ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1217)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 13348/06-11-2024 (ΑΔΑ: 6ΖΤΟΟΞΛΔ-3ΤΨ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο ΙΕΠ.

Σημειώνεται ότι επί του πίνακα για κάθε θέση, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, από το Σάββατο 11-01-2025 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 16-01-2025 και ώρα 13:00.

Δείτε το Σχετικό Αρχείο

 

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 13347/06-11-2024 (ΑΔΑ: Ψ3ΟΥΟΞΛΔ-708) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Σημειώνεται ότι επί του πίνακα, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, από το Σάββατο 11-01-2025 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 16-01-2025 και ώρα 13:00.

Δείτε το Σχετικό Αρχείο

 

 

Με ιδιαίτερη θλίψη, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) αποχαιρετά τον εκλεκτό συνάδελφο, Σταμάτη Ούτσιο, ο οποίος έφυγε από τη ζωή.

Ο Σταμάτης Ούτσιος σπούδασε στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και σε μεταπτυχιακό επίπεδο ειδικεύτηκε στα αντικείμενα της Ηλεκτρονικής, των Τηλεπικοινωνιών, της Πληροφορικής και των Υπολογιστικών και Πληροφοριακών Συστημάτων. Από το 2018 υπήρξε Υποψήφιος Διδάκτορας στο αντικείμενο Μηχανική μάθηση – Εξόρυξη γνώσης» στο Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η επαγγελματική του πορεία χαρακτηριζόταν από πολυδιάστατη δραστηριότητα και αφοσίωση. Υπηρέτησε ως εκπαιδευτικός στον τομέα Ηλεκτρονικής σε πλήθος σχολικών μονάδων της επαγγελματικής εκπαίδευσης, ενώ
−μεταξύ άλλων− διετέλεσε υπεύθυνος εργαστηρίων Ηλεκτρονικής και μέλος επιστημονικών ομάδων που ασχολήθηκαν με τη συγγραφή προγραμμάτων σπουδών και σχολικών εγχειριδίων για τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.

Από τον Σεπτέμβριο του 2024, ο Σταμάτης Ούτσιος κατείχε τη θέση του Συμβούλου Β΄ Ηλεκτρονικών στη Μονάδα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας του ΙΕΠ, συνεισφέροντας με την εξειδίκευσή του και την επιστημονική του επάρκεια στις εργασίες της Μονάδας.

Διακρίθηκε για το ήθος του, την υποστηρικτική του διάθεση προς τους συναδέλφους, την επιστημονική του κατάρτιση και την αφοσίωσή του στο παιδαγωγικό και ερευνητικό του έργο.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εκφράζει τη βαθιά του οδύνη για την απώλεια του εκλεκτού συνεργάτη και μεταφέρει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), αναλαμβάνει την εκπόνηση Προγράμματος Σπουδών, Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό, καθώς και προδιαγραφών εκπόνησης διδακτικού πακέτου για το μάθημα της Ηθικής, από τη Γ΄ τάξη Δημοτικού έως και τη Γ΄ Λυκείου, στο πλαίσιο των αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις, προτείνεται η διδασκαλία μαθήματος σχετικό με το γνωστικό αντικείμενο της Ηθικής για τους μαθητές και τις μαθήτριες που απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών. Το μάθημα δύναται να συμβάλει στην επίτευξη διδακτικών και ανθρωπολογικών στόχων παρόμοιων με αυτούς που επιδιώκονται στην περίπτωση των υπολοίπων μαθητών/τριών, όπως για παράδειγμα:

  • Στην ανάδειξη της ηθικής αγωγής ως βασικού εργαλείου ανάπτυξης δεξιοτήτων επικοινωνίας, δημιουργικότητας και αυτενέργειας.
  • Στη διαμόρφωση ελεύθερων, υπεύθυνων και κριτικά σκεπτόμενων πολιτών, ικανών να συμμετέχουν ενεργά στον δημόσιο χώρο.
  • Στην αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών/τριών, με στόχο τη δημιουργική ζωή και την καλλιέργεια αξιών, όπως η αγάπη για τη φύση, τον άνθρωπο και την πατρίδα.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Πρόσκληση

[Διαγωνισμός]

 

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, υλοποιεί έργο έρευνας με στόχο την αποτύπωση των αναγκών και την ανάδειξη σημαντικών διαστάσεων της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Η έρευνα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προτάσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες, βάσει επιστημονικών δεδομένων και καλών πρακτικών από διεθνή εκπαιδευτικά συστήματα. Με το έργο αυτό επιδιώκεται η περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης καθώς και η ενίσχυση συμμετοχής και ένταξης όλων των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αξιοποιηθούν για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πολιτικών, συμβάλλοντας στη διαρκή βελτίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Η Πρόσκληση


 [Διαγωνισμός]

 

Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2024


Δελτίο Τύπου

Πρόσκληση Υποβολής Εργασιών στο Περιοδικό «Μέντορας»

Ειδικό Τεύχος: «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη»


Προσκαλούνται αποκλειστικά οι εισηγητές και οι εισηγήτριες του Επιστημονικού Συνεδρίου «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη» να υποβάλουν, εφόσον το επιθυμούν, εργασίες προς κρίση για το ειδικό τεύχος που είναι αφιερωμένο στις εισηγήσεις και τις θεματικές του συνεδρίου.

