ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1318)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου για την «Ανανέωση έκδοσης Υ.Δ.Ε. (Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη-Πιστοποιητικό Ηλεκτρολογικής Εγκατάστασης) για το κτίριο όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής


1. Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Στο πλαίσιο της ανάθεσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την εκτέλεση του έργου έκδοσης Υ.Δ.Ε. (Υπεύθυνη Δήλωση Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη) για το κτίριο όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, επί της οδού Αν. Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα σε χώρους γραφείων, αποθηκών και κοινόχρηστων χώρων, στους ορόφους από 4ο έως και 9ο.

Όροφοι

Εμβαδόν σε τ.μ.

Χώροι

Τουαλέτες

Κουζίνες

4ος

388

9 γραφεία και διάδρομος

4

1

5ος

388

10 γραφεία και διάδρομος

4

1

6ος

388

7 γραφεία και διάδρομος

4

1

7ος

357,5

8 γραφεία και διάδρομος

4

2

8ος

302

10 γραφεία και διάδρομος

4

1

9ος

281

9 γραφεία και διάδρομος

4

1

ΙΣΟΓΕΙΟ (Πυλωτή και αποθήκη)

120 (περίπου)

 

 

 

Σύνολο

2.224,5

 

24

7

 

Το έργο του Αναδόχου περιλαμβάνει ενδεικτικά τις κάτωθι εργασίες:

• Σχεδιασμός και αποτύπωση πινάκων.
• Μέτρηση καλής λειτουργίας των εγκατεστημένων ρελέ διαρροής.
• Μέτρηση αντίστασης γείωσης σε κάθε πίνακα.
• Μέτρηση αντίστασης μόνωσης καλωδιώσεων.
• Έλεγχος συνέχειας γείωσης.
• Σχεδιασμός χώρων και αποτύπωση ηλεκτρικής εγκατάστασης.
• Μέτρηση αντίστασης γείωσης σε όλο το κτίριο και σε όλες τις ηλεκτρικές
• καταναλώσεις.
• Έλεγχος ισοδυναμικών συνδέσεων.
• Αντιστοίχιση ηλεκτρολογικής εγκατάστασης με τους πίνακες και τις ασφάλειες.
• Υποβολή και κατάθεσή τους στον ΔΕΔΔΗΕ.
• Παράδοση του πιστοποιητικού στο ΙΕΠ.

Για να πραγματοποιηθούν οι ως άνω εργασίες θα γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης όπου και όποτε απαιτηθεί.

Μετά την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών, θα δοθεί τεχνική έκθεση με την καταγραφή για τις αναγκαίες επιδιορθώσεις στην ηλεκτρολογική εγκατάσταση, ώστε να πληρούνται οι προδιαγραφές κατά ΕΛΟΤ για την έκδοση ΥΔΕ, η οποία θα συνοδεύεται με οικονομική προσφορά αποκατάστασης.
Για να εκδοθεί η ΥΔΕ θα πρέπει πρώτα να υλοποιηθούν οι αναγκαίες επιδιορθώσεις στην ηλεκτρολογική εγκατάσταση, για τις οποίες θα δοθεί οικονομική προσφορά αποκατάστασης και μετέπειτα γίνεται η έκδοση της ΥΔΕ.
Ο Ανάδοχος θα λάβει όλες τις κατόψεις και όλα τα υπάρχοντα ηλεκτρολογικά σχέδια.

