ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1103)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.


Αθήνα, 21/05/2024

 Δελτίο Τύπου
Η εκπαιδευτική Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι.


Μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων/χουσών από την εκπαιδευτική και όχι μόνο κοινότητα συνδέθηκαν διαδικτυακά για να συμμετάσχουν στην ημερίδα με τίτλο: «Η Εκπαιδευτική Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι» που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024. Περίπου 750 άτομα ήταν εγγεγραμμένα και συνδεδεμένα στην πλατφόρμα την ημέρα της εκδήλωσης, ενώ πάνω από 1.400 προβολές της ημερίδας έχουν καταγραφεί ήδη στο κανάλι του ΙΕΠ στο YouTube. Η εκδήλωση είναι διαθέσιμη προς προβολή στο https://www.youtube.com/live/Xr0lUww1Z6Y?feature=shared


Η Ημερίδα αποτέλεσε την πρώτη εκδήλωση μιας σειράς δράσεων διαλόγου για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση και συμμετείχαν τέσσερις Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό και βρίσκονται στην αιχμή της επιστημονικής έρευνας για την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση:

Γιώργος Βελετσιάνος, Καθηγητής στο University of Minnesota (https://www.linkedin.com/in/george-veletsianos-5771a42b/)

Ελένη Μαγγίνα, Καθηγήτρια στο University College Dublin (https://www.linkedin.com/in/prof-eleni-mangina-0251a8/)

Μανώλης Μαυρίκης, Καθηγητές στο University College London (https://www.linkedin.com/in/manolis-mavrikis-14b0574/)

Χρυστάλλα Μουζά, Καθηγήτρια στο University of Illinois Urbana-Champaign (https://www.linkedin.com/in/chrystalla-mouza-14a36334/)

Το διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι συντόνισε η Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και Δημοσιογράφος (https://www.linkedin.com/in/valiakaimaki/)

Παρέμβαση εκ μέρους της Συμβουλευτικής Επιτροπής Υψηλού Επιπέδου για την Τεχνητή Νοημοσύνη, η οποία λειτουργεί υπό τον Πρωθυπουργό, πραγματοποίησε το μέλος της κύριος Κίμων Δρακόπουλος (https://www.linkedin.com/in/kimon-drakopoulos-a5663341), Καθηγητής στην Επιστήμη των Δεδομένων και Λειτουργιών στο Πανεπιστήμιο της Ν. Καλιφόρνια, ο οποίος αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης και στην αξία των ανθρωπιστικών επιστημών για τη συνδιαμόρφωση των εξελίξεων αυτών. Ο κ. Δρακόπουλος τόνισε την αξία ανάπτυξης δεξιοτήτων κριτικής σκέψης για τους εκπαιδευόμενους, ενώ επεσήμανε τις προκλήσεις της ΤΝ για την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια των δεδομένων, την μεροληψία των αλγορίθμων, το ψηφιακό χάσμα που μπορεί να δημιουργηθεί σε περιοχές με γεωγραφικές ιδιαιτερότητες όπως είναι η Ελλάδα, την ανάγκη διαρκούς ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα ΤΝ, αλλά και θέματα που έχουν να κάνουν με την ψυχική υγεία των εκπαιδευόμενων, όπως εξαρτήσεις από την ψηφιακή τεχνολογία και την κοινωνική απομόνωση.

Αντικείμενο της εκδήλωσης ήταν οι τρέχουσες εξελίξεις και οι μελλοντικές προοπτικές της ΤΝ στον εκπαιδευτικό τομέα, κυρίως στο διεθνή χώρο. Οι τοποθετήσεις κάλυψαν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους έως τα επιτακτικά ηθικά διλήμματα που προκύπτουν από τη χρήση της ΤΝ στην εκπαίδευση και όχι μόνο. Τονίστηκαν οι μετασχηματιστικές δυνατότητες της εκπαιδευτικής τεχνολογίας ΤΝ, η οποία φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές μαθαίνουν και οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν. Οι πλατφόρμες προσαρμοστικής μάθησης και τα ευφυή συστήματα διδασκαλίας εξατομικεύουν την εκπαίδευση όσο ποτέ άλλοτε. Αυτές οι τεχνολογίες αξιολογούν τις εξατομικευμένες ανάγκες των μαθητών σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο για τη βελτιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά σε πληθώρα περιπτώσεων, δυνατοτήτων και ψηφιακών συστημάτων (tutoring systems, διερευνητικά περιβάλλοντα μάθησης, chatbots, χρήση εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, avatars κ.α) που μπορούν να βρουν εφαρμογή στην τάξη καθιστώντας τη μάθηση πιο προσιτή και ευχάριστη.

