ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1028)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 06/2022) «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών» στο πλαίσιο της πράξης: «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την:

    • Ανάπτυξη ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού κατάλληλου για μαθητές/-ήτριες Προσχολικής Εκπαίδευσης.
    • Ανάπτυξη και παροχή σχετικού ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού στο ΟΠΣ του ΙΕΠ.
    • Εξ αποστάσεως σύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης επιλογής του Αναδόχου διάρκειας 3 επιμορφωτικών ωρών και ασύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο υπάρχον ΟΠΣ του ΙΕΠ διάρκειας 20 επιμορφωτικών ωρών σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης του διατιθέμενου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού/λογισμικού.
    • Εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη εκπαιδευτικών (Helpdesk) καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Είδος διαδικασίας

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης

Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθ. ενάριθ. έργου ΣΑΕ 2022ΣΕ34510002).

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξήντα έξι χιλιάδων εννιακοσίων εβδομήντα ευρώ (66.970€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι ογδόντα τριών χιλιάδων σαράντα δύο ευρώ και ογδόντα λεπτών (83.042,80€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ως εξής ανά παραδοτέο:

Παραδοτέα

Προϋπολογισμός ανά  παραδοτέο  χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός ανά παραδοτέο με ΦΠΑ (€)

Π.1 Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Επιμορφωτικό υλικό

46.000,00

 11.040,00

 57.040,00

Π.2. Υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

 18.000,00

 4.320,00

 22.320,00

Π.3. Υλοποίηση εξ αποστάσεως υποστήριξης

 2.970,00

  712,80

 3.682,80

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

66.970,00

16.072,80

83.042,80

 

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται 21-11-2022 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι 25-11-2022 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Σχετικά αρχεία

    1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
    2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
    3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

Αθήνα, 27 Οκτωβρίου 2022

 

Στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε διήμερη δια ζώσης συνάντηση εργασίας στα γραφεία του Ι.Ε.Π. στην Αθήνα, στο πλαίσιο συνεργασίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Ελλάδας, του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων των νέων Προγραμμάτων Σπουδών Νεοελληνικής Γλώσσας Δημοτικού, η οποία είχε ως στόχο την επεξεργασία θεμάτων που άπτονται της γλωσσικής διδασκαλίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.


Στη συνάντηση συμμετείχαν εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) Κύπρου, η κ. Ειρήνη Χατζηλουκά-Μαυρή, Πρώτη Λειτουργός Εκπαίδευσης - Συντονίστρια Ελληνικών στη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης, εκ μέρους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου ο κ. Σπύρος Σοφοκλέους, Συντονιστής Ομάδας Εργασίας Ελληνικών - Δημοτικής Εκπαίδευσης, και εκ μέρους του Ι.Ε.Π. ο κ. Παναγιώτης Πήλιουρας, Υπεύθυνος της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», η κ. Πολυξένη Μπίλλα, Προϊσταμένη του Τμήματος Β' (Προγραμμάτων Σπουδών και Εκπαιδευτικού Υλικού) και Συντονίστρια του γνωστικού πεδίου των Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, η κ. Άννα Αφεντουλίδου, Συντονίστρια της Ομάδας Εργασίας για αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών Νεοελληνικής Γλώσσας, καθώς και η Επόπτρια του Προγράμματος Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ευγενία Μαγουλά, Καθηγήτρια Γλωσσολογίας και Εκπαιδευτικών Εφαρμογών, και η Εκπονήτρια του Προγράμματος Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Οικονομάκου Μαριάνθη, Επίκουρη Καθηγήτρια Γλωσσολογίας και Διδακτικής της Γλώσσας.


Αρχικά, ανταλλάχθησαν απόψεις μεταξύ των συνεργαζόμενων μερών σχετικά με τη σημασία της από κοινού επεξεργασίας πτυχών των τελευταίων γλωσσοεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και στις δυο χώρες. Σημείο αναφοράς αποτέλεσαν τα νεότερα ΠΣ στις δυο χώρες (2019 και 2021 για την Κύπρο και την Ελλάδα, αντίστοιχα), καθώς υιοθετούν συνδυαστικά σύγχρονες γλωσσοδιδακτικές θεωρίες και διέπονται σε επίπεδο αρχών από κοινές παιδαγωγικές και γλωσσολογικές παραδοχές.