2. Υποχρεώσεις αναδόχου

Ο Ανάδοχος οφείλει να:

• Ενεργεί με επιμέλεια και φροντίδα, ώστε να εμποδίζει πράξεις ή παραλείψεις που θα
μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα αντίθετο με το συμφέρον της Αναθέτουσας Αρχής
• Διαθέτει κάθε όργανο, συσκευή ή εργαλείο για την εκτέλεση των ηλεκτρολογικών εργασιών, για τον έλεγχο και την επισκευή των εγκαταστάσεων και τα εργαλεία για τις ανωτέρω εργασίες να είναι σε καλή κατάσταση ώστε να μην δημιουργείται κίνδυνος ατυχημάτων στον Ανάδοχο, σε τρίτους ή/και φθορές στις εγκαταστάσεις.
• Εκτελεί τις εργασίες του, μετά από κλήση της Αναθέτουσας Αρχής (τηλεφωνικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο), σε ημέρες και ώρες κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα (ΑΔΔΜ).
• Ο Ανάδοχος κατά την εκτέλεση των εργασιών, θα φέρει ακέραια την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά σε τυχόν υπάρχουσες κατασκευές και εγκαταστάσεις του κτιρίου του ΙΕΠ, καθώς και σε οποιονδήποτε τρίτο, από αμέλεια ή απειρία του ιδίου ή του προσωπικού του και υποχρεούται να αποκαθιστά με δική του φροντίδα και έξοδα κάθε βλάβη που θα προκαλείται με υπαιτιότητά του.
• Η Αναθέτουσα Αρχή απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη και υποχρέωση από τυχόν ατύχημα ή από κάθε άλλη αιτία κατά την εκτέλεση των υπηρεσιών.

3. Προϋπολογισμός έργου

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος για την υπηρεσία σχετικά με τον έλεγχο, τη σύνταξη και τη διαδικασία ενημέρωσης του ΔΕΔΔΗΕ για την ανανέωση έκδοσης Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.), θα ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ πλέον ΦΠΑ (2.400,00 €), ήτοι στα δύο χιλιάδες εννιακοσίων εβδομήντα έξι ευρώ (2.976,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

4. Διάρκεια

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται δύο σε (02) μήνες από την υπογραφή της και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ.

5. Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

Η πληρωμή της υπηρεσίας θα γίνει μετά το πέρας των παρεχόμενων υπηρεσιών, βάσει Βεβαίωσης Παραλαβής Υπηρεσιών από την Προϊσταμένη του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας και της προσκόμισης - υποβολής του τιμολογίου, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις για την ηλεκτρονική τιμολόγηση, των νόμιμων παραστατικών/δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά το χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από την Οικονομική Υπηρεσία που διενεργεί τον έλεγχο των πληρωμών.

Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Ο υποψήφιος ανάδοχος δύναται πριν την κατάθεση της προσφοράς του να επισκεφθεί τους χώρους που θα υλοποιηθούν οι εργασίες, προκειμένου να λάβει γνώση των ειδικών συνθηκών και απαιτήσεων.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας Πρόσκλησης υποβολής προσφορών είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

6. Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: α) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και β) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 23-06-2025 και ώρα 10:00 π.μ.

Για την αξιολόγηση των προσφορών των οικονομικών φορέων, ισχύουν οι διατάξεις του ν.4412/2016 και των τροποποιήσεων του.

Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr -->Έργα --> Προκηρύξεις --> Διαγωνισμοί και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).

Για την παροχή πληροφοριών επί του αντικειμένου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 214.
Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 202.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 

 


 [Διαγωνισμοί]

 

Αθήνα, 06/06/2025

Το Σωματείο ΕΛΙΖΑ – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού, σε στρατηγική συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς και υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, διοργανώνει το εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο «Αναγνωρίζω – Προστατεύω», απευθυνόμενο σε εκπαιδευτικούς ΠΕ60 Νηπιαγωγών.

Η επιμόρφωση επικεντρώνεται σε ζητήματα παιδικής προστασίας, με στόχο την ενίσχυση των νηπιαγωγών στην αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών φερόμενης παραμέλησης ή/και κακοποίησης παιδιών. Το επιμορφωτικό υλικό καλύπτει τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές πλευρές του θέματος, με αναφορές στις μορφές και τα χαρακτηριστικά της παιδικής κακοποίησης, στους τρόπους αναγνώρισης πιθανών περιστατικών από τον/την εκπαιδευτικό, καθώς και στις κατάλληλες διαδικασίες αναφοράς. Παρουσιάζονται επίσης οι επιπτώσεις της κακοποίησης στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, μαζί με τα νομικά εργαλεία που διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα για την προστασία των ανηλίκων.

