ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1242)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «I. Εισηγητές/Αξιολογητές OERs, ΕΣ και ΨΜ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

 


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

talis

Αθήνα, 17/02/2025


Δελτίο Τύπου


Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+

Η χώρα μας συμμετέχει για πρώτη φορά στην έρευνα TALIS+, τη μεγαλύτερη διεθνή έρευνα που καταγράφει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον σε περισσότερα από 60 εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως.

Η συμμετοχή στην έρευνα αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τους/τις εκπαιδευτικούς να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με κρίσιμα ζητήματα της καθημερινής σχολικής ζωής. Τα αποτελέσματα της TALIS+ αξιοποιούνται διεθνώς για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πολιτικών που στοχεύουν στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας.

Η έρευνα TALIS+ προσφέρει την ευκαιρία να ακουστεί η φωνή των εκπαιδευτικών σε παγκόσμιο επίπεδο, συμβάλλοντας με τις εμπειρίες και τις απόψεις τους στη διαμόρφωση ενός πιο αποτελεσματικού και υποστηρικτικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η έρευνα παρέχει πολύτιμα δεδομένα για την κατανόηση των προκλήσεων και των δυνατοτήτων της εκπαίδευσης, ενισχύοντας τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών.

Η Ελλάδα θα συμμετάσχει στην πιλοτική εφαρμογή της TALIS+ την περίοδο Μαρτίου-Απριλίου 2025, με δείγμα 32 Γυμνασίων, επιλεγμένων μέσω τυχαίας δειγματοληψίας.

Εθνικός φορέας υλοποίησης της έρευνας στη χώρα μας είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Στο πλαίσιο της προετοιμασίας, το ΙΕΠ διοργανώνει διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025, από τις 13:00 έως τις 14:00, για τους υπεύθυνους της πιλοτικής έρευνας στα συμμετέχοντα σχολεία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα TALIS+, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΙΕΠ: https://iep.edu.gr/talis/.

Δελτίο τύπου [pdf]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/29-11-2024, 2/12-12-2024, 3/08-01-2025, 4/28-01-2025 και 5/11-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), για τις ανάγκες του του υπ’ αρ. πρωτ. 13096/24-10-2024 (Αρ. Διακ. 02/2024, Α/Α ΕΣΗΔΗΣ 360601) Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με ΑΔΑΜ: 24PROC015660089 «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την υλοποίηση και ολοκλήρωση Πράξεων» που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στην Πράξη «Τεχνική Βοήθεια για την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» κωδικός ΟΠΣ 6006967, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+) - ΕΣΠΑ) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Προγράμματος «ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ 2021-2027»


 [Διαγωνισμός]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αριθμ. 1/07-02-2025 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων το οποίο αφορά στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, για την απευθείας ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Δοκιμασιών Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Εγγραμματισμού στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Άλγεβρας, της Φυσικής και της Χημείας Α’ Λυκείου Γενικού Λυκείου

Δείτε την Πρόσκληση εδώ


 [Διαγωνισμός]

 

 

Αθήνα, 12/02/2025

Ανακοίνωση

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με σκοπό την ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου.
Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ενίσχυση της διδακτικής αποτελεσματικότητας και στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης, διαβαθμισμένης προσέγγισης αξιολόγησης, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και μαθητριών.
Η ανάπτυξη των δοκιμασιών θα βασιστεί σε διεθνώς αναγνωρισμένα πλαίσια αξιολόγησης, με έμφαση στη σύνδεση της σχολικής γνώσης με την καθημερινή ζωή, την επιστήμη, την τεχνολογία και τις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις. Το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό θα ενσωματωθεί στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης, ενισχύοντας τον λειτουργικό εγγραμματισμό και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με δημιουργικότητα και μεθοδικότητα.
Με τις συνεργασίες αυτές, το ΙΕΠ επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες αποκτούν τις απαραίτητες γνωστικές και μεταγνωστικές δεξιότητες, ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής.

 

Ανακοίνωση σε pdf

 

logo Πολιτειότητα

 

 

 

 

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), προσκαλεί τους/τις εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ενημερωτική ημερίδα με τίτλο: «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».

Η ενημερωτική ημερίδα αποτελεί την τέταρτη εκδήλωση παρουσίασης του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» και προώθησης πρωτοβουλιών που ενισχύουν την ενεργό πολιτειότητα. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025, από τις 10:30 έως τις 13:30, στο Αμφιθέατρο Δημοτικής Φιλαρμονικής Καλαμάτας, Υπαπαντής 23.