Με άξονα αυτό το γενικό πλαίσιο, προσδιορίστηκαν επιμέρους ζητήματα στη βάση των οποίων θα γίνει περαιτέρω επεξεργασία, ώστε να αναληφθούν πρωτοβουλίες όσον αφορά στον σχεδιασμό και την εφαρμογή δράσεων που να αφορούν σε ζητήματα όπως τα ακόλουθα:
(α) της πρακτικής των βιντεοσκοπημένων Δειγματικών Διδασκαλιών και της γενικότερης ανταλλαγής καλών πρακτικών,
(β) της διαμόρφωσης επιμορφωτικού υλικού που σχετίζεται με τις βασικές έννοιες και την ορολογία της Γλωσσολογίας, βάσει των διαπιστωμένων σχετικών αναγκών των εκπαιδευτικών,
(γ) της ανάγνωσης και της γραφής στην πρώτη σχολική ηλικία με έμφαση στις διαδικασίες μετάβασης.
Η διήμερη συνάντηση, εκτός από την άντληση χρήσιμων συμπερασμάτων για τα ζητήματα που ετέθησαν, έθεσε τις βάσεις για την πιο στενή συνεργασία των δυο φορέων τόσο σε επίπεδο ερευνητικό όσο και εκπαιδευτικό. Έτσι, η διενέργεια ημερίδων ή συνεδρίων, η δημιουργία/ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού, η οργάνωση επιμορφώσεων για εκπαιδευτικούς, αλλά και η δημοσίευση ανάλογων ερευνών/μελετών είναι μερικές από τις δυνητικές πρωτοβουλίες που θα εξεταστούν αναλυτικότερα από τα δυο μέρη.

 

εικόνα συνάντησης

Δελτίο τύπου σε pdf

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Λογιστική Υποστήριξη της Οικονομικής Υπηρεσίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το έτος 2023

Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Το προς υλοποίηση έργο αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ, και αναλύεται ως κατωτέρω:

Έργο του Αναδόχου θα είναι τα κάτωθι:

Σε μηνιαία βάση θα εκτελούνται ενδεικτικά οι ακόλουθες εργασίες, όπου απαιτούνται:

• Υπολογισμός, δημιουργία, υποβολή και απόδοση φόρων και λοιπών κρατήσεων υπέρ δημοσίου και υπέρ τρίτων.
• Συμφωνία μητρώου παγίων με ισοζύγιο λογιστικής. Απεικόνιση των αγορών των παγίων στις οικονομικές καταστάσεις.
• Αλλαγές της κείμενης νομοθεσίας (νόμοι, εγκύκλιοι, ΠΟΛ κλπ.) επί οικονομικών και φοροτεχνικών θεμάτων.
• Λογιστικός χαρακτηρισμός δαπανών.
• Λογιστικές Εγγραφές.
• Παραμετροποίηση και ορθή τήρηση των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
• Μηνιαία σύνταξη –έκδοση ισοζυγίου λογαριασμών.
• Μηνιαίες Συμφωνίες Τραπεζικών Υπολοίπων και Πράξεων που υλοποιεί το ΙΕΠ.
• Μισθοδοσία προσωπικού ΙΕΠ και υποβολές στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής (αρχείων xml, ΑΠΔ, ΕΡΓΑΝΗ).
• Καταχωρήσεις ΜΥΦ
• Μητρώο Δεσμεύσεων-Κpi
• Οικονομικές εκθέσεις και αναφορές στο Υπουργείο Παιδείας, ΕΛΣΤΑΤ, κλπ.
• Κατάρτιση και παρακολούθηση προϋπολογισμού.

Παραδοτέα:
1. Μηνιαία συνοπτική Έκθεση Εργασιών

Άπαξ (οι κατωτέρω εργασίες θα αποτελούν μέρος των αντίστοιχων μηνιαίων παραδοτέων)
1. Σύνταξη Οριστικού Ισολογισμού έτους 2022 του ΙΕΠ
2. Σύνταξη και δήλωση φορολογίας εισοδήματος έτους 2022 του Ι.Ε.Π.
3. Προσωρινός Ισολογισμός έτους 2023 του ΙΕΠ

Ομάδα Έργου - Τόπος παροχής υπηρεσιών
Όλες οι εργασίες θα πραγματοποιούνται στο χώρο του ΙΕΠ, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αν. Τσόχα αρ. 36, Αμπελόκηποι-115 21 Αττικής από Ομάδα Έργου του Αναδόχου η οποία περιλαμβάνει:

- Έναν (1) Επικεφαλής/Επόπτη Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ο οποίος θα εποπτεύει την πορεία, εξέλιξη και ορθότητα των εργασιών και θα παρίσταται με φυσική παρουσία στο χώρο του ΙΕΠ μία (1) φορά σε εβδομαδιαία βάση και
- Ένα (1) μέλος Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με φυσική παρουσία και απασχόληση στο χώρο του ΙΕΠ σε καθημερινή βάση κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του Φορέα.
- Ένα (1) επιπλέον στέλεχος για υποστηρικτικές εργασίες δύο (2) φορές σε εβδομαδιαία βάση

Εξειδικευμένες εργασίες και μετά τη σύμφωνη γνώμη της Αναθέτουσας Αρχής, δύναται να πραγματοποιούνται στην έδρα του Αναδόχου.
Σε περίπτωση απουσίας κάποιου μέλους απαραίτητη η δυνατότητα αναπλήρωσης.
Ο Ανάδοχος στο πλαίσιο των προαναφερόμενων εργασιών, θα εκπροσωπεί τον Φορέα στις Δημόσιες Υπηρεσίες.