Το σεμινάριο διαρκεί συνολικά 15 ώρες, εκ των οποίων οι 12 πραγματοποιούνται μέσω ασύγχρονης εξ αποστάσεως παρακολούθησης και οι 3 μέσω σύγχρονης εκπαίδευσης. Οι συμμετέχοντες/ουσες καλούνται να επιλέξουν μία από τις τέσσερις διαθέσιμες ημερομηνίες σύγχρονης επιμόρφωσης: Τετάρτη 11, Πέμπτη 12, Τετάρτη 18 ή Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025, με ώρες διεξαγωγής 17:00 – 20:00.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και, με την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης, αποστέλλεται ηλεκτρονική βεβαίωση παρακολούθησης.

Η εγγραφή γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας https://eliza.org.gr/anagnorizo-prostateuo/.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν με το Σωματείο ΕΛΙΖΑ στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλέφωνο 210 323170.

Δελτίο τύπου

Eliza logo

 

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στο πλαίσιο του ΠΕ2 «Επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχολικό έτος 2024-2025» του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα» της Πράξης - MIS 6019204

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχολ. έτος 2024-2025 μέσω της στατιστικής επεξεργασίας των απαντητικών δελτίων των μαθητών/τριών, της ανάλυσης και της ερμηνείας των αποτελεσμάτων τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων.

Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών/τριών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ).

Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 12.000 (6.000 για το Δημοτικό & 6.000 για το Γυμνάσιο) σύμφωνα με το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ). Ο Ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, μετά το πέρας των εξετάσεων, σε χρονικό διάστημα οριζόμενο από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης.

Παραδοτέα του αναδόχου - Χρόνος παράδοσης

Παραδοτέα

Χρόνος Παράδοσης

Π2.2.1 Στατιστική επεξεργασία, ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων για το σχολ. έτος 2024-25.

Έως 24/07/2025

Π2.2.2 Έκθεση αποτελεσμάτων των αναλύσεων των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων για το σχολ. έτος 2024-25.

Έως 24/07/2025

 Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.

Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι έξι χιλιάδων ευρώ (26.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα δύο χιλιάδων και διακοσίων σαράντα ευρώ (32.240,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: α) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και β) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Παρασκευή, 20-06-2025 και ώρα 10:00 π.μ.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 Διαγωνισμοί

 

Αθήνα, 05/06/2025

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με σκοπό τη στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων, της ανάλυσης και της ερμηνείας των αποτελεσμάτων των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα για το σχολ. έτος 2024-2025, καθώς και την εκπόνηση έκθεσης αποτελεσμάτων.

Οι διαγνωστικές εξετάσεις, που πραγματοποιούνται ετησίως σε εθνικό επίπεδο, περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας για την ΣΤ΄ Δημοτικού και των Μαθηματικών για την Γ΄ Γυμνασίου στο πλαίσιο της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ΄ Τάξης των Γυμνασίων», με κωδικό ΟΠΣ 6019204.

Στόχος των εξετάσεων είναι η έγκυρη και αξιόπιστη διάγνωση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών/τριών σε θέματα Γλώσσας-Κατανόησης Κειμένου και Μαθηματικών, σύμφωνα με τους μαθησιακούς στόχους και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα όπως περιγράφονται στα Προγράμματα Σπουδών.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, το ΙΕΠ επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι διαγνωστικές εξετάσεις θα συνεχίσουν να αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο υποστήριξης της εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Δείτε την Πρόσκληση

[ Διαγωνισμός]

ΔΕΕΧ

 

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο | 16–20 Ιουνίου 2025

Ένα ξεχωριστό θερινό σχολείο αφιερωμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη διοργανώνεται φέτος το καλοκαίρι για μαθητές και μαθήτριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το. Από τις 16 έως και τις 20 Ιουνίου 2025, στον χώρο της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, μαθητές από τη Γ’ Γυμνασίου έως και τη Γ’ Λυκείου θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν βασικές αρχές της Μηχανικής Μάθησης και της Τεχνητής Νοημοσύνης μέσα από ένα σύγχρονο, βιωματικό πρόγραμμα με εργαστήρια και διαλέξεις.

