ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1023)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η τριήμερη επιμορφωτική δράση που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) του Συμβουλίου της Ευρώπης με θέμα: “Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference (RELANG)”. Το τριήμερο επιμορφωτικό εργαστήριο του ECML υλοποιήθηκε στη θεματική “Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and the Companion Volume” και συγχρηματοδοτήθηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η εθνικής εμβέλειας επιμορφωτική δράση, συνολικής διάρκειας 24 ωρών, διεξήχθη με τη μορφή δια ζώσης βιωματικού εργαστηρίου στις 11, 12 και 13 Οκτωβρίου 2023, ώρες 09:00 – 17:00, στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Γκαίτε στην Αθήνα από τους εμπειρογνώμονες του ECML, κκ. Jose Noijons (Ολλανδία) και Gabor Szabo (Ουγγαρία). Στο επιμορφωτικό εργαστήριο συμμετείχαν Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ξένων Γλωσσών (Αγγλικής, Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας) από όλη την Ελλάδα ως εκ της θέσης και θεσμικής λειτουργίας τους στην εκπαίδευση ως εκπαιδευτές/-τριες εκπαιδευτικών καθώς και μία εκπρόσωπος μέλους ΔΕΠ Ιταλικής γλώσσας, ελλείψει Συμβούλου Εκπαίδευσης για τη συγκεκριμένη ειδικότητα.
Χαιρετισμούς απηύθυναν στους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες η κ. Μαρία Φάσσαρη Προϊσταμένη του Τμήματος Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ και η Dr. Petra Köppel-Meyer Διευθύντρια του Γλωσσικού Τμήματος του Ινστιτούτου Γκαίτε της Αθήνας (Goethe-Institut Athen) ενώ παρούσα ήταν και η κ. Αικ. Μπομπέτση, από το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ, υπεύθυνη των επιμορφωτικών δράσεων του ECML.
Οι επιμορφούμενοι/-ες διερεύνησαν διαφορετικές μορφές της εναλλακτικής αξιολόγησης βάσει του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες και του Συνοδευτικού του Τόμου, καθώς και των Προγραμμάτων Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Οι συμμετέχοντες/-ουσες ανέπτυξαν δραστηριότητες τυπικής και εναλλακτικής αξιολόγησης που προάγουν την κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, πολιτισμικής επίγνωσης και διαπολιτισμικής ενσυνείδησης παράλληλα με την ανάπτυξη των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών. Όλοι οι επιμορφούμενοι/-ες είχαν ενεργή συμμετοχή στις εργασίες των εργαστηρίων και αντάλλαξαν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με τις αρχές και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρούν οι γραπτές δοκιμασίες τις οποίες καλούνται να δημιουργήσουν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της διδασκαλίας/εκμάθησης ξένων γλωσσών στο ελληνικό σχολείο.

 Δελτίο τύπου

    20231011 133623    20231012 112109 1     20231012 112109 1    20231012 133519

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 23/09-09-2023 και 24/10-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων που αφορούν στις ενστάσεις που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 5/25-09-2023 πρακτικό της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/05-10-2023 Πρακτικού της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από την Παρασκευή 13-10-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 18-10-2023 και ώρα 15:00 ως ακολούθως:

• στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php

 για τα γνωστικά αντικείμενα:

 1. Γεωλογία-Γεωγραφία (Γυμνάσιο)

2. Πληροφορική (Γυμνάσιο)

3. Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) και Πληροφορική (Δημοτικό)

4. Μαθηματικά (Δημοτικό)

5. Βιολογία (Γυμνάσιο)

6. Χημεία (Λύκειο)

 

  •  στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

   για τα γνωστικά αντικείμενα:

 1. Μαθηματικά (Λύκειο)

2. Μαθηματικά (Γυμνάσιο)

3. Επιστήμες Πληροφορικής 

4. Μελέτη περιβάλλοντος (Δημοτικό)

5. Φυσική (Λύκειο)

6. Φυσικά (Δημοτικό)

7. Πληροφορική (Λύκειο, ΕΠΑ.Λ.)