Διάρκεια
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται σε ένα (1) έτος (ήτοι από 01-01-2023 έως 31-12-2023).

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου της Λογιστικής Υποστήριξης του ΙΕΠ για το έτος 2023, ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Κριτήριο αξιολόγησης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν την προσφορά τους με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Κατά την υποβολή της προσφοράς θα πρέπει να κατατεθούν επίσης:

• Γενικό Πιστοποιητικό Γ.Ε.Μ.Η ως και Πιστοποιητικό Εκπροσώπησης Γ.Ε.Μ.Η.
• Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας Πρωτοδικείου Αθηνών
• Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας
• Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας
• Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου Μελών Δ.Σ.
• Άδεια Λειτουργίας Παροχής Λογιστικών-Φοροτεχνικών Υπηρεσιών από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας
• Πιστοποιητικά από ανεξάρτητους διαπιστευμένους φορείς κατά ISO 9001:2015 (Διασφάλιση Ποιότητας Υπηρεσιών), 27001:2013 (Ασφάλεια Πληροφοριών) & 22301:2019 (Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας), στον αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών, σε ισχύ.
• Βιογραφικά Ομάδας έργου

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 31/10/2022 και ώρα 15:00.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) Επιστημονικό Συνεργάτη Επιστημονικής Υποστήριξης (Θεματοδότη/τρια) για το Γνωστικό Αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα-Δημοτικό (ΚΘ5) και δύο (2) Επιστημονικούς Συνεργάτες Επιστημονικής Υποστήριξης για το Γνωστικό Αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα-Γυμνάσιο (ΚΘ7), στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης με τίτλο «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να αναλάβουν ρόλο θεματοδότη/-τριας, καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από Παρασκευή, 21/10/2022 και ώρα 15:00 έως Τετάρτη, 02/11/2022 και μέχρι τις 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Σχετικές οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης είναι στα εξής σημεία:


1. ΕΡΓΑ --> ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo -->  ΕΙΣΟΔΟΣ -->  ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟ MENU «ΑΙΤΗΣΕΙΣ», «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων» με MIS: 5161483 ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΔΟΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ.

Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Πρόσκληση
Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετικές Προσκλήσεις]

 

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 05/2022) «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης - μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης - μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Στο πλαίσιο του έργου της ανάθεσης, ο Ανάδοχος θα αναλάβει τακτική παροχή
α) υπηρεσιών καθαριότητας,
β) υπηρεσιών απολύμανσης - μικροβιοκτονίας
γ) απεντόμωσης-μυοκτονίας,
δ) υπηρεσιών τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας
στο κτίριο που στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), επί της οδού Αν. Τσόχα 36, Αθήνα, σε χώρους γραφείων, αποθηκών και κοινόχρηστων χώρων.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV): 90911200-8 -ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΤΙΡΙΩΝ και συμπληρωματικού CPV: 90921000-9-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗΣ

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα οικονομικά έτη 2023 και 2024.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των ενενήντα τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (94.500,00€) ευρώ άνευ ΦΠΑ, ήτοι εκατόν δεκαεπτά χιλιάδων εκατόν ογδόντα ευρώ (117.180,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, και επιμερίζεται ανά έτος ως εξής:
α) 2023: σαράντα επτά χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (47.250,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα οχτώ χιλιάδες πεντακοσίων ενενήντα ευρώ (58.590,00€)
β) 2024: σαράντα επτά χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (47.250,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα οχτώ χιλιάδες πεντακοσίων ενενήντα ευρώ (58.590,00€).

