ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1103)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από 02/08/2024 και ώρα: 15:00 έως 20/08/2024 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι, κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα.

Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων, όπως αυτή ορίζεται ανωτέρω.

Με την αίτηση ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων στο Ι.Ε.Π., όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

Σημειώνεται ότι με την υποβολή της αίτησης ο/η Υποψήφιος/α αποδέχεται πλήρως τα οριζόμενα στην παρούσα Πρόσκληση.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην διεύθυνση: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=72

Σχετική Πρόσκληση

Yποβολή αίτησης εδώ


[Σχετικά μητρώα]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αρ. 1/31-07-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων, το οποίο αφορά στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για τα υπ’ αρ. 1/11-07-2024, 2/12-07-2024 και 3/23-07-2024 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την κατηγορία (II) Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, στο πλαίσιο της με αρ. πρωτ. 5002/21-06-2024 (ΑΔΑ: ΡΒΣΦΟΞΛΔ-Ξ8Π) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για την υποστήριξη της πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 6010165 στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή»


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Το αντικείμενο του έργου του αναδόχου είναι:

Η διαμόρφωση Περιπτέρου του Ι.Ε.Π. που θα δημιουργηθεί εντός του ευρύτερου Περιπτέρου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:

Ιnfodesk: 1.50x0.50x1.05, με αποθηκευτικό χώρο, 1 τεμάχιο
Προστατευτικό plexiglass, ύψους 0.70 m.
Τοιχίο: 6.50x0.20x3.00, το οποίο φέρει σήμανση, οθόνη και φωτιστικά σώματα
Λογότυπα: Λογότυπο τοποθετημένο στο infodesk.
Σκαμπό: Λευκό σκαμπό, 1 τεμάχιο
Τραπέζι: Γυάλινο στρογγυλό τραπέζι, 1 τεμάχιο
Καρέκλες: Λευκές καρέκλες συνομιλιών, 3 τεμάχια
Προσπεκτοθήκες: επιδαπέδιες προσπεκτοθήκες Α4 από διάφανο Plexiglass, 1 τεμάχιο
Ραφιέρα, 1 τεμάχιο
Καλάθι αχρήστων, 1 τεμάχιο
Οπτικοακουστικός Εξοπλισμός: Οθόνη plasma 55” (με usb), 1 τεμάχιο
Laptop: 1 τεμάχιο

 

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου του Αναδόχου «Διαμόρφωση περιπτέρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης» άρχεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 16-09-2024, λαμβάνοντας υπόψη και τις παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια της Έκθεσης.

 

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των δώδεκα χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (12.500,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24% ήτοι έως του ποσού των δεκαπέντε χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (15.500,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ανωτέρω συνολικό συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Η δαπάνη που θα προκληθεί θα βαρύνει τον Τακτικό Προϋπολογισμό του 2024 του ΙΕΠ.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική σύμβαση.

 

Παραδοτέα-Παραλαβή-Τρόπος Πληρωμής

Η διαμόρφωση του περιπτέρου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις 06/09/2024, προκειμένου στις 07/09/2024, να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.

Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική παραλαβή των υπηρεσιών και την έκδοση Βεβαιώσεων Παραλαβής Υπηρεσιών ως προς την καλή εκτέλεση του έργου του αναδόχου από στελέχη του ΙΕΠ, που θα παρίστανται στον χώρο κατά τη διάρκεια της Έκθεσης.

Στη συνέχεια ο Ανάδοχος θα εκδώσει τιμολόγιο το οποίο θα προσκομίσει στο πρωτόκολλο του ΙΕΠ και θα επισυνάψει σε αυτό όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά το χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού, που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 200 παρ. 5 του ν. 4412/2016, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης.
Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

 

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας και
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 07/08/2024 και ώρα 13:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


[Σχετικοί Διαγωνισμοί]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 2/31-07-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 5121/28-06-2024 (ΑΔΑ: 9Γ9ΜΟΞΛΔ-0ΓΨ) 3ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας α) «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» του Πεδίου Β, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 03-08-2024 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 08-08-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Οι ενστάσεις υποβάλλονται, σύμφωνα με την πρόσκληση, αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) από την Παρασκευή 2/8/2024 και ώρα 13:00 έως και Τετάρτη 7/8/2024 και ώρα 13:00.