Το θερινό σχολείο υλοποιείται στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Τεχνητής Νοημοσύνης (pdtn.gr) και απευθύνεται σε μαθητές που διαθέτουν βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ιδανικά σε Python. Η διδασκαλία γίνεται από τον Καθηγητή Κωνσταντίνο Καραμανή (University of Texas at Austin και Μονάδα 'ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ' του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά), με στόχο την καλλιέργεια δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη χρήση εργαλείων όπως το Google Colab, η πλατφόρμα Huggingface, αλλά και μοντέλων όπως τα ChatGPT, DALL·E και LLaMA.

Το πρόγραμμα διαρκεί καθημερινά από τις 10:00 έως τις 16:00 και περιλαμβάνει θεωρητική προσέγγιση, πρακτική εξάσκηση και προετοιμασία για τη Διεθνή Ολυμπιάδα Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα επιλεγούν έως 40 μαθητές, με προτεραιότητα σε όσους συμμετείχαν στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό ΤΝ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή έως την Κυριακή 8 Ιουνίου 2025, μέσω της φόρμας που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα https://pdtn.gr/summercamp. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025.

Για περισσότερες πληροφορίες: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Δελτίο τύπου

ai2

 

Αθήνα, 03/06/2025

Ανακοίνωση
Σημαντική Ενημέρωση για το Μητρώο του ΙΕΠ

Σας ενημερώνουμε ότι από την Τρίτη 10 Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 και ώρα 17:00, οι υπηρεσίες του Μητρώου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, καθώς και η πρόσβαση στην πλατφόρμα https://www.iep.edu.gr/services/edurequests/ δεν θα είναι διαθέσιμες λόγω προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης και αναβάθμισης.

Η αναβάθμιση στοχεύει στην παροχή νέων, βελτιωμένων λειτουργιών και αυξημένων δυνατοτήτων για όλους τους χρήστες.

Η διαδικασία περιλαμβάνει αυτόματη και ασφαλή μεταφορά όλων των υφιστάμενων στοιχείων των χρηστών, χωρίς να απαιτείται από την πλευρά σας καμία ενέργεια ή επανυποβολή πληροφοριών.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.

 

 

Αθήνα, 03/06/2025

Δελτίο Τύπου

Tο ΙΕΠ διοργανώνει διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα και τις Κοινότητες Μάθησης

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη διοργάνωση διαδικτυακού επιμορφωτικού εργαστηρίου με θέμα:

«Κοινότητες Μάθησης για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα»

Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, από τις 17:00 έως τις 19:30, στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Έργων

• SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship και
• BRIDGES – Teaching for Sustainability Citizenship.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε:

• Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης
• Συμβούλους Εκπαίδευσης
• Συντονιστές/τριες Σχολικών Δραστηριοτήτων
• Διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δημόσιων και ιδιωτικών) όλης της χώρας.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν την ευκαιρία:

• Να ενημερωθούν για καλές πρακτικές κοινοτήτων μάθησης σε επίπεδο Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
• Να γνωρίσουν μοντέλα επιμόρφωσης για την αειφορία και την ενεργό πολιτειότητα.
• Να συζητήσουν τις προοπτικές και τις προκλήσεις δημιουργίας δικτύων και κοινοτήτων μάθησης.
• Να ενημερωθούν για τις δυνατότητες σύνδεσης με τις δράσεις των έργων SYNAPSES και BRIDGES.