Η ημερίδα έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και, ως εκ τούτου, δεν προβλέπεται η έκδοση βεβαιώσεων παρακολούθησης.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης βρίσκεται παρακάτω, ενώ περισσότερες πληροφορίες για τις «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: https://act.digitalschool.gov.gr/.

 

 Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας

 Προσέλευση – Εγγραφές

10:00-10:30

 Χαιρετισμοί

 •Δημήτριος Ι. Οικονομόπουλος

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου

 •Νικόλαος Χριστόπουλος

Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης Πελοποννήσου

10:30-10:45

 Δράσεις Ενεργού Πολίτη

 Σπυρίδων Δουκάκης, Πρόεδρος ΙΕΠ, Επίκ. Καθηγητής

10:45-11:10

 Ευρωπαϊκές δράσεις και συνέργειες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Κοινότητες πρακτικής εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών για την ενεργό και βιώσιμη πολιτειότητα

 Παρασκευή Τρούκη, Διευθύντρια ΙΕΠ

11:10-11:30

 Συζήτηση-Ερωτήσεις

11:30-12:00

 Διάλειμμα

12:00-12:20

 Παρουσιάσεις Σχολείων

 10ο Πειραματικό Δημοτικό Καλαμάτας

 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας

12:20-12:40

 Πρόγραμμα Σπουδών και Παραδείγματα Δράσεων Ενεργού Πολίτη

 Παναγιώτης Πήλιουρας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ – Προϊστάμενος του Τμήματος Α΄ Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης

 Νικόλαος Χριστοδούλου, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, Συντονιστής της Μονάδας Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (διαδικτυακά)

12:40-13:00

 Συζήτηση & Λήξη Εργασιών

13:00-13:30

 

 

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «GenAI Empowered Educators» έκλεισε αρκετά νωρίτερα από τις προσδιορισμένες ημερομηνίες, καθώς οι διαθέσιμες θέσεις καλύφθηκαν. Η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών θα γίνει με βάση τη χρονολογική σειρά υποβολής των αιτήσεων, και σύντομα θα ακολουθήσουν ενημερώσεις προς τους/τις επιλεγμένους/ες εκπαιδευτικούς.
Συνεχίζουμε μαζί για την εκπαίδευση, σχεδιάζοντας τα επόμενα βήματα και νέες ευκαιρίες επιμόρφωσης!

Εικόνα1

 

 

Έργο: «SYNAPSES»-Project: 101102346- Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship
Υπεύθυνη Έργου: Παρασκευή Τρούκη
Τηλέφωνο: 213 1335 205
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ταχ. Δ/νση: Αν. Τσόχα 36
Τ.Κ.: 115 21, Αθήνα
  Αθήνα, 10-02-2025

 

Ανακοίνωση

Το Ευρωπαϊκό έργο “SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship” που υλοποιεί το ΙΕΠ σε συνεργασία με το UNIVERSITAT BAYREUTH, την Ελληνογερμανική Αγωγή καθώς και άλλα Πανεπιστήμια και Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς από έξι Ευρωπαϊκές χώρες, ξεκινά τις επιμορφωτικές του δράσεις για τη βιώσιμη πολιτειότητα.

Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 (17:00 - 20:00) θα υλοποιηθεί διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο (workshop), σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, με θέμα

«Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη πολιτειότητα στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship»

Το επιμορφωτικό εργαστήριο απευθύνεται σε Διευθυντές/τριες και εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές), δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το τρέχον σχολικό έτος, οι οποίοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/ από 11-02-2025 και ώρα: 13:00 έως 17-02-2025 και ώρα 13:00.

Το επιμορφωτικό εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2025 (17:00 - 20:00) από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, που συμμετέχει ως εταίρος στο Έργο “Synapses”.

Στόχος του επιμορφωτικού εργαστηρίου (workshop) είναι η επιστημονική ενημέρωση και διάδραση Διευθυντών/τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα βιώσιμης πολιτειότητας μέσα από την παρουσίαση καλών πρακτικών που προτείνονται από το Ευρωπαϊκό Έργο “SYNAPSES” στο πλαίσιο και του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου:

  • Θα παρουσιαστούν οι καλές πρακτικές που προτείνει το “Synapses”
  • Θα παρουσιαστεί παράδειγμα εκπαιδευτικού σεναρίου βασισμένου στο “Synapses”
  • Οι συμμετέχοντες/ουσες θα πλοηγηθούν στο portal του Έργου “Synapses” (http://portal.synapses-academies.eu) και θα συνεργαστούν σε ομάδες για την εκπόνηση εκπαιδευτικών σεναρίων.

Δείτε την Πρόκληση εδώ

Logo

 

 

Σελίδα 1 από 89

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top