Εκτενής αναφορά όμως έγινε και σε ηθικά ζητήματα. Τονίστηκε η σημασία της προστασίας των δεδομένων, της διαφάνειας, της αλγοριθμικής δικαιοσύνης και της ηθικής χρήσης της ΤΝ σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Επισημάνθηκε η ανάγκη διασφάλισης της υπεύθυνης χρήσης της νέας τεχνολογίας, με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με τρόπους που βελτιώνουν την εκπαίδευση χωρίς να διακυβεύεται η ιδιωτικότητα, η συμπεριληπτικότητα και η ισότητα ευκαιριών.
Συζητήθηκαν επίσης, επιφυλάξεις των εκπαιδευτικών για τον μελλοντικό τους ρόλο. Η ΤΝ θα πρέπει να ενισχύσει και όχι να αντικαταστήσει τους εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί είναι αναντικατάστατοι ως προς την ικανότητά τους να εμπνέουν και να καθοδηγούν. Η ΤΝ μπορεί να κάνει το μάθημα πιο ζωντανό, να αναλάβει καθήκοντα ρουτίνας, επιτρέποντας στους εκπαιδευτικούς να επικεντρωθούν περισσότερο στην προώθηση της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας. Έγινε επίσης, αναφορά στη διαδικασία αξιολόγησης του μαθητή (ζητήματα αντιγραφής ή λογοκλοπής).

Η μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών αναδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας, για τη διερεύνηση των διαδικασιών αξιοποίησης των σύγχρονων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και το ενδιαφέρον για την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών μας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα στελέχη του ΙΕΠ συνεχίζουν να ενισχύουν δράσεις και προσεγγίσεις που έχουν προσδιοριστεί ως πολιτικές από το ΥΠΑΙΘΑ στην εκπαίδευση. Σε σχέση με την ΤΝ στην Εκπαίδευση το ΙΕΠ, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, διοργανώνουν το προσεχές διάστημα δύο επιπλέον δράσεις διαλόγου για την ΤΝ στην Εκπαίδευση:

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 (ώρα 17:00-19:00)

Συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες Ακαδημαϊκοί. Αναλύονται τα δεδομένα από τη διεθνή εμπειρία και εξετάζονται οι μετασχηματιστικές προοπτικές που μπορεί να επιφέρει η ΤΝ στο ελληνικό σχολείο. Η δράση οργανώνεται και συντονίζεται από το ΙΕΠ.

Διήμερο Φεστιβάλ με φυσική παρουσία στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Πέμπτη 4 και Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Η δράση οργανώνεται και συντονίζεται από το Ίδρυμα Ωνάση με τη συνεργασία του ΙΕΠ. Πόσο «κοντά» νιώθετε με την ΤΝ (ΑΙ); Ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό φεστιβάλ που στοχεύει στη γνώση, την κατανόηση και τη χρήση μηχανικής μάθησης και αλγορίθμων, πηγαίου κώδικα και δεδομένων, βάζοντας στο επίκεντρο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Με καλεσμένους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσα από μία σειρά εργαστηρίων, παρουσιάσεων, συζητήσεων και μίας έκθεσης, το διήμερο φεστιβάλ στοχεύει στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών που θέλουν να μάθουν, να χρησιμοποιήσουν, να ενισχύσουν τη μαθησιακή εμπειρία της νέας γενιάς. Άνθρωποι που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εκπαίδευσης των νέων μπορούν τώρα να αποκτήσουν τα εργαλεία για να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την ΤΝ στις σχολικές τάξεις. Η θεματολογία περιλαμβάνει ζητήματα που αφορούν σε αλγορίθμους, μηχανική και βαθιά μάθηση, νευρωνικά δίκτυα, καθώς και εφαρμογές ΤΝ στην καθημερινότητα έξω από την τάξη, που επηρεάζουν όμως και την πραγματικότητα μέσα σε αυτήν.

