Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 8/12-01-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 8/12-01-2024 Πρακτικού στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά, από την Παρασκευή 19-01-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 24-01-2024 και ώρα 15:00 ως ακολούθως:

στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php,

για τα γνωστικά αντικείμενα:

1. ΚΠΑ, Οικονομία
2. Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Φιλοσοφία
3. Εικαστικά, Σχέδιο
4. Τομέας Διοίκησης & Οικονομίας
5. Τομέας Μηχανολογίας & Τομέας Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων

 

 • στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

για το γνωστικό αντικείμενο:

1. Γλώσσα, Λογοτεχνία (Λύκειο)

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 8/12-01-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/20-12-2023 και 6/08-01-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση των με αρ. πρωτ. 47065-18/12/2023, 46992-17/12/2023, 46984-16/12/2023 ενστάσεων

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/20-12-2023 και 6/08-01-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση των με αρ. πρωτ. 47065-18/12/2023, 46992-17/12/2023, 46984-16/12/2023 ενστάσεων που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 5/07-12-2023 πρακτικό της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) ενεργοποίησης και τροποποίησης πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Next Generation EU

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/20-12-2023 και 6/08-01-2024 Πρακτικών της Επιτροπής...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 01/08-01-2024 της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 01/08-01-2024 της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εποπτών Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 12-01-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 17-01-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 01/08-01-2024 της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων...

Μαζί για την Εκπαίδευση: Ανακοίνωση-Πρόσκληση για Εγγραφή στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών

blackboard μαζί για την εκπαίδευση

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ανακοινώνει τη δημοσίευση της πρόσκλησης: «Μαζί για την Εκπαίδευση: Ανακοίνωση-Πρόσκληση για Εγγραφή στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών». Με την Ανακοίνωση-Πρόσκληση καλούνται εκπαιδευτικοί που υπηρετούν ή έχουν υπηρετήσει σε σχολικές μονάδες της δημόσιας ή ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αίτηση εγγραφής στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών, για συμμετοχή αμισθί σε Ομάδες Εργασίας του Ι.Ε.Π., που θα συγκροτούνται για την πραγματοποίηση επί μέρους δράσεων του φορέα.

Η πρωτοβουλία απορρέει από τη δέσμευση του Ι.Ε.Π. για την ενίσχυση της συνεργασίας εντός της εκπαιδευτικής κοινότητας, προάγοντας την αμοιβαία διάδραση και τη σύνδεση μεταξύ των εκπαιδευτικών. Στόχος είναι η αξιοποίηση του πλούτου εμπειρίας, εξειδίκευσης και πάθους που διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί, καθώς και η ενίσχυση του οράματος για περαιτέρω σύνδεση του Ι.Ε.Π. με τις/τους εκπαιδευτικούς, ώστε να ενταθεί η αμφίδρομη επικοινωνία και η ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών. 

Μέσα από τη δράση:

      1. Δημιουργείται ένας κόμβος γνώσης, μιας και η πολυετής εμπειρία και οι γνώσεις των εκπαιδευτικών μπορούν να συνδράμουν το έργο του Ι.Ε.Π., ενισχύοντας τη συνεργασία και την ανταλλαγή ιδεών.
      2. Προσφέρονται ευκαιρίες συμμετοχής σε δραστηριότητες του Ι.Ε.Π. και ως εκ τούτου ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης στον τομέα ενδιαφέροντος των εγγεγραμμένων μελών του.
      3. Επιστρέφεται στην εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία ένα συλλογικό έργο που προέρχεται από την εκπαιδευτική κοινότητα και επιχειρεί να συνδράμει σε μια ακόμα υψηλότερη ποιοτικά εκπαίδευση για τα παιδιά μας.

Σας καλούμε να εγγραφείτε και να μοιραστείτε την πρόσκληση με τις/τους συναδέλφους σας, ενισχύοντας την ενότητα για συλλογικές δράσεις. Ελπίζουμε ότι η ενίσχυση αυτής της πρωτοβουλίας μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο, τόσο για το Ι.Ε.Π. όσο και για την εκπαιδευτική κοινότητα, και εντέλει να έχει θετικό αντίκτυπο στο σημερινό και μελλοντικό εκπαιδευτικό τοπίο.

Δείτε την πρόσκληση εδώ

Υποβολή των αιτήσεων μέσω του Μητρώου του Ι.Ε.Π. στο σύνδεσμο: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo.
Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά στις 18/01/2024 και ώρα 13:00 και η πρώτη φάση υποβολής αιτήσεων λήγει στις 20/03/2024 και ώρα 13:00.

 

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 07/09-01-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 07/09-01-2024 Πρακτικού στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. αποκλειστικά και μόνο για τον/την υποψήφιο/α με αρ. πρωτ. αίτησης 40108-21/07/2023 από την Παρασκευή 12-01-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 17-01-2024 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 07/09-01-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης...