Η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω του συνδέσμου στην ιστοσελίδα του e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από τις 03-06-2025 και ώρα 15:00 έως τις 09-06-2025 και ώρα 15:00.

Δείτε την Πρόσκληση.


 2025 06 03 synapses bridges social wide

 

Αθήνα, 29/05/2025

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους/τις μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για τη διδασκαλία μαθημάτων στα Τμήματα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate - IB) κατά το σχολικό έτος 2026-2027, καθώς και για συμμετοχή στη σχετική επιμόρφωση.

Η πρόσκληση αφορά εκπαιδευτικούς που κατέχουν κλάδο/ειδικότητα σύμφωνα με την πρόσκληση και επιθυμούν να διδάξουν μαθήματα του Προγράμματος για το Δίπλωμα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate Diploma Programme – IB DP) σε ένα από τα δεκατρία (13) δημόσια Λύκεια, στα οποία πρόκειται να λειτουργήσουν τμήματα IB, από το σχολικό έτος 2026-2027.

Οι αιτήσεις με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται ηλεκτρονικά από την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025 (ώρα 13:00) έως και την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025 (ώρα 13:00), στην πλατφόρμα: https://secondment.eservices.iep.edu.gr

Το διετές πρόγραμμα IB DP απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Β΄ και Γ΄ Λυκείου και έχει ως στόχο την ενίσχυση των ευκαιριών μάθησης, εστιάζοντας στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, των ερευνητικών δεξιοτήτων, του αναστοχασμού και της αποτελεσματικής επικοινωνίας σε ένα διεθνές και πολυπολιτισμικό περιβάλλον.

Το πρόγραμμα παρέχει στους/στις μαθητές/τριες τα απαραίτητα εργαλεία για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας, ενώ με την ολοκλήρωσή του αποκτούν το Δίπλωμα IB, το οποίο είναι ισότιμο με το ελληνικό Απολυτήριο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις συμμετοχής, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να ανατρέξουν στη σχετική πρόσκληση.

Περισσότερα για το Διεθνές Απολυτήριο ΙΒ DP στο https://iep.edu.gr/el/ibdp

ib world school logo 2 colour

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6103/24-04-2025 (ΑΔΑ: 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο ΙΕΠ ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις στο ΙΕΠ (Αθήνα, Τσόχα 36, 11521, στον 9ο όροφο, Γραφείο 905), στις 3, 4 και 5 Ιουνίου 2025, σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα 1.  

Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), παρακαλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη κατά τις ημερομηνίες και ώρες που καθορίζονται στον ως άνω πίνακα. Όσοι/ες υποψήφιοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω τηλεδιάσκεψης παρακαλούνται να ενημερώσουν την Επιτροπή το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο μία ημέρα πριν την διεξαγωγή της.

Επισημαίνεται ότι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. Πίνακα 2).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ

Πίνακας 1: Υποψήφιοι/ες που καλούνται σε συνέντευξη

Τρίτη 03/06/2025

α/α

Αριθ. Πρωτ. Αίτησης

Ώρα Συνέντευξης

1.                  

6848-14/05/2025

12:00

2.                  

6488-01/05/2025

12:15

3.                  

6511-03/05/2025

12:30

4.                  

6550-05/05/2025

12:45

5.                  

6565-05/05/2025

13:00

6.                  

6531-05/05/2025

13:15

7.                  

6941-15/05/2025

13:30

8.                  

6568-05/05/2025

13:45

9.                  

6225-30/04/2025

14:00

10.              

6480-30/04/2025

14:15

11.              

6943-15/05/2025

14:30

12.              

6587-06/05/2025

14:45

13.              

6834-14/05/2025

15:00

14.              

6575-06/05/2025

15:15

15.              

6512-04/05/2025

15:30

16.              

6840-14/05/2025

15:45

17.              

6589-06/05/2025

16:00

18.              