Δελτίο τύπου (σε pdf)

2024 05 22 ai2 22024 05 22 ai2 1

 

 

Περαιτέρω παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, έως την Τρίτη 28-05-2024 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα (εφόσον απαιτείται).

Κατά τα λοιπά ισχύει η ανωτέρω Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

 

1. Απόφαση περαιτέρω παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων
2. Σχετική Πρόσκληση
3. Yποβολή αίτησης εδώ 


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μέσα σε μόλις 4 ώρες, ο μέγιστος αριθμός των 750 συμμετεχόντων στις δράσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση επιτεύχθηκε. Σας ευχαριστούμε για τον απίστευτο ενθουσιασμό και την υποστήριξή σας!

Για όσους δεν μπόρεσαν να εγγραφούν, προσφέρουμε σε ζωντανή ροή τις δύο δράσεις μέσω του κανάλι YouTube του ΙΕΠ, χωρίς να απαιτείται εγγραφή.
Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 ώρα 17:00-19:00 στο σύνδεσμο https://youtube.com/live/Xr0lUww1Z6Y?feature=share.

Σας προτρέπουμε να συμμετάσχετε στις δράσεις. Η συμμετοχή σας είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της εκπαίδευσης με την τεχνητή νοημοσύνη.

Μαζί για την εκπαίδευση για να συνεχίσουμε να ενισχύουμε και να υποστηρίζουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας! Μείνετε συντονισμένοι και σας περιμένουμε στο κανάλι του YouTube!

ai social 2

 

Παράταση της προθεσμίας υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου για τη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (Μ.Δ.Β.) και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων (Ψ.Β.Δ.Β.).

Σχετική απόφαση


[Σχετικές ανακοινώσεις]

 

 Εικόνα1  Εικόνα2

 

Aθήνα, 14/05/2024

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ανακοινώνει την έναρξη νέας περιόδου υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ). Το Πρόγραμμα υλοποιείται με ίδια μέσα, με βάση το επιμορφωτικό υλικό που αναπτύχθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», MIS 5093563, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», μετά από επικαιροποίησή του.


Για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί ΠΕ06 & ΠΕ60, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, που δεν εγγράφηκαν ή δεν ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα σε προηγούμενες περιόδους, καλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής από την Τρίτη, 14 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 μέχρι την Τρίτη, 21 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 στο μητρώο του ΙΕΠ, μέσω του συνδέσμου https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.


Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους) θα μπορούν από την Πέμπτη, 23 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=3737) για να ξεκινήσουν την επιμόρφωσή τους, συνολικής διάρκειας 24 ωρών.


• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται με προσωπικούς κωδικούς Taxisnet.
• Η επιμόρφωση θα πρέπει να ολοκληρωθεί επιτυχώς το αργότερο μέχρι 31 Αυγούστου 2024. Μετά την ημερομηνία αυτή δεν θα υπάρχει δυνατότητα συνέχισης του προγράμματος, αλλά οι ενδιαφερόμενοι/ες θα μπορούν να κάνουν αίτηση σε νέα περίοδο επιμόρφωσης.
• Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης, θα εκδοθούν βεβαιώσεις, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες μέσω του μητρώου του ΙΕΠ από 10 Σεπτεμβρίου και ώρα 13:00.


