευτικών πολιτικών.
Ο κεντρικός στόχος όλων των παρεμβάσεων που παρουσιάστηκαν είναι η μετάβαση: από το σχολείο που διδάσκει… στο σχολείο που μαθαίνει —διαρκώς, συλλογικά και με επίκεντρο τον μαθητή και τη μαθήτρια.

 490644669 9370992616289990 984033011929596356 n

 

Σελίδα 1 από 92

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top