6863-15/05/2025

16:15

19.              

6572-06/05/2025

16:30

20.              

6776-13/05/2025

16:45

Τετάρτη 04/06/2025

α/α

Αριθ. Πρωτ. Αίτησης

Ώρα Συνέντευξης

21.              

6843-14/05/2025

12:00

22.              

6879-15/05/2025

12:15

23.              

6846-14/05/2025

12:30

24.              

6519-04/05/2025

12:45

25.              

6514-04/05/2025

13:00

26.              

6944-15/05/2025

13:15

27.              

6753-12/05/2025

13:30

28.              

6510-03/05/2025

13:45

29.              

6777-13/05/2025

14:00

30.              

6603-06/05/2025

14:15

31.              

6523-05/05/2025

14:30

32.              

6564-05/05/2025

14:45

33.              

6856-15/05/2025

15:00

34.              

6548-05/05/2025

15:15

35.              

6851-15/05/2025

15:30

36.              

6917-15/05/2025

15:45

37.              

6945-15/05/2025

16:00

38.              

6509-03/05/2025

16:15

Πέμπτη 05/06/2025

α/α

Αριθ. Πρωτ. Αίτησης

Ώρα Συνέντευξης

39.              

6503-02/05/2025

12:00

40.              

6216-29/04/2025

12:15

41.              

6715-11/05/2025

12:30

42.              

6934-15/05/2025

12:45

43.              

6517-04/05/2025

13:00

44.              

6566-05/05/2025

13:15

45.              

6855-15/05/2025

13:30

46.              

6845-14/05/2025

13:45

47.              

6608-06/05/2025

14:00

48.              

6561-05/05/2025

14:15

49.              

6821-14/05/2025

14:30

50.              

6571-05/05/2025

14:45

51.              

6604-06/05/2025

15:00

52.              

6574-06/05/2025

15:15

ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις

α/α

Αριθ. Πρωτ. Αίτησης

Παρατηρήσεις

1

6752-12/05/2025

ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

2

6576-06/05/2025

ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ

3

6823-14/05/2025

ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

4

6873-15/05/2025

ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

5

6146-27/04/2025

ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ

6

6841-14/05/2025

ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

7

6513-04/05/2025

ΟΧΙ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΥΜ

8

6712-10/05/2025

1. ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ

2. ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

9

6560-05/05/2025

ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

10

6573-06/05/2025

ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ

11

6842-14/05/2025

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

12

6784-13/05/2025

ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

13

6852-15/05/2025

ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

14

6499-02/05/2025

ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ

15

6486-30/04/2025

ΟΧΙ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΥΜ

16

6837-14/05/2025

ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

17

6518-04/05/2025

ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ

18

6597-06/05/2025

ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής: 

  1. Δήμητρα Κομνηνού
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
    τηλ.: 213 1335 212
  1. Μαρία Μανώλη
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  
    τηλ.: 213 1335 122

 

 

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου


Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι η αναβάθμιση 4 πακέτων λογισμικού σάρωσης και οπτικής αναγνώρισης απαντητικών δελτίων (Remark Office OMR) σε υπάρχοντες σαρωτές του ΙΕΠ (ανανέωση άδειας χρήσης στην τρέχουσα έκδοσή της).

Παραδοτέα του αναδόχου - Χρόνος παράδοσης

Παραδοτέα

Χρόνος Παράδοσης

Π1 Τέσσερις (4) άδειες χρήσης Remark Office OMR στην τρέχουσα έκδοσή τους για τους υπάρχοντες σαρωτές του ΙΕΠ

Έως 15-07-2025

 

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.

Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των τριών χιλιάδων διακοσίων είκοσι πέντε ευρώ και ογδόντα ενός λεπτών (3.225,81€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (4.000,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: α) info[at]iep.edu.gr β) tenderprocedure[at]iep.edu.gr έως την Πέμπτη, 12-06-2025 και ώρα 10:00 π.μ.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

 

 

Σελίδα 1 από 95

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top