• Προθεσμία υποβολής: 24 Φεβρουαρίου 2024, ώρα 15:00.

• Υποβολή: Μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) στον σύνδεσμο:

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/mentoras/information/authors

• Οι εργασίες πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην παραπάνω ιστοσελίδα.

• Η έκταση των κειμένων ορίζεται από 3.000 έως 4.000 λέξεις, συμπεριλαμβανομένων περιλήψεων, βιβλιογραφίας, πινάκων, διαγραμμάτων, σχημάτων, εικόνων και παραρτημάτων.

• Ο τίτλος του αρχείου που θα υποβληθεί πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη «Συνέδριο» (π.χ., Συνέδριο – Η συμβολή του αειφόρου σχολείου στην εκπαίδευση).

 

Η Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου

 

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου «Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακής εφαρμογής Ανταλλαγής Σχολίων επί της Αξιολόγησης Διδακτικών Βιβλίων καθώς και η υποστήριξη της αξιοποίησής της μέσω της παροχής εκπαίδευσης και τεχνικής υποστήριξης.

 

 

 Στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακής εφαρμογής που θα υποστηρίζει τη διαχείριση διορθώσεων των βιβλίων που έχουν κατατεθεί για αξιολόγηση προχωρά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Η νέα εφαρμογή θα διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων μερών, διασφαλίζοντας την ταχύτερη, πιο οργανωμένη και αποτελεσματική ολοκλήρωση των διαδικασιών. Με τον τρόπο αυτό θα παρέχεται δυνατότητα οργάνωσης του περιεχομένου για εύκολη κατηγοριοποίηση καθώς και η αποστολή ειδοποιήσεων και αναφορών για την πρόοδο των εργασιών.

Στόχος είναι η επιτάχυνση της ολοκλήρωσης των απαραίτητων διορθώσεων και η δημιουργία βιβλίων υψηλής ποιότητας που θα ενδυναμώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Πρόσκληση

 

 

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει στη διοργάνωση του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ) από τη Μονάδα Αρχιμήδης του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά, την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) και την Ελληνική Εταιρία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΕΕΤΝ) και προσκαλεί τους Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής ΠΕ86 να συμμετάσχουν σε Ενημερωτική Συνάντηση.

Η Ενημερωτική Συνάντηση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024 και ώρες 16:00-18:00 μέσω του youtube συνδέσμου του ΙΕΠ: https://youtube.com/live/4ZY9bnIETTM?feature=share

Η συμμετοχή στη Συνάντηση είναι προαιρετική.

 

Εικόνα1

 

Κυκλοφόρησε το 22ο Τεύχος του Περιοδικού Μέντορας.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την κυκλοφορία του 22ου Τεύχους του Μέντορα, του Περιοδικού Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών Ερευνών του ΙΕΠ.

Το νέο τεύχος περιλαμβάνει 11 άρθρα που πραγματεύονται ενδιαφέροντα ζητήματα της εκπαιδευτικής πράξης, όπως:

• Ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες, απαραίτητες για τον 21ο αιώνα.
• Εκπαίδευση για την αειφορία, τη βιωσιμότητα και την ενεργό πολιτειότητα.
• Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις που εμπλουτίζουν τη μαθησιακή εμπειρία.
• Καινοτομία στην εκπαίδευση και τη συμβολή της στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής.

Τα άρθρα αποτελούν πηγή έμπνευσης και γόνιμου διαλόγου για την εκπαιδευτική κοινότητα, παρέχοντας νέες ιδέες και προσεγγίσεις που υποστηρίζουν τη συνεχή βελτίωση της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες.

Διαβάστε το νέο τεύχος:
👉 https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/mentoras/issue/view/2174

Ο Μέντορας αποτελεί την επιστημονική έκδοση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στοχεύει στην προαγωγή της εκπαιδευτικής έρευνας και καινοτομίας. Το περιοδικό δημοσιεύει άρθρα που ενισχύουν τη θεωρητική και πρακτική συζήτηση για την εκπαίδευση στην Ελλάδα και διεθνώς.

Η συντακτική ομάδα του Μέντορα σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στα επόμενα τεύχη του περιοδικού με τη δική σας συμβολή.

Το περιοδικό δέχεται άρθρα σύμφωνα με την πρόσκληση:
👉 https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/mentoras/announcement/view/383

[Ανακοίνωση σε pdf]

1734367055236

 

 

Σελίδα 1 από 87

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top