Για περισσότερες πληροφορίες και ερωτήματα, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50

 

Δελτίο Τύπου σε pdf

 

kindergarten

 

 

teams banner ai with title

Δελτίο τύπου

 Αθήνα, 10 Μαΐου 2024

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Ίδρυμα Ωνάση συνεργάζονται και πραγματοποιούν μια σειρά δράσεων διαλόγου, ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν δύο διαδικτυακές ημερίδες και ως αποκορύφωμα ένα Διήμερο Φεστιβάλ στο χώρο της ΣΤΕΓΗΣ του Ιδρύματος Ωνάση (4 & 5 Ιουλίου 2024). Το περιεχόμενο των δράσεων έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς και περιλαμβάνουν ένα δυναμικό συνδυασμό συζητήσεων, τοποθετήσεων, παρουσιάσεων, εργαστηρίων και εκθέσεων που θα βοηθήσουν στη διερεύνηση του ρόλου της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση.

Η πρώτη δράση, πραγματοποιείται την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 (ώρα 17:00-19:00) με θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι. Αντικείμενο συζήτησης είναι οι τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση βάσει διεθνών πρακτικών.

Για την εξασφάλιση συμμετοχής στις διαδικτυακές συνεδρίες διαλόγου και στο Διήμερο Φεστιβάλ και λήψης βεβαίωσης από το ΙΕΠ και το Ίδρυμα Ωνάση, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Δευτέρα 13 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00 έως και Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00. Για το Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 και 5 Ιουλίου, θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Μαζί για την εκπαίδευση ώστε να ενισχύσουμε με τον καλύτερο τρόπο το αύριο των παιδιών μας. Μαζί, ώστε να διερευνήσουμε τρόπους ενίσχυσης της εκπαίδευσης με την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Εγγραφείτε μέσω του συνδέσμου: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php


Παρασκευή 17/05/2024 (17:00-19:00)

Θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι

Συμμετέχουν 4 Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό.

Γιώργος Βελετσιάνος, Καθηγητής στο University of Minnesota (https://www.linkedin.com/in/george-veletsianos-5771a42b/)

Ελένη Μαγγίνα, Καθηγήτρια στο University College Dublin (https://www.linkedin.com/in/prof-eleni-mangina-0251a8/)

Μανώλης Μαυρίκης, Καθηγητές στο University College London (https://www.linkedin.com/in/manolis-mavrikis-14b0574/)

Χρυστάλλα Μουζά, Καθηγήτρια στο University of Illinois Urbana-Champaign (https://www.linkedin.com/in/chrystalla-mouza-14a36334/)

Συντονίζει η Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και Δημοσιογράφος (https://www.linkedin.com/in/valiakaimaki/)

Αντικείμενο συζήτησης είναι οι τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση βάσει διεθνών πρακτικών.


Δείτε την Πρόσκληση

 

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ:ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, έως την Δευτέρα 20-05-2024 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα (εφόσον απαιτείται).

Κατά τα λοιπά ισχύει η ανωτέρω Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

 

1. Απόφαση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων
2. Σχετική Πρόσκληση
3. Yποβολή αίτησης
εδώ


 [Σχετική πρόσκληση]

 

france iep

Δελτίο Τύπου 

Πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την επιλογή εκπαιδευτικών που θα ενταχθούν στο σώμα επιμορφωτών εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας

 

Αθήνα, 10 Μαΐου 2024

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας, στο πλαίσιο της Χάρτας γλωσσικής, εκπαιδευτικής και μορφωτικής συνεργασίας, συνεπικουρούν πρόγραμμα επιμόρφωσης επιμορφωτών/-τριών για συνολικά είκοσι (20) εκπαιδευτικούς γαλλικής γλώσσας, και συγκεκριμένα για πέντε (05) εκπαιδευτικούς ετησίως, από το 2022 έως το 2025. Για τον σκοπό αυτό, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος απευθύνει Πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων με στόχο την επιλογή πέντε (05) εκπαιδευτικών για το 2024, οι οποίοι/-ες αρχικά θα επιμορφωθούν και στη συνέχεια θα ενταχθούν στο σώμα επιμορφωτών/-τριών εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας.