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) προτίθεται να καλύψει ανάγκες σε επιστημονικό προσωπικό σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα με αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα, πρόσφατο Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα που επικαλούνται, π.χ. τίτλοι σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται επί ποινή αποκλεισμού ως ανωτέρω και μόνο ηλεκτρονικά, και θα είναι ανοικτή από 30/07/2024 και ώρα 14:00 έως τις 19/08/2024 και ώρα 14:00.

Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I_Αίτηση για χορήγηση Π.Υ.Μ.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_Υπόδειγμα_Βιογραφικού_Σημειώματος

Υποβολή αίτησης εδώ

 

 

 Πρόσκληση

 

Α) σε πτυχιούχους Πληροφορικής κατά ΑΣΕΠ

Β) σε πτυχιούχους γραφιστικής κατά ΑΣΕΠ ή κατόχους μεταλυκειακού τίτλου σπουδών γραφιστικής ή τεχνολογίας γραφικών τεχνών ή σε συναφές αντικείμενο κατά ΑΣΕΠ


για ένταξη στο «Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων»

Οι επιλεγέντες/επιλεγείσες θα ενταχθούν σε επιστημονικές επιτροπές ως τεχνικοί (Α περίπτωση) και ως επικουρικοί (Β περίπτωση) εμπειρογνώμονες για την αξιολόγηση διδακτικών βιβλίων ως προς τις τεχνικές προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά που αφορούν στην εκτύπωση ή την ψηφιακή μορφή των παραδοτέων βιβλίων, καθώς και του συμπληρωματικού ψηφιακού υλικού που συνδέεται με αυτά.

• Δεν απαιτείται η ιδιότητα του εκπαιδευτικού για συμμετοχή στην πρόκληση.

• Μπορείτε να δείτε την πλήρη πρόσκληση εδώ

• Το εργολαβικό αντάλλαγμα προσδιορίζεται στην αρχική πρόσκληση

• Μπορείτε να υποβάλετε αίτησή σας στη δικτυακή πύλη https://bookreview.iep.edu.gr/home έως 20/08/2024 και ώρα 13:00, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://bookreview.iep.edu.gr/home

 


 [Προσκλήσεις για μητρώα]

 

Οι ενστάσεις υποβάλλονται, σύμφωνα με την πρόσκληση, αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) από την Τρίτη 30-07-2024 και ώρα 13:00 έως και την Κυριακή 4-08-2024 και ώρα 13:00.

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ

 

Οι ενστάσεις υποβάλλονται, σύμφωνα με την πρόσκληση, αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) από την Τρίτη 30-07-2024 και ώρα 13:00 έως και την Κυριακή 4-08-2024 και ώρα 13:00.

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 8302/15-07-2024 (ΑΔΑ: ΡΦΦΠΟΞΛΔ-ΧΩΩ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) με θητεία τετραετούς διάρκειας, ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις την Τετάρτη 31/07/2024.

Οι υποψήφιοι που πληρούν τα κριτήρια της παραπάνω Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος καλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη σύμφωνα με τα οριζόμενα (ημέρα και ώρα) στο Πρόγραμμα Συνεντεύξεων του παρακάτω πίνακα (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 1).
Οι συνεντεύξεις θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία στο κτήριο του ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36, Αμπελόκηποι), στον 9ο όροφο, γραφείο 902.
Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα, όπως αυτά ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, δεν καλούνται στη συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις των υποψηφίων δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 2).

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι/ες που καλούνται σε συνέντευξη

                      ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ

Τετάρτη 31/7/2024

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

1

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

10:00

2

ΛΑΔΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

10:15

 

ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις

A/A

ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

1

8594-22/07/2024

ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑ ΤΑ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

 

Στοιχεία επικοινωνίας με τη γραμματεία της Επιτροπής Αξιολόγησης Υποψηφίων:
1. Ευαγγελία Παππά
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
    τηλ.: 213 1335 209

2. Mαρία Ντεκελέ
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
    τηλ.: 213 1335 217


Δελτίο τύπου

 

Σελίδα 1 από 79

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top