8. Φυσική (Γυμνάσιο)


[Σχετική Πρόσκληση]

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως Εταίρος στο Έργο «The reinforcement of Physical Education Teachers' Intercultural Competences» (PETIC)» (Agreement nº 2021-1-EL01-KA220-SCH-000032749)», στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+. Πρόκειται για τριετές Έργο (διάρκειας: από 28-02-2022 έως 27-02-2025), το οποίο έχει ως Συντονιστή το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και υλοποιείται σε έξι ευρωπαϊκές χώρες. Στο πλαίσιο του έργου προγραμματίζεται από το ΙΕΠ η διεξαγωγή ενημερωτικής ημερίδας (multiplier event).

Σκοπός της ενημερωτικής ημερίδας είναι η ενίσχυση των δεξιοτήτων διαπολιτισμικής ικανότητας των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής και η ανάπτυξη δραστηριοτήτων που ενθαρρύνουν τη διαπολιτισμική κατανόηση και τη συνεργασία μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών, ώστε να εφαρμοστούν αυτές οι γνώσεις και εμπειρίες στη σχολική πραγματικότητα.

Στην ενημερωτική ημερίδα καλούνται να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11), δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής, που διδάσκουν σε σχολεία των αντίστοιχων βαθμίδων και μονάδων κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024.

Η ενημερωτική ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στο Ινστιτούτο-Γκαίτε Αθηνών (Goethe-Institut Athen) τη Δευτέρα 23/10/2023 από τις 15:00-19:00. Η συνολική διάρκεια της ενημερωτικής ημερίδας είναι τέσσερις (4) ώρες.
Μετά την ολοκλήρωση της ενημερωτικής ημερίδας, οι συμμετέχοντες/-ουσες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της Δικτυακής Πύλης e-ΙΕΠ (Μητρώο) (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo) από την Πέμπτη 12/10 στις 17:00 έως και τη Δευτέρα στις 16/10 στις 23:59.
Για περισσότερες πληροφορίες, να ανατρέξετε στην πρόσκληση.

Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση
Αρχείο Ανακοίνωσης

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 6/05-10-2023 Πρακτικού της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 13-10-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 18-10-2023 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

RELANG logo

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) διοργανώνει την επιμορφωτική δράση RELANG (Relating language curricula tests & exams to the CEFR) του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) του Συμβουλίου της Ευρώπης σε συνεργασία με το Τμήμα Β’ Διεθνών Σχέσεων της Δ/νσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Η συγκεκριμένη επιμορφωτική δράση θα υλοποιηθεί στη θεματική «Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and the Companion Volume», η οποία συνάδει με τη φιλοσοφία και το περιεχόμενο του νέου Κοινού Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες στο Γενικό Λύκειο όπου δίνεται έμφαση στη διαμορφωτική αξιολόγηση ως μια παιδαγωγική λειτουργία ενσωματωμένη δυναμικά στη διδακτική πράξη. Για τον σκοπό αυτό υιοθετούνται δραστηριότητες τυπικής και εναλλακτικής αξιολόγησης που προάγουν την κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, πολιτισμικής επίγνωσης και διαπολιτισμικής ενσυνείδησης παράλληλα με την ανάπτυξη των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών.
Οι επιμορφούμενοι/-ες θα διερευνήσουν διαφορετικές μορφές της εναλλακτικής αξιολόγησης (π.χ. portfolio, project, αυτοαξιολόγηση) βάσει του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες και του Συνοδευτικού του Τόμου, όπως εφαρμόζεται στο πλαίσιο της διδασκαλίας και μάθησης των ξένων γλωσσών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Η επιμορφωτική δράση απευθύνεται σε Συμβούλους Εκπαίδευσης Ξένων Γλωσσών και θα διεξαχθεί στην Αθήνα με τη μορφή διά ζώσης εργαστηρίου τριήμερης διάρκειας, από την Τετάρτη 11/10/2023 έως και την Παρασκευή 13/10/2023, και ώρες 09:00-17:00, στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Γκαίτε (Goethe-Institut Athen), από επιμορφωτές/-τριες του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών (ΕΚΣΓ) του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Αρχείο Δελτίο Τύπου

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/02-10-2023 Πρακτικού της 8ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Γ. ΙΙ. ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ/ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 07-10-2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 12-10-2023 και ώρα 15:00.


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 21/28-09-2023 και 22/02-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε, για το υπ’ αρ. 6/19-09-2023 Πρακτικό της 7ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Σελίδα 10 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top