Η Πρόσκληση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γαλλικής Γλώσσας ΠΕ05 Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν, θα παρακολουθήσουν πρόγραμμα επιμόρφωσης επιμορφωτών διάρκειας δύο (02) εβδομάδων που διοργανώνεται από την France Education International, στο πλαίσιο του προγράμματος BELC, με υποτροφία της γαλλικής κυβέρνησης. Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην πόλη Bordeaux της Γαλλίας από τις 15 έως τις 26 Ιουλίου 2024.

Για περισσότερες πληροφορίες και για τη διαδικασία υποβολής αίτησης, παρακαλούμε να δείτε την Πρόσκληση.


Πρόσκληση (ελληνικά)
Πρόσκληση (γαλλικά)


Δελτίο τύπου  (σε pdf)

 

 

Αθήνα, 10/05/2024

Δελτίο Τύπου

Πρόσκληση για συμμετοχή στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024) στο Πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου “SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship”

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προσκαλεί τους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το τρέχον σχολικό έτος και οι οποίοι συμμετείχαν στις ενημερωτικές δράσεις (visionary workshops) που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου “SYNAPSES– Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship” να υποβάλουν σχέδια δράσης ή εκπαιδευτικά σενάρια με θέμα τη βιώσιμη πολιτειότητα (sustainable citizenship), για τη συμμετοχή τους στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024).

Οι συγγραφείς των δύο (2) σχεδίων δράσης και των τριών (3) εκπαιδευτικών σεναρίων που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες μονάδες (μέγιστο 20 μονάδες), θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο «SYNAPSES International Course 2024» με κάλυψη των εξόδων μετακίνησης, διαμονής και διατροφής από το έργο.

Βασικές επισημάνσεις:

  • Η συμμετοχή είναι ατομική.
  • Οι εργασίες του SYNAPSES International Course 2024 (https://synapses-academies.eu/synapses-summer-school) θα γίνουν αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα.
  • Η υποβολή αιτήσεων θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από την Παρασκευή 10/05/2024 και ώρα: 13:00 έως Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024 και ώρα 15:00. Τα αποτελέσματα αναμένεται να ανακοινωθούν έως 10 Ιουνίου 2024.

Σχετικά αρχεία:

Δελτίο Τύπου

Πρόσκληση

Πρότυπο Σχεδίου Δράσης

Πρότυπο Εκπαιδευτικού Σεναρίου

 

Περισσότερες πληροφορίες για την πρόσκληση εδώ 

Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο https://synapses-academies.eu/

2024 05 10 synapses logo

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και τη UNICEF πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία δύο «Δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών Τάξεων Υποδοχής και Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων» την Τρίτη 19 και την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 και ώρες 15:00-18:00. Τις επιμορφωτικές συναντήσεις παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν προσληφθεί κατά το σχολικό έτος 2023-2024 για τις Τάξεις Υποδοχής (ΤΥ) και τις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ).

Οι βασικοί άξονες συζήτησης αφορούσαν:

α) στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των ΤΥ και των ΔΥΕΠ,
β) στο διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό για την εκπαίδευση των μαθητών/τριών προσφύγων,
γ) σε καλές πρακτικές και μεθοδολογίες εκπαίδευσης μαθητών/τριών με προσφυγικό υπόβαθρο,
δ) στους τρόπους συνεργασίας με τους/τις Συντονιστές/τριες Εκπαίδευσης Προσφύγων και των Συμβούλων Εκπαίδευσης που είναι υπεύθυνοι/ες για τα σχολεία που λειτουργούν αυτές οι δομές,
ε) στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συγκεκριμένοι/ες εκπαιδευτικοί κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και τις καλές πρακτικές διαχείρισης προς όφελος των μαθητών/τριών προσφύγων.

Οι επιμορφωτικές δράσεις, είναι διαθέσιμες για παρακολούθηση από κάθε ενδιαφερόμενο/η μέσω του καναλιού youtube του ΙΕΠ:
https://youtu.be/BhxcZFJTcuc, video της 19ης Μαρτίου
https://youtu.be/s6PFD_hUHeg, video της 28ης Μαρτίου

Δείτε το δελτίο τύπου ΕΔΩ

 

Σελίδα 6 από 79

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top