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότηση της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes», β) την ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης στο νέο μέλος της Ομάδας Έργου

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότηση της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» (Project Number: LC-01760255 / 101052266 LfE/ Learning from the Extremes) λόγω αποχώρησης μέλους, β) την ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης στο νέο μέλος της Ομάδας Έργου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - «Learning from the Extremes» Επίσκεψη υποστήριξης σχολικών μονάδων

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «Learning from the Extremes», (Grant Agreement no. LC01760255/101052266 LfE), του οποίου Συντονιστής είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ολοκληρώθηκε η πιλοτική εφαρμογή (Δεκέμβριος 2022-Νοέμβριος 2023) των σχεδίων δράσης που υλοποίησαν 123 σχολεία από 10 χώρες της Ευρώπης, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα. Στοχεύοντας στη διάχυση του έργου και των δράσεων των συμμετεχόντων σχολείων, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή και τη Science View, εταίρους του έργου, διοργανώνει Διεθνές Συνέδριο με τίτλο: «Learning…from the Extremes!» (Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!) στην Αθήνα, στις 19 και 20 Ιανουαρίου 2024, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη, Αττικής.


Ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π. κ. Σπυρίδων Δουκάκης, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου, καθώς και τα μέλη της ομάδας έργου του Ι.Ε.Π. επισκέφθηκαν το διάστημα Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2023 τα σχολεία που συμμετείχαν από την Ελλάδα στο πρόγραμμα. Η εμπειρία ήταν πολύ θετική, καθώς είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εκπαιδευτικούς και μαθητές/-τριες, να συζητήσουν και να ενημερωθούν για τις εμπειρίες που βίωσαν και τις γνώσεις που αποκόμισαν τα συμμετέχοντα σχολεία κατά την πιλοτική εφαρμογή, να διαπιστώσουν και διά ζώσης τα ενδιαφέροντα και σημαντικά αποτελέσματα που προέκυψαν και να ενδυναμώσουν τους/τις εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση των σχεδίων δράσης που είχαν εκπονήσει.


Στο βίντεο αποτυπώνονται στιγμιότυπα από τις επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στα σχολεία και τις δράσεις που υλοποίησαν, αξιοποιώντας τον τεχνολογικό εξοπλισμό που απέκτησαν μέσω της χρηματοδότησης που έλαβαν στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Learning from the Extremes».
Δείτε το βίντεο: https://youtu.be/7wcxUpm9AS0


To ταξίδι των σχολείων του Learning from the Extremes μπορεί να φθάνει στο τέλος του με την ολοκλήρωση του έργου στο τέλος Ιανουαρίου, το ταξίδι όμως του ψηφιακού μετασχηματισμού και της αναβάθμισής τους μόλις ξεκίνησε, με την ελπίδα ότι και άλλα σχολεία θα ακολουθήσουν ως συνοδοιπόροι…

Δείτε το Δελτίο Τύπου σε pdf

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - «Learning…from the Extremes!» INTERNATIONAL CONFERENCE 19-20/01/2024

Στο πλαίσιο του έργου «Learning from the Extremes» (https://learningfromtheextremes.eu) το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως Συντονιστής του Έργου, συνδιοργανώνει με την Ελληνογερμανική Αγωγή και τη Science View, διεθνές συνέδριο (International Conference) με τίτλο: «Learning…from the Extremes!» (Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!) στην Αθήνα, στις 19 και 20 Ιανουαρίου 2024, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη, Αττικής.

Σκοπός του συνεδρίου είναι να αποτελέσει σημείο συνάντησης για εκπαιδευτικούς, επιστήμονες, ερευνητές/-τριες και υπεύθυνους/-ες χάραξης πολιτικής και να παρουσιαστούν σύγχρονες εκπαιδευτικές προοπτικές και πρακτικές που έχουν ήδη δοκιμαστεί σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου παρουσιάζεται στον σύνδεσμο: https://learningfromtheextremes.eu/international-conference-programme/.

Η γλώσσα του συνεδρίου είναι η αγγλική. Η συμμετοχή είναι χωρίς κόστος και απαιτείται εγγραφή στον σύνδεσμο: https://learningfromtheextremes.eu/lfe-international-conference-registration/. Στους/Στις συμμετέχοντες/-ουσες θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στην έδρα της Ελληνογερμανικής Αγωγής, στην οδό Δημητρίου Παναγέα, ΤΚ 15351, στην Παλλήνη Αττικής, ενώ θα μεταδίδεται και ζωντανά μέσω διαδικτύου (livestreaming).

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα του συνεδρίου: https://learningfromtheextremes.eu/international-conference/.

Δείτε όλο το Δελτίο Τύπου σε pdf

Περισσότερα: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - «Learning…from the Extremes!» INTERNATIONAL CONFERENCE 19-20/01/2024

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότησης της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «LfE», β) την τροποποίηση ανάθεσης έργου και συμβάσεων και γ) την ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης στα νέα μέλη της Ομάδας Έργου

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότησης της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» (Project Number: LC-01760255 / 101052266 LfE/ Learning from the Extremes) λόγω αποχώρησης μέλους, β) την τροποποίηση ανάθεσης έργου και συμβάσεων και γ) την ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης στα νέα μέλη της Ομάδας Έργου

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top