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από 01-01-2023 έως και 31-12-2024.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.,ορίζεται η Δευτέρα 07/11/2022 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 11/11/2022 και ώρα 11:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Σχετικά αρχεία

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/23-09-2022, και 2/26-09-2022 και 3/13-10-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με τίτλο: «Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών θερμότητας οι οποίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» με αριθμ. Πρωτ. 10349/05-08-2022, αριθμό Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. 170139 και Α.Δ.ΑΜ: 22PROC011067177 2022-08-05 (Αρ. Διακήρυξης: 03/2022)


[Σχετικός διαγωνισμός]

 

Υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης για το σχολικό έτος 2022-2023 εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ., συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης και αναπληρωτών1 Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), που υπηρετούν στα ΕΠΑ.Λ. το σχολικό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο της Πράξης : «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υλοποίηση της Επιμόρφωσης», με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 5022549

Στο πλαίσιο της ως άνω Πράξης προβλέπεται η υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης για το σχολικό έτος 2022-2023 εκπαιδευτικών μόνιμων και αναπληρωτών όλων των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ., συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης και αναπληρωτών Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) που υπηρετούν στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και Ψυχολόγοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.» με κωδικό ΟΠΣ 5010706 σύμφωνα με τις υπ’ αρ. πρωτ. 120659/Ε1/3-10-2022 (ΑΔΑ: 9ΒΦ346ΜΤΛΗ-ΠΥΔ) και 1120558/Ε4/3-10-2022 (ΑΔΑ: 99ΧΕ46ΜΤΛΗ-ΒΩ0) Αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ. για το σχολικό έτος 2022-2023.

Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση αφορά τις εξής θεματικές ενότητες:

  • Θεματική Ενότητα 1 (ΘΕ1): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 2 (ΘΕ2): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Μαθηματικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 3 (ΘΕ3): Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή - Ο ρόλος του στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 4 (ΘΕ4): Ψυχολόγος - Ο θεσμικός ρόλος στο πλαίσιο της Δράσης ΜΝΑΕ, η λειτουργία Ψυχολόγου στην Σχολική Μονάδα, μεθοδολογίες και συνεργασίες/συνέργειες με τους Συμβούλους Καθηγητές

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

Ως ημερομηνία έναρξης υποβολής των δηλώσεων συμμετοχής ορίζεται η Δευτέρα 17-10-2022 ώρα 13:00 και καταληκτική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων των ενδιαφερόμενων είναι η Δευτέρα 07-11-2022 ώρα 15:00, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα εισόδου/επεξεργασίας των στοιχείων των δηλούντων.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 213 1335 359 κα. Θ. Παπαθανασίου, Υπεύθυνη Πράξης, (για οργανωτικά θέματα) και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (για οργανωτικά και τεχνικά θέματα).

Δελτίο Τύπου

Πρόσκληση


[Σχετική πρόσκληση]

 

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/07-10-2022 και 2/10-10-2022 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελεύθερων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 11590/23-09-2022 (ΑΔΑ: 64Ρ5ΟΞΛΔ-ΘΞΧ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο/-η επαγγελματία, για την κάλυψη των αναγκών της θέσης Help-Desk – Τεχνικής Υποστήριξης συστήματος Σχολικών Μονάδων της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο-ΕΠΑΛ)» Κωδ. ΟΠΣ (MIS): 5070818, «ΠΕ2: Διοικητική, διαχειριστική και τεχνική υποστήριξη».

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από το Σάββατο 15.10.2022 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 20.10.2022 και ώρα 13:00.

Σχετική απόφαση


[Σχετική πρόσκληση]

 

 

1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/11-10-2022 Πρακτικού 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για τη σύσταση Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων (Θεματοδότες/Αξιολογητές) για τα γνωστικά αντικείμενα Μηχανολογίας, Ναυτικών Επαγγελμάτων, σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίηση της Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης "Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων" και "Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων" (ΣΤ’ ΦΑΣΗ) του ΙΕΠ για την υποστήριξη της Πράξης "Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας" με κωδ. ΟΠΣ (MIS 5070818)

2. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/12-10-2022 Πρακτικού της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για τη σύσταση Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων (Θεματοδοτών / Αξιολογητών) για τα γνωστικά αντικείμενα: Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, Διοίκησης και Οικονομίας, σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίηση της Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης "Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων" και "Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων" (ΣΤ’ ΦΑΣΗ) του ΙΕΠ για την υποστήριξη της Πράξης "Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας" με κωδ. ΟΠΣ (MIS 5070818)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από τo Σάββατο 15.10.2022 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 20.10.2022 και ώρα 13:00.


 [Σχετική πρόσκληση]

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 10634/30-08-2021 (ΑΔΑ: ΨΠΠ5ΟΞΛΔ-82Ν) «Ανακοίνωσης - Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Προμηθειών, Διαγωνισμών & Συμβάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με θητεία τετραετούς διάρκειας» ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022. Για τις λεπτομέρειες η υποψήφια θα ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Η παρακάτω υποψήφια παρακαλείται να προσέλθει σε συνέντευξη ως ακολούθως:

ΤΡΙΤΗ 18-10-2022

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΩΡΑ

1

ΣΑΚΟΡΑΦΑ

ΜΑΡΙΑ

10:00

 

Σχετικό αρχείο

 

Σελίδα 25 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top